• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ποια από τις παρακάτω Κάρτες ήχου να διαλέξω?

thory

Νέο μέλος
Μηνύματα
49
Πόντοι
6
Καλησπέρα.

Σκέφτομαι να αγοράσω μια κάρτα μέχρι 150 ευρώ και από αυτά που έχω διαβάσει και εδώ,έχω καταλήξει σε αυτές :

1.Focusrite scarlett 2i2

2.Steinberg ur 22

3.Tascam us 2x2

4.Lexicon omega studio

Δεν με ενδιαφέρουν οι πολλές εισοδοι-εξόδοι.

Αρκεί να μπορώ να συνδέσω monitors :P μια κιθάρα και ένα μικρόφωνο.

Σταθερούς drivers χαμηλό latency και συμβατότητα με mac.

Ποια από τις παραπάνω είναι πιο ποιοτική(σε σχέση με τις άλλες)και με τον "καλύτερο" ήχο?

 
πριν ένα μήνα ήμουν στην θέση σου και μετά απο πολύ έρευνα είχα καταλήξει στην tascam

και στην steinberg αλλα τελικά πήρα την presonus vsl22 γιατί μου

αρέσει το μπλε χρώμα της.

 
Minoru είπε:
πριν ένα μήνα ήμουν στην θέση σου και μετά απο πολύ έρευνα είχα καταλήξει στην tascam

και στην steinberg αλλα τελικά πήρα την presonus vsl22 γιατί μου

αρέσει το μπλε χρώμα της.
Είναι πάνω απ το budget μου όμως!

Tascam η Steinberg?

 
Καλησπερα

Θα απεφευγα την lexicon:κακη ποιοτητα κατασκευης, αλλα οχι ασχημος ηχος

Ισως εριχνα ενα βλεφαρο παραπανω στην tascam, οι focusrite ειναι γενικα πολυ καλες καρτες. Αν μπορεις να τις δοκιμασεις σε ηχογραφηση ακομα καλυτερα

 
αυτό σου λέω πάρε tascam ή steinberg.

η προηγούμενη μου κάρτα ήταν η tascam us122 και ήμουν

παραπάνω απο ευχαριστημένος, είχα και καλύτερο latency απο

την  presonus vsl22 . Ίσως να πήγαινα για tascam αν

δεν έπαιρνα την presonus

 
Για να πω την αλήθεια αρχικά είχα καταλήξει στην scarlett 2i2 αλλά ψάχνοντας έπεσα σε μια απάντηση του φίλου npap του οποίου εκτιμώ τις γνώσεις,σε παρόμοιο θέμα που έλεγε πως σε αυτό το εύρος τιμών τον καλύτερο ήχο και τους καλύτερους pre τα έχει η tascam.Γι'αυτό μπήκα στο τρυπάκι να κοιτάξω και άλλες κάρτες!

 
νομίζω ότι καλό είναι μια και αναφέρθηκα από τον φίλο μας, να επαναλάβω κάποιες θέσεις μου που ίσως τον βοηθήσουν...

αντικειμενικά πλέον σε κάθε κατηγορία τιμής,  η πρόοδος της εφηρμοσμένης τεχνολογίας (ειδικά στα ηλεκτρονικά), κατά κανόνα μας επιτρέπει την "πολυτέλεια" μιας  επιλογής χωρίς ιδιαίτερο άγχος για την την τυχόν απόκτηση μιας "κακής" συσκευής λόγω άγνοιας...

από την άλλη όμως συγκριτικά, μια "καλύτερη" στα σημεία αγορά, πάντα δύναται να επιτευχθεί (αυτός και είναι ο λόγος που συζητάμε και προτείνουμε), αλλά κυρίως πλέον με γνώμονα την ικανοποίηση της "πραγματικής" μας ανάγκης (που κάθε μία από τις υποψήφιες κάθε φορά συσκευές ενδέχεται να ικανοποιήσει σε διαφορετικό βαθμό)...

ως προτεραιότητα λοιπόν καλό είναι να τίθεται κάποιος μεσοπρόθεσμος μας "στόχος" σε σχέση με την "παραγωγή" της μουσικής, πέραν της ενστικτώδους έκφρασης μέσω αυτής (που καλό είναι να μην την μπλέκουμε με την μετέπειτα μορφή της αποτύπωσης της), ο οποίος θα καθορίσει και τα δεδομένα που θα οδηγήσουν στην τελική μας επιλογή...

σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν, προσωπικά θα πρότεινα

- την tascam (με την "ουδετερότητά" της τηρουμένων των αναλογιών ως καταλύτη) σε κάποιον που ενδιαφέρεται (αφιερώνοντας και τον απαραίτητο χρόνο μεσοπρόθεσμα) να εμβαθύνει περισσότερο στα θέματα της παραγωγής και του ήχου γενικά...

- την focusrite (που σε πρώτο χρόνο "εντυπωσιάζει"  με τη κλασική mainstream "κουρδισμένη" χροιά των pre αλλά και των DAC της) σε κάποιον που απλά θέλει να κάνει γρήγορα την "δουλειά" του και χωρίς πολλά πολλά να καταγράφει αξιοπρεπώς τις ιδέες του...

- την lexicon (ως all around που διαθέτει τις περισσότερες δυνατότητες εξυπηρέτησης τεχνικών αναγκών αλλά και αναβαθμισιμότητας μέσω των ψηφιακών εισοδο-εξόδων) σε κάποιον που είτε του χρειάζονται αυτές οι δυνατότητες, είτε μακροπρόθεσμα θέλει να "ανέβει" επίπεδο με παράλληλες προσθήκες, χωρίς να χρειαστεί να την αλλάξει...

στο θέμα των drivers τώρα, προσοχή στα "απαίδευτα τσουβαλιάσματα" της audio αρβύλας... το ότι "κάπου κάποιος διάβασε" για ένα "πρόβλημα", δεν σημαίνει ότι τον "νομιμοποιεί" να κακοχαρακτηρίζει συλλήβδην συσκευές, χωρίς τις περισσότερες φορές να γνωρίζει τις κατά συνθήκη ιδιαιτερότητες που οδήγησαν σε αυτό, στο σύστημα του χρήστη που το ανέρτησε...

ακόμα και να έχουν αναφερθεί κατά καιρούς προβλήματα πάνω από μία φορές, μπορεί πχ κάλλιστα να έχουν διορθωθεί από κάποια νεότερη έκδοση είτε των drivers είτε του firmware της συσκευής (χαρακτηριστικό "θύμα" οι καημένες οι motu που ακόμα "πληρώνουν" την κακή φήμη για τους πρώτους βιαστικούς οδηγούς που είχαν κυκλοφορήσει προ αμνημονεύτων για pc)...

καλό λοιπόν είναι, "αποτρεπτικά" να λειτουργούν αναφορές προβλημάτων που προσεγγίζουν το δικό μας setup κάθε φορά και όχι γενικόλογες φήμες (ουκ ολίγες φορές έχω καταστεί μάρτυρας "χαζών" καταγγελιών... πχ με τύπους που τα βάζανε με την κάρτα τους ενώ την είχαν συνδέσει σε usb hub μαζί με διάφορα καλούδια ή με άλλους που τελικά το πρόβλημα ήταν στους generic usb κλπ)...

εννοείται ότι πρέπει να ψάχνουμε πριν αγοράσουμε αλλά μην ξεχνάμε και να αξιολογούμε τις πηγές της πληροφόρησης με την κοινή μας λογική... δεν χρειάζεται πάντα "στείρα" τεχνική γνώση... ;)

καλή αγορά

ΥΓ η Steinberg κατά την γνώμη μου βρίσκεται ανάμεσα στις δύο πρώτες (σύμφωνα με τα δεδομένα που έθεσα)...

 
npap είπε:
νομίζω ότι καλό είναι μια και αναφέρθηκα από τον φίλο μας, να επαναλάβω κάποιες θέσεις μου που ίσως τον βοηθήσουν...

