Ποιότητα καλωδίων στα ηλεκτρολογικά κιθάρας

χρησιμοποιω 60-40 και 70-30

και αμα δεν εχω και ασσημοκοληση για χαλκοσωληνα λογω επεγγελματος

ασχετο αλλα στη δουλεια μου μετραει πολυ η ασημοκολυση δυοτι δεν περιεχει καθολου μολυβδο και δεν τον αναπνεις απο αναθυμιασεις

με λιγα λογια δεν φτιαχνεις ενισχητη αλλα κιθαρα δηλαδη με 3 κολυσεις στο ποτ 3 στο διακοπτη και 2 στο τζακ...

 
Elixir είπε:
χρησιμοποιω 60-40 και 70-30

και αμα δεν εχω και ασσημοκοληση για χαλκοσωληνα λογω επεγγελματος

ασχετο αλλα στη δουλεια μου μετραει πολυ η ασημοκολυση δυοτι δεν περιεχει καθολου μολυβδο και δεν τον αναπνεις απο αναθυμιασεις

με λιγα λογια δεν φτιαχνεις ενισχητη αλλα κιθαρα δηλαδη με 3 κολυσεις στο ποτ 3 στο διακοπτη και 2 στο τζακ...
thenx :)

 
fender17 είπε:
Δηλαδή χρησιμοποιείς  60-40 καλάι  ?
Ναί, αλλά προσοχή, 60Sn/40Pb και όχι το αντίστροφο. Δεν αναγράφεται πάντα η αναλογία Sn/Pb, αλλά αρκετές φορές η αναλογία Pb/Sn χωρίς να διευκρινίζεται (!).

 
Παντως μου φαινεται λογικο στο σημειο που τα σηματα ειναι τοσο αδυναμα που χρειαζεται θωρακιση,να χρειαζεται και λιγο καλωδιακι της προκοπης και καλα θωρακισμενο

 
Να ρωτησω και εγω μιας και καλώδιο κιθαρας αγοραζω απο ενα συγκεκριμένο μαγαζί με ηλεκτρολογικά υλικά, και μου δινει ενα 0,50 (νομιζω το παχος ειναι αυτο) που εχει για μουσικα οργανα.

Αφου και τα μαυρο κοκκινα των Hi-Fi 0,50 ειναι, δεν κανουν αυτα?

 
Μια χαρα ειναι το καλωδιο που λες,παντως σιγουρα το πιο ΒΟΛΙΚΟ ειναι αυτο

http://www.stewmac.com/shop/Electronics,_pickups/Supplies:_Wire,_cables/Vintage_Push-Back_Wire.html

μια και δεν χρειαζεται να το "στριπαρεις"  και δουλευεις πολυ γρηγορα ετσι,ειναι και...ωραιο αν η..παρατηρηση των ηλεκτρικων μιας κιθαρας ειναι το...χομπυ σου.... ;D

 
Κανονικά βέβαια ο χαλκός πρέπει να είναι καθαρισμένος με νερό με ΟΖΟΝ το υφασμάτινο κάλυμα πρέπει να είναι πλεκτό στο χέρι και καλυμμένο με κερί από κόκκινες μέλισσες. Μόνο τότε ο τόνος γίνεται open.

 
Σαφως αυτες ειναι λεπτομερειες που ομως δεν πρεπει να ξεχναμε γιατι κανουν τη διαφορα.

Εγω στις κιθαρες που προκειται να παιξουν ΜΠΛΟΥΖ βουταω την ακρη της κολλησης σε Jack Daniels,δινει εναν μοναδικο "smoky" ηχο ,ακομα και εγω τοτε ακουγομαι σαν τους bros στα joints του Μισσισιπη.

 
Και μια διόρθωση, δεν είναι ηλεκτρολογικά(!) τα έσω της κιθάρας, ηλεκτρονικά τα λέμε. Άλλο ηλεκτρολόγος και άλλο ηλεκτρονικός! Μην τα μπερδεύετε! ::) ;D

 
Θα συμφωνήσω με  Superfunk οτι το καλωδιο σε γενικες γραμμές αν έχει μια στοιχειώδη καλή μόνωση ειναι Οκ και μικρό ρόλο παίζει ιδιαίτερα όταν μιλάμε για γενικό εξοπλισμό χαμηλού μπάτζετ. Αν σκεφτούμε οτι παλιά όργανα του 50 και του 60 παίζουν΄τέλεια και στοιχίζουν όσο ένα οικόπεδο όταν μέσα περιέχουν απλό Vintage Cloth wire με μοναδικήγ μόνωση το λίγο κερί που τα είχαν βουτήξει τότε η απάντηση έρχεται μόνη της.

