Ένα σοβαρό software πρέπει να είναι εύχρηστο.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, αν και υπάρχουν προγράμματα σοβαρά και καλά που είναι αρκετά εύχρηστα.
αλλά δεν είναι ώριμο software.
Είναι ώριμο.

Επειδή το χρησιμοποιούν λίγα άτομα σχετικά με το πόσοι χρησιμοποιούν ένα άλλο σύνηθες VST, αυτό δεν το κάνει ανώριμο. Απλά όπως κάθε μουσικό όργανο θέλει επιμονή και υπομονή. Και υφίσταται για πολλά χρόνια..
Η απουσιά ενος ευχρηστου GUI είναι απαραίτητη
Υπάρχουν αρκετά GUI για CSound, και επειδή ως πλατφόρμα είναι εντελώς ανοιχτή μπορεί οποιοσδήποτε να φτιάξει ένα Interface αν δεν τον ικανοποιούν τα υπάρχοντα.
Το να θέλει κάτι πάρα πολυ χρόνο και γνώσεις είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα μιας και ο χρόνος για το ανθρώπινο είδος είναι μια πολυτέλεια που δεν εξαγοράζεται.
Σηκώνεται μία κυρία απο το ακροατήριο και κατενθουσιασμένη πλησιάζει τον πιανίστα για να του δώσει συγχαρητήρια και του λέει: "Αχ, θα έδινα και την ζωή μου για να παίξω όπως εσείς!" Και ο πιανίστας της απαντά: "Κυρία μου εγω την έχω δώσει ήδη". Δεν το βλέπω σαν μειονέκτημα, είναι συνέπεια του τι θες. Και το να παίξει κάποιος μία σονάτα του Chopin απαιτεί πολύ χρόνο, τώρα το κατά πόσο είναι διατεθειμένος να αφιερώσει αυτό τον χρόνο κάποιος, αυτό είναι δικό του θέμα. Αν κάποιος θέλει ήχους πολύ γρήγορα, μπορεί να καταφύγει σε presets (κανένα πρόβλημα για μένα για αυτή την λύση), αν θέλει όμως την χαρά της δημιουργίας τότε κάθεται και τους φτιάχνει, είτε σε software είτε σε hardware. Και είναι περίεργο καμμιά φορά που ενώ η δυνατότητα να ακούγονται όλοι διαφορετικά υπάρχει εδώ και χρόνια, όλοι θέλουν να ακούγονται συγκεκριμένα και *σαν* κάτι.
Ακουω συνεχώς οτι τα εργαλεία δεν είναι σημαντικά αλλά μόνο ο δημιουργός-μουσικός. Αυτό είναι λάθος μεγάλο. Το εργαλείο παίζει μεγάλο ρόλο , όπως παίζει και η ικανότητα του μουσικού.
Συμφωνώ απόλυτα.
συμφων'ω απόλυτα , για αυτό και εγώ προτιμώ το hardware. Είναι αυτή η προσωπική επαφή με το συνθ ,που μου βγάζει ενα μεράκι, μια αγάπη για την μουσική. Νιώθω σαν να κάνω διάλογο.
Εγώ προτιμώ ότι ταιριάζει στην περίπτωση, ότι πλησιάζει περισσότερο, ότι είναι διαθέσιμο και όπως το αισθάνομαι. Είχα αναφέρει και σε ένα άλλο thread ότι είμαι πολύ μεγάλος fan της νοοτροπίας whatever works. Το ίδιο ισχύει κι εδώ.
θα επανελθω,,μηπως εχεις πλησιασει τον ηχο του dervish-d το σκαλιζω πολυ καιρο και δεν το εχω πετυχει ακριβως...εχεις κατι κοντα σε αυτο?
Μια και μιλάμε για τον Vangelis, για το Dervish D δεν έχω τίποτα, αλλά έχω έναν ήχο στο Andromeda που πλησιάζει αρκετά το bassline από το Spiral. Αν θυμάμαι καλά είναι ένας αρπισμός σε δύο οκτάβες και σε πέμπτες, δηλαδή πάει Ντο-Σολ-Ντο-Σολ, και μόνο up (το direction του arpeggiator). Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ο Vangelis χρησιμοποίησε ARP Odyssey για το συγκεκριμένο ήχο. Το πρόβλημα είναι ότι όλο το studio μου είναι πακεταρισμένο αυτή τη στιγμή, αλλιώς θα ανέβαζα ένα mp3 να το ακούσετε.