πρώτη κιθάρα (ηλεκτρική)

Δεν είναι τόσο απλό. Το μέγεθος του χεριού δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο όσο κάποιες συνήθειες στο παίξιμο - π.χ. η τοποθέτηση του αντίχειρα. Γι' αυτό και θα δεις κάποιους με σχετικά μικρά χέρια να προτιμούν baseball-bat neck και άλλους με χέρια σαν κουπιά να παίζουν μόνο με thin.

Παιζει ρολο το μεγεθος του χεριου αλλα αυτο που λες σχετικα με μικρα χερια=baseball και μεγαλα χερια=thin δεν ειναι κανονας.Για παραδειγμα , εγω εχω μεγαλα χερια+μακρια δακτυλα και το ΜΟΝΟ μανικι που με βολευει αφανταστα ειναι το "U" της vintage 70's strat μου της αμερικανας(της μεξικανας ειναι λιγακι ποιο λεπτο)και με τον αντιχειρα τερμα πανω σαν να πιανω μπουτακι γκομενας ;D ;D θελω το χερι μου να "γεμιζει" , περι ορεξεως βεβαια απλα ενα παραδειγμα λεω :P

 
lambrosgg είπε:
Το τί στυλ μανικού συνηθίζεται για ταχύτητες στην ηλεκτική κιθάρα δεν θα το πούν οι καουντράδες που παίζουν ακουστικά όργανα, αλλα οι ηλεκτρικοί κιθαρίστες
Καλά τώρα για άλλη μια φορά την πέταξες. Μια πρόχειρη αναζήτηση στο net θα σου δείξει αν παίζουν με ηλεκτρικές ή όχι (ιδίως tele, σκάφη και αυτές τις περίεργες τις μεταλικές που δε θυμάμαι πως λέγονται τώρα. Σε αυτούς θα σου βάλω 30 ακόμη με παλούκια λαιμούς (SRV, Eric johnson, Jeff Beck, και πόσοι ακόμη)

 
stratocasterakias είπε:
Παιζει ρολο το μεγεθος του χεριου αλλα αυτο που λες σχετικα με μικρα χερια=baseball και μεγαλα χερια=thin δεν ειναι κανονας.
Δεν το έγραψα ως κανόνα, μάλλον ως αντιπαράδειγμα στον υποτιθέμενο κανόνα μεγάλα χέρια=fat και μικρά χέρια=thin. :)

 
σε καμμία περίπτωση δεν πρόκειται να αγοράσω κιθάρα χωρίς πρώτα να την ακουμπήσω και να την ακούσω! ;)

 
lambrosgg είπε:
Το τί στυλ μανικού συνηθίζεται για ταχύτητες στην ηλεκτική κιθάρα δεν θα το πούν οι καουντράδες που παίζουν ακουστικά όργανα, αλλα οι ηλεκτρικοί κιθαρίστες:

Satriani: Ibanez - λεπτός λαιμός

Vai: Ibanez - λεπτός λαιμός

Michael Romeo - ESP = λεπτός λαιμός

Malmsteen: - Fender Stratocaster = λεπτός λαιμός


Φαντάζομαι καταλαβαινεις ότι αυτά που λες απλά δε στέκουν,ε?

Επειδή αύτοί οι 4 παιζουν γρήγορα και παίζουν με thin δε παει να πει ότι το thin βολευει περισσότερο.

Το πιο άγριο και γρήγορο shreding πέφτει στην country, όπου οι περισσότεροι παίζουν με tele με μπράτσα ρόπαλα.

Αυτό δεν είναι προσωπική άποψη, είναι ΓΕΓΟΝΟΣ, στο είπανε και οι άλλοι εδώ...

Ενα ψάξιμο στο youtube θα σε πείσει.

 
οκ μην σκοτώνεστε κιόλας  ;D. Ότι βολεύει στον καθέναν...για πείτε καμιά κιθάρα να πάω να δικιμάσω το Σ/Κ... ::)

 
lambrosgg είπε:
Malmsteen: - Fender Stratocaster = λεπτός λαιμός
Οι παλιές Fender που έπαιζε ο Malmsteen είχαν χοντρές ταστιέρες- παλούκια

Για τις Ibanez τώρα η λεπτή ταστιέρα και τα jumbo τάστα ευνούν  το shred (arpeggios, tapping κτλ) Είχα την RG550 για 10 χρόνια και μιλάμε κυριολεκτικά για metal weapon (imho)

Πάντως κάποιος που παίζει πραγματικά παίζει σε όλα τα όργανα :)

 
Το θέμα για μένα με τα πολύ λεπτά μπράτσα δεν είναι αν βολεύουν ή όχι..

Είναι ότι οι κιθάρες που τα έχουν δεν βγάζουν ήχο...

(τον ήχο που θέλω εγώ ν'ακούσω τουλάχιστον)..

 
Δες μια cort x2 ή και παραπάνω μοντέλο αν φτάνεις οικονομικά, είναι στην ίδια φιλοσοφία με τις ibanez αλλά είναι πολύ καλοστημένο όργανο (έχω μια)

Αυτες θα τις βρεις σε Λογοθέτη Τσέλιο.

Υπάρχουν και άλλες cort πχ η g series σε πιο στρατ φάση, κάνουν και για γκάζια λόγω διπλού στo bridge..

Και αν βρεις δες κάτι απο schechter

 
Sorry ρε παιδιά, αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ, πετάγομαι λοιπόν ΟΛΙΓΟΝ σαν πορδή (που και που το κάνω αυτό....).

Γράφει κάποιο νέο μέλος - φίλος και ζητάει γνώμες / βοήθεια για πρώτη ηλ. κιθάρα και ενισχυτή.

Αρχίζουν όλοι να προτείνουν ΛΑΜΠΑΤΟΥΣ ή ΤΕΡΑΤΑ ενισχυτές, από κιθάρες ότι βάλλει ο νους σου, πάρε με σταθερή γέφυρα, πάρε με τρέμολο, πάρε διβιδο, ξέχνα τα μπράτσα "έτσι" και πάρε τα "γιουβέτσι", βάλε 13 ενεργούς διπλούς, όχι βάλε μόνο έναν μονό στη μέση οι άλλοι είναι άχρηστοι.... κ.ο.κ.

Μιλάμε για τα ΠΡΩΤΑ βήματα ενός παιδιού που θέλει να μπει στον μαγικό κόσμο της μουσικής, μέσω της ενασχόλησης με την κιθάρα. Κατά 99,9% θα παίζει για κανα χρόνο στο δωμάτιό του, άντε να ρθει και κανας φίλος του, να "τζαμάρουν" (λέει αυτός .... ώπα ρε παίχτουρα) δηλαδή να του δείξει τα πρώτα ακκόρντα και ριφς (λέω εγώ τώρα....). Αν "κολλήσει" τελικά το μικρόβιο, ίσως βρει και κανα δυο άλλους και κάνουν καμμιά βόλτα από κανα προβάδικο, να δουν πως είναι και τα ντραμς, και πως είναι να κρατάς και να βαράς με πραγματικές μπακέτες και όχι με κλαδιά ελιάς.

Τι να τον κάνει τον 30αρη τον ενισχυτή?

Τι θα καταλάβει από τον λαμπάτο?

Τι να του πει το χοντρό ή το λεπτό μανίκι?

Αυτά είναι διλήμματα (τριλήμματα?) που θα τον απασχολήσουν ΜΕΤΑΑΑΑΑΑΑ, αφού αλλάξει μια κούτα χορδές και τα χέρια του βγάλουν κάλους εκει που πρέπει....

Επίσης μην ακούσω σχόλια "να πάρει κάτι καλό τώρα - από την αρχή - να του μείνει".

Δηλαδή τι είναι καλό και πρέπει να του μείνει? Ξέρει ο ίδιος? Ξέρουμε εμείς για αυτόν?

Για να ξεκινήσεις με κάτι (μουσική ή ότι άλλο) πρέπει να ξοδέψεις μια περιουσία και να πας σε ειδικές λύσεις?

ΝΑΙ, να μας πει αν θέλει αρκετά γκάζια ή κάτι πιο ελαφρύ (σιγά μην....).

ΝΑΙ να προτείνουμε κάτι αξιοπρεπές που να μην ζητάει επισκευή κάθε τρεις και λιγο, ή να μην έχει σοβαρές ελλείψεις ή κατασκευή που θα τον δυσκολέψει στα πρώτα του βήματα.

ΝΑΙ ακόμα και να τον πάρουμε από το χέρι, βόλτα μέχρι το κιθαρομάγαζο για σωστή δοκιμή / έλεγχο του τι θα αγοράσει.

ΜΑΛΛΟΝ είμαι εντελώς OFF Topic, αλλά έχω ακούσει παιδιά που μπήκαν στο ΝΟΙΖ / ζήτησαν γνώμη / τους σηκώθηκε η τρίχα ή παρασύρθηκαν και ... άντε γεια...

ΝΑΙ έχω διαβάσει και έχω μάθει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χρήσιμα πράγματα στο ΝΟΙΖ, που με έκαναν καλύτερο "παίχτη", που με πόρωσαν και απογείωσαν το ενδιαφέρον μου.

ΝΑΙ στο ΝΟΙΖ γράφουν αξιόλογα παιδιά και σωστοί μουσικοί, με όρεξη να περάσουν τις γνώσεις τους.

ΑΛΛΑ στο θέμα "προτάσεις για niewbies" έχω ενστάσεις.

(και τι, στο παρόν θέμα είναι και λίιιιιιγο πιο ήπια τα πράγματα... αλλού να δείτε...)

 
Καλά αυτά, αλλά δεν έγινε κάποια τέτοια σύσταση στο παρόν θέμα. Όλες οι προτάσεις μες στο χρηματικό όριο που έχει τεθεί είναι. Η μόνη σύσταση που κάπου κολλάει με τα όσα κατέβασες, είναι στο να μην δέχεται ότι τα λεπτά μπράτσα είναι ντε και καλά ευκολόπαικτα, που μόνο κακό δεν του έκανε! Οπότε εκτός από offtopic είσαι και offside...

 
ΔΕΝ πρότεινε κανένας τρελά πράγματα.Μη γνωρίζοντας τι ακριβώς θέλει το παιδί εγώ του πρότεινα κιθάρες παρόμοιες με αυτες που μας έδειξε και στα ίδια λεφτά.

ΔΕΝ είπε κανένας πάρε χοντρό πάρε λεπτο μανίκι, το αντίθετο μάλιστα είπαμε ότι θα πρέπει μόνος του να αποφασίσει και ότι αυτά τα ταχύτητες=οπωσδήποτε λεπτό μανίκι (που σίγουρα θα τα ακούσει σε πολλά μαγαζιά απο πολλους μαγαζάτορες) δεν είναι απόλυτα.

ΔΕΝ βλέπω που είναι το μεμπτο στο να δώσεις 250 ευρώ για ένα όργανο που αξίζει και που μπορεις μακροπροθεσμα να το κρατήσεις και να το αναβαθμίσεις με λίγα λεφτά ακομα, και κυρίως δε καταλαβαίνω γιατί αυτή η λύση είναι χειρότερη απο το να δώσει 250 ευρώ για ένα όργανο που θα πετάξει.

ΔΕΝ βλέπω που είναι το κακό στο να πάρει το παιδί ένα 30αρη ενισχυτή που θα έχει 10ρι ηχείο, βλέπω που είναι το κακό στο να πάρει ένα μικρότερο με 8αρι (και να δώσει περίπου τα ίδια λεφτά) και να μη μπορει να παιζει με γκάζια γιατί το ηχειάκι θα ΚΛΑΝΕΙ (όπως εγώ στα 2 πρώτα χρόνια ενασχόλησης μου με τη κιθάρα έπαιζα μια φορά το μήνα βρώμικα, επειδή ήταν για τον ..ούτσο τα γκάζια του ενισχυτή μου και το 8αρι τα έκανε ακόμα χειρότερα, ενώ με λίγα λεφτά παραπάνω πήρα τον roland 30 και είδα φώς)

Οσο για την κιθαρότσαρκα, προσωπικά κάθε φίλο μου που θέλησε να ασχοληθεί τον πήρα απο το χερι και τον γύρισα όλη την πόλη.Προτεινω στο φίλο να βρει κάποιον πιο έμπειρο και να κάνει το ίδιο.

boukas είπε:
Οπότε εκτός από offtopic είσαι και offside...
 
Ίσως δεν διάβασα καλά το topic, αλλά από ότι βλέπω, από τις 4 σελίδες οι 2 είναι με αναφορές στο πως παίζουν και πως την παίζουν Satriani, Vai, Michael Romeo, Malmsteen και "καουντράδες", και τι καλά / κακά που είναι τα χοντρά / λεπτά μπράτσα, τα οποία φυσικά και ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ και είναι ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ και ύψιστης σημασίας για το πως θα διαλέξει την πρώτη του κιθάρα ένα νέος φίλος.

ΣΥΜΦΩΝΩ ότι στο συγκεκριμένο topic αρχίσατε με καλές προτάσεις, απλά κάπου το θέμα ξέφυγε, νομίζω θα συμφωνήσετε και εσείς μαζί  μου, και το έβλεπα να φεύγει ακόμα πιο μακρυά......

Άλλωστε έγραψα χαρακτηριστικά"

(και τι, στο παρόν θέμα είναι και λίιιιιιγο πιο ήπια τα πράγματα... αλλού να δείτε...)
Πάντως όντως ΕΙΜΑΙ Off topic & Off side.......

Δεν υπήρχε πρόθεση να το παίξω έξυπνος ή μάγκας, απλή παρατήρηση έκανα, βασισμένος σε όσα έχω κατά καιρούς διαβάσει σε αντίστοιχες προτάσεις.

 
καμιά σχέση. απλά του πρότεινα να προσέχει στο τι ακούει, γιατί όπως είπα και πιο πριν, παίζει το σοβαρό ενδεχόμενο επειδή δεν του καθεται μια "ευκολόπαικτη" κιθάρα να τα παρατήσει νομίζοντας ότι είναι μπάστουνας....

απλά τα παραδείγματά μου, ήταν απαντήσεις σε άκαιρη παρέμβαση.

 
Η διαφορά ανάμεσα στον ήχο του 22 και του 24 είναι μεγάλη ή ''παλεύεται''?

 
andreas157 είπε:
Η διαφορά ανάμεσα στον ήχο του 22 και του 24 είναι μεγάλη ή ''παλεύεται''?

Eίναι 2 τάστα, δηλαδή ένας τόνος,μια νότα.

Κοίτα και εμένα η πρώτη μου κιθάρα είχε 24 τάστα και μου είχε δημιουργηθεί η αισθηση ότι τα χρειάζομαι.Οταν άρχισα να ψάχνω άλλες κιθάρες απέρριπτα αμέσως όσες είχαν 22, ειδικά κάτι fender με 21 ουτε που τις κοίταγα.Μέχρι που κατάλαβα πόσο χαζό ήταν αυτό που έκανα.

Ναι με μια κιθάρα με 24 τάστα μπορείς να παίξεις και μια νότα παραπάνω.Δε σε εμποδίζει όμως τίποτα να κάνεις ένα bend στο 22,σωστά?

Επίσης,πόσο συχνά το χρησιμοποείς το τάστο αυτό?Εγώ πάντως αν και περνάω πολύ απο την παικτική μου ώρα κάτω απο το 12ο σπάνια το χρησιμοποιούσα.Ειναι πολύ υψηλή νότα ρε αδερφέ και σπάνια θα την ακουσεις σε κάποιο σόλο, αντε σε κανα metal στυλ να παιξεις εκεί κάτω(για αυτό δε θα δεις tele, lp ,σκαφάκια ,παραδοσιακές στρατ με 24 τάστα-συνήθως είναι σε superstrat τύπου jackson ibanez esp ,κιθάρες που απευθύνονται σε μεταλάδες δηλαδή).

Ουτε σε πολλά τραγουδια έχω δει σε ταμπλατουρες να γράφει --24--

Ομως εκτός απο τα τάστα οι κιθάρες με 22 ή 24 τάστα έχουν και μια ηχητική διαφορά.Εξηγώ:

Ο neck μαγνήτης μιας stratocaster/telecaster (21ή22) , μιας lespaul (22) βρίσκεται εκει όπου θα βρισκόταν το 24 τάστο, ακριβώς κάτω απο το σημειο όπου η χορδή παρουσιάζει τη φυσική αρμονική της.Οταν όμως έχεις 24 τάστα, αναγκαστικά ο πάνω μαγνήτης μετακινείται λίγο πιο κάτω, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο πρίμος και να χάνει λίγη απο τη γλύκα του.

Εγώ πάντως στην 24αρα μου δεν ευχαριστιεμαι ήχο neck όπως σε άλλες κιθάρες, και έχω δοκιμάσει διαφορους μαγνήτες.

Αν εσύ είσια καθαρόαιμος μεταλλάς και φιλοδοξεις να shreddαρεις ασύστολα, μπορει να σου χρειαστεί το 24.Αλλιως, δε νομίζω πως αξίζει να περιορίζεις την αναζήτησή σου σε 24αρες.....

 
ααα ευχαριστώ πολύ, κατάλαβα. :)

και εγώ σε ταμπλατούρες πήγα και κοίταξα μόλις άκουσα 22 τάστα και το 24 δεν το βρήκα σχεδόν πουθενά!

 
Αποψη μου φιλαρακι ειναι οτι το τρεμολο στη κιθαρα ειναι τρελη πατατα.Αν δεν εχεις σκοπο να το χρησιμοποιησεις καλο θα ειναι να παρεις μια κιθαρα χωρις τρεμολο.Δημιουργει τρελα προβληματα,σε σημειο να σου ξεκουρδιζετε η κιθαρα τελειως μετα απο πχ ενα dive , ειδικα το φτηνο τρεμολο που εχουν καποιες κλασικες και φτηνες ibanez οπως αυτες που προτεινες (χρηστης μιας τετοιας κιθαρας ειμαι και εγω και με το τρεμολο ειχα τρελα προβληματα σε  σημειο που το στερεωσα!!!).

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top