Πως να αυξησω την ταχυτητα στα Downstrokes;

ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΛΕΝΤΟ...

ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΙΝ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΗΛ.ΚΙΘΑΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ..... ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ Ο ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ...

ΣΤΗΝ ΗΛ.ΚΙΘΑΡΑ ΔΕ ΤΟΝ ΜΕΤΡΟΝΟΜΟ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΒACKING TRACKS... ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΛΟΓΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ... Π.Χ. ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΤΟΥ VAI TO TENDER SURRENDER (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟ ΤΕΜΠΟ) ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΕ BACKING TRACK ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ DOWNSTROKES ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ.. ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΛΕΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΡΓΑ... ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...

ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ 100 BPM ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΑ 85-90 ΒΡΜ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΠΑΡΑ ΣΤΑ 100 ΒΡΜ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

 
πάντα βαριόμουνα τον μετρονόμο, όπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι, δεν παραγνωρίζω την αξία του στην μελέτη όμως. Μια εναλλακτική, καθόλου "ροκ" βέβαια, που χρησιμοποιούσα για μεγάλο διάστημα είναι το jam (κλίμακες, αρπέζ και όποια άλλη άσκηση ανακάλυπτα ή εφεύρισκα) πάνω από dance/electronica tracks, τα οποία έχουν αυστηρό tempo και είναι συνήθως χωρίς τονικές αλλαγές. Ήταν σαφώς ένας random τρόπος μελέτης, καθώς ποτέ δεν έφτιαξα συγκεκριμένο playlist (αν και είχα μία προτίμηση σε κάποιες καγκουροtrance συλλογές), αλλά είχε αποτέλεσμα. Βέβαια έχει περιορισμούς, καθώς πόση trance μπορείς να ακούσεις?  ;D

 
Εγω με Trivium (πχ Requiem http://www.youtube.com/watch?v=F0c1ut46Yk0) αρχικά στο 60% και μετά 5-5 μέχρι φουλ ταχύτητα σε 5 μέρες μπορούσα να κάνω άνετα τα downstrokes που είναι αρκετά γρήγορα. Πιο πολύ κι από master of puppets. Επόμενο βήμα είναι το Ember to inferno http://www.youtube.com/watch?v=lZTpPcj4Ka4) δοκίμασέ το, παίζεις μια φορά άνετα το κομμάτι σε ταχύτητα που να την βαριέσαι, μετά λίγο πιο γρήγορα μέχρι να το πας άνετα και συνεχίζεις.. Δεν θα σου πάρει πάνω από 10-15 ώρες συνολικά, μόνο σημαντικό είναι να σταματάς όταν κουράζεσαι γιατι μετά από 1-2 ώρες trivium το χέρι σου θα χει γίνει τουμπανο..

 
Δεν θα παίξεις ποτέ γρηγορα downstrokes μουχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!  :P

 
Stevie@ είπε:
Δεν θα παίξεις ποτέ γρηγορα downstrokes μουχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!  :P
Θα σε στεναχορισω αλλα εδω και 5 μερες εχω βελτιωθει με τον μετρονομο με υπομονη και με καποια αλλα κομματια που μου εχουν προτεινει...Παιδια ενα θεμα ανοιξα για λιγη βοηθεια και εγινε τσακομος. Anyway Σας ευχαριστω ολους σας για την βοηθεια που μου δωσατε!!!
Καλες Γιορτες Σε Ολο Τον Κοσμο!!! :)

 
wATCHMEN βλεπω θιχτηκες.Πες μου ομως αληθεια μηπως σε ενοχλησε αυτο που ειπα επειδη ξερεις οτι πρακτικα σημαινει οτι πρεπει να αρχισεις την μελετη της κιθαρας απο την αρχη ? Μηπως ξερεις καλα οτι δεν μπορεις να παιξεις με μετρονομο και οι αξιες που χρησιμοποιεις ειναι τυχαιες υποδιαιρεσεις του τιποτα ? Ειμαι επαγγελματιας δασκαλος κιθαρας και εχω δει απο τον χειροτερο μεχρι τον καλυτερο μαθητη.ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορουσε να παιξει με μετρονομο μεχρι να του δειξω πως και να περασει αρκετες ωρες μελετης (εννοω απο τους μαθητες μου).Εσυ θεωρεις οτι εισαι υπερταλεντο και δεν χρειαζεσαι μετρονομο
Απ πο που βγήκαν όλα αυτά τα συμπεράσματα? βουλωμένο γραμμα διαβάζεις. Μήπως κρίνεις εξ ιδίων  ::) Ποιος λέει ότι δεν μπορώ να παίξω με μετρονόμο και χρησιμοποιώ τυχαίες υποδιαιρέσεις? Οτι χρειάζομαι να μου δείξεις πώς δουλεύει ο μετρονόμος? Να αρχίσω απ την αρχή? χαχα πλάκα μεγάλη έχεις!!!!!!!!

