"που" ή "όπου";

Status
Not open for further replies.
gadget είπε:
Το σχολείο πρέπει να είναι ΚΑΙ εξεταστικό κέντρο για τα ΑΕΙ αλλά πάνω από όλα να παρέχει παιδεία!
Φυσικά και "πρέπει", το θέμα είναι τι ΚΑΝΕΙ ΟΝΤΩΣ.

Τις ερωτήσεις και απαντήσεις στους δρόμους "τι γιορτάζουμε σήμερα;" στις 28/10 και 25/3 τις έχουμε δει όλοι...

Φαντάσου να ρωτούσαν "ποια είναι η λύση του τριώνυμου;" ή "ποιος είναι ο νόμος του Coulomb?".

Είχα και προσωπικό περιστατικό, ένα παλικάρι στις 24/3 στο στρατό με ρώτησε τι γιορτάζαμε... Μας είχαν μαζέψει σε ένα αμφιθέατρο να μας μιλήσουν και δεν καταλάβαινε το γιατί...

Η συνειδητοποίηση ότι η ζωή είναι ένας αγώνας. Αυτό δεν θα του το μάθει το σχολείο άμεσα, θα του το αποδείξει στην πράξη
Αυτό δεν παίζει. Βλέπει τη Μενεγάκη και την Πετρούλα να γίνονται φίρμες, και συνειδητοποιεί πως η επιτυχία στα μαθήματα δε λέει τίποτε... Βλέπει και την ανεργία των αποφοίτων ΑΕΙ και το εμπεδώνει για τα καλά...

Γι' αυτό χρειάζεται επιβολή από το σχολείο, να μένουν 5 άτομα στην ίδια τάξη κάθε χρόνο (εφόσον φυσικά τους αξίζει να μείνουν), να γίνονται αντιπαράδειγμα... Αλλά δεν πρέπει να στεναχωρούμε τα παιδιά, είναι "αντιπαιδαγωγικό"...

Συγγενικό μου πρόσωπο καθηγητής Φυσικής μου έδειχνε για χρόνια τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πράγματα σε διαγωνίσματα Φυσικής Γυμνασίου, πράγματα που με έκαναν να ξύνω το κεφάλι μου εμβρόντητος, και αντί για 2, τους έβαζε 9, και τα πέρναγε τα παιδιά συστηματικά, όταν είδε πως του το έκανα θέμα αυτό 3-4-5 φορές, σταμάτησε να μου δείχνει διαγωνίσματα... όχι θα κάτσει να σκάσει...

 
gdevelek είπε:
Αυτό δεν παίζει.
Δυστυχώς έτσι είναι.

Γι' αυτό χρειάζεται επιβολή από το σχολείο, να μένουν 5 άτομα στην ίδια τάξη κάθε χρόνο (εφόσον φυσικά τους αξίζει να μείνουν), να γίνονται αντιπαράδειγμα... Αλλά δεν πρέπει να στεναχωρούμε τα παιδιά, είναι "αντιπαιδαγωγικό"...
Αργά ή γρήγορα θα δημιουργηθεί πρόβλημα με συσσώρευση μαθητών. Το ίδιο συμβαίνει και στα πανεπιστημιακά μαθήματα, οπότε ο καθηγητής αναγκάζεται να συμβαδίζει με το επίπεδο των φοιτητών. Βέβαια αυτό σε βάζει σε σκέψεις γιατί αποδεικνύει ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν είναι ικανό να "ανεβάσει" τους μαθητές, τους παίρνει όπως είναι και απλά προσπαθεί να δουλέψει μ' αυτά που έχουν.

