σαν και αυτή δηλαδή?mystreetcar είπε:Ταπεινά δηλώνω πως η πιο καλή les paul πρέπει να είναι silverburst...
Δεν συμφωνώ σε όλα, αλλά όντως πρέπει να είναι cherry sunburst και να είναι ακριβή.Vintager είπε:Μια καινούργια gibson les paul custom με puff 57 59(Αν τους γράφω σωστα!)
1)Πρέπει να είναι βαριά (αλλιώς δν είναι Les paul)
2)Πρέπει να έχεις διπλούς (αλλιώς δν είναι les paul)
3)Πρέπει να είναι ακριβή (αλλιώς δν είναι les paul)
4)ΝΑ έχει τον μαματο κομπρεσαρισμένο ήχο της σε low gain και high gain καταστάσεις
5)Να έχει την ωραία μπασαδούρα της στα καθαρά
6)να είναι χρώμα cherry
7)Πριμα της δίνω απο τον ενισχυτή
8)Κατασκευή; Δν με ενδιαφέρει η κιθάρα να είναι τέλεια αλλά να έχει τον χαρακτήρα της
9)και ένα bigsby πανω φυσικά.
Εν τέλει μια Les Paul είτε την αγαπάει κανείς είτε την σιχαίνεται κανείς αλλά γιατί έτσι είναι αυτό το όργανο, με ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα!
Και ο ήχος που λατρεύω σε μια LP είναι το live των Whitesnake το 1981 Live in the heart of the city, ακούστε το ντουέτο των κιθαριστών που παίζουν με
LP. Προτεινόμενο κομμάτι το Walking in the shadows of the blues. Ο απόλυτος hard rock δίσκος!
Λένε ότι υπονοούσαν το big fucking guitar αλλά αυτή την ερμηνεία δεν την είχα ξανακούσει! Πάντως, έχω παίξει δυο-τρεις και τις αντιπάθησα βαθύτατα και πάραυτα. Σκέτα κούτσουρα... :-Xdarshan είπε:BFG (Barely Finished Gibson): Ίσως να μην της φαίνεται, αλλά ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ κιθάρα. (στη φωτό με EMG85/p85, EMG pa2 booster, 18V mod 8))
Είμαι λίγο περιέργος να δω τι εννοούμε όσον αφορά τον κομπρεσαρισμένο ήχο ο καθένας μας. Ίσως θα ηταν καλό ο καθένας που αναφέραιτε στο τι ήχο θέλει από μια les paul να λέει και σε τι κομμάτι του αρέσει ο ήχος μιας les paul. Εννοώντας ότι θα ήθελε να παίζει με έναν τέτοιο ήχο. Ξέρω πως παίζουν πολλά ρόλο σε μια ηχογράφηση αλλά δίνει ένα στίγμα. Π.χ. Στο ratllesnake shake των fleetwood mac ο ήχος αυτός θεωρείται κομπρεσαρισμένος; Και νομίζω πως οι Peter Green και Jeremy Spencer έχουν τον κλασσικο ήχο με paf. Σίγουρα πάντως δν είναι ο ήχος ενός μονοπήνιου μαγνήτη.bloody_sunday είπε:Λένε ότι υπονοούσαν το big fucking guitar αλλά αυτή την ερμηνεία δεν την είχα ξανακούσει! Πάντως, έχω παίξει δυο-τρεις και τις αντιπάθησα βαθύτατα και πάραυτα. Σκέτα κούτσουρα... :-X
Ούτε εγώ συμφωνώ με τα περισσότερα του Vintager... βασικά με κανένα. :-\ Πχ. μια καλή LP σε καμία περίπτωση δεν είναι ανάγκη να ζυγίζει τόνους, οι P90s την κάνουν να πετάει, δεν είναι ανάγκη να είναι ακριβή, ο κομπρεσσαρισμένος ήχος είναι ΜΕΙΟΝ και δεν προσφέρεται από καλούς paf (σοβαρότατο μειονέκτημα να είναι έτσι γιατί πρέπει να διακρίνονται για την λεπτομέρεια στον ήχο τους και για τις αποκρίσεις τους - αν θες κομπρεσσάρισμα το βγάζεις από το od-dist του ενισχυτή), μπασαδούρα στα καθαρά ισοδυναμεί με "λασπουριά" που είναι επίσης μείον, cherry δεν εκφέρω γνώμη γιατί προσωπικά πεθαίνω για worn σκούρο μελί-lemonburst, και πρίμα πρέπει να είναι ισορροπημένα επίσης προερχόμενα εξ αρχής από την ίδια την κιθάρα. Πόσο έξω από το πρότυπο της παλιάς καλής LP είναι η εικόνα που έχουμε σήμερα!
