ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ !!!
Άφαντος ο υπεύθυνος του service!!! Μπορεί και να μην έχουν!!!
Αγόρασα στις 22/01/2009 έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο Seagate Free Agent (ξανά; ΜΑΚΡΙΑ!!!!).
Πριν από δυο μέρες δεν ξεκινούσε καν, που σημαίνει ότι κάτι φταίει με την τροφοδοσία. Μιας και δεν είναι θέμα αναγνώρισης σκληρού από τον υπολογιστή.
(Τα ίδια με το ίδιο μοντέλο σκληρού έπαθε και ο κουμπάρος μου ο οποίος τον αγόρασε από το πλαίσιο.)
Μιας και είναι λοιπόν στα πλαίσια της εγγύησης πήγα στο e-shop για να τον αλλάξουν. Επισημαίνοντας του όμως το τι θα γίνει με τα δεδομένα, μου είπαν ότι δεν αναλαμβάνουν καμιά ευθύνη για αυτό, το οποίο μέχρι εδώ και μένα λογικό μου ακούγεται.
Το παράλογο όμως αρχίζει τώρα.
Ωραία τους λέω θα μου δώσετε τον καινούργιο, εφ’ όσον είμαι μέσα στην εγγύηση αλλά θέλω και τον παλιό για να δω πως θα μπορέσω να πάρω τα δεδομένα πίσω, και να σας τον ξαναφέρνω για να τον στείλετε σαν αποδεικτικό στην Seagate.
ΟΟΟΟΧΙ !!! δεν γίνεται αυτό. Ή θα σας δώσουμε καινούργιο σκληρό ή θα χάσετε τα δεδομένα. Εφόσον όμως τον ανοίξετε χάνετε την εγγύηση.
Ωραία του λέω, ανοίξτε τον εσείς, τραβήξτε τα δεδομένα στον καινούργιο, και κρατήστε τον παλιό. Ούτε αυτό γίνεται, γιατί και πάλι χάνετε την εγγύηση – γιατί δεν μας καλύπτει η Seagate. Άσε που μου ζήτησαν και λεφτά γι αυτό, να χάσω τη εγγύηση και να τους πληρώσω κι από πάνω, αυτό το κάνω και μόνος μου δεν είναι ανάγκη να μου το πουν αυτοί.
Κατάλαβες? είναι τόσο μικρή εταιρεία το e-shop που δεν μπορεί να κάνει μια συμφωνία με την Seagate, για τέτοιες περιπτώσεις; Εξάλλου στο τέλος το προϊόν πάλι στη Seagate καταλήξει. Είναι η Τρίτη φορά που μου την κάνει το e-shop σε θέματα service. Τρίτη και τελευταία. Αυτό ήταν δεν πρόκειται να ψωνίσω ξανά από αυτούς. Το ξέρω θα ιδρώσει το αυτί τους, καλά.
Με καλύπτει όμως το γεγονός, ότι όσο μπορώ να επηρεάζω άτομα, να μην ψωνίζουν πλέον από το e-shop.
Αν και την πάτησα παλιότερα με έναν φίλο ο οποίος μου έδειξε εμπιστοσύνη, αγόρασε ένα Laptop τους, το οποίο βγήκε από την αρχή προβληματικό, και όταν τους το πήγε πίσω του είπαν ότι το άνοιξε και δεν τον καλύπτουν. Ευτυχώς με πολλά εξώδικα και κόπο πήρε τα λεφτά του πίσω.
Ξανά?? E-shop? Πίσωωωω δράκοοοο!!! Μακριά!!!!
Προτιμώ να δίνω πέντε φράγκα παραπάνω και να έχω καλύτερη εξυπηρέτηση παρά αυτό.
Α!!! όσο για τον υπεύθυνο του service, αν σας τηλεφωνήσει πείτε του ΦΕΕΕΕΤΑΑ!!!!! ή καλύτερα Jack Daniels… θα καταλάβει.
Υ.Σ. Δεν θέλω να μου πείτε αν έχω δίκιο ή άδικο, έχω κατ’ ιδίαν πείρα και ξέρω τι γίνεται, τα υπόλοιπα περιττεύουν.
Ε!!! τώρα άμα θέλετε να πείτε την πικρία σας πείτε την, κι ας πέσει χάμω.
