Προβληματα με τα breaks.

vagelism

Musician/Educator
Μηνύματα
3,887
Πόντοι
563
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Πολύ συχνα τυχαινει  με μαθητες να καταληγουμε σε συζητησεις με τα εξης θεματα.

Δεν μπορω να κανω break…ή παιζω τα ιδια και τα ιδια…ή δεν εχω ωραιες ιδεες .Σκεφτηκα λοιπον να  ανοιξω αυτό το thread σε μια προσπαθεια να αναλυσουμε τι φταιει, και όταν ερχεται η ωρα να κανουμε ένα break ..ολοι μπλοκαρουμε .

Kαταρχην..να τα παρουμε από την αρχη..

Τι φταιει..?

Ολοι μας ξεκινωντας μαθηματα , ξεκιναμε με τις αξιες.  Ξεκιναμε παιζοντας  διαφορες ασκησεις και τεχνικες. Σκυβουμε υπομονετικα πανω από το ταμπουρο μας…σκεπτομενοι  οτι καποια στιγμη θα μπουμε στις cool αξιες..αρα και στα breaks.  Θεωρουμε τα 4ρτα τα 8α  και τις αρσεις  σαν ¨ευτελης¨ αξιες. Αξιες που πρεπει να απλα να περασουμε και που απλα θα μας οδηγησουν στα ωραια πραγματα όπως τα 16α και τις 32α.  Αυτό που ρωταω όμως είναι…αν θεωρουμε ότι τα 8α δεν εχουν αξια σαν αξιες αρα και σαν break…σε ένα Fast Rock groove  που είναι στο 220 -240 ..τι αξιες θα χρησιμοποιησουμε σαν break..? Βαλτε το μετρονομο σας στο 220 και προσπαθηστε να παιξετε 16α σε αυτή τη ταχυτητα. Δυσκολο ε? Προσπαθηστε να τα ανοιξετε στα τομς..Ακομα πιο δυσκολο ? Σας εβαλα σε σκεψεις ετσι δεν είναι?

    Ο λογος που το ταμπουρο αποτελει τη βαση,  εχει να κανει καθαρα σε διδακτικους λογους. Δεν υπαρχει κανενας κανονας που να λεει ότι ολη αυτή η τεχνικη πρεπει να μενει στο ταμπουρο.Αυτο ισχυει ακομα και για τα rudiments και τα Paradidles.

Το λαθος που καναμε και κανουμε ολοι μας λοιπον , είναι να κανουμε μαθηματα με την προσδοκια , οτι καποια μερα.. θα μπουμε στα breaks , ενω εχουμε μπει στα breakς από την πρωτη κιολας μερα. Απλός δεν τα βλεπουμε ετσι και περιμενουμε τον δασκαλο μας να μας πει οτι… Αυτό είναι break..

      Προς θεου..δεν υποστηριζω ότι η σπουδη στο ταμπουρο δεν είναι σημαντικη η αχρηστη. Ισα-ισα..Το ταμπουρο ηταν –είναι- και θα είναι η βαση μας και καποια στυλ στηριζονται παρα πολύ στο ταμπουρο σαν ένα από τους βασικους  ηχους των break όπως πχ στη  Jazz. Αλλα η θεωρια μου είναι  όμως { ειδικα σε all around drummers}..ότι δεν πρεπει να μενουμε μονο στο ταμπουρο. Και εκει εντοπιζω το προβλημα.

