Πρωτη προσπαθεια ελληνοφωνου κομματιου

Ρε παιδιά η Μόνικα έγραψε το κομμάτι του Tolkki? ???

 
Superfunk είπε:
Τοτε μαλλον δεν εχεις ακουσει αρκετους (ή αυτους που πρεπει) αν με τον ορο ελληνικη μουσικη εννοεις το 95% της μεταπολιτευτικης μουσικης παραγωγης ΦΥΣΙΚΑ και δεν αντεχεται με τιποτα ;))   
Μάλλον υπερβάλλεις. Χατζιδάκης και Τρίτο (Πλάτωνος & Γιαννάτου), Σαββόπουλος, Καραϊνδρου, Λοϊζος, Μικρούτσικος, Γερμανός (ο πρώτος δίσκος μόνο που ήταν και ποίημα), Κουγιουμτζής, Νικολόπουλος, Αλεξίου, Νταλάρας (όχι άλλο Νταλάρα....), Ιωαννίδης, Αφροδίτη Μάνου, Αφοί Κατσιμίχα, Μαχαιρίτσας, πλίνθοι τε και κέραμμοι ατάκτως......, κι άλλοι πολλοί και χωρίς καμιά σειρά προτεραιότητας ....... δημιούργησαν και μετά τη μεταπολίτευση αξιοπρεπέστατα τραγούδια κατά την άποψή μου.

 
tolkki είπε:
Ποια ειναι η Μονικα? ??? ??? ???
Η Μόνικα είναι μια νέα ανερχόμενη που παίζει indy. Εμένα προσωπικά μου αρέσει και θεωρώ ότι η μουσική της έχει μια ιδιαίτερη γνησιότητα και χαρακτήρα παρ' όλο που ανήκει σε ένα χιλιοπαιγμένο είδος.

Βέβαια μπορεί και να κάνω λάθος και να είμαι πίθηκος κ.α. Η' να είμαι προδότης του έθνους που δεν επικεντρώνεται αρκετά στις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ αξιες της μουσικής, δεν φοράει παρωπίδες για να του αρέσει αρκετά ο Θεοδωράκης και ο Ελύτης(γιατί αν είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ να σου αρέσει ο Θεοδωράκης και ο Ελύτης), δεν τρώω κοντοσουβλι για πρωινό, δεν μου αρεσουν τα CornFlakes μου με τζατζίκι και άλλα πολλά.....

 
mystreetcar είπε:
Ή να είμαι προδότης του έθνους που δεν επικεντρώνεται αρκετά στις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ αξιες της μουσικής, δεν φοράει παρωπίδες για να του αρέσει αρκετά ο Θεοδωράκης και ο Ελύτης(γιατί αν είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ να σου αρέσει ο Θεοδωράκης και ο Ελύτης), δεν τρώω κοντοσουβλι για πρωινό, δεν μου αρεσουν τα CornFlakes μου με τζατζίκι και άλλα πολλά.....
Καλά κάνει και σου αρέσει και η Μόνικα και όποιος/α άλλη θέλεις και με γειά σου και χαρά σου.

Το υπόλοιπο που κολλάει;  ???  ???  ???

 
tolkki είπε:
Ειπα οτι γραφω μονο συμφωνικο μεταλ.Οχι οτι ακουω μονο συμφωνικο μεταλ.

Οι μουσικοι μου οριζοντες πιστευω οτι ειναι μια χαρα  :P
Είναι αυτό που λέει "ακούω τα πάντα! Και death και black και power και speed και epic και symphonic και heavy και....." ;D ;D ;D

Δεν είναι άσχημο το κομμάτι, αλλά οπωσδήποτε θέλει ηχογράφηση με άλλη φωνή άμεσα. Πρώτα απ'όλα η φωνή είναι εντελώς off σχεδόν σε κάθε νότα. Επιπλέον σ'αυτό το ανέβασμα στο τέλος.... απλά ανεβαίνει άλλο διάστημα :( Γενικώς από όλο το φάσμα μουσικής που παίζουν στην Ελλάδα αυτό το στυλ είναι το τελευταίο που θα άκουγα (σαφέστατα προτιμώ να ακούσω Βανδή ή Ρουβά από Ονειράμα - hands down!), οπότε δε μπορώ να έχω πιο συγκεκριμένη γνώμη, αλλά νομίζω ότι με καλή ηχογράφηση θα μπορούσε να έχει μια θέση σ'έναν σταθμό που παίζει τέτοια κομμάτια... ;)

 
Και για να μην ξεχναμε τον πρωταρχικό λογο του θρεντ,

Ωραια προσπάθεια το κομμάτι σου. Θα δεις μεγάλη διάφορα αν στο mastering (όποτε το κάνεις) διαχωρίσεις συχνοτικα τις φωνές από τα βιολιά και φέρεις την κιθάρα πιο μπροστά. Και μια ερώτηση, γιατί αδειάζεις έτσι το κομμάτι στο 2:47?

 
audiokostas είπε:
Το υπόλοιπο που κολλάει;  ???  ???  ???

Sorry, είχα τσαντιστεί λίγο με τον bassonova που έκραζε στην αρχή όσους ακούν Μόνικα με επιχείρημα το εθνικό φρόνιμα που πρέπει να μας διέπει.

 
mystreetcar είπε:
Και για να μην ξεχναμε τον πρωταρχικό λογο του θρεντ,

Ωραια προσπάθεια το κομμάτι σου. Θα δεις μεγάλη διάφορα αν στο mastering (όποτε το κάνεις) διαχωρίσεις συχνοτικα τις φωνές από τα βιολιά και φέρεις την κιθάρα πιο μπροστά. Και μια ερώτηση, γιατί αδειάζεις έτσι το κομμάτι στο 2:47?
Tι εννοεις αδειαζω? :)

 
mystreetcar είπε:
Ωραια προσπάθεια το κομμάτι σου. Θα δεις μεγάλη διάφορα αν στο mastering (όποτε το κάνεις) διαχωρίσεις συχνοτικα τις φωνές από τα βιολιά και φέρεις την κιθάρα πιο μπροστά. Και μια ερώτηση, γιατί αδειάζεις έτσι το κομμάτι στο 2:47?
Αυτό πώς γίνεται στο mastering??

 
tolkki είπε:
Tι εννοεις αδειαζω? :)

Εννοώ "αδειάζεις". Sorry αλλά δεν ξέρω πως αλλιως να το περιγράψω. Ξαφνικά "απλώνει" πολύ το κομμάτι. Άκουσε λίγο το σημείο προσεκτικά και θα καταλάβεις. Είναι σαν να αλλάζει απότομα ύφος. Είναι όμως μια ωραία πρώτη προσπάθεια.

 
menelaos είπε:
Αυτό πώς γίνεται στο mastering??
Δεν ξέρω. Μουσική παίζω. Αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι γίνεται στο mastering. Μπορεί και να κάνω λάθος αλλά νομίζω πως αυτός που το έκανε σε δικιά μου δουλειά χρησιμοποίησε το Sonalksis (η κατι τετοιο Plug In στα Pro Tools).

 
Στο mastering γενικώς κάνεις πράγματα πάνω στην έτοιμη μίξη του κομματιού. Προφανώς αν μια κιθάρα είναι στα 1k μόνη της και έχουν τονιστεί πολύ τα 4k της φωνής και στο mastering δώσεις στα 4k θα δυναμώσεις τη φωνή, αλλά αυτό που εννοείς (να δυναμώσεις, να διαχωρίσεις συχνοτικά κλπ) γίνεται στη μιξη.

 
audiokostas είπε:
Μάλλον υπερβάλλεις. Χατζιδάκης και Τρίτο (Πλάτωνος & Γιαννάτου), Σαββόπουλος, Καραϊνδρου, Λοϊζος, Μικρούτσικος, Γερμανός (ο πρώτος δίσκος μόνο που ήταν και ποίημα), Κουγιουμτζής, Νικολόπουλος, Αλεξίου, Νταλάρας (όχι άλλο Νταλάρα....), Ιωαννίδης, Αφροδίτη Μάνου, Αφοί Κατσιμίχα, Μαχαιρίτσας, πλίνθοι τε και κέραμμοι ατάκτως......, κι άλλοι πολλοί και χωρίς καμιά σειρά προτεραιότητας ....... δημιούργησαν και μετά τη μεταπολίτευση αξιοπρεπέστατα τραγούδια κατά την άποψή μου.
Αν αφαιρεσεις απο τη λιστα σου τα ονοματα που ειναι για τα μπαζα ;D ;D (ονοματα δε λεμε,υποληψεις δεν θιγουμε... ;D) αυτοι που αναφερεις παλι ενα 5% ειναι...

 
...Eπειδή πέσανε στο τραπέζι βαριές κουβέντες, τύπου:

"εθνική επιταγή" και "προδότης του έθνους" (!?) έχω την αίσθηση

πως μπλέξαμε τα σώβρακα με τις φανέλες.

Εξηγούμαι λοιπόν:

Η ενασχόληση με τη μουσική και την ποίηση είναι αυστηρά προσωπική

ψυχική ανάγκη κι όχι "πατριωτικό χρέος", μπορεί δηλ. να γουστάρεις

το Flamenco χωρίς να θεωρηθείς, σώνει και καλά ...Ισπανόφρων !

(Απ' την άλλη όμως αν μιά πλειοψηφία συμπατριωτών μας άκουγε

φανατικά μόνο Flamenco αγνοώντας επιδεικτικά την εντόπια πολιτιστική παράδοση αυτό θάταν ενα ζήτημα που θάπρεπε ν'απασχο-

λήσει οχι μόνον τους κοινωνιολόγους αλλά και μας τους ίδιους...)

Δεν φταινε ο Ελύτης κι ο Χατζι-Θοδωράκης που η Ελληνική πολιτεία

τους έχει κάνει σημαία της όπως δεν έφταιγε ο Springsteen που το  τραγούδι του Born in the USA επιχείρησε να προσεταριστεί το Ρεπου-

μπλικάνικο κόμμα. Εννοώ δηλ. οτι δεν πρέπει να επιτρέπουμε στην αντίθεσή μας με το νεοελληνικό μπάχαλο να επισκιάζει διαρκή στους αιώνες πολιτισμική μας ιδιεταιρότητα.Η Ελλάδα δεν ταυτίζεται με την

Αστυνομία ούτε με τους σημερινους κυβερνήτες της μα τους ξεπερνάει σαν πραγματικότητα και σαν ιδέα στον χωροχρόνο.

            Τώρα,όσοι απο σας εμμένουν στις μπαλαφάρες τύπου

"παγκόσμιο χωριό" και γουστάρουν να υπάρχουν ως παγκόσμιοι χωριάτες δεν έχω την παραμικρή διάθεση να τους το χαλάσω.

Απλώς ενοχλούμαι στην ιδέα οτι πολλοί απο σας σνομπάρετε στέφοντας την πλάτη σε πράγματα που δεν γνωρίζετε παρά μόνον

ως επιβεβλημένη αγγαρεία σε σχολικές γιορτές κι εθνικές επαιτίους.

Κι επειδή κάποιος -σκοπίμως- ανακάτεψε τον Ελύτη με το τζατζίκι,

θα του πρότεινα καλοπροέραιτα ν' αναζητήσει το ποιήμα του

"Η Μαρίνα των βράχων" κι ύστερα να μου ποστάρει αν του μύρισε

κάτι σαν σκόρδο εκει μέσα...

Αυτά...Το θέμα ειναι πολυδαίδαλο κι οι δυνάμεις μου περιορισμένες

 
Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα την λογική που μας υπαγορεύει οτι η Μόνικα μαιμουδίζει.

Γιατί με την ίδια λογική δεν μαιμουδίζουν οι Έλληνες : ράπερς,ροκαμπιλάδες,μεταλλάδες,ροκάδες,τζαζίστες,μπλουζίστες κλπ ???

Ποιό είναι εκείνο το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της που την κάνει "καλά εκπαιδευμένη μαιμού'' ενώ όλους τους προηγούμενους που ανέφερα όχι?

Μήπως η χρήση της Αγγλικής ή οτι ακολουθεί ένα μουσικό ρεύμα που δεν έχει Ελληνικά στοιχεία?

Με την ίδια λογική ένας καλός (πολύ καλός) μπλουζίστας όπως ο Ζάικος είναι μιά "καλά εκπαιδευμένη μαιμού''???  (τον οποίο σέβομαι και εκτιμώ ιδιαίτερα)

Η Μόνικα είναι μία νέα ταλαντούχα κοπέλα (22 χρονών) που έβγαλε ένα πολύ καλό cd (κατά την ταπεινή μου γνώμη) ανάλογο με τα ακούσματα της.

Γιατί ντε και καλά θα έπρεπε μέσα στα ακούσματα της να βρίσκονται η "κοντούλα λεμονιά",της "γερακίνας ο γιός",η προσφυγιά του Καζαντζίδη,οι φυλακές του Μάρκου κλπ κλπ...Μουσικές που αγαπάω,σέβομαι και φυσικά ακούω.Αλλά εγώ προσωπικά.Γιατί θα πρέπει και εκείνη να έχει τις ίδιες προτιμήσεις και ακούσματα με μένα (και με μύριους όσους άλλους) είναι κάτι που ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.

Είναι το ψευτο-hype που μας τυραννάει απο τα 80'ς και μετά "ακούω και καλά ψαγμένη μουσική τουρλουμπουκι με οτι πιό trash σκυλάδικη π@π@ρι@"

ή μήπως οτι έκανε επιτυχία (όποια επιτυχία) σε λάθος χώρα?

 
22 χρονών
ενταξει οχι και τοοοσο νεα ;D  οι Beatles & οι Stones στα  18 τους ηταν νο.1 οπως & δεκαδες αλλοι καλλιτεχνες ,ακομα και στην Ελλαδα,ο Σαββοπουλος π.χ. 19 ετων αλλαξε ολη την πορεια της Ελληνικης μουσικης,για να προσγειωθουμε και λιγο δηλ. ;)

κατα τα αλλα ισχυει το περι ....ορεξεως (και πεποιθησεως ;))

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top