αντικειμενικά πλέον σε κάθε κατηγορία τιμής,  η πρόοδος της εφηρμοσμένης τεχνολογίας (ειδικά στα ηλεκτρονικά), κατά κανόνα μας επιτρέπει την "πολυτέλεια" μιας  επιλογής χωρίς ιδιαίτερο άγχος για την την τυχόν απόκτηση μιας "κακής" συσκευής λόγω άγνοιας...

από την άλλη όμως συγκριτικά, μια "καλύτερη" στα σημεία αγορά, πάντα δύναται να επιτευχθεί (αυτός και είναι ο λόγος που συζητάμε και προτείνουμε), αλλά κυρίως πλέον με γνώμονα την ικανοποίηση της "πραγματικής" μας ανάγκης (που κάθε μία από τις υποψήφιες κάθε φορά συσκευές ενδέχεται να ικανοποιήσει σε διαφορετικό βαθμό)...

ως προτεραιότητα λοιπόν καλό είναι να τίθεται κάποιος μεσοπρόθεσμος μας "στόχος" σε σχέση με την "παραγωγή" της μουσικής, πέραν της ενστικτώδους έκφρασης μέσω αυτής (που καλό είναι να μην την μπλέκουμε με την μετέπειτα μορφή της αποτύπωσης της), ο οποίος θα καθορίσει και τα δεδομένα που θα οδηγήσουν στην τελική μας επιλογή...

σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν, προσωπικά θα πρότεινα

- την tascam (με την "ουδετερότητά" της τηρουμένων των αναλογιών ως καταλύτη) σε κάποιον που ενδιαφέρεται (αφιερώνοντας και τον απαραίτητο χρόνο μεσοπρόθεσμα) να εμβαθύνει περισσότερο στα θέματα της παραγωγής και του ήχου γενικά...

- την focusrite (που σε πρώτο χρόνο "εντυπωσιάζει"  με τη κλασική mainstream "κουρδισμένη" χροιά των pre αλλά και των DAC της) σε κάποιον που απλά θέλει να κάνει γρήγορα την "δουλειά" του και χωρίς πολλά πολλά να καταγράφει αξιοπρεπώς τις ιδέες του...

- την lexicon (ως all around που διαθέτει τις περισσότερες δυνατότητες εξυπηρέτησης τεχνικών αναγκών αλλά και αναβαθμισιμότητας μέσω των ψηφιακών εισοδο-εξόδων) σε κάποιον που είτε του χρειάζονται αυτές οι δυνατότητες, είτε μακροπρόθεσμα θέλει να "ανέβει" επίπεδο με παράλληλες προσθήκες, χωρίς να χρειαστεί να την αλλάξει...

στο θέμα των drivers τώρα, προσοχή στα "απαίδευτα τσουβαλιάσματα" της audio αρβύλας... το ότι "κάπου κάποιος διάβασε" για ένα "πρόβλημα", δεν σημαίνει ότι τον "νομιμοποιεί" να κακοχαρακτηρίζει συλλήβδην συσκευές, χωρίς τις περισσότερες φορές να γνωρίζει τις κατά συνθήκη ιδιαιτερότητες που οδήγησαν σε αυτό, στο σύστημα του χρήστη που το ανέρτησε...

ακόμα και να έχουν αναφερθεί κατά καιρούς προβλήματα πάνω από μία φορές, μπορεί πχ κάλλιστα να έχουν διορθωθεί από κάποια νεότερη έκδοση είτε των drivers είτε του firmware της συσκευής (χαρακτηριστικό "θύμα" οι καημένες οι motu που ακόμα "πληρώνουν" την κακή φήμη για τους πρώτους βιαστικούς οδηγούς που είχαν κυκλοφορήσει προ αμνημονεύτων για pc)...

καλό λοιπόν είναι, "αποτρεπτικά" να λειτουργούν αναφορές προβλημάτων που προσεγγίζουν το δικό μας setup κάθε φορά και όχι γενικόλογες φήμες (ουκ ολίγες φορές έχω καταστεί μάρτυρας "χαζών" καταγγελιών... πχ με τύπους που τα βάζανε με την κάρτα τους ενώ την είχαν συνδέσει σε usb hub μαζί με διάφορα καλούδια ή με άλλους που τελικά το πρόβλημα ήταν στους generic usb κλπ)...

