Πρoβλημα με line 6 pod hd300

aris 17561

Μέλος
Μηνύματα
3,478
Πόντοι
38
Καλησπερα σε ολους...

Εχω ενα προβλημα... Μεχρι προτεινως ειχα το παλιο firmwire και σημερα το πρωι αποφασια να το αναβαθμισω χρησιμοποιωντας το προγραμμα που προτεινει ηi

Line 6 ( monkey )

Ετσι λοιπον εκανα τις απαραιτητες ενεργεις και ενω ολα πηγαιναν ρολοι  , ξαφνικα εμφανιστηκε ενα μυνημα στο λαπτοπ που ελεγε failed. Ακολουθησα την ιδια διαδικασια ξανα και εν πασει περιπτωση μετα απο λιγη ωρα εμφανιστηκε το μυνημα success...

Το θεμα ειναι οτι στην οθονη του pod συνεχισε να γραφει downloading ακομα και οταν ειχα κλεισει το pc... Οποτε αποφασια να το βγαλω απο την πριζα γιατι δεν εβγαζε νοημα αυτο που γινοταν.

Οταν ομως το ξανα εβαλα στην πριζα μου εγραψε

POD HD300 v1.20


Please Wail...


Και απο τοτε δεν σβηνει αυτο το μυνημα και κατεπεκταση δεν με αφηνει να ρυθμησω τιποτα και γενικα , δεν λειτουργει , δεν κανει τιποτε , βγαζει το ιδιο μυνημα και οσο και αν περιμενω δεν αλλαζει κατι...

Μπορειτε να βοηθησετε ?

 
Δεν ξέρω πως γίνεται στο POD όμως ΟΛΑ τα modelers έχουν μια διαδικασία που επαναφέρει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις (factory reset). Ψάξε στο manual ή online για να βρεις πως γίνεται. Μετά επανέλαβε τη διαδικασία. Αν ξαναέχεις τα ίδια, πιθανώς κάτι δεν πάει καλά με το αρχείο του firmware ή τη Μαϊμού. Αν όλα αυτά αποτύχουν, ο μόνος που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το support της Line6.

 
The Genius Loci είπε:
Δεν ξέρω πως γίνεται στο POD όμως ΟΛΑ τα modelers έχουν μια διαδικασία που επαναφέρει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις (factory reset). Ψάξε στο manual ή online για να βρεις πως γίνεται. Μετά επανέλαβε τη διαδικασία. Αν ξαναέχεις τα ίδια, πιθανώς κάτι δεν πάει καλά με το αρχείο του firmware ή τη Μαϊμού. Αν όλα αυτά αποτύχουν, ο μόνος που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το support της Line6.
δυστηχως την διαδικασια επαναφορας των εργοστασιακων ρυθμησεων την εκανα σωστα και 2 φορες μαλιστα οπως ακριβως λεει και η λινε6... Ομως αυτο τον χαβα του... please wait...

 
Όταν η φάση γίνεται σ**τά στο firmware update, τότε ένα μηχάνημα κινδυνεύει να γίνει μπίλιες, σε σημείο που ο χρήστης να μην μπορεί να το επαναφέρει. Επικοινώνησε άμεσα με το support της Line6 για περαιτέρω οδηγίες. 

 
Ακριβώς. Είναι το λεγόμενο "μπρικάρισμα".

Safe mode μπήκες;

 
RayDTutto είπε:
Ακριβώς. Είναι το λεγόμενο "μπρικάρισμα".

Safe mode μπήκες;
πως να το κανω αυτο ?

παντως δεν μπορω να το καταλαβω αυτο ... ενα απλο απντειτ εκανα... Αυριο το βλεπω να το επιστρεφω στο νακα...

 
Στο λινκ παραπανω γραφει ενας τυπος ".....you can ALWAYS use service mode to reinstall the firmware (holding Back on the remote while booting the device)..."

Απο κει και περα τι να σου πω,ο Θεος βοηθος αν δοκιμασεις τιποτα τετοιο ::)

 
Μπες στο φόρουμ της Line 6. Νομίζω υπάρχει γενικό ζήτημα με το update.

 
georgekz750 είπε:
Στο λινκ παραπανω γραφει ενας τυπος ".....you can ALWAYS use service mode to reinstall the firmware (holding Back on the remote while booting the device)..."