Συγγενικό μου πρόσωπο καθηγητής Φυσικής μου έδειχνε για χρόνια τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πράγματα σε διαγωνίσματα Φυσικής Γυμνασίου, πράγματα που με έκαναν να ξύνω το κεφάλι μου εμβρόντητος, και αντί για 2, τους έβαζε 9, και τα πέρναγε τα παιδιά συστηματικά, όταν είδε πως του το έκανα θέμα αυτό 3-4-5 φορές, σταμάτησε να μου δείχνει διαγωνίσματα... όχι θα κάτσει να σκάσει...
Βέβαια δεν είναι όλα τα παιδιά έτσι. Υπάρχουν και πραγματικά λαμπρές εξαιρέσεις, ευτυχώς.

 
theoctapus είπε:
Αργά ή γρήγορα θα δημιουργηθεί πρόβλημα με συσσώρευση μαθητών.
Η συνήθης διαδικασία είναι οι γονείς του παιδιού να το βάλουν σε άλλο σχολείο, τεχνικό λύκειο κλπ.

Άσε που οι σκράπες δεν είναι κλινικώς βλάκες, τεμπέληδες και μπαχαλάκηδες είναι... αν στρωθούν με το φόβο να ξαναμείνουν και να γίνουν ο τέλειος περίγελως, θα περάσουν μια χαρά την τάξη...

Το ίδιο συμβαίνει και στα πανεπιστημιακά μαθήματα, οπότε ο καθηγητής αναγκάζεται να συμβαδίζει με το επίπεδο των φοιτητών.
Υπάρχει προσφορότερος γι' αυτούς τρόπος, απλά περνάνε με ένα 5 όσους τους δίνει σε ένα διπλωμένο φύλλο χαρτί το αρχι-κομματόσκυλο της κομματικής νεολαίας που θα τους στηρίξει στις επόμενες εκλογές ΔΕΠ... Έτσι αραιώνουν τα αμφιθέατρα μια χαρούλα thank you very much...

 
gadget είπε:
1999. Φαντάσου να είσαι 16. Μεταμεσονύχτια και να θές να πιάσεις κουβεντούλα με την annoula84.
Η annoula84 (και πολλές άλλες) ήμαστε ο φίλος μου ο Γιάννης κι εγώ, στο παλιό του σπίτι στη Νέα Σμύρνη. Κλασικά μπαίναμε στο mIRC με γυναικείο ψευδώνυμο και κοροϊδεύαμε τον κόσμο.  Όταν το τράβαγε η όρεξη του άλλου, δίναμε και ραντεβού στην πλατεία και πηγαίναμε να κόψουμε φάτσες. Τσογλάνια. Αν με γνώριζα σε εκείνη την ηλικία τώρα, θα με έδερνα.

Πέραν αυτού και σχετικά με το θέμα μας: Η καλή χρήση της γλώσσας και η σωστή ορθογραφία είναι θέμα μίμησης. Διαβάζω σωστά ελληνικά άρα μιλάω/γράφω σωστά ελληνικά. Η μαγική συνταγή είναι ένα πράγμα που λέγεται βιβλίο. Είμαι σίγουρος δε ότι πολλοί άνθρωποι πια αντιλαμβάνονται το αντικείμενο αυτό σύμφωνα με τον τρόπο που το γράφουν. Δηλαδή βηβλειο.

 
Άλλο ένα σημείο των καιρών και ένδειξη της κατάντιας μας: για πάρα πολλούς, "διαβάζω" και "παπαγαλίζω" είναι το ίδιο πράγμα. Δεν τους συμφέρει να πουν "δε γουστάρω να διαβάζω", ξέρουν πως δεν θα βρούν συμμάχους, οπότε λένε "το σχολείο ενθαρρύνει την παπαγαλία και δε γουστάρω να παπαγαλίζω". Το να ξέρει κανείς πως η Κων/πολη έπεσε στις 29/5/1453 είναι μάλλον ντροπή, αρκεί να ξέρεις πως έπεσε "πριν πολλά πολλά χρόνια, ουουου....".