      Η πρωτη και η πιο σημαντικη συμβουλη λοιπον..που μπορω να σας δωσω ειδικα σε εσας που σας αρεσει το break να είναι εμπνευση της στιγμης και όχι μια αποστηθισμενη φραση που την εχουμε χιλιοακουσει...ειναι,  ότι πρεπει από την πρωτη μερα που θα ξεκινησετε τα μαθηματα με το δασκαλο σας..να προσεγγιζετε ολες αυτές τις ασκησεις που μελετατε διαρκως στο ταμπουρο…σαν να είναι πιθανα breaks - ανοιγμενα στο σετ. Απλα σηκωστε τα ματια και κοιταξτε το σετ σας..Ότι τεχνικη κι αν είναι. Aκομα και τα τεταρτα!!  Εχετε σκεφτει πώς να δοκιμασετε ένα break τεταρτων  ανοιγμενο στα τομς πανω σε ένα ροκ groove?  Μην περιμενετε να μπειτε στα 32α για να αρχισετε να σκεφτεστε breaks. Σκεφτητε ευκολα και εξυπνα.Σκεφτητε ηχητικα.Ακουστε τα τομς σας . Αλλιως το παιξιμο σας θα γινει καθαρα ταμπουρίστικο…και για μενα μονοφωνικο.  Είναι το αντιστοιχο  ενος κιθαριστα που εχει στησει ολο του το παιξιμο πανω σε μια χορδη. Πειραματιστητε με την ηδη υπαρχουσα τεχνικη σας , ανοιγμενη το σετ και τους ηχους σας μεχρι να βρειτε τον τροπο που σας αρεσει να χτυπατε τα τυμπανα σας.  Αυτό καποια στιγμη θα σας δωσει χαρακτηρα.

      Ολη αυτή η δουλεια αν και είναι πιο επίπονη από το να αποστηθιζεις την ετοιμη δουλεια καποιου αλλου… θα αποτελεσει τα μελλοντικα ΔΙΚΑ ΜΑΣ licks..  Αυτό για μενα εχει μεγαλυτερη αξια από το παιξιμο του καλυτερου ντραμμερ.

      Η αποψη και η συμβουλη μου σαν μουσικος είναι να μεινετε οσο μπορειτε μακρυα από τις δημοφιλεις φρασεις …που οδηγουν ναι μεν σε βεβαια ηχητικα αποτελεσματα …αλλα και σε drummer κοπιες που απλα κανουν τη δουλεια.  Αν τωρα καποιο fill σας αρεσει τοσο πολύ…μην μεινετε απλα στο να το κλεψετε. Πηγαιντε το ένα βημα παρακατω…Προσπαθηστε να το παίξετε με τα δικα σας κριτηρια ¨πειραζοντας¨ το. Προσαρμοστε το στην δικια σας ιδιοσυγκρασια  μεχρι να βγει μια παραλλαγη του,  που  να είναι δικια σας.  Το να παιζουμε ιδιο- το κλασσικο break του Phil Collins από τον Ιn The Air Tonight, 30 χρονια σχεδον μετα τη γεννηση του..απλα και μονο επειδη εχετε καταλαβει τι κανει …εμενα αυτό το παιξιμο με αφηνει αδιαφορο. Το να ακουσω το εν λογω break  ¨πειραγμενο¨ και προσαρμοσμενο στο 2011 όμως…το θεωρω προκληση και εξυπναδα.

        Μεσα από ολη αυτή τη διαδικασια αυτό  που εχει τη μεγαλυτερη σημασια , είναι η λογικη στο τροπο δουλειας και ψαξιματος που μπαινουμε..Αυτο δεν ξερουμε που θα καταληξει. Το μονο που ξερουμε είναι ότι ολοι οι drummer που θαυμαζουμε και θαυμασαμε…ειχαν χαρακτηριστικο ηχο και προσεγγιση στις αξιες και στο σετ τους.  Αυτό ψαχνουμε και εμεις.  Την δικη μας προοπτικη ως το πώς μας αρεσει να αντιμετωπιζουμε τις αξιες στο σετ μας.  Αυτό δυστηχως  δεν θα μας δοθει ουτε από την μια μερα στην άλλη ,ουτε χωρις θυσιες ουτε χωρις δουλεια.

      Από εκει και περα..ολες οι ιδεες και τα licks που θα απορρεύσουν μεσα από αυτή τη λογικη ,πρεπει να δουλευονται σε διαφορες ταχυτητες , ξεκινωντας από πολύ αργα - και σιγα σιγα επιταχυνοντας ..