Άφαντος ο υπεύθυνος του service!!! Μπορεί και να μην έχουν!!!
Αγόρασα στις 22/01/2009 έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο Seagate Free Agent (ξανά; ΜΑΚΡΙΑ!!!!).
Πριν από δυο μέρες δεν ξεκινούσε καν, που σημαίνει ότι κάτι φταίει με την τροφοδοσία. Μιας και δεν είναι θέμα αναγνώρισης σκληρού από τον υπολογιστή.
(Τα ίδια με το ίδιο μοντέλο σκληρού έπαθε και ο κουμπάρος μου ο οποίος τον αγόρασε από το πλαίσιο.)
Μιας και είναι λοιπόν στα πλαίσια της εγγύησης πήγα στο e-shop για να τον αλλάξουν. Επισημαίνοντας του όμως το τι θα γίνει με τα δεδομένα, μου είπαν ότι δεν αναλαμβάνουν καμιά ευθύνη για αυτό, το οποίο μέχρι εδώ και μένα λογικό μου ακούγεται.
Το παράλογο όμως αρχίζει τώρα.
Ωραία τους λέω θα μου δώσετε τον καινούργιο, εφ’ όσον είμαι μέσα στην εγγύηση αλλά θέλω και τον παλιό για να δω πως θα μπορέσω να πάρω τα δεδομένα πίσω, και να σας τον ξαναφέρνω για να τον στείλετε σαν αποδεικτικό στην Seagate.
ΟΟΟΟΧΙ !!! δεν γίνεται αυτό. Ή θα σας δώσουμε καινούργιο σκληρό ή θα χάσετε τα δεδομένα. Εφόσον όμως τον ανοίξετε χάνετε την εγγύηση.
Ωραία του λέω, ανοίξτε τον εσείς, τραβήξτε τα δεδομένα στον καινούργιο, και κρατήστε τον παλιό. Ούτε αυτό γίνεται, γιατί και πάλι χάνετε την εγγύηση – γιατί δεν μας καλύπτει η Seagate. Άσε που μου ζήτησαν και λεφτά γι αυτό, να χάσω τη εγγύηση και να τους πληρώσω κι από πάνω, αυτό το κάνω και μόνος μου δεν είναι ανάγκη να μου το πουν αυτοί.
Κατάλαβες? είναι τόσο μικρή εταιρεία το e-shop που δεν μπορεί να κάνει μια συμφωνία με την Seagate, για τέτοιες περιπτώσεις; Εξάλλου στο τέλος το προϊόν πάλι στη Seagate καταλήξει. Είναι η Τρίτη φορά που μου την κάνει το e-shop σε θέματα service. Τρίτη και τελευταία. Αυτό ήταν δεν πρόκειται να ψωνίσω ξανά από αυτούς. Το ξέρω θα ιδρώσει το αυτί τους, καλά.
Με καλύπτει όμως το γεγονός, ότι όσο μπορώ να επηρεάζω άτομα, να μην ψωνίζουν πλέον από το e-shop.
Αν και την πάτησα παλιότερα με έναν φίλο ο οποίος μου έδειξε εμπιστοσύνη, αγόρασε ένα Laptop τους, το οποίο βγήκε από την αρχή προβληματικό, και όταν τους το πήγε πίσω του είπαν ότι το άνοιξε και δεν τον καλύπτουν. Ευτυχώς με πολλά εξώδικα και κόπο πήρε τα λεφτά του πίσω.
Ξανά?? E-shop? Πίσωωωω δράκοοοο!!! Μακριά!!!!
Προτιμώ να δίνω πέντε φράγκα παραπάνω και να έχω καλύτερη εξυπηρέτηση παρά αυτό.
Α!!! όσο για τον υπεύθυνο του service, αν σας τηλεφωνήσει πείτε του ΦΕΕΕΕΤΑΑ!!!!! ή καλύτερα Jack Daniels… θα καταλάβει.
Υ.Σ. Δεν θέλω να μου πείτε αν έχω δίκιο ή άδικο, έχω κατ’ ιδίαν πείρα και ξέρω τι γίνεται, τα υπόλοιπα περιττεύουν.
Ε!!! τώρα άμα θέλετε να πείτε την πικρία σας πείτε την, κι ας πέσει χάμω.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: