Αυτο σου λεει ακριβως (με χιουμορ) οτι δεν επιλεγουν Ραχμανινοφ στην αρχηgdevelek είπε:μήπως τα 'χεις μπλέξει λίγο; το 3ο του Ραχ. αντιστοιχεί σε Satriani/Vai/Malmsteen
πάντως αν σε ωδείο προσπαθήσει κανείς να παίξει Ραχμανινοφ και υστερήσει, οι καθηγητάδες θα είναι, είμαι βέβαιος, λιγώτερο σνομπ στην κριτική τους από ό,τι εσύ εδώ
Συμφωνω.editdelta66 είπε:Νομιζω οτι μια ρεαλιστικη ηπια κριτικη με παροτρυνση να μελετησει και να βελτιωθει (εφοσον ειναι φανερο οτι δεν ειναι αταλαντος αλλα του λειπουν ωρες πτησης σχετικα με τον καιρο που παιζει και το αποτελεσμα που εχει) θα ηταν οτι καλυτερο για τη συνεχεια του στο σπορ.
nuff said που λενε στα Στειτς..τι ειδους σχολιασμο θα μπορουσαμε να κανουμε για το βιντεο.
Ο Ραχμάνινοφ δεν έχει μόνο τεχνικές δυσκολίες. Και αυτός όπως και ο Λιστ και ο Σοπέν κ.α. προϋποθέτουν τεράστια προσπάθεια ΚΑΙ στην ερμηνεία / εκτέλεση. Και το δεύτερο του Comfortably είναι το νούμερο ένα δύσκολο σόλο σε αυτό τον τομέα, κατά τη γνώμη μου.delta66 είπε:Αυτο σου λεει ακριβως (με χιουμορ) οτι δεν επιλεγουν Ραχμανινοφ στην αρχη
O Gilmour δεν ειναι Ραχμανινωφ ομως.
Μπορει να εχει αλλες δυσκολιες στο παιξιμο που χρηζουν μακροχρονη μελετη για να ακουστει σωστα, παρ'αυτα τον "χρησιμοποιω" σε αρχαριους μαθητες μου ωστε να παρουν "σωστες βασεις".
Το σωστο ακουσμα θα ερθει με το καιρο.
Δεν αντιλεγω αλλα αυτος (Ραχμ.) θελει και μεγαλη τεχνικη σε σημειο να σου τρωει τα περιθωρια για ανεση στην εκφραση.RayDTutto είπε:Ο Ραχμάνινοφ δεν έχει μόνο τεχνικές δυσκολίες. Και αυτός όπως και ο Λιστ και ο Σοπέν κ.α. προϋποθέτουν τεράστια προσπάθεια ΚΑΙ στην ερμηνεία / εκτέλεση. Και το δεύτερο του Comfortably είναι το νούμερο ένα δύσκολο σόλο σε αυτό τον τομέα, κατά τη γνώμη μου.
Στην αρχη δεν γινεται να μη το κανουμε γαργαρα, αλλιως δεν μπορουμε να κανουμε μια αρχη απο καπου.Απλα αποφευγουμε να κανουμε μοστρα ή ζηταμε επιοικεια στην κριση.RayDTutto είπε:Όταν όμως το βασικό μας κριτήριο είναι το feeling και η απόδοση της φρασεολογίας, μήπως δεν θα πρέπει να το κάνουμε γαργάρα;
ΑΚΡΙΒΩΣdelta66 είπε:Το θεμα ειναι παιδια οτι ο φιλος ακουστηκε αξιοπρεπως για novice επιπεδο και δεν ειχε καποιο υπεροπτικο υφος ποσταρισματος για να τα ακουσει ετσι.
Το παραπάνω κείμενο είναι απόσταγμα πολλών (κυριολεκτικά εκατοντάδων) ωρών δοκιμής, απογοήτευσης, προσπάθειας και κόπου. Συμφωνώ ότι είναι χρυσό TIP!LK είπε:Φίλε Vegeterian,
Εγώ θα μείνω στο video. Τα της μουσικής τα ανέλαβαν (ή θα τα αναλάβουν άλλοι).
Καταρχάς ξεκαθάρισε μέσα σου το format που θέλεις να δουλέψεις.
Θέλεις να κάνεις 1) video song ( βιντεοσκόπιση της ηχογράφησης); Ξεπατίκωσε τον jack conte ή καλλίτερα (κατ’ εμέ) τον Μανόλη (manos_m), θα βρεις video του και στο Noiz και στο youtube. (manolis moumouzias) . Μερικές πρόχειρες συμβουλες για το video song. Α) Νέυρο στο performance και B) Δείξε εξοπλισμό (κιθάρες, μπάσσα, pc ό,τι έχεις) . Σε αυτή την περίπτωση το μπολ με τα δημητριακά είναι must. Τo έκανε και ο Conte. Κινείσαι με αυτό το format σε πιο "reality" καταστάσεις , μέχρι και οι πιτζάμες ενδείκνυνται!
