Μαύρη ανανέωση στο θέμα:
Σημερα πήρα τηλέφωνο τον τεχνικό που συνεργάζεται με το νάκα να τον ρωτίσω τι απέγινε ο ενισχυτής. Μου είπε το εξής ΚΟΥΦΟ:
Ο ενισχυτής, λέει, έχει ανοιχτεί απο κάποιον ο οποίος έχει βάλει χέρι στην πλακέτα, πιθανώς νομίζοντας οτι υπάρχει κάποια ψυχρή κόλληση, και έχει γεμίσει κόλληση τις ενώσεις και την εχει κάνει χάλια. Λέει προσπαθεί μέρες να το φτιάξει αλλα δε τα καταφέρνει, και τον είχε αφήσει λίγο να ξελαμπικάρει και να πιάσει και τις άλλες δουλειές που ειχαν μείνει πίσω. Λέει πως δε ξέρει αν φτιάχνεται έτσι όπως είναι και οτι και να τον φτιάξει, δε μπορεί να μου δώσει εγγύηση επισκευής. Είπε να του δώσω 2 μέρες να ξαναασχοληθει να δεί τι μπορεί να κάνει. Στην ερώτησή μου αν θα πληρωσω, είπε πως δε θα πληρώσω.
Εμένα στο νάκα, μου τον είχανε δώσει ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ!!
Ένας τρίτος, θα έβλεπε 3 σενάρια:
1) Ο νάκας μου έδωσε πειραγμένο πράγμα εν γνώσει του ή μη
2) Ο τεχνίτης έχει κάνει μ.κια και προσπαθεί να τα ρίξει αλλού
3) Ο πελάτης λέει ψέμματα και όντως τον έχει πειράξει, τον χαλασε και προσπαθεί να τη βγάλει καθαρή
Ένα απο αυτα τα 3 έχει γίνει, αυτό είναι σίγουρο...
Το θέμα είναι πως για μένα το 3) αποκλείεται, επομένως απο την πλευρά μου αισθάνομαι πως με κοροιδεύουν, είτε ο νακας, ειτε ο συνεργάτης του.
Το ξέρω πως αν πάω στο νάκα και τους πω, θα μου πούνε πως δε με πιστεύουν και πως εγώ τον πείραξα. Εννοείται πως δε θα το αφήσω έτσι, αλλά την έχω άσχημα μάλλον γιατι με βλέπω να τσακώνομαι και άκρη δε ξέρω πώς θα βγάλω...
έλεος!
Σημερα πήρα τηλέφωνο τον τεχνικό που συνεργάζεται με το νάκα να τον ρωτίσω τι απέγινε ο ενισχυτής. Μου είπε το εξής ΚΟΥΦΟ:
Ο ενισχυτής, λέει, έχει ανοιχτεί απο κάποιον ο οποίος έχει βάλει χέρι στην πλακέτα, πιθανώς νομίζοντας οτι υπάρχει κάποια ψυχρή κόλληση, και έχει γεμίσει κόλληση τις ενώσεις και την εχει κάνει χάλια. Λέει προσπαθεί μέρες να το φτιάξει αλλα δε τα καταφέρνει, και τον είχε αφήσει λίγο να ξελαμπικάρει και να πιάσει και τις άλλες δουλειές που ειχαν μείνει πίσω. Λέει πως δε ξέρει αν φτιάχνεται έτσι όπως είναι και οτι και να τον φτιάξει, δε μπορεί να μου δώσει εγγύηση επισκευής. Είπε να του δώσω 2 μέρες να ξαναασχοληθει να δεί τι μπορεί να κάνει. Στην ερώτησή μου αν θα πληρωσω, είπε πως δε θα πληρώσω.
Εμένα στο νάκα, μου τον είχανε δώσει ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ!!
Ένας τρίτος, θα έβλεπε 3 σενάρια:
1) Ο νάκας μου έδωσε πειραγμένο πράγμα εν γνώσει του ή μη
2) Ο τεχνίτης έχει κάνει μ.κια και προσπαθεί να τα ρίξει αλλού
3) Ο πελάτης λέει ψέμματα και όντως τον έχει πειράξει, τον χαλασε και προσπαθεί να τη βγάλει καθαρή
Ένα απο αυτα τα 3 έχει γίνει, αυτό είναι σίγουρο...
Το θέμα είναι πως για μένα το 3) αποκλείεται, επομένως απο την πλευρά μου αισθάνομαι πως με κοροιδεύουν, είτε ο νακας, ειτε ο συνεργάτης του.
Το ξέρω πως αν πάω στο νάκα και τους πω, θα μου πούνε πως δε με πιστεύουν και πως εγώ τον πείραξα. Εννοείται πως δε θα το αφήσω έτσι, αλλά την έχω άσχημα μάλλον γιατι με βλέπω να τσακώνομαι και άκρη δε ξέρω πώς θα βγάλω...
έλεος!