- Μηνύματα
- 2,168
- Πόντοι
- 63
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
'Επεσα' τυχαια σε ενα σαιτ με τιτλο "A theory on open modality" πριν απο λιγο καιρο και αν και αρκετα πυκνογραφημενο και δυσκολοχωνευτο, φαινεται να εχει αρκετες ενδιαφερουσες ιδεες οσων αφορα τη μελωδια και την αρμονια.
Για οσους ενδιαφερεστε οριστε το σαϊτ: http://www.afn.org/~afn54096/mus-theor/home.html. Kαλο ξενυχτι! ;D
Θα ηθελα να σταθω στα διαφορα modes και στις "εγκενεις" αρμονιες τους, οπως υποστηριζει ο συγγραφεας, Emery Szasz, και φαινεται στον παρακατω πινακα.
Modes Harmonies
Lydian Secondal
Ionian Tertian
Mixolydian Quatral
Dorian Quintal
Aeolian Sextal
Phrygian Septal
Locrian Octal
Και εξηγει γιατι αυτη τη στιγμη υπαρχει ανεπτυγμενη αρμονια μονο για τις Ionian και Αeolian (major & minor) καθως στηριζονται στις τριαδικες συγχορδιες και τα παραγωγα τους. Μου φαινεται πως εχει 'ψωμι' αυτη η οπτικη.
Αλλη μια θεωρια με αμφιβολη πρακτικη αξια? Ολοκληρωμενο "συστημα" που θα μπορουσε να προσφερει οφελη στη δημιουργια avant garde μουσικης, και να "εξηγει" την ηδη υπαρχουσα?
Οι σκεψεις σας.
Για οσους ενδιαφερεστε οριστε το σαϊτ: http://www.afn.org/~afn54096/mus-theor/home.html. Kαλο ξενυχτι! ;D
Θα ηθελα να σταθω στα διαφορα modes και στις "εγκενεις" αρμονιες τους, οπως υποστηριζει ο συγγραφεας, Emery Szasz, και φαινεται στον παρακατω πινακα.
Modes Harmonies
Lydian Secondal
Ionian Tertian
Mixolydian Quatral
Dorian Quintal
Aeolian Sextal
Phrygian Septal
Locrian Octal
Και εξηγει γιατι αυτη τη στιγμη υπαρχει ανεπτυγμενη αρμονια μονο για τις Ionian και Αeolian (major & minor) καθως στηριζονται στις τριαδικες συγχορδιες και τα παραγωγα τους. Μου φαινεται πως εχει 'ψωμι' αυτη η οπτικη.
Αλλη μια θεωρια με αμφιβολη πρακτικη αξια? Ολοκληρωμενο "συστημα" που θα μπορουσε να προσφερει οφελη στη δημιουργια avant garde μουσικης, και να "εξηγει" την ηδη υπαρχουσα?
Οι σκεψεις σας.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: