- Μηνύματα
- 4,495
- Πόντοι
- 638
Χαχαχαχαχαχα, πολύ καλό! ;Dmarathon είπε:Καλά μου παιδιά...το θέμα, δεν μας αφορά όλους...
Αφορά αυτούς που έχουν την εκπαίδευση, τη νοοτροπία και τις βάσεις για τη μελέτη.
Εκτός εάν μελέτη εννοούμε (και) το, βάζω το cd και βγάζω το solo...
Όπως λέει ο Sf, "προτιμώ να παίζω από το να μελετάω"...το ίδιο λένε και όλα τα παιδάκια που τα στέλνεις σχολείο.
Και συμφωνώ απόλυτα βέβαια.
Θα ήθελα πάντως να πέσω πάνω σε ΜΙΑ συζήτηση στο noiz που να μην εκτίθενται απόλυτες απόψεις του τύπου "an den katseis na meletisis 5 wres tin imera modes, eisai gia ta mpaza filos".

Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, για τον καθένα η Μουσική ως βίωμα έχει άλλο νόημα και ουσία.
Αν για κάποιον είναι η χαρά του να μαθαίνει διαρκώς διάφορα πράγματα, σε διαφορετικά στυλ μουσικής, για παράδειγμα, τότε εκεί θα πρέπει να προσανατολιστεί η "μελέτη" του. Αν κάποιος σκοπεύει να διατηρήσει ένα τεράστιο ρεπερτόριο από διασκευές, τότε πρέπει να "μελετάει" καθημερινά κομμάτια.
Προσωπικά "μελετάω" όταν θέλω να βγάλω ένα υπάρχον κομμάτι ή riff, ή όταν υπάρχει στο μυαλό μια φράση ή ένα πέρασμα που τα χέρια είναι απρόθυμα, καταρχήν, να το αποδώσουν. Οπότε το κάνω κάτι σαν άσκηση μέχρι να το "έχω". Μπορεί να "μελετήσω" και κάτι άγνωστο σε μένα, σαν μουσικό στυλ, για λόγους έμπνευσης ή κάποιο μέρος που έχει γραφτεί για άλλο μουσικό όργανο. Αλλά αυτά προκύπτουν πάνω στη συνθετική/δημιουργική διαδικασία.