- Μηνύματα
- 15
- Πόντοι
- 3
Έχοντας ολοκληρώσει στην 'καριέρα' μου +200 αγοραπωλησίες, με κάθε πιθανό αποτέλεσμα, μπορώ να σου πω οτι δεν σε εξασφαλίζει απολύτως τίποτα.
Καταρχάς, με όποιο τρόπο και να γίνει η συναλλαγή δεν εξασφαλίζεις την κατάσταση του μηχανήματος/όργανου. Είναι μεταχειρισμένο, τουτέστιν εμπεριέχει ρίσκο. Αν δεν θες ρίσκο, πάρτο καινούργιο (εάν πουλιέται ακόμα). Αυτές οι απίστευτες κουβέντες-περιγραφές για μεταχειρισμένα σε "άριστη κατάσταση" είναι λόγια του αέρα.
Όσον αφορά την διαδικασία αγοράς, η αντικαταβολή και πάλι δεν εξασφαλίζει τίποτα. Οι courrier παραδίδουν ΚΛΕΙΣΤΟ το δέμα και πληρώνονται. Εάν το ανοίξεις για να δεις εάν έχει μέσα πέτρες, πρέπει να το πληρώσεις ούτως ή άλλως βάση φορτωτικής. Είναι τα μικρά γράμματα στις αντικαταβολές, όσο εντύπωση και να μου κάνει και μένα (ακόμα).
Μόνος γνήσιος τρόπος εξασφάλισης για εξ αποστάσεως αγορά είναι να στείλεις δικό σου άνθρωπο να το πάρει επί τόπου. Με το ρίσκο του μεταχειρισμένου πάντα.
Τέλος, ΠΟΤΕ προκαταβολή. Αλλά ΠΟΤΕ ΛΕΜΕ. Ήρεμα το λέω ?
Καταρχάς, με όποιο τρόπο και να γίνει η συναλλαγή δεν εξασφαλίζεις την κατάσταση του μηχανήματος/όργανου. Είναι μεταχειρισμένο, τουτέστιν εμπεριέχει ρίσκο. Αν δεν θες ρίσκο, πάρτο καινούργιο (εάν πουλιέται ακόμα). Αυτές οι απίστευτες κουβέντες-περιγραφές για μεταχειρισμένα σε "άριστη κατάσταση" είναι λόγια του αέρα.
Όσον αφορά την διαδικασία αγοράς, η αντικαταβολή και πάλι δεν εξασφαλίζει τίποτα. Οι courrier παραδίδουν ΚΛΕΙΣΤΟ το δέμα και πληρώνονται. Εάν το ανοίξεις για να δεις εάν έχει μέσα πέτρες, πρέπει να το πληρώσεις ούτως ή άλλως βάση φορτωτικής. Είναι τα μικρά γράμματα στις αντικαταβολές, όσο εντύπωση και να μου κάνει και μένα (ακόμα).
Μόνος γνήσιος τρόπος εξασφάλισης για εξ αποστάσεως αγορά είναι να στείλεις δικό σου άνθρωπο να το πάρει επί τόπου. Με το ρίσκο του μεταχειρισμένου πάντα.
Τέλος, ΠΟΤΕ προκαταβολή. Αλλά ΠΟΤΕ ΛΕΜΕ. Ήρεμα το λέω ?