Εννοείται πως, όταν πάνε πανικόβλητοι στο γιατρό με το Χ πρόβλημα, φυσικά και θα απαιτήσουν ο γιατρός να ξέρει να συσχετίσει το πρόβλημα με τις ιατρικές εξετάσεις, την ηλικία, τη διατροφή, τον τρόπο ζωής, τα κληρονομικά στοιχεία, και να βγάλει τη σωστή διάγνωση... Αυτό φαίνεται δεν απαιτεί διάβασμα.... Εϊναι μάλλον προϊόν επιφοίτησης...

 
gdevelek είπε:
Άσε που οι σκράπες δεν είναι κλινικώς βλάκες, τεμπέληδες και μπαχαλάκηδες είναι... αν στρωθούν με το φόβο να ξαναμείνουν και να γίνουν ο τέλειος περίγελως, θα περάσουν μια χαρά την τάξη...
Αμφιβάλλω αν υπάρχουν τεμπέληδες και μπαχαλάκηδες μαθητές που θα άλλαζαν συμπεριφορά από φόβο. Μην σου πω τα ίδια και χειρότερα θα έκαναν. Πολύ φοβάμαι ότι οι τεμπέληδες και μπαχαλάκηδες είναι προιόντα των οικογενειών τους οι οποίες αρνούνται να καταλάβουν το ποιόν του παιδιού τους.

Υπάρχει προσφορότερος γι' αυτούς τρόπος, απλά περνάνε με ένα 5 όσους τους δίνει σε ένα διπλωμένο φύλλο χαρτί το αρχι-κομματόσκυλο της κομματικής νεολαίας που θα τους στηρίξει στις επόμενες εκλογές ΔΕΠ... Έτσι αραιώνουν τα αμφιθέατρα μια χαρούλα thank you very much...
Δεν είναι έτσι, ή μάλλον συμβαίνουν κι αυτά αλλά είναι σταγόνα στον ωκεανό. Δυστυχώς ο αριθμός των φοιτητών που δεν φαίνεται να τα πάει καλά με το εκάστοτε μάθημα είναι σχεδόν πάντα αρκετά σημαντικός. Απλά δεν το 'χουν. Και τι κάνεις σ' αυτή την περίπτωση; Εκεί που είχες την μια χρονιά π.χ. 100 μαθητές την άλλη θα έχεις 150; Και την επόμενη; Δεν παίζει αυτό. Αναγκαστικά ρίχνεις το επίπεδο. Και άσε που εδώ δεν υπάρχει επιλογή "θα πάει σε άλλο μάθημα". Και όλα αυτά βέβαια είναι απολύτως φυσιολογικά να συμβαίνουν αν αναλογιστεί κανείς και το ότι οι βάσεις δεν έχουν ένα σκληρό κάτω όριο, αυτό που λέμε π.χ. βάση το 10. Έτσι μπαίνει ο άλλος κι ας μην διαθέτει τα πνευματικά και γνωστικά προσόντα για το τμήμα.

Εννοείται πως, όταν πάνε πανικόβλητοι στο γιατρό με το Χ πρόβλημα, φυσικά και θα απαιτήσουν ο γιατρός να ξέρει να συσχετίσει το πρόβλημα με τις ιατρικές εξετάσεις, την ηλικία, τη διατροφή, τον τρόπο ζωής, τα κληρονομικά στοιχεία, και να βγάλει τη σωστή διάγνωση... Αυτό φαίνεται δεν απαιτεί διάβασμα.... Εϊναι μάλλον προϊόν επιφοίτησης...
Να σου θυμίσω εκείνη την κορυφαία συζήτηση που γράφτηκε το "προτιμώ έναν blogger από έναν επιστήμονα".

 
theoctapus είπε:
Εκεί που είχες την μια χρονιά π.χ. 100 μαθητές την άλλη θα έχεις 150; Και την επόμενη; Δεν παίζει αυτό. Αναγκαστικά ρίχνεις το επίπεδο.
Δεν είναι καθόλου απαραίτητο, αυτούς τους πιάνει ο νέος νόμος για τους αιώνιους φοιτητές και τους στέλνει να αναζητήσουν άλλους δρόμους. Όπως ξέρεις στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν καν εξετάσεις Σεπτεμβρίου.

