Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας και ειλικρινά με τιμάει το γεγονός ότι και φίλοι με διαφορετικά γούστα επικροτούν αυτή την δουλειά.
Holystone, πραγματικά το 99 ήταν ακατόρθωτο το εγχείρημα τουλάχιστον για μας τους κοινούς θνητούς με τις κάρτες που διαθέταμε. Τώρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα πλέον.
Το δύσκολο του όλου εγχειρήματος δεν είναι πως θα το γράψεις όλο αυτό. Το καταλαβαίνει αμέσως κάποιος που ασχολείται.
Πολύ απλά το ενορχηστρώνεις από πριν με εικονικά ή κανονικά όργανα (ότι γουστάρει ο καθένας).
Μετά τραγουδάς ένα ένα track από πάνω με την ησυχία σου.
Και όταν τελειώνεις αφαιρείς το όργανο.
Αυτό βέβαια δεν συμβαίνει πάντα, αν είσαι σίγουρος για την μελωδική γραμμή ή έχεις κάνει και αρκετή πρόβα για το τι ακριβώς θα τραγουδήσεις, δεν θέλεις τέτοια βοήθεια.
π.χ. Πρώτη φωνή και δεύτερη φωνή. Στις συνοδευτικές αρμονίες όμως βοηθάει πολύ και στα φουγκάτα σχήματα.
Το δύσκολο αλλά και μεγάλο μανίκι είναι στο μοντάζ (Sony Vegas χρησιμοποιώ) που εκεί πραγματικά χάνεσαι. Καταλαβαίνεις ότι για μια απλή αρμονία ή ένα μελωδικό riff έχεις ήδη πάνω από ένα video take, (στην καλύτερη δύο στην χειρότερη τέσσερα), που πρέπει να χωρέσουν μέσα στο γενικό πλάνο της εκάστοτε σκηνής.
Μαζί με άλλες μελωδικές γραμμές και τα όργανα της βάσης.
Εκεί θέλει και φαντασία αλλά και αποφασιστικότητα τι θα κόψεις από την θέαση, γιατί απλά δεν χωράει.
Αν τα βάλεις όλα θα γίνουν τόσο μικρά τα παραθυράκια που δεν θα έχει και πολύ γούστο το τελικό αποτέλεσμα.
Καθώς θα είναι πολύ δυσδιάκριτο τι τραγουδά ο καθένας.
Κάποιες φορές αυτό μπορεί να γίνει αλλά συνήθως όταν πάει προς το τέλος κάποιο κομμάτι, απλά για το μεγαλειώδες φινάλε
Σε αυτή την δουλειά για να γίνω και λίγο κριτής του εαυτού μου, την πάτησα σε μερικά σημεία σε αυτό το θέμα.
Καθώς μερικά παράθυρα είναι αρκετά μικρά κάποιες στιγμές.
Anyway, αυτά από τεχνικές λεπτομέρειες. Για όποιον ενδιαφέρουν.
Ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλια σας