Δεν είπα ποτέ οτι δεν ξέρω να παίζω με μετρονόμο απλά δεν χρησιμοποιώ το μηχάνημα αυτό γιατί το έχω "onboard" (και φυσικά αυτό το είπα και αστειευόμενος αν προσέξεις την φατσούλα :P :P :P :P :P :P :P)

Εννοείτε οτι παίζω με backing track και με μπάντα  :) Παίζω επίσης εκτός από κιθάρα

και πλήκτρα-πιάνο,ακορντεόν, ντραμς, τουμπε(ρ)λέκι, μπάσο, και έχουν περάσει απ τα χέρια μου μπαγλαμαδακι, μπουζούκι και κεμεντζές (αν και δεν είμαι πόντιος).

Λες να έχω πρόβλημα ρυθμού? Και πριν βιαστείς να μου απαντήσεις οτι δεν έμαθα σωστά τίποτα απ αυτά θα σου πω οτι εγώ ΔΕΝ είμαι δάσκαλος, γιατι δάσκαλοι γίνονται οι αποτυχημένοι (καλλιτεχνικά) μουσικοί που τελείωσε άδοξα η καριέρα τους η δεν είχαν καριέρα  ::)

(εεεεεεε τα θέλει ο απ αυτό σου, να μην προσβάλλεις άλλη φορά άτομα που δεν ξέρεις  :-X)

 
watchmen είπε:
Απ πο που βγήκαν όλα αυτά τα συμπεράσματα? βουλωμένο γραμμα διαβάζεις. Μήπως κρίνεις εξ ιδίων  ::) Ποιος λέει ότι δεν μπορώ να παίξω με μετρονόμο και χρησιμοποιώ τυχαίες υποδιαιρέσεις? Οτι χρειάζομαι να μου δείξεις πώς δουλεύει ο μετρονόμος? Να αρχίσω απ την αρχή? χαχα πλάκα μεγάλη έχεις!!!!!!!!

Δεν είπα ποτέ οτι δεν ξέρω να παίζω με μετρονόμο απλά δεν χρησιμοποιώ το μηχάνημα αυτό γιατί το έχω "onboard" (και φυσικά αυτό το είπα και αστειευόμενος αν προσέξεις την φατσούλα :P :P :P :P :P :P :P)

Εννοείτε οτι παίζω με backing track και με μπάντα  :) Παίζω επίσης εκτός από κιθάρα

και πλήκτρα-πιάνο,ακορντεόν, ντραμς, τουμπε(ρ)λέκι, μπάσο, και έχουν περάσει απ τα χέρια μου μπαγλαμαδακι, μπουζούκι και κεμεντζές (αν και δεν είμαι πόντιος).

Λες να έχω πρόβλημα ρυθμού? Και πριν βιαστείς να μου απαντήσεις οτι δεν έμαθα σωστά τίποτα απ αυτά θα σου πω οτι εγώ ΔΕΝ είμαι δάσκαλος, γιατι δάσκαλοι γίνονται οι αποτυχημένοι (καλλιτεχνικά) μουσικοί που τελείωσε άδοξα η καριέρα τους η δεν είχαν καριέρα  ::)

(εεεεεεε τα θέλει ο απ αυτό σου, να μην προσβάλλεις άλλη φορά άτομα που δεν ξέρεις  :-X)

διαδικτυακος εφετζης

 
Πολλοί έχουν την αίσθηση του ρυθμού έμφυτη ακόμα και χωρίς να έχουν παίξει ποτέ με μετρονόμο και δεν τους κοροιδεύει κανείς στο studio όταν μπορούν και συγχρονίζονται άψογα. Άλλοι παίζουν μια ζωή με μετρονόμο και δε νιώθουν να συγχρονιστούν σε ένα απλό 4/4 ρυθμό. Μην τα βάζουμε όλα σ'ένα τσουβάλι.

Και πάνω απ'όλα ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ και ήρεμα με τις εκφράσεις, δεν έχετε όλοι πάντα δίκιο επειδή το θέλετε πολύ ή το λέτε πιο έντονα απ'τον άλλο!  :)

 
διαδικτυακος εφετζης
Οχι ρε....

Παίζω επίσης εκτός από κιθάρακαι πλήκτρα-πιάνο,ακορντεόν, ντραμς, τουμπε(ρ)λέκι, μπάσο, και έχουν περάσει απ τα χέρια μου μπαγλαμαδακι, μπουζούκι και κεμεντζές
Τι λες ρε φιλε..Εγω που απο το πρωι που ξυπναω μεχρι το βραδυ μελεταω η διδασκω κιθαρα και παλι νιωθω οτι χρειαζομαι πιο πολυ χρονο μελετης για να βελτιωθω κι εσυ παιζεις 8 οργανα ? Ποτε προλαβαινεις ? Μονο το πιανο θελει χρονια για να το ψιλοαγγιξεις..Οταν λες παιζεις πληκτρα εννοεις σαν τον Ρος στα φιλαρακια ? Ακορντεον παιζεις στις συνοικιες η σε λεωφορεια ? Ντραμς ? Τι παιζεις στα ντραμς τουμ πσα τουμ πσα τουμ πσα τουμ πσα πσα (9/8)? Τουμπερλεκι το πιστευω,σιγουρα θα εχεις κανει και συνεργασιες με μεγαλους του ειδους με η χωρις αρκουδα...Στο μπασσο τι παιζεις ακριβως τεταρτα καθε ρουτ συγχορδιας ? Εγω ειμαι αποτυχημενος μουσικος σε αυτο συμφωνω αλλα αποτυγχανω μονο στην κιθαρα οχι σε 10 οργανα..

 
psycho969 είπε:
Τουμπερλεκι το πιστευω,σιγουρα θα εχεις κανει και συνεργασιες με μεγαλους του ειδους με η χωρις αρκουδα...
KOΡΥΦΑΙΟ...Πάντα τέτοια και στη καινούργια χρονιά. ;D ;D

 
οπως λεει κ η γνωστη ατακα ελληνικης ταινιας...<<πατερα η αληθεια βρισκετε στους sex pistols..γκέγκε???>

ετσι λοιπον η αληθεια βρισκετε εδω

http://www.metronomeonline.com/

;D

 
Πάντως η λέξη μετρονόμος πρέπει να αποκτήσει την αξία και το μεγαλείο που απολαμβάνουν λέξεις όπως π.χ. ΩΔΕΙΟ.

 
Λοιπον ακου το τελειο κολπο για να αυξησεις ταχυτητα.

Ξεκινας να παιζεις ογδοα με μετρονομο στο 60 μονο πενα κατω.

Η ασκηση ειναι η εξης.

    4 ογδοα 8 δεκαταεχτα ενναλαξ ολα πενα προς τα κατω συνεχομενα. Θελει υπομονη. Θα ξεκινας καθε φορα απο το 60 ακομα και αν καταφερεις να παιζεις στο 150, γιατι οταν μελετας αργα αυξανεται η σταθεροτιτα σου. Θα κανεις 3-5 λεπτα στο 60, και μετα θα βαζεις τον μετρονομο στο 70, παλι το ιδιο, και μετα στο 80..... Θα φτασεις μια ταχυτητα που θα νιωθεις οτι το πιεζεις πολυ και οτι ειναι το οροιο σου. Αν π.χ αυτο ειναι το 140, σημαινει οτι η μεγιστη ταχυτητα σου ειναι το 130, γιατι εκει εισαι συγουρος και καθαρος. Μην ξεχνας, παντα θα αρχιζεις απο το 60.

  Παντως για τελειο αποτελεσμα πρεπει να κανεις ακριβως το ιδιο και μονο με upstrokes. Και μετα πολυ το ιδιο με Alternate.