Οριοθετηστε σαν βασικες ταχυτητες το 40 , το 60 το 90 το 120 το 150 και το 200 και προσπαθηστε να παιξετε την ιδια ιδεα σε ολες αυτές τις ταχυτητες. Συντομα θα διαπιστώσετε ότι κατι που ακουγεται γελοιο στο 40…στο 200 εχει εντελως διαφορετικη υποσταση. Εκ πειρας εχω δει..οσο πιο ανουσιο ακουγετε αργα, τοσο πιο ομορφο και πολυπλοκο ακουγετε γρηγορα. 

      Πολύ σημαντικο είναι επισης όλα αυτά τα breaks που θα βγουν μεσα από αυτή τη λογικη να κατηγοριοποιηθουν.  Πολλες φορες εχουμε δει ότι το rudimental drumming δεν ¨καθεται¨ καλα στο ροκ…η τα straight 16ths fills ανοιγμενα στα τομς  δεν κάθονται ωραια στα funk..κλπ. Δουλευοντας πανω σε διαφορετικα groove  {Rock – Funk – samba feel – Jazz feel –Montuno feel } με την μορφη {3 μετρα ρυθμος - 1 μετρο break } ,θα μπορέσετε να καταλάβετε το συγκεκριμένο break που ¨κολλαει¨ καλυτερα. Μην ξεχνατε επισης ότι ένα fill 16ων εχει παντα την  τριηχατη παραλλαγη του- που το κανει εφικτο σε grooves τριηχων η και  σε grooves 16ων.

    Μια άλλη συμβουλη που θα ηθελα να σας δωσω και που θεωρω ότι χαρακτηριζει το παιξιμο των break ενός ντραμμερ..

Προσπαθηστε να ειστε τακτοποιημενοι με την τεχνικη σας.

Ανοιξτε φακελους ή ειδικα τετραδια και καταχωρηστε ολες αυτές τις ιδεες – fills  Καταχωρίστε τα  ανα groove όμως ,και ανα συγκεκριμενες  ταχυτητες . Το ποσο τακτοποιημενοι ειμαστε σαν μουσικοι.. είναι πολύ σημαντικο στην ανακαλεση συγκεκριμενων ιδεων σε πραγματικο χρονο. Για να καταλαβετε τι εννοω , σας εχω ένα πειραμα. Μια μερα βγαλτε από τις θηκες και ανακατεψτε τα cd σας πανω σε ένα τραπεζι - και μετα σκεφτητε ότι θελετε να ακουσετε  ένα συγκεκριμενο. Βαλτε ένα χρονομετρο και ψαξτε το μεσα στο σωρο.

Καντε το ιδιο πειραμα…αυτή τη φορα εχοντας όλα τα cd σας τακτοποιημενα και τοποθετημενα με αλφαβητικη σειρα. Και αναζητηστε το ιδιο cd. Δειτε ποσο χρονο σας πηρε να το βρειτε - την πρωτη φορα ,και ποσο τη δευτερη. Aυτο ακριβως συμβαινει στον εγκεφαλο σας όταν τον φορτωνεται φρασεις...χωρις βασεις. Αν ειστε χυμα λοιπον με την τεχνικη σας - χυμα θα παίζεται, και αυτό είναι κατι που λεω συνεχεια στους μαθητες μου.

      Ενας από τους λογους που λατρευω και θαυμαζω τον Dave Weckl  όλα αυτά τα χρονια …είναι ακριβως αυτος. Το ποσο τακτοποιημενος είναι ο ατιμος με την υλη και  την τεχνη του. Και ποσο αυτό, εχει αντικτυπο στο παιξιμο του. Πραγματικα πιστευω ότι είναι απο τους λιγους που εχει καταφερει  να βγαλει ζουμι  και χαρακτηρα ακομα και από την πιο ευκολη τεχνικη η αξια {αν υπαρχει κατι τετοιο} . Και αυτό είναι η μαγεια του και αυτό που σε στελνει αδιαβαστο…όταν βλεπεις τα transcription του…Το ποσο απλα και ευκολα σκεφτεται. Αλλα και ποσο εξυπνα.