Να σου θυμίσω εκείνη την κορυφαία συζήτηση που γράφτηκε το "προτιμώ έναν blogger από έναν επιστήμονα".
Δεν την έχω υπόψη μου...

 
Jazzjoker είπε:
Η annoula84 (και πολλές άλλες) ήμαστε ο φίλος μου ο Γιάννης κι εγώ, στο παλιό του σπίτι στη Νέα Σμύρνη. Κλασικά μπαίναμε στο mIRC με γυναικείο ψευδώνυμο και κοροϊδεύαμε τον κόσμο.  Όταν το τράβαγε η όρεξη του άλλου, δίναμε και ραντεβού στην πλατεία και πηγαίναμε να κόψουμε φάτσες. Τσογλάνια. Αν με γνώριζα σε εκείνη την ηλικία τώρα, θα με έδερνα.
True story. Σε όλα... κυκλοφορούσα με το anahs (απο το Πανάης :P) ... μονο που δεν είχα φτάσει σε σημείο να δώσω ραντεβού μόνο τηλέφωνα παίρναμε...

Τσογλάνια ναι, ξύλο όχι κακή διαπαιδαγώγηση... ίσως μια καρπαζιά αλά Τζανετάκου

..συνεχίστε

 
Πέραν αυτού και σχετικά με το θέμα μας: Η καλή χρήση της γλώσσας και η σωστή ορθογραφία είναι θέμα μίμησης. Διαβάζω σωστά ελληνικά άρα μιλάω/γράφω σωστά ελληνικά. Η μαγική συνταγή είναι ένα πράγμα που λέγεται βιβλίο. Είμαι σίγουρος δε ότι πολλοί άνθρωποι πια αντιλαμβάνονται το αντικείμενο αυτό σύμφωνα με τον τρόπο που το γράφουν. Δηλαδή βηβλειο.
Ετσι ακριβως ειναι. Παντως, χωρις μεγαλα λογια και πολλα πολλα, το να βλεπεις το 60% των παιδιων μιας ταξης γυμνασιου να μην ξερουν σχεδον να γραψουν ειναι απλα σοκαριστικο! Και μιλαω για παιδια που τα ελληνικα ειναι η μητρικη γλωσσα της οικογενειας τους.

Σκεφτειτε αυτη τη γενια σε δεκαπεντε χρονια :) η αντζελα δημητριου θα θεωρειται διανοουμενος :)

Και μια που ειμαστε και μουσικο forum, το μονο πιο σοκαριστικο ειναι η πολιτισμικη και η μουσικη ενδεια. Πιανεις κουβεντα και πραγματικα στενοχωριεσαι για το ποσο λιγες ευκαιριες εχουν να γνωρισουν πραγματα.  Τοσο περιεργο στην εποχη της πληροφοριας κι ομως..

 
@ sfaku  Η γραφη εξελισσοταν συνηθως απο τους "ανω" τα παλια χρονια, επειδη ο περισσοτερος κοσμος δεν ηξερε γραφη. Τωρα ομως ξερει, και μπορει και πρεπει να την εξελιξει στα μετρα του.

Και αυτο δε σημαινει οτι θα την εξελιξει με βαση την τεμπελια του, η την βαρεμαρα του κτλ (η κι αν το κανει παλι εξελιξη ειναι και οχι βλαβερη απαραιτητα).

Π.χ. ειχε πει ενας γλωσσολογος οτι πολυ πολυπλοκα γλωσσικα φαινομενα γεννιουνται και εξελισσονται απο τη μαζα, και συνηθως απο ανθρωπους απο χαμηλα κοινωνικα στρωματα (οι οποιοι κοβουν τα ει,ο,ω κτλ απο το τελος της λεξης πχ, η χρησιμοποιουν οτι συνταξη να ναι κτλ) και οχι απο την ακαδημαικη αφροκρεμα.