Θέλεις να κάνεις 2) video clip.; Δεν με ενδιαφέρει σε ποιο σημείο είσαι (στο σπίτι σου, στην κρεβατοκάμαρα, στο μπάνιο…) ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Απλά να μην το καταλάβω!Εδώ θέλουμε τρία πράγματα κυρίως 1) Attitude, 2) Πολλά πλάνα και 3) Γρήγορο και σκληρό μοντάζ (δεν σου λέω να κάνεις το «Potemkin», αλλά με εννοείς).
Σε κάθε περίπτωση θέλέι να δεις (ή να έχεις δει, ταινίες. Πολλές ταινίες . Να κλέψεις τεχνικές , λήψεις , φωτισμό, πλάνα etc). Σε αντίθεση με κάποια ταινία, στο home video clip κατ΄εμέ έχει σημασία, πρώτα το μονταζ, μετά ο φωτισμός/ φωτογραφία και στο τέλος η σκηνοθεσία.. Δες πως δούλεψαν την κάμερα διάφοροι από τον Hitchcock μέχρι και τον Fincher. Παράδειγμα, είσαι μόνος; δεν έχεις operater; Έχεις steady camera; Κουνίσου εσύ (ποντιακό –αλλά αναγκαίο) . Τέλος το sony Vegas, είναι φανταστικό πρόγραμμα , αλλά θέλει λίγο ψάξιμο.
Καλύ συνέχεια στα video σου.
Σε τί ακριβώς δεν έχω απαντήσει ακόμα?freerock1974 είπε:Συμφωνω.editΗ ενθαρυνση ειναι η μητηρ της βελτιωσης)
Νομιζω ομως οτι ο LK σπαταλησε χρονο και του εδωσε χρησιμοτατες συμβουλες(ευχομαι να μην ητο φωνη βοουσα εν τη ερημω),αλλα και οι κριτικες ηταν στην πλειοψηφια τους θετικες.
Εγω θα επιμεινω σ αυτο,για το οποιο δεν πηραμε απαντηση απο τον Vegeterian..
nuff said που λενε στα Στειτς..
+1000delta66 είπε:Οχι φιλε μη σε παιρνει απο κατω.
Ανεβαζε εσυ καθε φορα που βλεπεις και μονος σου μια βελτιωση σε κατι και ειναι φυσικο να εχεις και καλες και κακες κριτικες.
Εσυ θα κερδιζεις με οτι σχολιο νοιωθεις οτι σε βοηθαει και δινει λυσεις και προτασεις και απλα δεν θα ασχολεισαι με οτι σε στεναχωρει.
That's life.
Είμαι τζέντελμαν εγώ.RayDTutto είπε:Σόρρυ που δεν σου τα λέω γλυκά, αλλά να λες πάλι καλά που δεν σε σχολίασε ο Νέστορας.![]()
Δε με παίρνει απο κάτω σε καμία περίπτωση!delta66 είπε:Οχι φιλε μη σε παιρνει απο κατω.
Ανεβαζε εσυ καθε φορα που βλεπεις και μονος σου μια βελτιωση σε κατι και ειναι φυσικο να εχεις και καλες και κακες κριτικες.
Εσυ θα κερδιζεις με οτι σχολιο νοιωθεις οτι σε βοηθαει και δινει λυσεις και προτασεις και απλα δεν θα ασχολεισαι με οτι σε στεναχωρει.
That's life.
*γκουχψαροκασέλεςγκουχ*Nestoras είπε:Είμαι τζέντελμαν εγώ.![]()
Mήπως να κάναμε μια μπάντα οι έχων μπάκα του Νόιζ?tritonas00 είπε:;D ;D
Αν γραψω και γω ενα πιανακι με την κοιλια εξω ομως.. τι μου κερδιζω?
;D
sorry αλλα δεν κρατηθηκα
Vegeterian , η ρεαλιστικη κριτικη ειναι οτι καλυτερο στο ξεκινημα.
να δεις κραξιμο που ετρωγα στο πρωτο μου ωδειο..
dont worry, για καλο ειναι!
Μη στεναχωριεσαι φιλος...εδω τον Bonamassa που επαιζε παπαδες που λεει ο λογος στα 16 του τον ελεγαν μπουλη εδω μεσα μιας και ειχε ολιγα κιλακια παραπανω....εγω λεω μακαρι να ειχαμε τα κιλακια του και να παιζαμε ετσι στα 16Vegeterian είπε:Mήπως να κάναμε μια μπάντα οι έχων μπάκα του Νόιζ?Και στα λάιβ να παίζουμε με έξω τις κοιλίες
Κάποιος πρέπει να το κάνει και να καταργηθεί το κατεστημένο των σίξπακ μιά και καλή.
Όπως λένε και στο χωριό μου η μπάκα είναι καλοπέραση!