Ελπιζω να μπορεσα εστω και λιγο να σας βοηθησω σε αυτό το δυσκολο αλλα πολύ σημαντικο θεμα που νομιζω εχει απασχολησει λιγο πολύ ολους μας.

Περιμενω τις αποψεις και τις δικιες σας προτασεις .

Β. Μουλακάκης.

 
Να μεταφερθεί αμέσως στα άρθρα και να προσθέσω ότι fills μπορείς να κάνεις και χωρίς τα τομ  ;) (ο ναι αλήθεια είναι :o) ακούστε τι λέει ο τύπος ειδικά οι death metal-βαράω blastbeat και είμαι θεός-drummers ::)

 
Συμφωνώ να μπει στα άρθρα (όπως και μερικά άλλα κείμενα του Βαγγέλη).

Πολύτιμο online μάθημα που είναι κρίμα να το φάει η λήθη.

 
Bαγγελη χαρα στο κουραγιο σου και το χρονο που χαλας γι'αυτα το ποστ.ΔΕ

 
Mike G είπε:
Να μεταφερθεί αμέσως στα άρθρα και να προσθέσω ότι fills μπορείς να κάνεις και χωρίς τα τομ  ;) (ο ναι αλήθεια είναι :o) ακούστε τι λέει ο τύπος ειδικά οι death metal-βαράω blastbeat και είμαι θεός-drummers ::)
φιλε μου εισαι αδικος, δεν εχει να κανει με blast beats death metal - extreme drummers αποκαλεσε τους όπως θες. εχει να κανει με τον εκαστοτε drummer, και τη νοοτροπια του ως προσωπικοτητα (πιστευω)

το extreme drumming πλεον εχει μπει και στις μουσικες σχολες και δεν ειναι τυχαίο

οποιος μπορει να κανει extreme drumming καλα και σωστα μαγκια του, και αν αναπτυσεται και σε αλλα ειδη μουσικής καμάρι του

δεν εχω δει τζαζιστες όμως να ασχολουνται ή να μπαινουν στον κόπο να ασχοληθούν με extreme drumming και πολλες φορες ειναι και απαξιωτικοι ως προς το ειδος. extreme drummer όμως κοιτανε να αναπτυχθουν σε αλλα ειδη όπως η τζαζ

 
BURNING13 είπε:
ο ομπραντοβιτς των τυμπανων!!!!!!!!!
Ε, καλύτερα ο Ίβκοβιτς  ;D

Επίσης να προσθέσουμε ότι το θέμα με τα breaks έγκειται και στην κινησιολογία που είχαμε αναφέρει παλαιότερα. Δηλ. πολλοί προσπαθούν να κάνουν ένα break (είτε γρήγορο είτε τεχνικό είτε οτιδήποτε) με λάθος κινητική και το πληρώνουν επειδή θα ακουστεί χάλια το όλο θέμα.

Τέλος, πρέπει να καταλάβουμε να κατηγοριοποιούμε αναίσθητα το κάθε break όπως πολύ ωραία επισήμανε ο Βαγγέλης. Να το τακτοποιούμε δηλαδή.

 
Πιστεύω ότι ένας drummer θα πρεπει να ξεφευγει απο τα τρελα fills, αφηνωντας την μουσικότητα του να προσαρομοστεί στις αναλογες απαιτήσεις της μουσικης.

Βεβαια τα τρελα drum fills σε καποια είδη είναι must.

Πορσωπικά πια όταν κοιτάω ένα groove αποφευγω τα τρελα fills.

Κρατώ επιφυλάξεις στο ότι το ταμπουρο κάνει κάποιον μονοπλευρο.

