Ποτε μελετησες τελευταια φορα ?

bihlas87 είπε:
Άλλος θέλει να βρίσκεται σε

ένα υπόγειο με καλή παρέα και να παίζει rock-o-bluesιές πίνοντας μπύρες.
;D ;D ;D

και κάνα ουισκάκι...

 
marathon είπε:
Καλά μου παιδιά...το θέμα, δεν μας αφορά όλους...

Αφορά αυτούς που έχουν την εκπαίδευση, τη νοοτροπία και τις βάσεις για τη μελέτη.

Εκτός εάν μελέτη εννοούμε (και) το, βάζω το cd και βγάζω το solo...

Όπως λέει ο Sf, "προτιμώ να παίζω από το να μελετάω"...το ίδιο λένε και όλα τα παιδάκια που τα στέλνεις σχολείο.
Χαχαχαχαχαχα, πολύ καλό!  ;D

Και συμφωνώ απόλυτα βέβαια.

Θα ήθελα πάντως να πέσω πάνω σε ΜΙΑ συζήτηση στο noiz που να μην εκτίθενται απόλυτες απόψεις του τύπου "an den katseis na meletisis 5 wres tin imera modes, eisai gia ta mpaza filos".  :P ;D ;D

Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, για τον καθένα η Μουσική ως βίωμα έχει άλλο νόημα και ουσία.

Αν για κάποιον είναι η χαρά του να μαθαίνει διαρκώς διάφορα πράγματα, σε διαφορετικά στυλ μουσικής, για παράδειγμα, τότε εκεί θα πρέπει να προσανατολιστεί η "μελέτη" του. Αν κάποιος σκοπεύει να διατηρήσει ένα τεράστιο ρεπερτόριο από διασκευές, τότε πρέπει να "μελετάει" καθημερινά κομμάτια.

Προσωπικά "μελετάω" όταν θέλω να βγάλω ένα υπάρχον κομμάτι ή riff, ή όταν υπάρχει στο μυαλό μια φράση ή ένα πέρασμα που τα χέρια είναι απρόθυμα, καταρχήν, να το αποδώσουν. Οπότε το κάνω κάτι σαν άσκηση μέχρι να το "έχω". Μπορεί να "μελετήσω" και κάτι άγνωστο σε μένα, σαν μουσικό στυλ, για λόγους έμπνευσης ή κάποιο μέρος που έχει γραφτεί για άλλο μουσικό όργανο. Αλλά αυτά προκύπτουν πάνω στη συνθετική/δημιουργική διαδικασία.

 
The Genius Loci είπε:
Θα ήθελα πάντως να πέσω πάνω σε ΜΙΑ συζήτηση στο noiz που να μην εκτίθενται απόλυτες απόψεις του τύπου "an den katseis na meletisis 5 wres tin imera modes, eisai gia ta mpaza filos".  :P ;D ;D
Εγώ γιατί πέφτω σε όλες που λένε α δε χρειάζεται να μελετάς τίποτα εδώ οι Rolling Stones και οι Nirvana δε διαβασανε ποτέ και για δες τους; Την επόμενη φορά στείλε μου τα θεματάκια που διαβάζεις ^^

Εννοείται πως όλα έχουν σημασία το τι θέλει κανείς από τη μουσική.

Αλλά για να μη παρεξηγιόμαστε, δε μου αρέσει να παίζω με κόσμο της νοοτροπίας παίζω για να περνάω καλά και μετά να τον πειράζει αν του πεις ότι ξερεις... Σαχλαμάρες παίζεις.

 
Evilnye είπε:
Εγώ γιατί πέφτω σε όλες που λένε α δε χρειάζεται να μελετάς τίποτα εδώ οι Rolling Stones και οι Nirvana δε διαβασανε ποτέ και για δες τους; Την επόμενη φορά στείλε μου τα θεματάκια που διαβάζεις ^^
Δεν είπα αυτό Εύη. Θεωρώ όμως ότι απλά δε γίνεται να... μελετάς καθημερινά 10 χρόνια μετά που έπιασες το όργανο. Η καθημερινή μελέτη που θα σου δώσει τις βάσεις (όποιες "βάσεις" θέλεις βέβαια!) έχει νόημα τα πρώτα 2-3 χρόνια, μετά μελετάς για να επεκτείνεις τους ορίζοντές σου ή για να το πας "κάπου αλλού".

Κάποια στιγμή πρέπει και να παίξεις μουσική ξέρεις.  ;)

 
Προσωπικά καθόλου δεν θα με πείραζε να μου πει κάποιος οτι παίζω σαχλαμάρες, δότι

1.Δεν του ζητάω λεφτά για να τις παίξω

2.Αυτός που θα το πει αυτό δεν θα είναι κι ο......Μπετόβεν

κι απο την στιγμή που εγω γουστάρω μαζι με αυτούς που παίζουν μαζί μου (στο υπόγειο που ανέφερε ο φίλος παραπάνω) ή όπου αλλού, για τα υπόλοιπα, κρίσεις, επικρίσεις και παρακρίσεις κλπ i don't give a dime που λένε και στο χωριό μου

 
The Genius Loci είπε:
Δεν είπα αυτό Εύη. Θεωρώ όμως ότι απλά δε γίνεται να... μελετάς καθημερινά 10 χρόνια μετά που έπιασες το όργανο. Η καθημερινή μελέτη που θα σου δώσει τις βάσεις (όποιες "βάσεις" θέλεις βέβαια!) έχει νόημα τα πρώτα 2-3 χρόνια, μετά μελετάς για να επεκτείνεις τους ορίζοντές σου ή για να το πας "κάπου αλλού".

Κάποια στιγμή πρέπει και να παίξεις μουσική ξέρεις.  ;)
Μπα και μετά τα 2 - 3 χρόνια οι βάσεις ανεβαίνουν, μπορείς να απαιτήσεις περισσότερα από τον εαυτό σου, οπότε αν το δεις έτσι η μελέτη δε τελειώνει ποτέ.

Προσωπικά από τη στιγμή που βρήκα όργανο να με εμπνέει δεν θεώρησα ποτέ τίποτα βαρετό που μπορεί να έχω μελετήσει. Από την άλλη μιας και έχω περάσει και από δυο τρια άλλα όργανα, μπορώ να πω πως η μελέτη ήταν κάτι το απάλευτο ^^

Προσωπικά καθόλου δεν θα με πείραζε να μου πει κάποιος οτι παίζω σαχλαμάρες, δότι

1.Δεν του ζητάω λεφτά για να τις παίξω

2.Αυτός που θα το πει αυτό δεν θα είναι κι ο......Μπετόβεν

κι απο την στιγμή που εγω γουστάρω μαζι με αυτούς που παίζουν μαζί μου (στο υπόγειο που ανέφερε ο φίλος παραπάνω) ή όπου αλλού, για τα υπόλοιπα, κρίσεις, επικρίσεις και παρακρίσεις κλπ i don't give a dime που λένε και στο χωριό μου
Σαφώς και είναι το υγιές αυτό, αλλά κάπως σπάνιο. Οι περισσότεροι νομίζουν πως είναι οι νέοι Νιρβανα :)

ΥΓ. Αν αυτός που σου το πει είναι ο Μπετόβεν (ή ένα ζωντανό ανάλογό του) αλλάζει κάπως η άποψή σου; :P

 
qesh είπε:
Προσωπικά καθόλου δεν θα με πείραζε να μου πει κάποιος οτι παίζω σαχλαμάρες, δότι

1.Δεν του ζητάω λεφτά για να τις παίξω

2.Αυτός που θα το πει αυτό δεν θα είναι κι ο......Μπετόβεν

κι απο την στιγμή που εγω γουστάρω μαζι με αυτούς που παίζουν μαζί μου (στο υπόγειο που ανέφερε ο φίλος παραπάνω) ή όπου αλλού, για τα υπόλοιπα, κρίσεις, επικρίσεις και παρακρίσεις κλπ i don't give a dime που λένε και στο χωριό μου
Κι εγώ σε αυτή τη φάση ήμουν, ώσπου μια αποφράδα μέρα, έπαιξα με έναν ντράμερ που μου δημιούργησε την ανάγκη να διαβάσω, γιατί αισθάνθηκα λίγος δίπλα του και αυτό δεν μου άρεσε. Τότε, ψιλό αργά μεν, αλλά ποτέ δεν είναι αργά που λένε και οι άλλοι δε, ξεκίνησα το διάβασμα. Τελικά το διάβασμα, όπως και η μουσική είναι θέμα προσωπικού γούστου και επιλογών. Δεν υπάρχουν de facto πρέπει. Αν θες να παίξεις dream theater πρέπει να σκιστείς στο διάβασμα. Η ανάγκες του καθενός δημιουργούν τα πρέπει του.

 
Τα αναφερατε λιγο πολυ ολοι.Ο επαγγελματισμος ειναι αυτος που θα σε κανει να ασχοληθεις αλλιως δεν χαλιεσαι να παιζεις αυτα που ξερεις ή να μελετας αραια και που.

Πανω απ ολα στη ζωη αυτη ο ανθρωπος βάζει στοχους κ προτεραιότητες.Για να τους επιτύχει πρέπει να θυσιάσει στο βωμό κάτι απο τον εαυτό του, οτι κ αν ειναι αυτο.

Καποιοι στόχοι ειναι μακρινοί κάποιοι αλλοι πιο κοντόφθαλμοι.Κανενας κατακριτέος.

Το πως θα κάνεις μουσική ειναι αλλο θεμα κ δεν το ανοιγω ουτε γράφω γι αυτο.Φευγουμε εκτος θέματος τελείως και φαινεται πως δεν θα το αποφύγει κανεις.

 
Papalampraina είπε:
Κι εγώ σε αυτή τη φάση ήμουν, ώσπου μια αποφράδα μέρα, έπαιξα με έναν ντράμερ που μου δημιούργησε την ανάγκη να διαβάσω, γιατί αισθάνθηκα λίγος δίπλα του και αυτό δεν μου άρεσε. Τότε, ψιλό αργά μεν, αλλά ποτέ δεν είναι αργά που λένε και οι άλλοι δε, ξεκίνησα το διάβασμα. Τελικά το διάβασμα, όπως και η μουσική είναι θέμα προσωπικού γούστου και επιλογών. Δεν υπάρχουν de facto πρέπει. Αν θες να παίξεις dream theater πρέπει να σκιστείς στο διάβασμα. Η ανάγκες του καθενός δημιουργούν τα πρέπει του.
+1000 και σε αυτό...

Και να πω και κάτι ακόμα, για μένα είναι απίστευτη η αίσθηση και η ενέργεια του να παίζω σε ένα γκρουπ που παίζει πραγματικά καλά. Για κάτι τέτοιο αλήθεια ΑΞΙΖΕΙ να σκιστώ στο διάβασμα.

 
Οταν θα ρθει δεν θα εισαι ετοιμη ομως και δεν θα σε πάρει στο τρένο πάνω.Οπως λεει ενας φιλος καλός για να μας πεισει οτι το διαβασμα ειναι αναγκαίο.

 
trigga είπε:
Οταν θα ρθει δεν θα εισαι ετοιμη ομως και δεν θα σε πάρει στο τρένο πάνω.Οπως λεει ενας φιλος καλός για να μας πεισει οτι το διαβασμα ειναι αναγκαίο.
Το ξέρω. Έχασα μια μπάντα που μου έκανε απίστευτη εντύπωση με αυτό τον τρόπο. :)

Συνεχίζω να ασχολούμαι όμως και μάλλον δε θα αντιμετωπίσω το ίδιο πρόβλημα ξανά ;)

Και από τις βλακείες μας μαθαίνουμε. Από τις απόλυτες απόψεις και τα κολλήματα και το α δε χρειάζεται προσπάθεια είναι που χάνει ο κόσμος την ώρα του.

3 απαντήσεις μετά δεν έχω απαντήσει ουσιαστικά στο αρχικό ερώτημα. Ναι μελετάω καινούρια κομμάτια κάθε τόσο, είτε για τη μπάντα, αλλά πολύ περισσότερο για μένα πια. Στο θέμα του σωστού ήχου, ή καλύτερου ήχου, είμαι ακόμα πολύ πίσω, και συνήθως απλά βάζω κάτι που να ακούγεται χοντρικά καλά. Προσπαθώ όσο το δυνατόν να βελτιώνω τον ήχο μου με τα χέρια μου παρά με ρυθμίσεις σε ενισχυτές κτλ, άρα πάντα η επιλογή  μου είναι να έχω έναν ήχο που τονίζει τα σωστά και τα λάθη.

Ευτυχώς το όργανο που έχω επιλέξει έχει τον ήχο που θέλω, οπότε είμαι half way there ^^

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@ evil

τότε θα είμαι σίγουρος οτι παιζω σαχλαμάρες

@papalampraina + trigga

συμφωνώ 100%

 
Μελέτησα τελευταία φορά χθες. :) Προσπαθώ καθημερινά να μελετάω περίπου 1 ωρίτσα.

Κλίμακες, τεχνικές, τραγούδια, ρεπερτόριο κτλ. Πιστεύω πως όσα χρόνια και να παίζεις μόνο με την ουσιαστική μελέτη αλλάζουν αυτά που παίζεις και ανοίγουν οι ορίζοντες σου στο όργανο ή με έναν δεύτερο τρόπο αν έχεις το ταλέντο και παίζεις συνεχώς και επαγγελματικά με διαφορετικούς μουσικούς που να είναι "καλύτεροι" από σένα ώστε να παίρνεις πράγματα. Αλλά και εκεί κατά κάποιο τρόπο μελετάς..

Οι μουσικοί που γνωρίζω και είναι "αλλού" στο παίξιμο μελετάνε ακόμα. Και μιλάω για ανθρώπους επαγγελματίες με πολλά χρόνια στον χώρο.

Για κάποια χρόνια που είχα αφήσει τη μελέτη έπαιζα τα ίδια και τα ίδια... καμία ουσιαστική βελτίωση. Με ένα χρόνο μελέτης είδα τεράστιες διαφορές στο παίξιμο μου.

Πιστεύω πως η μελέτη δε σταματάει ποτέ γιατί πάντα υπάρχουν πράγματα να μάθεις. Αυτό που σταματάει ίσως είναι η όρεξη και το μεράκι να σπας το κεφάλι σου σε νέα άγνωστα πράγματα. Παίζοντας αυτά που ήδη γνωρίζουμε δε μελετάμε και αν δε μελετάμε δεν βελτιωνόμαστε. :-\ Αυτό τουλάχιστον βλέπω σε μένα και όσους ξέρω.

Το θέμα είναι τι προτεραιότητες έχει ο καθένας και τι θέλει να παίξει, όπως πολύ σωστά γράφτηκε παραπάνω.

Αν μπορέσεις να κάνεις τη μελέτη παιχνίδι και να τη γουστάρεις γιατί πχ σε εμπνέει το όργανο που κρατάς, ή ο ήχος σου, τότε είναι πιο απλά τα πράγματα, με το ζόρι δεν γίνεται δουλειά.

marathon είπε:
Καλά μου παιδιά...το θέμα, δεν μας αφορά όλους...

Αφορά αυτούς που έχουν την εκπαίδευση, τη νοοτροπία και τις βάσεις για τη μελέτη.

Εκτός εάν μελέτη εννοούμε (και) το, βάζω το cd και βγάζω το solo...

Όπως λέει ο Sf, "προτιμώ να παίζω από το να μελετάω"...το ίδιο λένε και όλα τα παιδάκια που τα στέλνεις σχολείο.
Για μένα είναι πολύ καλή μελέτη το "βγάζω το σόλο" ;)

Όσον αφορά τα παιδάκια ανοίγεις μεγάλη κουβέντα με προεκτάσεις στο σύστημα της παιδείας μας που έτσι όπως είναι δομημένο μετατρέπει την κατεξοχήν ευχάριστη διαδικασία της μάθησης σε βραχνά και μόνιμο ανταγωνισμό. Αν στα "παιδάκια" δώσεις βιωματικά τη μάθηση σε άλλους χώρους και όχι σε αυτά τα σχολεία, σαν ιδρύματα με τις τραγικές ιεραρχικές δομές και διαδικασίες τους, αν κάνεις  τη μελέτη τους παιχνίδι, με άλλα λόγια, τότε το παίζω γίνεται μελετάω και μαθαίνω.

Sorry για το μέγεθος του ποστ. :)

 
Fenderikos είπε:
Όσον αφορά τα παιδάκια ανοίγεις μεγάλη κουβέντα με προεκτάσεις στο σύστημα της παιδείας μας που έτσι όπως είναι δομημένο μετατρέπει την κατεξοχήν ευχάριστη διαδικασία της μάθησης σε βραχνά και μόνιμο ανταγωνισμό
Kαι όμως, δεν εννοώ καθόλου αυτό. Ήθελα να πώ ότι η αξία της μελέτης, θέλει και αρκετή "ωριμότητα", κάτι που δεν έχουν τα "παιδάκια"...ή μάλλον, λίγα σε αυτές τις ηλικίες έχουν.

Να στο πώ λίγο αλλιώς (και νομίζω ότι όσοι έχουν παιδιά, θα με καταλάβουν πιο εύκολα).

Το παιδί σου μαθαίνει Αγγλικά, αλλά δεν γουστάρει καθόλου να διαβάζει αλλά προτιμά το παιχνίδι. Εσύ λοιπόν είναι δυνατόν να μην το πιέσεις στη συγκεκριμένη μάθηση, γιατί ξέρεις πολύ καλά τι εφόδιο θα είναι για την επόμενη ζωή του, ενώ το μικρό δεν το καταλαβαίνει?

Προφανώς και δεν είναι το ίδιο με τη μουσική (η μουσική μπορεί να μην είναι τόσο απαραίτητη όσο μια ξένη γλώσσα), αλλά η αξία της πειθαρχίας είναι η ίδια.

Εγώ ό ίδιος, στα νειάτα μου, παράτησα το ωδείο, γιατί βαριόμουν το διάβασμα και τη μελέτη...σύντομα όμως ανακάλυψα ότι το αυτί δεν φτάνει (έβγαζα απλά το σόλο), για να περάσω απέναντι...και μετά ήταν αργά. Σήμερα, θα ήθελα να έχω το χρόνο (και τη δύναμη), να ξανααρχίσω το ωδείο...

 
Fenderikos είπε:
Αν στα "παιδάκια" δώσεις βιωματικά τη μάθηση σε άλλους χώρους και όχι σε αυτά τα σχολεία, σαν ιδρύματα με τις τραγικές ιεραρχικές δομές και διαδικασίες τους, αν κάνεις  τη μελέτη τους παιχνίδι, με άλλα λόγια, τότε το παίζω γίνεται μελετάω και μαθαίνω.
Και εδώ, θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Κυρίως για το

τότε το παίζω γίνεται μελετάω και μαθαίνω.
Πάντα το παίζω θα είναι "light", μπροστά στο μελετάω και μαθαίνω...όπως είναι "το κάνω αθλητισμό" με το "κάνω πρωταθλητισμό"

 
qesh είπε:
@ evil

τότε θα είμαι σίγουρος οτι παιζω σαχλαμάρες
Και μια ακόμα απορία. Αν ακούσεις κάποιο άγνωστο, παρ αυτά εξαιρετικό μουσικό. Θα μπορέσεις να αναγνωρίσεις ότι ναι αυτός παίζει/ ξέρει οπότε η άποψή του μετράει για μένα;

 
Evilnye είπε:
Και μια ακόμα απορία. Αν ακούσεις κάποιο άγνωστο, παρ αυτά εξαιρετικό μουσικό. Θα μπορέσεις να αναγνωρίσεις ότι ναι αυτός παίζει/ ξέρει οπότε η άποψή του μετράει για μένα;
όσα περισσοτερα γνωρίζεις,τοσο περισσοτερο δεν τον αποκωδικοποιείς και βλεπεις τι εχει παιξει και τι σου εχει προσφερει?...και ποσο πολυ χρειαζεσαι την οποια αποψη του?

 
Εννοείται, απλά έχω παρατηρήσει ότι όσο δε ξέρει κάποιος πιο εύκολα θα απαξιώσει κάποιον ή θα τον βάλει στο ίδιο επίπεδο με άλλο με αποτέλεσμα να πει, ε τι ξέρει κ αυτός.

Όσο μπορείς να αποκωδικοποιήσεις που λες κ εσύ κάποιον τόσο περισσότερο εκτιμάς τα λίγα ή πολλά που παίζει και μπορείς να μάθεις/ κερδίσεις από αυτόν.

Ε μια άποψη από κάποιον που εκτιμώ για μένα πάντα μετράει ;)

 
Evilnye είπε:
Εννοείται, απλά έχω παρατηρήσει ότι όσο δε ξέρει κάποιος πιο εύκολα θα απαξιώσει κάποιον ή θα τον βάλει στο ίδιο επίπεδο με άλλο με αποτέλεσμα να πει, ε τι ξέρει κ αυτός.

Όσο μπορείς να αποκωδικοποιήσεις που λες κ εσύ κάποιον τόσο περισσότερο εκτιμάς τα λίγα ή πολλά που παίζει και μπορείς να μάθεις/ κερδίσεις από αυτόν.

Ε μια άποψη από κάποιον που εκτιμώ για μένα πάντα μετράει ;)
Αυτό είναι και το αποτελεσμα της μελετης -> διαβασματος ,περαν της τεχνικης καταρτισης.

 
marathon είπε:
Να στο πω λίγο αλλιώς (και νομίζω ότι όσοι έχουν παιδιά, θα με καταλάβουν πιο εύκολα).

Το παιδί σου μαθαίνει Αγγλικά, αλλά δεν γουστάρει καθόλου να διαβάζει αλλά προτιμά το παιχνίδι. Εσύ λοιπόν είναι δυνατόν να μην το πιέσεις στη συγκεκριμένη μάθηση, γιατί ξέρεις πολύ καλά τι εφόδιο θα είναι για την επόμενη ζωή του, ενώ το μικρό δεν το καταλαβαίνει?
Λογικό και επόμενο είναι να το πιέσεις με τις συνθήκες μάθησης που επικρατούν και τον φόρτο εργασίας που υπάρχει - επιβάλλεται, αν δεν το κάνεις το παιδί θα μείνει αγράμματο. Για δες όμως και τα σχολεία της Φινλανδίας για παράδειγμα. Εκεί έχουν ένα από τα καλύτερα συστήματα εκπαίδευσης και δεν υπάρχει δουλειά για το σπίτι όλα μαθαίνονται στο σχολείο με άλλους πρωτοποριακούς τρόπους και όχι ο κυρίαρχος δάσκαλος μιλάει και εσείς ακούτε και κάθεστε όλη μέρα σπίτι να λύνετε ασκήσεις. Αν δεις τα αποτελέσματα μελετών, εκείνα τα παιδιά διαβάζουν από μόνα τους περισσότερα εξωσχολικά βιβλία και ξοδεύουν τις λιγότερες ώρες μπροστά στην τηλεόραση σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Και έχουν και χρόνο για παιχνίδι μόλις τελειώσει το σχολείο, στο σπίτι δεν έχει εργασίες ούτε φροντιστήρια μετά όλη μέρα. Φίλος μου, μου τα έλεγε πρόσφατα που πήγε και έπαθα πλάκα με το τι δουλειά γίνεται εκεί. Το όλο θέμα είναι να μη νιώθεις ότι αναγκάζεσαι να μάθεις. Έτσι επέτρεψε μου να σου πω να μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι θα παρατούσες το ωδείο αν είχες μάθει-δει το διάβασμα και τη μελέτη αλλιώς (και δεν εννοώ πειθαρχικά αλλά σαν παιχνίδι) από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό ακόμη.

Αν στα "παιδάκια" δώσεις βιωματικά τη μάθηση σε άλλους χώρους και όχι σε αυτά τα σχολεία, σαν ιδρύματα με τις τραγικές ιεραρχικές δομές και διαδικασίες τους, αν κάνεις  τη μελέτη τους παιχνίδι, με άλλα λόγια, τότε το παίζω γίνεται μελετάω και μαθαίνω.
Και εδώ, θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Κυρίως για τοΠάντα το παίζω θα είναι "light", μπροστά στο μελετάω και μαθαίνω...όπως είναι "το κάνω αθλητισμό" με το "κάνω πρωταθλητισμό"
Αμφιβάλλοντας σε αυτό αμφιβάλλεις σε όλη την ιδέα της νέας αγωγής, και απορρίπτεις δεκάδες επιστημόνων που αφιερώθηκαν σε αυτές τις έρευνες ώστε να προχωρήσει η εκπαίδευση. Αυτά που λέω δεν είναι δικά μου λόγια, είναι πρακτικές δοκιμασμένες χρόνια τώρα σε άλλα σχολικά συστήματα με πολύ θετικά αποτελέσματα. Φυσικά και έχεις το δικαίωμα να αμφιβάλλεις βέβαια, απλά επέτρεψε μου να έχω μια πιο αισιόδοξη ματιά. ;) Η μάθηση μπορεί να έρθει μέσα από το παιχνίδι αποδεδειγμένα εδώ και χρόνια, μη βλέπεις μόνο την κατάσταση (τα χάλια) στην Ελλάδα.

Όσο για τον πρωταθλητισμό  που λες νομίζω πως για να πας εκεί πλέον πρέπει να το "έχεις", να έχεις την τρέλα,το ταλέντο, την κλίση πες το όπως θες να αφιερωθείς εξ' ολοκλήρου σε έναν τομέα στη ζωή σου. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό από το μελετάω ασχολούμαι με κάτι 1-2 ώρες στον ελεύθερο χρόνο μου. Όσους ξέρω πάντως που είναι "πρωταθλητές" στη μουσική ακόμα μελετάνε και το χαίρονται που μελετάνε. Έχω παράδειγμα ανθρώπου επαγγελματία 50 χρονών που μελετάει 4ωρα καθημερινά, να μη πω πόσες ώρες ακούει μουσική, κάνει μαθήματα, δουλεύει το βράδυ, παίζει με παρέες...εκεί δεν φτάνει κάποιος με εκπαίδευση και πειθαρχία (εκτός κι αν ζει στην Κίνα ;D) αλλά μόνο αν "το έχει" γι' αυτό και δε συμφωνώ μαζί σου όταν μιλάς για πρωταθλητισμό. Κατά τη γνώμη μου είναι άλλο κεφάλαιο ο πρωταθλητισμός.

Πάντα φιλικά  ;)

Υγ. Πάω να κάνω καφεδάκι και μελέτη τώρα, είναι και ο καιρός βροχερός και εμπνέει!  :) :) :)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top