Πως μπορω να απομονωσω τα φωνητικα απο ενα κομματι;

Να ακουγοντε οσο το δυνατον περισσοτερο οι συχνοτητες της φωνης..

 
philippe είπε:
Να ακουγοντε οσο το δυνατον περισσοτερο οι συχνοτητες της φωνης..
enas tropos na xrisimopoiisis multiband compressor

px L3 Ths waves compresaris mpasa ke psilla

 
philippe είπε:
κατι πιο συγκεκριμενο;
Ενας τροπος:

Παιρνεις το κομματι απο το οποιο θες να απομονωσεις τα φωνητικα το ριχνεις σε ενα DAW και το κανεις duplicate.

Μετα στο ενα απο τα δυο κανεις stereo flip.

Mετα κανεις αντιστροφη φασεις στο ενα.

Με αυτον τον τροπο κανοντας bounce το audio εχεις ενα wav με μονο την στερεο (SIDE) πληροφορια.

Ωραια

Τωρα παιρνεις αυτο. Και το βαζεις να παιζει ταυτοχρονα με το οριτζιναλ κομματι.

Μονο που παλι αλλαζεις την φαση στο ενα απο τα δυο. Οποτε λογω αντιστροφης φασης θα εξαφανιστει η στερεο πληροφορια και θα εχεις μονο το μονοφωνικο σημα(μπασο,φωνη, ταμπουρο μποτα).

Απο κει και περα παιζεις με φιλτρα για να απομονωσεις τις συχνοτητες της φωνης.

(Πως τα εγραψα ολα αυτα με μισοκλειστο ματι...θα τα δω το πρωι κ θα γελαω  :P )

 
airborne είπε:
Ενας τροπος:

Παιρνεις το κομματι απο το οποιο θες να απομονωσεις τα φωνητικα το ριχνεις σε ενα DAW και το κανεις duplicate.

Μετα στο ενα απο τα δυο κανεις stereo flip.

Mετα κανεις αντιστροφη φασεις στο ενα.

Με αυτον τον τροπο κανοντας bounce το audio εχεις ενα wav με μονο την στερεο (SIDE) πληροφορια.

Ωραια

Τωρα παιρνεις αυτο. Και το βαζεις να παιζει ταυτοχρονα με το οριτζιναλ κομματι.

Μονο που παλι αλλαζεις την φαση στο ενα απο τα δυο. Οποτε λογω αντιστροφης φασης θα εξαφανιστει η στερεο πληροφορια και θα εχεις μονο το μονοφωνικο σημα(μπασο,φωνη, ταμπουρο μποτα).

Απο κει και περα παιζεις με φιλτρα για να απομονωσεις τις συχνοτητες της φωνης.

(Πως τα εγραψα ολα αυτα με μισοκλειστο ματι...θα τα δω το πρωι κ θα γελαω  :P )
επειδη δε το πολυ καταλαβα μπορεις να μου εξηγησεις τι ειναι το daw;

 
philippe είπε:
επειδη δε το πολυ καταλαβα μπορεις να μου εξηγησεις τι ειναι το daw;
γιατι να τα κανει ολα αυτα το παιδι και να μην το κανει μονοφωνικο να ξεμπερδεψει

;μετα με ενα multiband compressor να απομονωσει τη φωνη ,DAW Εννοώντας

Πρόγραμμα επεξεργασίας  ηχου οπως wavelab.

 
georgesound είπε:
γιατι να τα κανει ολα αυτα το παιδι και να μην το κανει μονοφωνικο να ξεμπερδεψει

;μετα με ενα multiband compressor να απομονωσει τη φωνη ,DAW Εννοώντας

Πρόγραμμα επεξεργασίας  ηχου οπως wavelab.
Tα waves εχουν Multiband compressor με επιλογη που να απομονωνει τη φωνη ή πρεπει να κανω καποια ρυθμιση συνοτητων μονος μου;

 
Ακολούθησε τις οδηγίες του airborbe (μπορείς να κάνεις όλα όσα λέει στο Audacity πχ που μπορείς να βρεις στα downloads στο μενού "Χρήσιμα" του νόιζ ή σε οποιδήποτε άλλο wave editor πχ wavelab, soundforge κτλ) και υπάρχουν πιθανότητες να πετύχει (ανάλογα με το κομμάτι). Τέλεια δε δουλεύει, αλλά δουλεύει.