Εκει ζει και αναπνεει η γλωσσα, πλεον και η γραφη.

Αν δηλαδη σε 15 χρονια το 90% στο ιντερνετ μιλανε ατονα και εχουν καταργησει το "ω" και χρησιμοποιουν μονο το "ο" ας πουμε, τι θα τους πουμε? οτι ειναι κακο?

Η εαν σε 20 χρονια εχουν συνηθισει εντελως τα greeklish και τους φαινεται σα μια πανευκολη γραφη να διαβασουν τι θα τους πουμε? οτι ειναι κακο? μα αφου τους εξυπηρετει.

Η γλωσσα υπαρχει για ενα λογο, οχι για να την υπακουμε εμεις αλλα για να μας υπακουει αυτη.

 
gdevelek είπε:
Δεν είναι καθόλου απαραίτητο, αυτούς τους πιάνει ο νέος νόμος για τους αιώνιους φοιτητές και τους στέλνει να αναζητήσουν άλλους δρόμους. Όπως ξέρεις στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν καν εξετάσεις Σεπτεμβρίου.
Αα ναι, εδώ συμφωνώ απόλυτα. Δεν μπορείς μεγάλε, έχεις κανά δυό ευκαιρίες, δεν τα κατάφερες, στην μανούλα σου και στην ευχή της Παναγιάς. Με το ζόρι όλοι απόφοιτοι πανεπιστημίων δεν μπορούν να γίνουν. Όχι τίποτε άλλο, μήπως και φτιαχτεί επιτέλους και καμία πραγματική εργατική τάξη σ' αυτή την χώρα.

 
Το ζήτημα της γλώσσας και της ορθογραφίας, είναι πραγματικά πολύ σημαντικό. Τα greeklish έχουν κάνει πολύ μεγάλη ζημιά σε όλους μας, ανεξαιρέτως. Προσπαθώ να τα αποφεύγω αλλά είναι γεγονός, πως σε κάποιες περιπτώσεις, είναι αναπόφευκτο. Ώρες ώρες, διστάζω να γράψω κάποια λέξη, επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι γράφεται έτσι. Και θεωρητικά τουλάχιστον, δεν είμαι ανορθόγραφος.

Δεν ξέρω, κατά πόσο, η γραπτή και η προφορική εκδοχή της γλώσσας μας, συμβαδίζουν μέσα στον χρόνο, ούτε αν έχουν την συνάφεια που είχαν στην Κλασσική αρχαιότητα.  

Αυτό που ξέρω, ωστόσο, είναι ότι και ο προφορικός και ο γραπτός λόγος, έχουν τους κανόνες τους. Την γραμματική, το συντακτικό και την ορθογραφία τους (πιθανότατα όχι πλέον την ορθοφωνία..)

Το πλέον σημαντικό, είναι πως, η γλώσσα στην πραγματικότητα είναι τρόπος σκέψης. Μέσω της γλώσσας σκεφτόμαστε, αντιλαμβανόμαστε, κατανοούμε, εκφραζόμαστε, επικοινωνούμε.

Όσο πιο πλούσια, είναι λοιπόν η γλώσσα και όσο πιο πολύ σεβόμαστε την δομή της και την ορθογραφία της, τόσο πιο ποικιλόμορφος και δομημένος είναι και ο τρόπος σκέψης μας.

Θυμάμαι, λοιπόν και εγώ με την σειρά μου, όταν πήγαινα στην 3η Λυκείου. Κλασσικός πρωτοδεσμίτης, σνόμπαρα εντελώς τα Αρχαία Ελληνικά... Την γλώσσα, των γλωσσών. Την γλώσσα, το ακριβές νόημα της οποίας, η νεοελληνική σε πολλές περιπτώσεις, μπορεί να αποδώσει μόνο με συμφραζόμενα...

