Προτάσεις για μαγνητη hum σε σκαφος

trigga

Jazzikofagos
Μηνύματα
3,571
Πόντοι
36
hagstrom hj600 με αλλαγμενο neck σε gibson 57 classic εχω και παρατηρω πως κατι δεν παει καλα.Το συγκρινω κ με les paul και με αλλα σκαφη και κατι δεν μου καθεται στην ατακα και στα μεσαια.

Νομιζω πως ειναι high output ο μαγνητης και μου βρωμιζει ολους τους ενισχυτες γρηγορα.Δεν βγαινει ατακα δυνατα ουτε με σκαψιμο και εχει κατι λασπωμενα θολα μεσαια που δεν καθαριζουν με τπτ.

Σιγουρα ειναι κ το οργανο σαν κατασκευη,ξυλα κτλ αλλα εχει ενα μερος και ο μαγνητης για τα προβληματα αυτα.

Εχετε να προτεινετε εναλλακτικες σε ισως vintage πλεξιματα που εχουν αλλη συμπεριφορα?Σαν αρχη δεν περιοριζομαι οικονομικα μιας και νομιζω πως φτανω ενα 200ρι να το δωσω.

 
μηπως τα ποτενσιομετρα που εχει ειναι αρκετα κατω των 500Κ σε πραγματικη τιμη? (με αποτελεσμα να σου λασπωνει ο μαγνητης)

 
Καταρχην βεβαιωσου οτι τον εχεις ρυθμισμενο σωστα (και σε συνολικο υψος αλλα και σε υψος ξεχωριστων πολων)

Για να μη σου βρωμιζει τους ενισχυτες πρεπει να εχει χαμηλη εξοδο,τσεκαρε τους Lindy Fralin unbucker κανουν δουλεια..    

Για κλασσικους διπλου οι  SD Seth Lover ειναι ωραιοι και καθαροι οπως και οι Bare Knuckle Stormy Monday.

Υπεροχο clarity θα σου δωσουν και αυτοι

http://www.guitarfetish.com/Memphis-Alnico-2-Rickenbacker-tone-Vintage-Jangle-Pickup_c_159.html

χωρις να κοστισουν περισσοτερο απο την κιθαρα σου ;)

Τωρα αν θες να κατεβει ο θεος και να σου χαϊδευει τα...ευαισθητα μερη.. ;D..βαλε αυτους

http://www.guitarfetish.com/GFS-Surf-90-Alnico-II-Rockabilly-Pickups_c_259.html

δεν ειναι βεβαια διπλοι αλλα οπως σου ειπα και πριν θα... κατεβει ο θεος και θα  σου χαϊδευει τα...ευαισθητα μερη... ;D (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ μαγνητες απο πλευρας καθαροτητας και ηχου) ...στη μεσαια θεση ειναι hum canceling .

 
Ο μαγνητης ειναι τερμα κατω, λιγο ακομη κ πεφτει απ τη βαση.Τις βιδουλες που εχει πανω του δεν τις εχω πειραξει γιατι μου φαινεται ισορροπημενη η ενταση μεταξυ τους.Αλλο ενταση αλλο χροια,μουνταδα κτλ.Το ποτενσιομετρο ειναι αυτο που ερχεται σετ με τον μαγνητη οποτε λογικα ειναι στα 500.

Απλα νομιζω πως δεν μου αρεσει ο ηχος αυτου του μαγνητη.Εκει καταλήγω, γι αυτο ρωταω για ιδεες σε αλλους.

 
οι περισσοτεροι τζαζ κιθαριστες παιζουν με πολυ απαλο touch στην πενα, που ειναι και ενας λογος που δεν βρωμιζει ο ηχος ευκολα. Αν το κανεις αυτο (η παιζεις πιο βαρια), και για καποιον λογο δεν σου αρεσει ο ηχος του paf 57 δοκιμασε την αλλη κλασικη λυση για τζαζ ηχο, εναν ακουστικο μαγνητη. Ο πιο διαδεδομενος ειναι του ken armstrong, αυτος φτιαχνει και πολλους μαγνητες που πουλανε διαφοροι archtop κατασκευαστες με το ονομα τους..

 
μαρεσει κ το ακουστικοπριμο τελευταια να σου πω την αληθεια.Αυτο που βγαζει ο van ruller πρεπει να ειναι ακουστικος μαγνητης με μεγαλο σκαφος περα των αλλων μηχανηματων.Το θεμα σκασιμο ομως πως αλλαζει?Ειτε με σκαψιμο ειτε οχι να υπαρχει παρουσια εντονη της νοτας και οχι απο αποψη sustain αλλα απλα στην αρχη της να ακουγεται.

 
trigga είπε:
Το ποτενσιομετρο ειναι αυτο που ερχεται σετ με τον μαγνητη οποτε λογικα ειναι στα 500.
Ναι, ΟΚ γραφει 500Κ. Αλλα μπορει να ειναι απο 600Κ μεχρι 400Κ. Στην περιπτωση σου πιο πιθανο ειναι να ειναι κοντα στα 400 (αν φταιει το ποτενσιομετρο).