Δεν έχω ακούσει να γίνεται παρόμοια δουλειά  με multiband compressor (ούτε με multiband limiter, όπως ο L3).

Καλή επιτυχία !

 
georgesound είπε:
γιατι να τα κανει ολα αυτα το παιδι και να μην το κανει μονοφωνικο να ξεμπερδεψει

;μετα με ενα multiband compressor να απομονωσει τη φωνη ,DAW Εννοώντας

Πρόγραμμα επεξεργασίας  ηχου οπως wavelab.
Γιατι κανοντας απλα το αρχειο mono δεν κερδιζει τιποτα στην ουσια. Η stereo πληροφορια θα ειναι ακομα εκει απλα θα παιζει ιδια mixed και στα 2 καναλια. Κανοντας αυτο που περιγραφω κανει χρηση της ακυρωσης φασης στο side(stereo) σημα κρατωντας ομως απειραχτο το mono.

Tι σημαινει αυτο?

Ξεφορτωνεται μια και καλη οργανα που δεν βρισκονται ακριβως στο κεντρο και ειδικα αν ειναι παναρισμενα hard εντελως. Δηλαδη, παναρισμενες κιθαρες, πιατινια, πληκτρα, reverbs, delays. Εαν κανει απλα το τρακ μονο τοτε ολα αυτα θα υπαρχουν.

Πιστεψε με δεν ειναι το ιδιο. Και ο Multiband Compressor δε μπορει σε καμμια περιπτωση να πετυχει αυτο το αποτελεσμα. Oπως ειπε και ο φιλος BitCollector πληρη απομονωση ειναι παρα πολυ δυσκολο να πετυχεις  αλλα αυτος ο τροπος ειναι αποτελεσματικος, ειδικα αν κανεις ριμιξ και βαλεις τη φωνη με τη δικη σου μουσικη.

DAW= Digital Audio Workstation. Πχ. Cubase, Pro-Tools, Sonar, Logic κλπ.

 
Εξ'ορισμού, τα mid και side σήματα προκύπτουν -χωρίς gain- ώς εξής:

Mid = (L + R)/2

Side = (L - R)/2

Αρκεί δηλ. να κάνεις mixdown τα L,R στα -6dB χωρίς αντιστροφή φάσης για το Mid κανάλι, ή με το R ανεστραμμένο σε φάση αν θες το Side κανάλι.

Πάντως να πω στο φίλο Philippe, ότι στις λίγες φορές που χρειάστηκε να δοκιμάσω κάτι τέτοιο, τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλύτερα όταν ήθελα να "εξαφανίσω" τα φωνητικά από ένα κομμάτι, παρά όταν ήθελα να τα "απομονώσω". Βέβαια, αυτό θα παίζει από κομμάτι σε κομμάτι...

 
airborne είπε:
Ενας τροπος:

Παιρνεις το κομματι απο το οποιο θες να απομονωσεις τα φωνητικα το ριχνεις σε ενα DAW και το κανεις duplicate.

Μετα στο ενα απο τα δυο κανεις stereo flip.

Mετα κανεις αντιστροφη φασεις στο ενα.

Με αυτον τον τροπο κανοντας bounce το audio εχεις ενα wav με μονο την στερεο (SIDE) πληροφορια.

Ωραια

Τωρα παιρνεις αυτο. Και το βαζεις να παιζει ταυτοχρονα με το οριτζιναλ κομματι.

Μονο που παλι αλλαζεις την φαση στο ενα απο τα δυο. Οποτε λογω αντιστροφης φασης θα εξαφανιστει η στερεο πληροφορια και θα εχεις μονο το μονοφωνικο σημα(μπασο,φωνη, ταμπουρο μποτα).

Απο κει και περα παιζεις με φιλτρα για να απομονωσεις τις συχνοτητες της φωνης.

(Πως τα εγραψα ολα αυτα με μισοκλειστο ματι...θα τα δω το πρωι κ θα γελαω  :P )
1)Μπορω αυτη τη δουλεια να τη κανω και με soundforge?

2)Το duplicate τι ειναι;Να φαινεται το r/l ωστε να μπορεις να τα επεξεργαστεις ξεχωριστα;

3)Stereo flip ειναι καποιο effe που το βαζει σε r ή l?

4)Πως κανω bounce?

Συγνωμη αν γινομαι κουραστικος...