Και όταν συνειδητοποιώ, αυτό που λέει ο Σωκράτης στον Κρατύλο, όταν προσπαθεί να αναλύσει θεμελιώδης λέξεις-έννοιες όπως ψυχή, θεός, νούς κλπ κλπ , ότι δηλαδή στις μέρες τους, η γλώσσα έχει αλλοιωθεί και πολλές λέξεις γράφονται-προφέρονται πολύ διαφορετικά από ότι στα 'Αρχαία Χρόνια', με αποτέλεσμα να είναι πλέον δύσκολος, ο εντοπισμός της προέλευσής τους, τότε αντιλαμβάνομαι πόσο μακρυά χάνεται στο παρελθόν, αυτή η πανέμορφη γλώσσα.  ;) ;)

Τέλος πάντων, στερνή μου γνώση, να σ' είχα πρώτα..  :P :P

 
Εγώ ξέρω ότι η γλώσσα όπως και η μουσική, είναι μέσο έκφρασης.

Όποιος έχει κάτι να πει και θέλει να το πει με τον

καλύτερο δυνατόν τρόπο, μαθαίνει και τους κανόνες

και τους μηχανισμούς που διέπουν τον τρόπο έκφρασης

Αλλιώς βολευεται στις δικαιολογίες και τα ημίμετρα.

 
Επίσης να προσθέσουμε ότι μπορεί ναι μεν η γλώσσα να είναι προσιτή σε όλους και να είναι ένας ζωντανός οργανισμός, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να της στερήσουμε τους τεχνικούς κανόνες χρήσης απλά και μόνο γιατί ο "κοσμάκης" έτσι θέλει. Είτε μας αρέσει είτε όχι πάντα θα υπάρχουν οι τεχνίτες της γλώσσας, οι καλλιτέχνες της έκφρασης και αυτοί μπορούν να δείξουν το ταλέντο τους μόνο μέσα από μια γλώσσα πλούσια, με εύρος αλλά και με βάθος. Κοινως μιλάμε για μια ισοπέδωση πρός τα κάτω η οποία όπως και να το κάνεις δεν είναι για καλό.

Και όπως είπε ο sfaku οι αλλαγές στον γραπτό λόγο θεσμοθετούνται επίσημα και όχι μέσα από "λαικές" διαδικασίες. Αν το 90% του κόσμου γράφει κάτι λάθος ή έστω ενάντια στους κανόνες να ξεστραβωθεί να μάθει το σωστό.

 
Πληροφοριακά εδώ μπορείτε να κατεβάσετε το λεξικό της Αρχαίας Ελληνικής των Liddell and Scott.

Το λεξικό διανύει μία τεράστια περίοδο από τα Ομηρικά Έπη μέχρι τη Ρωμαική εποχή.

Βέβαια είναι στα αγγλικά αλλά είναι και δωρεάν.

http://archive.org/details/greekenglishlex00liddrich

 
theoctapus είπε:
Και όπως είπε ο sfaku οι αλλαγές στον γραπτό λόγο θεσμοθετούνται επίσημα και όχι μέσα από "λαικές" διαδικασίες. Αν το 90% του κόσμου γράφει κάτι λάθος ή έστω ενάντια στους κανόνες να ξεστραβωθεί να μάθει το σωστό.
Είχε πέσει στην οθόνη μου ένα άρθρο απο κάποιον κοινωνιολόγο, που έλεγε πως αυτή η συμπεριφορά (είχε και ονομασία δεν τη θυμάμαι) απαντάται  σε παρα πολλές κοινωνίες του ζωικού βασιλείου αλλα περισσότερο στις ανθρώπινες κοινωνίες.

Πχ όταν σε μια γειτονιά γίνει μονοδρόμιση ενός δρόμου και οι περισσότεροι πηγαίνουν ανάποδα σε σημείο που αυτό γίνεται το "νόμιμο" και το πραγματικό νόμιμο κατακριτέο.