εννοείται ότι πρέπει να ψάχνουμε πριν αγοράσουμε αλλά μην ξεχνάμε και να αξιολογούμε τις πηγές της πληροφόρησης με την κοινή μας λογική... δεν χρειάζεται πάντα "στείρα" τεχνική γνώση... ;)

καλή αγορά

ΥΓ η Steinberg κατά την γνώμη μου βρίσκεται ανάμεσα στις δύο πρώτες (σύμφωνα με τα δεδομένα που έθεσα)...
Να σαι καλά για τη βοήθεια!Έτσι όπως τα περιέγραψες μάλλον πάω προς την scarlett.

Μια απορία μόνο γιατί δεν το πολύ κατάλαβα, όταν λες ότι η steinberg βρίσκεται ανάμεσα στις δυο πρώτες εννοείς οτι μπορεί να προσφέρει όσα η tascam και η focusrite αλλά σε μικρότερο βαθμό?

 
εννοώ ότι είναι λιγότερο "ουδέτερη" από την tascam και περισσότερο από την scarlett ή περισσότερο 'χρωματισμένη" από την tascam και λιγότερο από την scarlett...:)

για αυτό και δεν της έκανα ιδιαίτερη αναφορά, θεωρώντας πιο αντιπροσωπευτικές των ανάλογων "στόχων" τις άλλες δύο...  απλά χωρίς να την θεωρώ απαραίτητα κακή λύση (προσωπικά πάντα) δεν θα την επέλεγα...

 
Αν είναι να πας στη Scarlett θα σου πρότεινα να βρεις κάποια μεταχειρισμένη 2i4, μιας και η 2i2 δεν έχει pads και άμα χρησιμοποιήσεις κάποια κιθάρα με active ή με high output γενικά μαγνήτες θα σου κλιπάρει ο ήχος! Υπάρχουν πολλές αναφορές στο ίντερνετ για το πρόβλημα αυτό στη συγκεκριμένη κάρτα, τσέκαρε το! Προσωπικά θα την απεύφευγα!

 
npap είπε:
εννοώ ότι είναι λιγότερο "ουδέτερη" από την tascam και περισσότερο από την scarlett ή περισσότερο 'χρωματισμένη" από την tascam και λιγότερο από την scarlett...:)
Οπότε ποια έρχεται με καλύτερους dac?Η ουδέτερη tascam η η χρωματισμένη scarlett η δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά σ'αυτες τις τιμές?

Εσύ ποια θα διάλεγες?

 
φίλε μου βρισκόμουν στο ίδιο δίλημμα πριν 6 μήνες.

Κύρια μεταξύ tascam, focus και NI.

Προτίμησα τελικά την 6i6 και δεν μετάνοιωσα.

Αυτό για τα pads είναι σοβαρό, να το υπολογίσεις.

Σχετικά με τα dacs, νομίζω ότι σε entry level σχεδόν υλοποιήσεις όπως αυτές που συζητάμε δεν θα πρέπει να σε απασχολήσει καθόλου το θέμα των dac καθώς πάνω κάτω όλα είναι σχεδόν ισάξια, ή πιό σωστά η όποια υπεροχή κάποιου έναντι του άλλου κατά πάσα πιθανότητα δεν θα την "εισπράξεις ηχητικά" στο φινάλε, καθώς η σχεδίαση των τελικών σταδίων, δηλαδή η τελική χροιά που θα ακούσεις μπορεί να υπερκαλύψει τα καλύτερα χαρακτηριστικά ενός dac.

Φρόντισε η κάρτα που θα πάρεις να σου κάνει αυτά που θες, δηλαδή από ευκολίες αλλά και αξιοπιστία οδηγών και φυσικά το latency.

Οι focus έχουν το μόνο κακό, το πρόγραμμα interface που διαθέτουν (καθώς στις πολυκάναλες κάποιες λειτουργίες, δευτερότερες, δεν έχουν hard ρυθμιστικά. Το οποίο πρόγραμμα interface, ενώ κάνει πάρα πολλά πράγματα, είναι πολύπλοκο και έχει manual που έχει πισωγυρίσματα.