Με το ταμπούρο μπορείς να παρείς τόσα διαφορετικά ηχοχρωματα.π.χ παίζοντας απο το κεντρο μέχρι τις ακρες, παίζοντας με τα στεφανια, την χορδιέρα κτλ κτλ.

Ακόμα και breaks με μποτα και ταμπούρο μπορείς να κάνεις.Γενικα δν υπάρχουν κανόνες στην ενορχηστρωση.

Bεβαια η ανεση στο σετ παρέχει ακόμα μεγαλυτερη γκαμα ηχοχρωμάτων και το να έχεις ευχέρεια το να κινεισαι με άνεση σε όλα τα τύμπανα είναι κάτι που όλοι παλεύουμε να πετύχουμε.

 
beeros05 είπε:
δεν εχω δει τζαζιστες όμως να ασχολουνται ή να μπαινουν στον κόπο να ασχοληθούν με extreme drumming και πολλες φορες ειναι και απαξιωτικοι ως προς το ειδος. extreme drummer όμως κοιτανε να αναπτυχθουν σε αλλα ειδη όπως η τζαζ
δεν σε κανει να αναρωτιεσαι γιατι συμβαινει αυτο ?  ;D

 
pericles είπε:
Bαγγελη χαρα στο κουραγιο σου και το χρονο που χαλας γι'αυτα το ποστ.ΔΕ
Aγαπητε συναδερφε Περικλη..

Επειδη οπως και να το κανουμε ο παλιος ειναι αλλιως..

και επειδη ξερω οτι εισαι παλιοτερος {Αρα σοφοτερος}ειμαι σιγουρος οτι  εχεις πολυτιμες γνωσεις  και συμβουλες να μασ προσφερεις.

Περιμενω τις δικιες σου προτασεις -αποψεις  επι του θεματος.

Να σαι καλα

Βαγγελης

P.s δωρακι με τη φιλη σου..


 
Nordic είπε:
Κρατώ επιφυλάξεις στο ότι το ταμπουρο κάνει κάποιον μονοπλευρο.

Με το ταμπούρο μπορείς να παρείς τόσα διαφορετικά ηχοχρωματα.π.χ παίζοντας απο το κεντρο μέχρι τις ακρες, παίζοντας με τα στεφανια, την χορδιέρα κτλ κτλ.

Ακόμα και breaks με μποτα και ταμπούρο μπορείς να κάνεις.Γενικα δν υπάρχουν κανόνες στην ενορχηστρωση.
Φυσικα και δεν σε κανει μονοπλευρο αν εχεις επιλεξει στο σετ σου να εχεις κασσα -ταμπουρο hi hat - 1 crash kai ride. Σε αυτη τη περιπτωση ενσωματωνεις και τις βασεις των πιατων σαν ηχοχρωματα!!

Aν εχεις μπροστα σου 4 τομ ομως?

Εκει ειναι η διαφωνια και ο προβληματισμος ο δικος μου, και βεβαια ο λογος που γραφτηκε το thread.

 
pandev είπε:
δεν σε κανει να αναρωτιεσαι γιατι συμβαινει αυτο ?  ;D
οχι απλα ειναι αρκετα κολλημενοι (δε μιλαω για ολους) εως πολύ κολλημενοι. εχω παρακολουθησει σεμιναριο στο Μικρο Μουσικο Θεατρο και ο τυπάς (δε θα αναφερω ονομα) ελεγε οτι μουσική ειναι μονο η τζαζ και ηταν απαξιωτικότατος προς αλλα ειδη μουσικής.

ενας δασκαλος μου ειχε επισης τετοια νοοτροπια και δασκαλος του ηταν ο ντραμμερ που εκανε το σεμιναριο...τυχαίο?

τεσπα δε θελω να βγει σε κοντρα για αυτο ας μη το αναλυσουμε το θεμα

ειναι γεγονος πάντως οτι ειναι αρνητικά προκατελημενοι στην extreme μουσική χωρις να εχουν μπει στον κοπο να μπουν στο τριπακι.