Εγω φυσικά που δεν είμαι και ο πάιχτης αλλά είμαι ιδιότροπος και ψυχολογικά έχω ανασφάλειες ...χαχαχα όταν σκέφτομαι οτι έχω πληρώσει 100 ευρω ενα καλώδιο Evidence Audio Melody που συνδέει την κιθάρα μου με τον HIWATT τότε με ενοχλεί να συνδέονται οι΄εξίσου ακριβοπληρωμένοι μαγνήτες μου με το πιο πάνω καλώδιο δηλαδη να μεσολαβει με λίγα λόγια ένας αδύναμος κρικος μεταξυ μαγνητών και Evidence Audio... φυσικα εγω είμαι βαρεμένος και στην πράξη ουτε που γίνεται αντιληπτο...

Για αυτες τις περιπτώσεις όταν έχεις λεφτα για πέταμα πας σε καλωδίωση ALESANDRO

ttp://www.banzaimusic.com/Alessandro-GTR-30cm-Guitar-Wire.html

ή σε καλωδίωση που φτιάχνεις ο ίδιος με καλώδιο Evidence Audio "The Monorail"

και σε ALESANDRO ποτενσιόμετρα 50 -60 ευρω έκαστο κτλ ... δηλαδη πιάσε το αυγό και κούρεφτο ...

Αυτό που επηρεάζει σίγουρα κατα την ταπεινή γνώμη μου είναι το SHIELDING του οργάνου με απαραίτητα κεντρική γείωση . Εννοώ σε ένα σημείο εγώ βιδώνω πάνω στο ξύλο μια βίδα και την κάνω κεντρική γείωση και στέλνω όλες τις γειώσει εκεί. Αν από πίσω έχεις ένα υπόβαθρο πανάκριβων και ποιοτικών μηχανημάτων με όλα τα ανωτέρω ίσω καταλάβεις μια μείωση του θορύβου της τάξης του 5% σε ένα καλό όργανο αλλά της τάξης του 30% σε ένα φτηνό όργανο πιθανόν κινέζικο κορεάτικο της τάξης των 100-150 ευρω αξίας ....κοινώς δεν αξίζει τον κόπο παρά μόνο ψυχολογικά ...

Εγώ ακόμη και στα πετάλια που κατασκευάζω η τροποποιώ βάζω στο BYPASS τους  Evidence

http://www.facebook.com/Analogdesign?sk=info#!/Analogdesign?sk=wall

335097_202564236472637_165954700133591_557935_2865433_o.jpg

340957_201205509941843_165954700133591_553604_4298403_o.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
Εγω στις κιθαρες που προκειται να παιξουν ΜΠΛΟΥΖ βουταω την ακρη της κολλησης σε Jack Daniels,δινει εναν μοναδικο "smoky" ηχο
τότε θα σε χαροποιήσω λέγοντάς σου πως η Jack Daniels βγάζει ΚΑΙ bbq sauce, πρώτης φυσικά ποιότητας, για εγγυημένο γνήσιο smoky ήχο  :D

 
Best value for money καλάϊ IMO.

http://www.elektronik.gr/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=124_366_372&products_id=6750&zenid=5kn1sic0qckb88bd53s0ggab85

Το παίρνω από τον Φανό.

Δεν το κρύβω ότι στις "High end" κολλήσεις μου χρησιμοποιώ WBT 0800 με ασήμι.

Ναι, ψιλομαλακία αλλά με κάνει να νοιώθω καλύτερα οπότε και δεν ντρέπομαι να το πω.

Τα καλώδια είναι πολυσυζητημένη υπόθεση (και την ψιλοβριέμαι) αλλά επιμένω ότι ένα ικανής διατομής πολύκλωνο χαλκινο καλώδιο (δεν πολυπιστεύω στο μπλεντάζ καθότι μάλλον προσθέτει παρά λύνει προβλήματα) κάνει μια χαρά τη δουλειά του.

Αν θέλετε ποιότητα και μπλεντάζ και "λογικά" χρήμα ατα, τότε Belden 8410 (έχει στο musik produktiv νομίζω).