  Eγω δεν επαιζα ποτε πολυ γρηγορα πενα, εφτανα μεχρι 180-190 δεκαταεχτα, ημουνα πολυ του λεγκατο. Και Downstroke ημουνα πολυ μετριος. Αφου εκανα Alternate στο 180 σημαινει οτι downstroke εκανα στο μισο. Οταν σκεφτηκα αυτην την ασκηση η πενα μου απο 180 πηγε στο 210 σε δυο μερες (βεβαια την εκανα 5 ωρες τη ημερα).

  Να ξερεις οτι η ασκηση για upstrokes ειναι η τελεια για να αυξησεις το Alternate γιατι ολοι οι κιθαριστες πασχουν σε αυτο το κομματι, δλδ εχουν πολυ γρηγορο Down και πολυ αργο up και οταν το συνδιαζουν τους παει πισω χωρις να ξερουν τι φταιει.

  Υπαρχουν και αλλες ασκησεις αν θελει καποιος αλλα δεν τις γραφω λογο χωρου.

 
Παντως ρε παιδια μη τον κακολογητε τον ερμο το μετρονομο...

Μια χαρα μαστουρα ειναι..!! Μετα το 2ωρο γκωβωνει ωραια το κεφαλι!! :P

Δεν ειναι τοσο βαρετος οσο φαινεται, ειλικρινα!

Εγω μεχρι τα πρωτα 5 χρονια που επαιζα δεν τον ειχα αγγιξει, αλλα μετα την ειδα αλλιως και πραγματικα τη βρισκω να τρωω τπτ 4ωρα οταν μπορω.. Δυστιχως δεν εχω την ευκαιρια να ξερω επ ακριβως τις περισσοτερες υποδιαιρεσεις των μετρων αλλα τουλαχιστον εχω μεσω του μετρονομου αποκτησει πολυ καλη αισθηση ρυθμου και μονο αν προσπαθησω να παιξω κανα πολυ ζορικο περασμα θα πεσω <<εκτος>>...

ΒΤW μονο εγω την <<ακουω>> με το μετρονομο??? ;D

Χρονια πολλα σε ολους και ολες!!!

 
watchmen είπε:
γιατι δάσκαλοι γίνονται οι αποτυχημένοι (καλλιτεχνικά) μουσικοί που τελείωσε άδοξα η καριέρα τους η δεν είχαν καριέρα  ::)
K o sagrera δάσκαλος ήταν.Δεν ξέρω αν τον γνωρίζεις.Εχει γράψει κ βιβλία.Α κ Beethoven έψαχνε για δάσκαλο έναν αποτυχημένο μουσικό.Κάτσε να δεις πως τον λένε.....Α ναι Mozart.Για να μην πω για τον Bach που μόνο μαθητές είχε κ τίποτε άλλο.Για να καταλάβεις όσες βλακείες έχει γράψει τα είχε γράψει για τους μαθητές του πάνω στο μάθημα.

Επίσης θέλω να σε ρωτήσω αν έχεις παίξει ποτέ με μετρονόμο.Προσωπικά δεν πιστεύω πως έχεις παίξει γιατί αλλιώς θα ήξερες πόσο πολύ βοηθάει στο παίξιμο σου.Κ δεν μιλάω μόνο για την ταχύτητα.Σε βοηθάει να κάνεις επιστημονική δουλειά.

 
fuZZed είπε:
ΒΤW μονο εγω την <<ακουω>> με το μετρονομο??? ;D
Κ εμένα μ αρέσει ο ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ, όπως και το ΩΔΕΙΟ.

Το θέμα αυτό πάντως έχει εξελιχθεί πολύ αστεία. Καταλαβαίνω να μην αρέσει σε κάποιον ο μετρονόμος και να την έχει δει ο θεός του ρυθμού χωρίς προσπάθεια, απλά ελπίζω να καταλαβαίνει από ένα σημείο και μετά πόσο πραγματικά βοηθάει.

Έτσι κ αλλιώς είναι επιλογή του καθένα το πόσο θα εμβαθύνει στη μουσική που παίζει. Άλλοι θέλουν απλά να ξύνουν λίγο, άλλοι να παίζουν περίπου ένα ριφάκι, άλλοι έχουν και μεγαλύτερες αξιώσεις. Για το κάτι παραπάνω, χρειάζεται συστηματική δουλειά και ο μετρονόμος είναι μονόδρομος.

Σε βοηθάει να κάνεις επιστημονική δουλειά.
Θες να πεις μάλλον συστηματική/ μεθοδική δουλειά. :P

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top