Παντως ο δικος μου WCR Crossroads neck ειναι οπως τον περιγραφεις...

δες εδω: http://www.wcrguitar.com/

 
δεν ακουω καθαρα alderbody στα κλιπς.

Στο ποτενσιομετρο αν ειναι οντως πιο χαμηλα ποιες ειναι οι επιπτωσεις ακριβως?Εχουν σχεση με το high output και τη μεσαιολάσπη?

 
Χαμηλοτερη (πραγματικη) τιμη στο ποτενσιομετρο κανει το μαγνητη να ακουγεται λιγοτερο σκαστος, πιο "θολος", με λιγοτερα πριμα αν θελεις.

Η εξοδος του μαγνητη δεν επηρεαζεται απο τα ποτενσιομετρα.

 
α οποτε παιζει ρολο στο αποτελεσμα.Ειναι δραματικες αλλαγες ή μιλάμε για λεπτομεριες που δεν ακουγονται σε μπαντα?

 
Αν έχεις τόσα παράπονα απ' το μαγνήτη (και υποθέσουμε ότι το ποτενσιόμετρο σου είναι στα 400) ένα μετρημένο ποτενσιόμετρο στα 500κ + δε νομίζω να κάνει την διαφορά. Μπορεί να σου δώσει λίγο παραπάνω ατάκα και ίσως να ξεθολώσει κάπως αλλά μέχρι εκεί.

Αυτό το λέω γιατί έχω τον '57 και μάλιστα με 300κ και είναι πεντακάθαρος. (σε solid guitar βέβαια).

Το πιο πιθανό είναι να μην ταίριαξε με την κιθάρα σου (γενικά ακούγονται αρκετά παράπονα για σκάφη εκτός Gibson και τον '57).

Τώρα φού έχεις αρκετό budget στείλε ένα email στην Bareknuckle εξήγησε τους το πρόβλημα σου και τι θες να πετύχεις και θα σου προτείνουν τους κατάλληλους μαγνήτες. Είναι πολύ εξυπηρετικοί και ακόμα και αν δεν αγοράσεις απο κει σίγουρα θα σε βοηθήσει η άποψη τους.

Οι stormy monday που προτάθηκαν είναι πολύ καλοί και καθαροί low output μαγνήτες αλλά τους έχω ακούσει μόνο σε solid body κιθάρα.

 
Stormy Monday φοράει η Electra μου (σκάφος 335) άν θες έλα να την ακούσεις.

Βάλε 1000άρια pots (1MΩ) και κατέβασε τον μαγνήτη (αλήθεια φοράει καπάκι ?)

 
εχει καπακι και ειναι τερμα κατω.Νεκρο πραμα γμτ...........επαιξα χθες μια les paul studio με SD που σπαζαν και εχω παθει κοκομπλόκο....Ποσο σωστη κιθαρα ηταν δεν το πιστευω ακομη.

(ασχετο αλλα τσιμπησα τον seymour duncan 60 και παθαινω πλακα συνεχομενη εδω και ωρες :))))

 
ασχετο αλλα τσιμπησα τον seymour duncan 60 και παθαινω πλακα συνεχομενη εδω και ωρες
να τον ακους τον γεροντα.... ;D

οπως σου ειχα πει και παλια ο εχθρος των καθαρων που επιζητας ειναι τα πολλα μεσαια,πρεπει να απαλλαγεις απο αυτα με τη χρηση ενος σχετικα ‘‘αδειου‘‘ μαγνητη στην περιοχη αυτη.

για τπν ηχο που καταλαβαινω οτι ζητας ενας P90 θα ηταν καλυτερος αλλα μια και θες διπλο δες αυτους που σου προτεινα.

 
δοκιμασα κ εναν defender που λεγαμε και με την κιθαρα μου δεν παλευοταν.Εχει απο μονη της μεσαια κ ηταν κ μεσαιος κ αυτος και δεν εβγαινε νοημα για νοημα.

(ασχετο δευτερο, εχω σε συγκεκριμενες νοτες να συντονιζει κατι εσωτερικα στον ενισχυτη αλλα δεν βρισκω τι ειναι,παιζει να θελει ολο ανοιγμα?)

 
Ακόμα ένας (τυφλός) ψήφος για Bareknuckle, αν και θα κοστίσουν λίγο παραπάνω από 200 Ευρώ, θα βρεις σίγουρα αυτό που ψάχνεις.

Σίγουρα μια αλλαγή στα ποτενσιόμετρα θα βοηθήσει, αλλά το πόσο έχει να κάνει με το... πόσο τα χρησιμοποιείς. Σε μπάντα αυτό μετρά ακόμα περισσότερο, έχε υπόψη σου.