Ιδίως αν πάρεις κάποια που έχει πάνω από 2 κανάλια.

Αλλά είναι σταθερή σαν usb οδηγός, ποτέ δεν είχε πρόβλημα συνδεσιμότητας ή επικοινωνίας με προγράμματα όπως cubase, ableton και studio one που δοκίμασα. Αν και δουλεύω τελικά μόνο με cubase.

 
metalmike είπε:
η 2i2 δεν έχει pads και άμα χρησιμοποιήσεις κάποια κιθάρα με active ή με high output γενικά μαγνήτες θα σου κλιπάρει ο ήχος!
τι είναι αυτά τα pads στα οποια αναφέρεστε?

Έχω την 2i2 και δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Άλλωστε έχει gain knob για τις εισόδους που βοηθάει, αν η πηγή είναι πολύ δυνατή.

 
είναι κυκλώματα attenuation που επιλέγονται με διακόπτη για κάθε είσοδο mic.

 
WrTsXxx είπε:
τι είναι αυτά τα pads στα οποια αναφέρεστε?

Έχω την 2i2 και δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Άλλωστε έχει gain knob για τις εισόδους που βοηθάει, αν η πηγή είναι πολύ δυνατή.
αυτό είναι το πρόβλημα, το gain σε αυτές τις κάρτες έχει μικρό εύροςαν το σήμα της κιθάρας είναι high output θα κλιπάρει όσο χαμηλά και αν πας το gain

βασικά πολλοί δεν ελέγχουν σωστά τα επίπεδά τους, παίζουν λίγο βλέπουν ότι δεν ανάβει κόκκινο και όταν αρχίσουν να παίζουν κανονικά, ανάβει κόκκινο, κλιπάρουν αλλά δεν το παρατηρούν - το youtube είναι γεμάτο τέτοια video

για αυτό χρειάζεται να το χαμηλώσεις κι άλλο αλλά δεν γίνεται και εκεί έρχονται τα pad

του ρίχνουν πλην 10-20-40 db αναλόγως κι έτσι το gain knob βρίσκεται στη σωστή περιοχή για να ρυθμίσεις περαιτέρω

κι εκεί ξεκινάνε άλλα προβλήματα βέβαια γιατί όταν χρησιμοποιείς τα pad είναι πολύ πιθανό να αλλάζεις το input impedance που σημαίνει ότι χάνεις συχνότητες... ψάξε βρες

 
amerithanos είπε:
Οπότε ποια έρχεται με καλύτερους dac?Η ουδέτερη tascam η η χρωματισμένη scarlett η δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά σ'αυτες τις τιμές?

Εσύ ποια θα διάλεγες?
τους "καλύτερους" για μένα με την απόλυτη έννοια του "σωστού" ήχου τους έχει η tascam... (μη με βάλεις και συ να επαναλάβω για πολλοστή φορά τα "αντικειμενικά" reference που τον καθορίζουν ως έννοια :))...

και εννοείται ότι αν χρειαζόταν να επιλέξω αυτή την στιγμή με κριτήριο την όποια (αξιοποιήσιμη στην πράξη) γνώση και εμπειρία έχω, θα διάλεγα αυτήν αν έπρεπε να τη χρησιμοποιώ και για editing - mix - ακρόαση ή την lexicon αν σκεφτόμουν για περαιτέρω μεσοπρόθεσμη αναβάθμιση...

αλλά τι σημασία έχει το τι θα διάλεγα "εγώ"?... πιστεύεις πραγματικά ότι έχει σημασία?...

νόμιζα ότι υπήρξα σαφής σε σχέση με την επιμονή μου στις "πραγματικές ανάγκες" του καθενός...  ;)

επ' ευκαιρία να ξεκαθαρίσω και κάτι... όποια φίλτρα ή pads κι αν έχει τύχει να χειριστώ σε φθηνούς pre και κάρτες (και αρκετά ψηλότερα σε τιμή από αυτές που συζητάμε) είναι απλά από μέτρια έως και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και ΟΛΑ υποβαθμίζουν ποιοτικά από λίγο έως πολύ το όποιο σήμα... κανόνας που σε εμένα δεν επιφύλαξε "ευχάριστες εξαιρέσεις" και πάντα στα ταπεινά δικά μου αυτιά... βέβαια άλλοι μπορεί να ακούν και καλύτερα (οπότε δεν μπορώ και να τους αμφισβητήσω πλέον του να αντιπαραθέσω τις δικές μου προσλαμβάνουσες)...

επίσης προβλήματα με "υπεροδηγήσεις" σε "instrument input" μιας scarlett δεν έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου (αλλά μια και στους φίλους μας παραπάνω έχουν τύχει, πληροφοριακά πραγματικά θα θελα να μάθω με ποιες κιθάρες και κάτω από ποιες συνθήκες ώστε να τις έχω υπόψη μου) *...

...ή πιό σωστά η όποια υπεροχή κάποιου έναντι του άλλου κατά πάσα πιθανότητα δεν θα την "εισπράξεις ηχητικά" στο φινάλε, καθώς η σχεδίαση των τελικών σταδίων, δηλαδή η τελική χροιά που θα ακούσεις μπορεί να υπερκαλύψει τα καλύτερα χαρακτηριστικά ενός dac.
με όλο το θάρρος, μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς, γιατί αλήθεια δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου...

αν εννοείς το monitoring (σε επίπεδο τελικός - ηχεία) ως reference, ανάλογα με την ικανότητά του σε "ανάλυση" και ανάδειξη της "λεπτομέρειας", συγκριτικά ναι μπορεί να τις "υποβαθμίσει μερικώς" στα σημεία, αλλά σε καμία περίπτωση να τις "υπερκαλύψει" ...

ακόμα και σε ένα φτωχό πλην τίμιο  tascamάκι, οι διαφορές των dac των εν λόγω καρτών ως προς την "ηχητική" τους απόδοση είναι εμφανέστατες χωρίς να χρειάζεται κάποιος να διαθέτει το "αυτί του επαγγελματία" (ηλίθιος όρος αφού γνωρίζω μεγάλο αριθμό εξ αυτών που "βαριακούουν" ή ακούνε "διάφορα", αλλά πολλοί κακώς τον χρησιμοποιούν οπότε υποκύπτω ;D)...

(*) το "πρόβλημα" ουσιαστικά δεν έχει "πρακτική" βάση (πέραν ίσως μιας θεωρητικής διαπίστωσης) και φυσικά σε περίπτωση (λέμε τώρα) που κάποιος κιθαρίστας (έστω και εκκολαπτόμενος), δεν διαθέτει ήδη είτε κάποιο πεταλάκι-α, είτε κάποια ψηφιακή πεταλιέρα, είτε κάποιον guitar amp με line out και τύχει η κιθάρα του connect στην inst να έχει "θέμα", ιδού δόξης στάδιον λαμπρόν ώστε να χρησιμοποιήσει ένα DI (που έτσι κι αλλιώς είναι η ενδεδειγμένη πρακτική για περίπτωση direct connect σε οποιοδήποτε performance level)...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
παρότι η 2i2 φαίνεται να έχει θέμα με συγκεκριμένες "θερμές" φίλες μας στο inst input connect, εξακολουθώ να μην το θεωρώ σοβαρό λόγο μη απόκτησής της... οι κιθάρες που "γράφει" (έστω και με ένα φθηνό DI και έχω ακούσει) είναι άψογες και σίγουρα αν κάποιος την θέλει και για αυτή την δουλειά, πρέπει να ανέβει αρκετά στην κατηγορία τιμής για να "αξίζει τον κόπο" η διαφορά (σχέση επένδυσης προς παραγόμενο αποτέλεσμα) αν ήδη τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της και ο εν γένει mainstream ήχος της, τον καλύπτουν...

τώρα αν θέλει σώνει και καλά, να γράφει cable direct connect στην κάρτα του και έχει ανάλογη κιθάρα που ενδέχεται να του δημιουργήσει πρόβλημα πρέπει να κοιτάξει αλλού*...