Αυτό με το Bigsby κάπως με βρίσκει σύμφωνο, μιας και παραπέμπει σε καταστάσεις Neil Young που είναι μια από τις ευαισθησίες μου.
Όντως, σκέτο κούτσουρο, μιας και δεν είναι η τυπική κιθάρα-λατέρνα, με τις πέρλες, τα γαρύφαλλα, τα λούστρα και τα λούσα, που εκτιμούν κάποιοι. Βέβαια έχει το logo που λέει Gibson, που εκτιμούν κάποιοι άλλοι (ναι, μου αρέσει να το βλέπω...).bloody_sunday είπε:Λένε ότι υπονοούσαν το big fucking guitar αλλά αυτή την ερμηνεία δεν την είχα ξανακούσει! Πάντως, έχω παίξει δυο-τρεις και τις αντιπάθησα βαθύτατα και πάραυτα. Σκέτα κούτσουρα... :-X
Όχι, εννοούσα "κούτσουρο" κι από πλευράς κατασκευαστικής, και ηχητικής. Και έχω παίξει με τρεις μέχρι στιγμής οπότε έχω μια άποψη κάπως τεκμηριωμένη...darshan είπε:Όντως, σκέτο κούτσουρο, μιας και δεν είναι η τυπική κιθάρα-λατέρνα, με τις πέρλες, τα γαρύφαλλα, τα λούστρα και τα λούσα, που εκτιμούν κάποιοι. Βέβαια έχει το logo που λέει Gibson, που εκτιμούν κάποιοι άλλοι (ναι, μου αρέσει να το βλέπω...).Από playability και "ακουστική ποιότητα" (αν υπάρχει κάτι τέτοιο), σε πληροφορώ πως είναι εντυπωσιακά καλή.
σαν και αυτή δηλαδή?
![]()
Ακριβώς σαν αυτή, και με τον ΤΕΡΑΣΤΙΟΤΑΤΟ Adam Jones απο πίσω...
....και η "πραγματικά αυθεντική" ελληνική φέτα έχει περισσότερο κατσικίσιο γάλα και λιγότερο πρόβειο;odis13 είπε:Vintager, το ξερεις ομως οτι οι πραγματικα αυθεντικες Les Paul οπως σχεδιαστηκαν απο τον μεγαλο δεν ειχαν διπλους ε?
να αγιασει το στομα σου !!!!!!Vintager είπε:Και ο ήχος που λατρεύω σε μια LP είναι το live των Whitesnake το 1981 Live in the heart of the city, ακούστε το ντουέτο των κιθαριστών που παίζουν με
LP. Προτεινόμενο κομμάτι το Walking in the shadows of the blues. Ο απόλυτος hard rock δίσκος!
Mάκη μουυυυυυυ, είχα μια τέτοια (του 77), και την πούλησα το 85, γιατί είχα την εντύπωση ότι δεν θα ξαναπιάσω ηλεκτρικά όργανα στα χέρια μου. Να έρθω να μου δώσεις μια σφαλιάρα?feeleash είπε:
+1000000000000000000000000000000000000000Vintager είπε:Και ο ήχος που λατρεύω σε μια LP είναι το live των Whitesnake το 1981 Live in the heart of the city, ακούστε το ντουέτο των κιθαριστών που παίζουν με
LP. Προτεινόμενο κομμάτι το Walking in the shadows of the blues. Ο απόλυτος hard rock δίσκος!
Να προσθέσουμε και Allman Brothers?playloud είπε:Οσο για ηχο Les Paul αυτοι οι 2 ειχαν απο τους καλλιτερους που εχω ακουσει κι εγω.
παιζει να γινεις ο καλυτερος μου φιλος... ;Dplayloud είπε:+1000000000000000000000000000000000000000
Σ αυτο το αλμπουμ μεχρι και τα χρατς χρατς μαμανε
Αλλα +10000000000000000000000 σε Moody Marsden, τους ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ συνθετες ολων των ΣΟΒΑΡΩΝ κομματιων των ...snake. Ουσιαστικα αυτοι ηταν η μπαντα. Δειτε τι εγινε αφου εφυγαν. Εφυγαν τα μπυροκοιλια και ηρθαν τα μιζανπλι .Χωρις να μειωνω τον Sykes, τον Vandeberg, ton DeMartini και τον Vai, απλα δεν ειχαν ουτε το 1% του ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ του Carry Your Load (ας πουμε).
Οσο για ηχο Les Paul αυτοι οι 2 ειχαν απο τους καλλιτερους που εχω ακουσει κι εγω. Δες Ready 'n' Willing αλμπουμ. Κελαηδισμα λεμε
Αυτός είναι φίλος, ρε...marathon είπε:Να προσθέσουμε και Allman Brothers?
Eιδικά εκεί που τα χώνουν με τα slides...