Τέλος, αφού ο SF προτείνει την χρήση P-90 για την κιθάρα σου, έχε υπόψη ότι και ο  Bareknuckle αλλά και άλλοι winders έχουν humbucker-sized pickups. O Bareknuckle έχει τους Mississippi Queens, ο Sheptone τους P-90H, ο Duncan τους Phat Cats κλπ. Είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα επιλογή. Αλλιώς, εγώ θα πρότεινα κάτι σε πολύ low-wind PAF style, ΑΚΡΙΒΩΣ όπως οι Stormy Mondays που προτάθηκαν πιο πάνω. 

 
μην τη ψάχνεις τοσο πολύ με τους μαγνήτες σου το καπάκι της κιθάρας σου ευθύνεται, είναι spruce ply με συνέπεια να συντονίζει αρκετά στις μεσαίες και να μήν έχει καλή ατάκα.

Εχω μια Epiphone Joe Pass Που ειναι κι αυτή spruce ply και της έβαλα τον ίδιο μαγνήτη Gibson 57 ,βελτιώθηκε αρκετά ο ήχος απο τους Κορεάτικους  αλλά στερείται ατάκας και δυναμικής περιοχής , το σύστημα ειναι για απαλά παιξίματα οταν παίζεις δυνατα δεν ανταποκρίνεται!

Αν θέλεις καθαρότερο ήχο ενας Ρ90 ειναι μονόδρομος  αν και πάλι κατι σου φταίει πήγαινε σε πιο σκληρά καπάκια μια ΕS 175 με maple ply και 57 θα έχει τον καθαρό ήχο και την ατάκα που μάλλον σου λείπει :D

 
αυτο το σκασιμο ειναι κυριως χαρακτηριστικο των paf και οχι των ακουστικων μαγνητων, αλλα ειναι κυριως θεμα τεχνικης και οχι τοσο μαγνητη. συγκεκριμενα εχει να κανει με την πενα, την γωνια και τον τροπο που χτυπα τις χορδες. αν προσεξεις πχ τον benson (απ τους πιο χαρακτηριστικους κιθαριστες με "σκασιμο"), χρησιμοποιει την πενα καθετα και με γωνια (το λεγομενο benson picking).

το δευτερο πιο σημαντικο ειναι ο λαμπατος ενισχυτης που δινει αρκετο σκασιμο απο μονος του, και το τριτο το bracing και η κατασκευη της κιθαρας. αν δηλαδη ειναι φτιαγμενη για ακουστικο η ηλεκτρικο ηχο. στο σκαφος μου αλλαζω κατα καιρους εναν gibson paf 57 και εναν ακουστικο ken armstrong που εχω (συνδεονται και βγαινουν με ενα βυσματακι), και ο ηχος αλλαζει ανεπαισθητα σχεδον, πολυ λιγοτερο απο οτι θα περιμενε κανεις

για τους συντονισμους που λες, ειναι μαλλον θεμα χωρου. σε ενα μικρο δωματιο, μολις ανοιξεις λιγο την ενταση, ακους τον ηχο του χωρου πιο πολυ απο οτιδηποτε αλλο

 
Αν θες καθαρό jazz ήχο δοκίμασε έναν Lollar Charlie Cristian.... είναι ο απόλυτος vintage jazz ήχος για σκάφος...

Είναι πολύ ακριβός αλλά στο ebay κυκλοφορεί γύρω στα 170-200 δολλάρια !!!

 
nasokosm είπε:
μην τη ψάχνεις τοσο πολύ με τους μαγνήτες σου το καπάκι της κιθάρας σου ευθύνεται, είναι spruce ply με συνέπεια να συντονίζει αρκετά στις μεσαίες και να μήν έχει καλή ατάκα.

Εχω μια Epiphone Joe Pass Που ειναι κι αυτή spruce ply και της έβαλα τον ίδιο μαγνήτη Gibson 57 ,βελτιώθηκε αρκετά ο ήχος απο τους Κορεάτικους  αλλά στερείται ατάκας και δυναμικής περιοχής , το σύστημα ειναι για απαλά παιξίματα οταν παίζεις δυνατα δεν ανταποκρίνεται!

Αν θέλεις καθαρότερο ήχο ενας Ρ90 ειναι μονόδρομος  αν και πάλι κατι σου φταίει πήγαινε σε πιο σκληρά καπάκια μια ΕS 175 με maple ply και 57 θα έχει τον καθαρό ήχο και την ατάκα που μάλλον σου λείπει :D
το περιγραφεις ακριβως οπως το αντιμετωπιζω.Αυτη ειναι η συμπεριφορα.Χωρις εντονη ατακα,χωρις ευρος δυναμικων και με πολλα μεσαια θολα.Δεν ειχε ποτε αυτη η κιθαρα ατακα,ουτε οταν την ειχα ψηλα σε action ουτε τωρα που ειναι πιτα.

Για τους συντονισμους να αναφερω πως ειναι μεσα στην κεφαλή.Παρατηρησα οτι μειωνεται λιγο οταν κραταω κ σπρωχνω τα λαμπατερια απο πισω, αρα καποια βαση καποια βιδα ειναι ξεχαρβαλωμενη φανταζομαι.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top