 
Tα waves εχουν Multiband compressor με επιλογη που να απομονωνει τη φωνη ή πρεπει να κανω καποια ρυθμιση συνοτητων μονος μου;

δεν εχουν ειδικη ρυθμιση απλα να πατησεις solo στις μεσαίες στο multiband

οι συχνοτητες τησ φωνης κυμαινονται 300-3000hz περιπου
 
philippe είπε:
1)Μπορω αυτη τη δουλεια να τη κανω και με soundforge?

2)Το duplicate τι ειναι;Να φαινεται το r/l ωστε να μπορεις να τα επεξεργαστεις ξεχωριστα;

3)Stereo flip ειναι καποιο effe που το βαζει σε r ή l?

4)Πως κανω bounce?

Συγνωμη αν γινομαι κουραστικος...
Το παιδι απο οτι φενεται δεν ξερει τα βασικα .....οποτε φυσικο ειναι να εχει και τοσες ερωτησεις.

Φιλε μου δυστυχος δεν ξερω καποιο ποιο ευκολο τροπο για να απομονωσεις φωνητικα απο ενα κομματι. Θα βοηθουσε ομως αν μας ελεγες ποιο κομματι ειναι αυτο. Πεζει μεγαλο ρολο αν το κομματι π.χ ειναι μονο μια κιθαρα και φωνητικα η αν το κομματι πισω απο τα φωνητικα βαραει συμφωνικη ορχηστρα.

Νομιζω θα δυσκολευτεις πολυ.

 
λοιπον ιδου η ροδος ιδου και το ..τραγουδι.Προσπαθησα να απομονωσω τα φωνητικα απο ενα παρα πολυ γνωστο κομματι.Το Blackbird των Beatles.Στο τραγουδι υπαρχει μονο η φωνη του ΜακΚαρτνευ,ακουστικη κιθαρα και το χτυπημα του μετρονομου.Οσο κι αν προσπαθησα χρησιμοποιωντας το Audacity δεν καταφερα κατι.Παρολα αυτα κατι ψαγμενοι γραφουν στο ιντερνετ οτι εχουν καταφερει να το ακουσουν χωρις τα φωνητικα και απολαμβανεις την αρμονια της μελωδιας.Σε ενα τοσο ευκολο κομματι και δεν μπορω να τα καταφερω?Τι φταιει??

 
επ ευκαιρία που ξεθάφτηκε το θέμα με δημοσίευση ορισμένων post που κατόπιν σβήστηκαν, ας πω δυο λόγια προς συμπλήρωση που μπορεί να ενδιαφέρουν κάποιους...

οι m/s τεχνικές που ανέφεραν οι φίλοι μας παραπάνω (και όχι φυσικά η "άτοπη" μετατροπή σε mono) είναι οι ενδεδειγμένες, αλλά αν η εξοικείωση κάποιου με την ψηφιακή επεξεργασία ήχου είναι περιορισμένη, του προτείνω να χρησιμοποιήσει το παρακάτω free Vst plug in

rescuemk2.png


https://varietyofsound.wordpress.com/2013/02/08/released-rescue-mk2-analog-style-modelled-signal-designer/

με το οποίο μπορεί "εύκολα" είτε να κρατήσει το mid αφαιρώντας το side σήμα αν θέλει να επιχειρήσει να απομονώσεις την φωνή, είτε αντίθετα αν επιθυμεί να την αφαιρέσει (karaoke)...

δυστυχώς όπως επίσης αναφέρθηκε ήδη, τα αποτελέσματα και στην μία και στην άλλη περίπτωση (και ανάλογα το κομμάτι και το περιεχόμενο που έχει ανατεθεί στο mid κατά το mix), απέχουν κατά κανόνα από το "ιδανικό" που τίθεται συνήθως ως στόχος, με την δημιουργία διάφορων αναπόφευκτων artifacts που οδηγούν σε παράλληλη ηχητική ποιοτική υποβάθμιση...

ως tip λοιπόν ειδικά για την περίπτωση της "αφαίρεσης", για να βελτιώσει κάποιος την απώλεια στις χαμηλές, μπορεί να δημιουργήσει ένα clone track, να του βάλει ένα high cut φίλτρο περί των 100-150 Hz και έτσι να "ανακτήσει" ένα μέρος τους, χωρίς να αυξήσει την ένταση της φωνής (με λίγο πειραματισμό εννοείται στην συχνότητα και την κλίση του φίλτρου)...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top