επειδή όμως φαντάζομαι ότι και σε άλλες φθηνές υλοποιήσεις θα μπαίνει ανάλογο θέμα, καλό είναι να αναζητήσει λύση με κατάλληλο για την περίπτωσή του gain range στο hi z instrument input και όχι σε μεσοβέζικες λύσεις με pad...

και στην 2i4 ή 6i6 η σε όποια άλλη φθηνή οποιουδήποτε άλλου κατασκευαστή, η χρήση pad πρέπει να αποφεύγεται αν υπάρχει εναλλακτική...

θα επιμείνω λοιπόν περί scarlett στο ότι για μένα

npap είπε:
το "πρόβλημα" ουσιαστικά δεν έχει "πρακτική" βάση (πέραν ίσως μιας θεωρητικής διαπίστωσης) και φυσικά σε περίπτωση (λέμε τώρα) που κάποιος κιθαρίστας (έστω και εκκολαπτόμενος), δεν διαθέτει ήδη είτε κάποιο πεταλάκι-α, είτε κάποια ψηφιακή πεταλιέρα, είτε κάποιον guitar amp με line out και τύχει η κιθάρα του connect στην inst να έχει "θέμα", ιδού δόξης στάδιον λαμπρόν ώστε να χρησιμοποιήσει ένα DI (που έτσι κι αλλιώς είναι η ενδεδειγμένη πρακτική για περίπτωση direct connect σε οποιοδήποτε performance level)...

* το line gain range της βέβαια είναι -21dB έως +29dB και θα μπορούσε να "ματσάρει" σε αυτό και όχι στο inst (ίσως με λίγο πιο "weak" ήχο, κάτι όμως όχι απαραίτητα κακό ανά περίπτωση και ανάλογα το τι ακολουθεί σε ψηφιακή επεξεργασία)... δεν το έχω δοκιμάσει διεξοδικά οπότε θεωρητικά υποθέτω μια και το video δεν με κάλυψε πλήρως... πέραν των "ενδείξεων" που μας δίνει, δεν το σχολιάζω περαιτέρω (χωρίς φυσικά να αμφισβητώ τις όποιες άγιες προθέσεις μπορεί να έχει το παιδί που το έφτιαξε)... φαντάζομαι όμως ότι αντιλαμβάνεστε ότι τα "τεστ" δεν γίνονται έτσι γυρνώντας απλά ποτενσιόμετρα σε τυχαίες θέσεις σε 2 διαφορετικές -παρά τις ομοιότητες- κάρτες, χωρίς να γνωρίζουμε τι συνδέσεις έχει κάνει στα output, που, με τι level match up κλπ... και κυρίως χωρίς να μας παρουσιάσει ούτε καν 2 "βέλτιστες" gain θέσεις απόρροια πειραματισμού για σύγκριση, με σταθερό παίξιμο σε ίδιο "θέμα"... μία inst στην 2i4 και μία line στη 2i2...

η "αξιοπιστία" γενικά σε κάθε λογής ερασιτεχνικά τεστάκια, είναι αμφισβητήσιμη εξ ορισμού και χρειάζεται "προσοχή" πριν την εξαγωγή συμπερασμάτων... περισσότερο "πρόσφορη" ως προς αυτά είναι μια "συνισταμένη" από ένα πλήθος μαρτυρίες χρηστών με παρόμοιο πρόβλημα σε διάφορα setup...

άλλωστε με την ίδια λογική μπορεί να βρείτε πολλά video όπως αυτό με τον πιτσιρίκο ας πούμε που μάλλον είναι ευτυχής στο δωματιάκι του μαζί της... ;D



αυτά από μένα...

ΥΓ. @metalmike σε ευχαριστώ για τα link.. με έβγαλες από κόπο...:)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σας ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση των pads. Τώρα παρατηρώ ότι στη μεγάλη scarlett υπάρχουν αυτά τα κουμπάκια κι ονομάζονται έτσι ακριβώς.

Πολύ ωραίο θέμα, ενδιαφέρον για όλους εμάς τους "lowbudget home recordists". Συνεχίστε παρακαλώ.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top