;D ;D ;Dbihlas87 είπε:Άλλος θέλει να βρίσκεται σε
ένα υπόγειο με καλή παρέα και να παίζει rock-o-bluesιές πίνοντας μπύρες.
και κάνα ουισκάκι...
;D ;D ;Dbihlas87 είπε:Άλλος θέλει να βρίσκεται σε
ένα υπόγειο με καλή παρέα και να παίζει rock-o-bluesιές πίνοντας μπύρες.
Χαχαχαχαχαχα, πολύ καλό! ;Dmarathon είπε:Καλά μου παιδιά...το θέμα, δεν μας αφορά όλους...
Αφορά αυτούς που έχουν την εκπαίδευση, τη νοοτροπία και τις βάσεις για τη μελέτη.
Εκτός εάν μελέτη εννοούμε (και) το, βάζω το cd και βγάζω το solo...
Όπως λέει ο Sf, "προτιμώ να παίζω από το να μελετάω"...το ίδιο λένε και όλα τα παιδάκια που τα στέλνεις σχολείο.
Εγώ γιατί πέφτω σε όλες που λένε α δε χρειάζεται να μελετάς τίποτα εδώ οι Rolling Stones και οι Nirvana δε διαβασανε ποτέ και για δες τους; Την επόμενη φορά στείλε μου τα θεματάκια που διαβάζεις ^^The Genius Loci είπε:Θα ήθελα πάντως να πέσω πάνω σε ΜΙΑ συζήτηση στο noiz που να μην εκτίθενται απόλυτες απόψεις του τύπου "an den katseis na meletisis 5 wres tin imera modes, eisai gia ta mpaza filos".;D ;D
Δεν είπα αυτό Εύη. Θεωρώ όμως ότι απλά δε γίνεται να... μελετάς καθημερινά 10 χρόνια μετά που έπιασες το όργανο. Η καθημερινή μελέτη που θα σου δώσει τις βάσεις (όποιες "βάσεις" θέλεις βέβαια!) έχει νόημα τα πρώτα 2-3 χρόνια, μετά μελετάς για να επεκτείνεις τους ορίζοντές σου ή για να το πας "κάπου αλλού".Evilnye είπε:Εγώ γιατί πέφτω σε όλες που λένε α δε χρειάζεται να μελετάς τίποτα εδώ οι Rolling Stones και οι Nirvana δε διαβασανε ποτέ και για δες τους; Την επόμενη φορά στείλε μου τα θεματάκια που διαβάζεις ^^
Μπα και μετά τα 2 - 3 χρόνια οι βάσεις ανεβαίνουν, μπορείς να απαιτήσεις περισσότερα από τον εαυτό σου, οπότε αν το δεις έτσι η μελέτη δε τελειώνει ποτέ.The Genius Loci είπε:Δεν είπα αυτό Εύη. Θεωρώ όμως ότι απλά δε γίνεται να... μελετάς καθημερινά 10 χρόνια μετά που έπιασες το όργανο. Η καθημερινή μελέτη που θα σου δώσει τις βάσεις (όποιες "βάσεις" θέλεις βέβαια!) έχει νόημα τα πρώτα 2-3 χρόνια, μετά μελετάς για να επεκτείνεις τους ορίζοντές σου ή για να το πας "κάπου αλλού".
Κάποια στιγμή πρέπει και να παίξεις μουσική ξέρεις.![]()
Σαφώς και είναι το υγιές αυτό, αλλά κάπως σπάνιο. Οι περισσότεροι νομίζουν πως είναι οι νέοι ΝιρβαναΠροσωπικά καθόλου δεν θα με πείραζε να μου πει κάποιος οτι παίζω σαχλαμάρες, δότι
1.Δεν του ζητάω λεφτά για να τις παίξω
2.Αυτός που θα το πει αυτό δεν θα είναι κι ο......Μπετόβεν
κι απο την στιγμή που εγω γουστάρω μαζι με αυτούς που παίζουν μαζί μου (στο υπόγειο που ανέφερε ο φίλος παραπάνω) ή όπου αλλού, για τα υπόλοιπα, κρίσεις, επικρίσεις και παρακρίσεις κλπ i don't give a dime που λένε και στο χωριό μου
Κι εγώ σε αυτή τη φάση ήμουν, ώσπου μια αποφράδα μέρα, έπαιξα με έναν ντράμερ που μου δημιούργησε την ανάγκη να διαβάσω, γιατί αισθάνθηκα λίγος δίπλα του και αυτό δεν μου άρεσε. Τότε, ψιλό αργά μεν, αλλά ποτέ δεν είναι αργά που λένε και οι άλλοι δε, ξεκίνησα το διάβασμα. Τελικά το διάβασμα, όπως και η μουσική είναι θέμα προσωπικού γούστου και επιλογών. Δεν υπάρχουν de facto πρέπει. Αν θες να παίξεις dream theater πρέπει να σκιστείς στο διάβασμα. Η ανάγκες του καθενός δημιουργούν τα πρέπει του.qesh είπε:Προσωπικά καθόλου δεν θα με πείραζε να μου πει κάποιος οτι παίζω σαχλαμάρες, δότι
1.Δεν του ζητάω λεφτά για να τις παίξω
2.Αυτός που θα το πει αυτό δεν θα είναι κι ο......Μπετόβεν
κι απο την στιγμή που εγω γουστάρω μαζι με αυτούς που παίζουν μαζί μου (στο υπόγειο που ανέφερε ο φίλος παραπάνω) ή όπου αλλού, για τα υπόλοιπα, κρίσεις, επικρίσεις και παρακρίσεις κλπ i don't give a dime που λένε και στο χωριό μου
+1000 και σε αυτό...Papalampraina είπε:Κι εγώ σε αυτή τη φάση ήμουν, ώσπου μια αποφράδα μέρα, έπαιξα με έναν ντράμερ που μου δημιούργησε την ανάγκη να διαβάσω, γιατί αισθάνθηκα λίγος δίπλα του και αυτό δεν μου άρεσε. Τότε, ψιλό αργά μεν, αλλά ποτέ δεν είναι αργά που λένε και οι άλλοι δε, ξεκίνησα το διάβασμα. Τελικά το διάβασμα, όπως και η μουσική είναι θέμα προσωπικού γούστου και επιλογών. Δεν υπάρχουν de facto πρέπει. Αν θες να παίξεις dream theater πρέπει να σκιστείς στο διάβασμα. Η ανάγκες του καθενός δημιουργούν τα πρέπει του.
Το ξέρω. Έχασα μια μπάντα που μου έκανε απίστευτη εντύπωση με αυτό τον τρόπο.trigga είπε:Οταν θα ρθει δεν θα εισαι ετοιμη ομως και δεν θα σε πάρει στο τρένο πάνω.Οπως λεει ενας φιλος καλός για να μας πεισει οτι το διαβασμα ειναι αναγκαίο.
Για μένα είναι πολύ καλή μελέτη το "βγάζω το σόλο"marathon είπε:Καλά μου παιδιά...το θέμα, δεν μας αφορά όλους...
Αφορά αυτούς που έχουν την εκπαίδευση, τη νοοτροπία και τις βάσεις για τη μελέτη.
Εκτός εάν μελέτη εννοούμε (και) το, βάζω το cd και βγάζω το solo...
Όπως λέει ο Sf, "προτιμώ να παίζω από το να μελετάω"...το ίδιο λένε και όλα τα παιδάκια που τα στέλνεις σχολείο.
Kαι όμως, δεν εννοώ καθόλου αυτό. Ήθελα να πώ ότι η αξία της μελέτης, θέλει και αρκετή "ωριμότητα", κάτι που δεν έχουν τα "παιδάκια"...ή μάλλον, λίγα σε αυτές τις ηλικίες έχουν.Fenderikos είπε:Όσον αφορά τα παιδάκια ανοίγεις μεγάλη κουβέντα με προεκτάσεις στο σύστημα της παιδείας μας που έτσι όπως είναι δομημένο μετατρέπει την κατεξοχήν ευχάριστη διαδικασία της μάθησης σε βραχνά και μόνιμο ανταγωνισμό
Και εδώ, θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Κυρίως για τοFenderikos είπε:Αν στα "παιδάκια" δώσεις βιωματικά τη μάθηση σε άλλους χώρους και όχι σε αυτά τα σχολεία, σαν ιδρύματα με τις τραγικές ιεραρχικές δομές και διαδικασίες τους, αν κάνεις τη μελέτη τους παιχνίδι, με άλλα λόγια, τότε το παίζω γίνεται μελετάω και μαθαίνω.
Πάντα το παίζω θα είναι "light", μπροστά στο μελετάω και μαθαίνω...όπως είναι "το κάνω αθλητισμό" με το "κάνω πρωταθλητισμό"τότε το παίζω γίνεται μελετάω και μαθαίνω.
Και μια ακόμα απορία. Αν ακούσεις κάποιο άγνωστο, παρ αυτά εξαιρετικό μουσικό. Θα μπορέσεις να αναγνωρίσεις ότι ναι αυτός παίζει/ ξέρει οπότε η άποψή του μετράει για μένα;qesh είπε:@ evil
τότε θα είμαι σίγουρος οτι παιζω σαχλαμάρες
όσα περισσοτερα γνωρίζεις,τοσο περισσοτερο δεν τον αποκωδικοποιείς και βλεπεις τι εχει παιξει και τι σου εχει προσφερει?...και ποσο πολυ χρειαζεσαι την οποια αποψη του?Evilnye είπε:Και μια ακόμα απορία. Αν ακούσεις κάποιο άγνωστο, παρ αυτά εξαιρετικό μουσικό. Θα μπορέσεις να αναγνωρίσεις ότι ναι αυτός παίζει/ ξέρει οπότε η άποψή του μετράει για μένα;
Αυτό είναι και το αποτελεσμα της μελετης -> διαβασματος ,περαν της τεχνικης καταρτισης.Evilnye είπε:Εννοείται, απλά έχω παρατηρήσει ότι όσο δε ξέρει κάποιος πιο εύκολα θα απαξιώσει κάποιον ή θα τον βάλει στο ίδιο επίπεδο με άλλο με αποτέλεσμα να πει, ε τι ξέρει κ αυτός.
Όσο μπορείς να αποκωδικοποιήσεις που λες κ εσύ κάποιον τόσο περισσότερο εκτιμάς τα λίγα ή πολλά που παίζει και μπορείς να μάθεις/ κερδίσεις από αυτόν.
Ε μια άποψη από κάποιον που εκτιμώ για μένα πάντα μετράει![]()
Λογικό και επόμενο είναι να το πιέσεις με τις συνθήκες μάθησης που επικρατούν και τον φόρτο εργασίας που υπάρχει - επιβάλλεται, αν δεν το κάνεις το παιδί θα μείνει αγράμματο. Για δες όμως και τα σχολεία της Φινλανδίας για παράδειγμα. Εκεί έχουν ένα από τα καλύτερα συστήματα εκπαίδευσης και δεν υπάρχει δουλειά για το σπίτι όλα μαθαίνονται στο σχολείο με άλλους πρωτοποριακούς τρόπους και όχι ο κυρίαρχος δάσκαλος μιλάει και εσείς ακούτε και κάθεστε όλη μέρα σπίτι να λύνετε ασκήσεις. Αν δεις τα αποτελέσματα μελετών, εκείνα τα παιδιά διαβάζουν από μόνα τους περισσότερα εξωσχολικά βιβλία και ξοδεύουν τις λιγότερες ώρες μπροστά στην τηλεόραση σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Και έχουν και χρόνο για παιχνίδι μόλις τελειώσει το σχολείο, στο σπίτι δεν έχει εργασίες ούτε φροντιστήρια μετά όλη μέρα. Φίλος μου, μου τα έλεγε πρόσφατα που πήγε και έπαθα πλάκα με το τι δουλειά γίνεται εκεί. Το όλο θέμα είναι να μη νιώθεις ότι αναγκάζεσαι να μάθεις. Έτσι επέτρεψε μου να σου πω να μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι θα παρατούσες το ωδείο αν είχες μάθει-δει το διάβασμα και τη μελέτη αλλιώς (και δεν εννοώ πειθαρχικά αλλά σαν παιχνίδι) από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό ακόμη.marathon είπε:Να στο πω λίγο αλλιώς (και νομίζω ότι όσοι έχουν παιδιά, θα με καταλάβουν πιο εύκολα).
Το παιδί σου μαθαίνει Αγγλικά, αλλά δεν γουστάρει καθόλου να διαβάζει αλλά προτιμά το παιχνίδι. Εσύ λοιπόν είναι δυνατόν να μην το πιέσεις στη συγκεκριμένη μάθηση, γιατί ξέρεις πολύ καλά τι εφόδιο θα είναι για την επόμενη ζωή του, ενώ το μικρό δεν το καταλαβαίνει?
Αν στα "παιδάκια" δώσεις βιωματικά τη μάθηση σε άλλους χώρους και όχι σε αυτά τα σχολεία, σαν ιδρύματα με τις τραγικές ιεραρχικές δομές και διαδικασίες τους, αν κάνεις τη μελέτη τους παιχνίδι, με άλλα λόγια, τότε το παίζω γίνεται μελετάω και μαθαίνω.
Αμφιβάλλοντας σε αυτό αμφιβάλλεις σε όλη την ιδέα της νέας αγωγής, και απορρίπτεις δεκάδες επιστημόνων που αφιερώθηκαν σε αυτές τις έρευνες ώστε να προχωρήσει η εκπαίδευση. Αυτά που λέω δεν είναι δικά μου λόγια, είναι πρακτικές δοκιμασμένες χρόνια τώρα σε άλλα σχολικά συστήματα με πολύ θετικά αποτελέσματα. Φυσικά και έχεις το δικαίωμα να αμφιβάλλεις βέβαια, απλά επέτρεψε μου να έχω μια πιο αισιόδοξη ματιά.Και εδώ, θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Κυρίως για τοΠάντα το παίζω θα είναι "light", μπροστά στο μελετάω και μαθαίνω...όπως είναι "το κάνω αθλητισμό" με το "κάνω πρωταθλητισμό"