Απο κει και περα τι να σου πω,ο Θεος βοηθος αν δοκιμασεις τιποτα τετοιο ::)

βασικα για να πω την αληθεια δεν μπορω να καταλαβω τι εννοει με το holding back... εγω απο οτι διαβασα στο μανιουαλ λεει να πατησω το κουμπι A για να επαναφερω τα factory presets... και πραγματι αυτο εκανα αλλα ακομα και μετα την επαναφορα των factory presets οταν το ανοιγω παλι εχει την ιδια παγωμενη εικονα... Τωρα το holding back ελπιζω να μην εννοει καποιο αλλα κουμπι...η μαλλον το ελπιζω για να λυσω το προβλημα πιο ευκολα...

εν τω μεταξυ εχω ανεβασει θεμα στην λινε 6 απο το πρωι αλλα τιποτα... ουτε μια απαντηση...

 
aris 17561 είπε:
πως να το κανω αυτο ?

παντως δεν μπορω να το καταλαβω αυτο ... ενα απλο απντειτ εκανα... Αυριο το βλεπω να το επιστρεφω στο νακα...
"Hold down the right direction on the D pad, and plug in the power supply. You can now connect to the monkey and update the firmware."

 
darshan είπε:
έκανες install μόνο το firmware για flash drivers ή και τα drivers και τα applications?
τα υπολοιπα ηταν updated οποτε δεν χρειαστηκε...

εν τω μεταξυ τωρα δεν βρισκω την αποδειξη για την εγγυηση...

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

 
Μail στειλε στην Line6, οχι στο forum της.

Σιγουρα θα εχεις νωριτερα απαντηση απο εκει.

 
aris 17561 είπε:
τα υπολοιπα ηταν updated οποτε δεν χρειαστηκε...

εν τω μεταξυ τωρα δεν βρισκω την αποδειξη για την εγγυηση...

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Δε χρειάζεσαι απαραίτητα την απόδειξη.

Οι αποδείξεις που κόβει ο Νάκας έχουν ονοματεπώνυμο, οπότε με επίδειξη ταυτότητας είσαι ΟΚ, θα τη βρουν στο κομπιούτερ τους.

Καλή τύχη.

 
Vassilis-7- είπε:
Μail στειλε στην Line6, οχι στο forum της.

Σιγουρα θα εχεις νωριτερα απαντηση απο εκει.

εχω ψαξει ολο το σαιτ της λινε 6 και δεν μπορω να βρω με τιποτα καποιο ι-μειλ της... Τι στο καλο ? τοσο ηλιθιος ειμαι ?

 
Εισαι registered στην σελιδα τους φανταζομαι?

Εγω ειχα ενα ζορι προ λιγου καιρου  και μου ειχαν απαντησει αμεσα.

Δοκιμασε το ask a question?

http://line6.com/community/post!input.jspa?containerType=14&container=2221&markAsQuestion=1

 
Ειχα παθει ακριβως το ιδιο με το x3.

Aυτο που για μενα ελυσε το προβλημα ηταν να ξαναεγκαταστησω το παλιο firmware μεσω

του λογισμικου της Line 6 και μετα παλι το καινουριο.Επισης καπου μεσα στο προγραμματακι μπορεις να σωσεις ρυθμισεις για να τις επαναφερεις σε περιπτωση που σου συμβει κατι τετοιο.

Παντως αν δεν εχεις δοκιμασεις να κανεις rollback το firmware δοκιμασε το γιατι για μενα

αυτο δουλεψε.Good luck.

Υ.Γ.

Δεν θα χασεις τα λεφτα σου απο τον Νακα,απλα μαλλον θα ταλαιπορηθεις.Θα σου πουνε να το πας στο service στην Παιανια μονος σου και μετα απο 2 μηνες το service μαλλον θα σου κανει αντικατασταση αν τελικα δεν δουλεψει το μαραφετι.Αυτο ειχε γινει με μια καρτα ηχου που ειχε αγορασει ενας φιλος και του βγηκε σκαρτη.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top