αν μπορουσα να ειχα την υπομονη για να μελετησω τζαζ, φιουζιον κοκ θα το εκανα. αλλά εγω προσωπικα θα εχανα το νοημα είναι μια μουσικη που δε μου πάει και δε μπορω να ακουσω πανω απο μια ωρα γιατι κυριολεκτικα τζαζευω...όπως και progressive metal δε μπορω να ακουσω πολυ ωρα γιατι κουραζομαι απο τις πολλες τεχνικαδουρες...δεν ειμαι απαξιωτικος ομως προς τετοια ειδη

 
Bαγγελη ευχαριστω για το βιντεο (εχει αδυνατιση και εχει πεσει λιγο το αντιεροπορικο της αν δεν με γελουν τα ματια μου)

Τωρα στο thread μου ειναι λιγο δυσκολο να συμμετασχω λογω καποιου προβληματος.Δηλαδη για ναμην πω καμια μπουρδα πρεπει να το καλοδιαβασω ,αν και λιγο που μπορεσα να ασχοληθω σωστα τα λες θα επανελθω αργοτερα ,και παλι ευχαριστω.

 
Το θέμα με τα breaks και τα fills είναι μια καλή εικόνα του πώς έχει στήσει το σετ σου. Ένα καλά στημένο σετ (όπως βολεύει τον καθένα φυσικά) σού δίνει την δυνατότητα να δοκιμάσεις πολλά και διαφορετικά πράγματα.

υγ. Δε είναι ωραίο το thread να γίνει ζήτημα αντιπαράθεσης (ειρηνικής ή εχθρικής) μεταλλάδων και τζαζάδων. Προς Θεού. Ό,τι θέλει ο καθένας, κάνει και ό,τι θέλει ο καθένας ακούει. Ούτε τίθεται ζήτημα σύγκρισης του παιξίματος drums σ' αυτά τα δύο είδη.ο δικός μου καθηγητής ξεκίνησε με extreme progressive metal μπάντα, πέρασε σε death metal πιο μετά και τώρα παίζει μόνο jazz και blues. ας μην είμαστε απόλυτοι σ' αυτό που λέμε και μην "χαλάσουμε" ένα τόσο ωραίο thread που άνοιξε ο βαγγέλης.  :)

 
Παιδια... ανεξαρτητος στυλ μουσικης που προτιμαμε..η ουσια ειναι οτι ειμαστε συναδερφοι και συνοδοιποροι σε μια περιπετεια . Αρα Στρατοπεδα και Μουσικη για μενα ειναι λαθος.

Με ποιο τροπο επιλεγουμε να χρησιμοποιησουμε την τεχνη μας δεν εχει σημασια.

Σημασια εχει  οτι κανουμε να το κανουμε με αγαπη και υπευθυνοτητα προς το στυλ.

Απο εκει και περα ειτε προτιμαμε τη Jazz  το Metal  η τα Blues..μην ξεχναμε οτι ειμαστε υπηρετες της ιδια τεχνης. Της μουσικης.Ο τροπος χρησης αλλαζει.

Δεν ξεχωριζω αν ενα στυλ εχει περισσοτερη η λιγοτερη αξια απο ενα αλλο.

Για τον απλουστατο λογο οτι δεν τρεχουμε σε στιβο ποιος θα βγει πρωτος. Η μουσικη ειναι εκφραση..οχι αγωνας ταχυτητας.

 
vagelism είπε:
P.s δωρακι με τη φιλη σου..

Οφ-τόπικ: Θέλω να καταγγείλω δημόσια ότι η αλλαγή της μπάντας του Beck ήταν σοβαρό downgrading. Όχι ότι ο Narada και η Rhonda δεν είναι μουσικά τέρατα, απλά το line-up με Colaiuta και Wilkenfeld είχε μια απίστευτη χημεία που δεν πιάνεται με τίποτα.

Αυτά. Νow back to our regularly scheduled program.  :)

 
Λοιπον Βαγγελη μολις εκατσα  και διαβασα αυτα που λεσ στο αρχικο σου ποστκαι εν ταχει μπορω να εκφερω τα κατωθι προς τους νεοσσους και μη συναδελφους μας.