Αν θέλετε το "καλύτερο" και τίποτα "λιγότερο" κάτι σαν και αυτό http://www.gore.com/en_xx/products/cables/insulated/ptfe_hook_up_wire.html ή αυτό http://www.audioc.com/accessories1/dhlabs/prostudio.htm 22άρι mil spec, χαλκό με ασήμι και καλυμένο με τεφλόν - το vintage υφασμάτινο και καλά είναι μόνο θέμα ευκολίας) θα σας κάνει να παίζετε καλύτερα  :P

Η ευταξία και η σωστή κόλληση είναι το σημαντικότερο.

Και βέβαια με ένα σοβαρό κολλητήρι που είναι τα μισά λεφτα στην υπόθεση κόλληση.

Διαβάστε και οι καινούριοι στο άθλημα και μη Αγγλομαθείς ένα μικρό φωτορομάντζο  ;D

http://mightyohm.com/files/soldercomic/translations/SolderComic_Greek.pdf

 
Αυτό που επηρεάζει σίγουρα κατα την ταπεινή γνώμη μου είναι το SHIELDING του οργάνου με απαραίτητα κεντρική γείωση . Εννοώ σε ένα σημείο εγώ βιδώνω πάνω στο ξύλο μια βίδα και την κάνω κεντρική γείωση και στέλνω όλες τις γειώσει εκεί.
φυσικα να πω και εγω που ειμαι...βαρεμενος οτι τα πολυ καλα shielded οργανα (ειδικα strat & tele) μου ακουγονται λιγο...ΨΟΦΙΑ σε σχεση με αυτα που δεν εχουν shielding (ή εχουν το shielding της πλακας που ειχαν οι vintage Fender),δυστυχως μαζι με το hum...φευγει και λιγο sparkle... :) 

 
Superfunk είπε:
φυσικα να πω και εγω που ειμαι...βαρεμενος οτι τα πολυ καλα shielded οργανα (ειδικα strat & tele) μου ακουγονται λιγο...ΨΟΦΙΑ σε σχεση με αυτα που δεν εχουν shielding (ή εχουν το shielding της πλακας που ειχαν οι vintage Fender),δυστυχως μαζι με το hum...φευγει και λιγο sparkle... :)  
και σε αυτο θα συμφωνήσω και θα δώσω +100000000

βασικά έχω δει σε στράτ να κόβουν την γείωση το μαύρο καλώδιο του κάθε μαγνήτη αμέσως μετά τον μαγνήτη και να τον κολάνε πάνω στο φίλο χαλκού του Pickguard ...από ανωμαλία αλλο τίποτα ..περι ορέξεως κολοκυθόπιτα

 
Και, μην μπερδεύεται τα HiFi/HiEnd με τα κιθαριστικά! Άλλος κόσμος, άλλη φιλοσοφία!

 
myster_maze είπε:
Και, μην μπερδεύεται τα HiFi/HiEnd με τα κιθαριστικά! Άλλος κόσμος, άλλη φιλοσοφία!
Αυτα να τα πεις σε αυτους που θελουν να ακουν τους ενισχυτες και τα πεταλακια που θελουν να παρουν μεσα απο τα τεστ του YOU TUBE.... ;D

 
myster_maze είπε:
Και, μην μπερδεύεται τα HiFi/HiEnd με τα κιθαριστικά! Άλλος κόσμος, άλλη φιλοσοφία!
Δεν πολυσυμφωνώ.

Η ψύχωση είναι ψύχωση.

Όπως και ο ορθολογισμός βέβαια.

Είτε στην παραγωγή, είτε στην αναπαραγωγή. ;)

 
myster_maze είπε:
Και, μην μπερδεύεται τα HiFi/HiEnd με τα κιθαριστικά! Άλλος κόσμος, άλλη φιλοσοφία!
και σε αυτο θα συμφωνήσω

αλλά για όλα τα WAH αν δεν γίνει το MOD μου ξεκινάς σαν πρωτο πετάλι που το βάζεις να σου κάνει τον ήχο πριν καλα προλάβει να βγει από το όργανο μάπα ...

χάνεις τις μισές δυναμικές φαντάσου τι θα γίνει στην πορεία .... αρα το HI-END καλώδιο είναι πάντα + στην πορεία του σήματος προς τον ενισχυτή ..άλλο θέμα τα εσωτερικά του οργάνου άλλο η πορεία του σήματος μετά που θα φύγει απο το όργανο ..

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top