Δεν θυμάμαι ούτε τον συγγραφέα ούτε τίτλο ούτε και ονομασία του φαινομένου δυστυχώς για να σας παραπέμψω!

Τώρα επειδή συμβαίνει δεν σημαίνει οτι είναι θεμιτό και απλά θα πρέπει να πάμε με το ρεύμα... ίσα ίσα νομίζω πως δείχνει το αντίθετο!

 
gdevelek είπε:
Να πω το γλωσσολογικό καημό μου;  ;D

Μου κάνει εντύπωση το πώς έχουν μπερδευτεί τα τελευταία χρόνια στο μυαλό αναρίθμητων οι δύο αντωνυμίες "που" και ''όπου", με αποτέλεσμα το δεύτερο να χρησιμοποιείται λανθασμένα και συχνότατα στη θέση του πρώτου.

Π.χ. δημοσιογραφίσκοι λένε στο ράδιο/τηλεόραση: "Τον λόγο πήρε ο υπουργός τάδε ΟΠΟΥ δήλωσε πως..."  ???

Το "όπου" έχει να κάνει υποχρεωτικά με ΤΟΠΟ. "Πήγα στο γήπεδο ΟΠΟΥ είδα ένα αγώνα  μπάσκετ". Ισοδυναμεί με τα "στον οποίο, στην οποία, στο οποίο".

Το "που" ισοδυναμεί με τα "ο οποίος, η οποία, το οποίο", καθώς και "τον οποίο, την οποία, το οποίο".

Συνεπώς στην παραπάνω παρατιθέμενη φράση το σωστό είναι "...ΠΟΥ στην πραγματικότητα ήταν..."
Φιλε σου προτεινω επιστροφη στη θαλασσα μιας και δεν εχει τελειωσει το καλοκαιρακι

και ΠΡΟΣΟΧΗ μην κουβαλησεις μαζι σου κανενα λεξικο.

Η ομορφια της γλωσσας ειναι στο λαικο παιξιμο της. Σαν τα ρεμπετικα ενα πραγμα.

 
audiokostas είπε:
Εγώ ξέρω ότι η γλώσσα όπως και η μουσική, είναι μέσο έκφρασης.

Όποιος έχει κάτι να πει και θέλει να το πει με τον

καλύτερο δυνατόν τρόπο, μαθαίνει και τους κανόνες

και τους μηχανισμούς που διέπουν τον τρόπο έκφρασης

Αλλιώς βολευεται στις δικαιολογίες και τα ημίμετρα.
ναι μεν, αλλά...
Επειδή ο πατέρας μου είναι οπαδός του πλέον απλοποιημένου ορθογραφικού συστήματος (ένα "η", ένα "ο", κλπ) νομίζω ότι υπάρχει και ο αντίλογος...

Αλιθέβι ότι με λίγι προσπάθια μπορί κανίς να διαβάσι και να γράψι με αυτόν τον τρόπο. Και βέβεα δεν ιπάρχι πρόβλιμα κατανόισις νομίζο. Έτσι δεν ίνε; Απλά το δικό μου κίμενο ίνε 100% ορθογραφιμένο και η κατανόισι ίνε ι ιδια! ;D

 
theoctapus είπε:
Αα ναι, εδώ συμφωνώ απόλυτα. Δεν μπορείς μεγάλε, έχεις κανά δυό ευκαιρίες, δεν τα κατάφερες, στην μανούλα σου και στην ευχή της Παναγιάς. Με το ζόρι όλοι απόφοιτοι πανεπιστημίων δεν μπορούν να γίνουν. Όχι τίποτε άλλο, μήπως και φτιαχτεί επιτέλους και καμία πραγματική εργατική τάξη σ' αυτή την χώρα.
Δεν ειναι ποτε αργα για να αγαπησεις τον ευατο σου.

Self Love is not a crime!!!!

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top