Α) επειδη παιζω περιπου 37-39 χρονια εχω πιστευω την γνωση &εμπειρια να πω οτι Συμφωνω 100%

Μετον Βαγγελη γιατι οι συμβουλεσ που δινει ειναι  ΩΡΙΜΕΣ.

Β)Ο  ΝΤΡΑΜΜΕΡ  ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ και εκτοσ του ρυθμου ΠΡΕΠΕΙ να Χρωματιζει ειτε με BRAKES ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΙΑΤΑ ΕΙΤΕ ΜΕ  ΜΕ ΣΥΓΚΟΠΕΣ .Ολα αυτα εχουν καλυτερο ηχητικο αποτελεσμα οταν γινονται στα τομ +βαθυ .

Γ) δεν πρεπει να σκεφτεστε τι θα βαλετε, χαλαρωστε και παιξτε οτι σας ερθει αρκει να ειναι μετρημενο και με ΥΦΟΣ .

Δ) τα καλυτερα γινονται οταν παιζω χαλαρα ( το εχουμε ξαναπει παλιοτερα )

Ε) Τα στυλ που παιζει ο καθενας μας δεν παιζουν ρολο  δεν υπαρχουν καλα και κακα υπαρχουν καλοπαιγμενα η οχι.

Ζ) ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΑ Σ...Α ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ  ΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ''ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ '' ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ και εσεις μετα παιξτε σαν ο ανθρωπος ΟΡΧΗΣΤΡΑ.

Η) ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΟΡΓΑΝΟ ,θα βοηθησει να αποκτησετε  ΓΟΥΣΤΟ στο παιξιμο σας.

Θ) Ο μουσικος ωριμαζει στο παλκο η στη σκηνη αν θελετε οχι πισω απο PC .

I) Και ενα τελευταιο : ΑΚΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ,ολα τα ειδη και γραφουμε στην μνημη μας τα παντα .

Ελπιζω να βοηθησα λιγο και εγω (Beero καλησπερα και καλοριζικο το ΣΕΤ Yamaha που αγορασες .

Α να μην ξεχασω οταν παιζει καποιοσ καπου ζωντανα ας κανει μια ανακοινωση στο ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΙΑ Drummer η στο αλλο που μπαινουν αυτα τα live,ετσι ωστε να κανουμε το γνωστο :  know us better

 
pericles είπε:
Δ) τα καλυτερα γινονται οταν παιζω χαλαρα ( το εχουμε ξαναπει παλιοτερα )


Η) ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΟΡΓΑΝΟ ,θα βοηθησει να αποκτησετε  ΓΟΥΣΤΟ στο παιξιμο σας.



Θ) Ο μουσικος ωριμαζει στο παλκο η στη σκηνη αν θελετε οχι πισω απο PC .



I) Και ενα τελευταιο : ΑΚΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ,ολα τα ειδη και γραφουμε στην μνημη μας τα παντα .
Αγαπητε φιλε Περικλη

σε ευχαριστουμε {Νομιζω οτι μιλαω εξ ονοματος ολων} για το χρονο σου και τις πολυτιμες συμβουλες σου.

Συμφωνω απολυτα σε οτι γραφεις..αλλα οσα εκανα Bold τα θεωρω σαν παραλειψεις - συμβουλες που λειπουν απο το αρχικο thread.+ 1000000000000000000 λοιπον

Να σαι καλα και σιδερενιος... και συντομα παλι στο σκαμνι.

 
pericles είπε:
Δ) τα καλυτερα γινονται οταν παιζω χαλαρα
Για εμένα είναι το σημείο κλειδί! Ευχαριστούμε κι εσένα φίλε Βαγγέλη για το ωραίο θέμα και τις ωραίες τοποθετήσεις και τον Περικλή για το απαύγασμα της μεγάλης εμπειρίας του!
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα