Πως σας ακούγεται αυτός ο τυπάς;

nbampaliaris

Νέο μέλος
Μηνύματα
164
Πόντοι
18




Ζορίζει αρκετά τον λαιμό του και οι φωνή βγαίνει πολύ strained, αλλά και πάλι μου φαίνεται πολύ μεγάλο κατόρθωμα που καταφέρνει και πιάνει τις νότες

σε αυτό το range.

Αν και το δοκίμασα και εγώ μια φορά και μου έπεσε το range 2 τόνους... Δεν το ξανά κάνω ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιατί το κάνει αυτό δεν καταλαβαίνω, μου φαίνεται πολύ "προκάτ" παρά το οτι έχει φωνή.
Το ίδιο και καλύτερα μπορεί να ελέγξει την ερμηνεία του χωρίς να ζοριστεί να βγάλει ντεσιμπέλ. Παραμένοντας στο ίδιο κλειδί εννοώ.

 
Προσπαθει να βαλει ντιστορτιο στην φωνη του. Ειναι συγκεκριμενη τεχνικη, και η φωνη του τον βοηθα στο να την εφαρμοσει.

Θελει πολλη δουλεια για να το ελεγξει, αλλα μικρος ειναι και εχει ολα τα φοντα. 

Η τεχνικη αυτη "γδερνει" λαιμο. Καλυτερα να την αποφυγεις. Εαν την "εχεις" ευκολα (καποια το κανουν ευκολα) την τεχνικη, μην το κανεις συχνα. Μαθε πρωτα να χρησιμοποιεις διαφραγμα σωστα.

 
Υπαρχει δηλαδη τεχνικη να προσθεσεις ροκ γρεζι στη φωνη χωρις να την διαλύσεις? Μερικοι το εχουν - νομιζω - απο κατασκευής τους, πχ Μπραιαν Ανταμς... 

 
Υπαρχει δηλαδη τεχνικη να προσθεσεις ροκ γρεζι στη φωνη χωρις να την διαλύσεις? Μερικοι το εχουν - νομιζω - απο κατασκευής τους, πχ Μπραιαν Ανταμς... 


Όλες οι τεχνικές για έντονο γρέζι διαλούν τη φωνή, απ' όσο ξέρω. Κάποιοι το έχουν από φυσικό τους, μόλις δώσουν λίγο παραπάνω ένταση στη φωνή, να γεμίζει γρέζι. Κάποιοι το έχουν δουλέψει πολύ.

 
Αυτή η τεχνική που χρησιμοποιεί ο μικρός είναι πολύ λάθος. Δε μπορείς να βγάλεις ολόκληρο live έτσι. Υπάρχουν τεχνικές screaming που είναι 100% ελεγχόμενες, και δε χρησιμοποιείς τόσο το λαιμό, αλλά το uvula/σταφυλή. Δεν είναι καθόλου εύκολο για να το πετύχεις, και ακόμα και επαγγελματίες στη metal έχουν πάει σε vocal coaches για να μη καταστρέφουν τη φωνή τους στα τουρς.

 
Αν κάποιου του βγαίνει εύκολα ή αυτόματα η παραμόρφωση δεν θα έχει πρόβλημα ακόμα και μετά από καιρό χρήσης, αν όχι τότε θα πρέπει να αποκτήσεις εμπειρία σε καθαρό ήχο, να στρώσεις την τεχνική σου και μετά με το σταγονόμετρο θα προσθέτεις μέχρι το σημείο που σε παίρνει. Επίσης μπορείς να βρεις συγκεκριμένα σημεία του κομματιού/φράσης που θα το χρησιμοποιήσεις και όχι να το έχεις στο 100%

Ο συγκεκριμένος νομίζω ότι έχει λάθος τεχνική πράγμα που φαίνεται ειδικά στο 5.33 που είναι απαιτητικό μέρος και η φωνή του γίνεται ασταθής και μάλιστα στην κατάληξη της φράσης κατεβαίνει αναγκαστικά λόγο υπερβολικής κόπωσης. Παίζει και κιθάρα ταυτόχρονα οπότε ένας παραπάνω λόγος που καταπονεί τη φωνή του. Μικρός είναι δε θάχει πρόβλημα για αρκετά χρόνια ακόμη αλλά κάποια στιγμή σίγουρα θα καεί, προς το παρόν τραγουδάει πολύ ωραία πάντως.

Άνοιξα το βίντεο σε νέο παράθυρο και είδα ότι το βίντεο είναι πριν από 6,5 χρόνια, οπότε λέω για να δω πως εξελίχθηκε και βάζω το In The End που είναι ο ορισμός της παραμόρφωσης...Έχει όντως ψιλοκαεί, ακούγεται πολύ ελαφριά βραχνάδα, το γρέζι είναι ελάχιστο και απότι καταλαβαίνω ακόμα και γιαυτό ζορίζεται, η φωνή του έχει αδυνατίσει σαν χροιά και φαίνεται ειδικά στις ψηλές ενώ μετά από 7 χρόνια μάλλον το αντίθετο - αν - θάπρεπε να γίνει.

Συγνώμη και αν κούρασα

 
Αν κάποιου του βγαίνει εύκολα ή αυτόματα η παραμόρφωση δεν θα έχει πρόβλημα ακόμα και μετά από καιρό χρήσης, αν όχι τότε θα πρέπει να αποκτήσεις εμπειρία σε καθαρό ήχο, να στρώσεις την τεχνική σου και μετά με το σταγονόμετρο θα προσθέτεις μέχρι το σημείο που σε παίρνει. Επίσης μπορείς να βρεις συγκεκριμένα σημεία του κομματιού/φράσης που θα το χρησιμοποιήσεις και όχι να το έχεις στο 100%

Ο συγκεκριμένος νομίζω ότι έχει λάθος τεχνική πράγμα που φαίνεται ειδικά στο 5.33 που είναι απαιτητικό μέρος και η φωνή του γίνεται ασταθής και μάλιστα στην κατάληξη της φράσης κατεβαίνει αναγκαστικά λόγο υπερβολικής κόπωσης. Παίζει και κιθάρα ταυτόχρονα οπότε ένας παραπάνω λόγος που καταπονεί τη φωνή του. Μικρός είναι δε θάχει πρόβλημα για αρκετά χρόνια ακόμη αλλά κάποια στιγμή σίγουρα θα καεί, προς το παρόν τραγουδάει πολύ ωραία πάντως.

Άνοιξα το βίντεο σε νέο παράθυρο και είδα ότι το βίντεο είναι πριν από 6,5 χρόνια, οπότε λέω για να δω πως εξελίχθηκε και βάζω το In The End που είναι ο ορισμός της παραμόρφωσης...Έχει όντως ψιλοκαεί, ακούγεται πολύ ελαφριά βραχνάδα, το γρέζι είναι ελάχιστο και απότι καταλαβαίνω ακόμα και γιαυτό ζορίζεται, η φωνή του έχει αδυνατίσει σαν χροιά και φαίνεται ειδικά στις ψηλές ενώ μετά από 7 χρόνια μάλλον το αντίθετο - αν - θάπρεπε να γίνει.

Συγνώμη και αν κούρασα


Ωραία τα λες. Μιας και είμαι νέος στην φωνητική θα τα προσέξω αυτά, δεν θέλω να κάψω την φωνή μου.

 
TOKYO GHOUL - UNRAVEL (Cover) 東京喰種-トーキョーグール- Op - YouTube

Αυτό φαίνεται πολύ ζόρικο να το τραγουδήσεις!!!
Αν ακούσεις το κανονικό Unravel, έχει κυρίως 2 τεχνικές. Falsetto στο couple, head voice στο refrain.
Υπάρχει και σε live στην κανονική έκδοση, και σε ένα ωραίο ακουστικό ένα ημιτόνιο κάτω με πιο καθαρή φωνή.

Ο Pelek είναι καλός, τα κάνει όλα πιο metal βέβαια, και στο συγκεκριμένο του βγαίνει σαν power metal scream, είδικά στις τοπ ψηλές, ενώ ο original τις πιάνει με falsetto γιατί παραείναι ψηλά. Επίσης το λέει 1 ημιτόνιο πάνω ο τρελός.

Γενικά το κομμάτι είναι σε αρκετά ψηλό register για αντρική φωνή, οπότε ναι είναι δύσκολο, συν ότι έχεις και τα Ιαπωνικά.

 
Αν ακούσεις το κανονικό Unravel, έχει κυρίως 2 τεχνικές. Falsetto στο couple, head voice στο refrain.
Υπάρχει και σε live στην κανονική έκδοση, και σε ένα ωραίο ακουστικό ένα ημιτόνιο κάτω με πιο καθαρή φωνή.

Ο Pelek είναι καλός, τα κάνει όλα πιο metal βέβαια, και στο συγκεκριμένο του βγαίνει σαν power metal scream, είδικά στις τοπ ψηλές, ενώ ο original τις πιάνει με falsetto γιατί παραείναι ψηλά. Επίσης το λέει 1 ημιτόνιο πάνω ο τρελός.

Γενικά το κομμάτι είναι σε αρκετά ψηλό register για αντρική φωνή, οπότε ναι είναι δύσκολο, συν ότι έχεις και τα Ιαπωνικά.


Φαίνεται ότι γίνεται "πέτρα" κάτω από τον λαιμό όταν τραγουδάει. λογικό δεν είναι αυτό; Για να μπορέσεις να τα τραγουδήσεις αυτά πρέπει λογικά να χρησιμοποιείς φουλ το κάτω μέρος του σώματος.

 
Φαίνεται ότι γίνεται "πέτρα" κάτω από τον λαιμό όταν τραγουδάει. λογικό δεν είναι αυτό; Για να μπορέσεις να τα τραγουδήσεις αυτά πρέπει λογικά να χρησιμοποιείς φουλ το κάτω μέρος του σώματος.
Το τραγούδι γενικά δε θέλει κανένα ζόρι, ούτε να σκέφτεσαι τι μέρος του σώματος θα χρησιμοποιήσεις. Το falsetto πχ δε θέλει κανένα απολύτως ζόρι πουθενά, είναι η πιο ελαφριά τεχνική. Από κει και πέρα έχει να κάνει με το πόσο δυνατά θες να ακουστείς, και πόσο ψηλά (σε pitch) θες να φτάσεις. Για να τραγουδίσεις ψηλές νότες χωρίς falsetto θα πρέπει να "φωνάξεις", απλά με σωστό τρόπο για να μη τραυματίσεις το λαιμό σου.
 

Επίσης νομίζω υπερβάλλεις λίγο με τους ορισμούς και το σώμα... Δε χρειάζεται δα τόσο ψάξιμο με ορισμούς και ανατομία. Τραγούδι είναι, όχι χειρουργική επέμβαση! Αυτοί που μαθαίνουν μουσική δε μαθαίνουν μέρη του σώματος και ασκήσεις yoga, αλλά ασκήσης για να μάθεις να διαχειρίζεσαι τη φωνή σου σωστά και με διαφορετικούς τρόπους.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top