POD XT

amorphosynth

Νέο μέλος
Μηνύματα
162
Πόντοι
16
Καλημέρα??!

Είναι πρώτη φορά που συμμετέχω ενεργά στο Forum και δυστυχώς ξεκινώ με κάποιες ερώτησεις.

Α)Είχε κανένας σας ποτε (ή έχει ακούσει) προβλήματα για το POD XT,του τύπου μια ωραία πρωία και χωρίς κάποια αιτία να τα παίξει,δηλαδή να σβήσει και να μην ξανανάψει ποτε????Μήπως είναι ποιότητα κατασκευής?

[Μετά από δημοσίευση του προβληματός μου στο forum της line 6 και αφου απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις του τύπου,αν το χτύπησα,αν μου έπεσε αν δουλεύει η παροχή ρεύματος,αν κτύπησε το σπίτι κεραυνός,διακοπή ρεύματος,αν το πάτησα με το τρακτέρ μου και τα λοιπά,

ένας τεχνικός της line6 μου διεμήνυσε ότι εξουσιοδοτημένο service στην Ελλάδα δεν υπάρχει..κλπ κλπ κλπ να πάρω τηλ. την Line 6 Europe κλπ κλπ κλπ]

Β)Το service του NΑΚΑ παίζει να μου το φτιάξει???(υποψιν το έχω ήδη δυόμιση χρόνια φυσικά δεν ισχύει πλεον εγγύηση-το είχα πάρει από εναν αντιπρόσωπο του Νακα στο Βόλο)-Διάβασα κάτι παρόμοιο σε πρόσφατο thread αλλά δεν έβγαλα άκρη...

Γ)Στη πολύ πιθανή περίπτωση που δεν φτιαχτεί,με τι θα μπορούσα να το αντικαταστήσω(ειδικά άλλης εταιρίας) δεδομένου ότι το χρησιμοποιούσα πολύ κυρίως για DI Recording στο PC μου και ειδικά μέσω της USB(για Overdrive ήχους πλησιέστερους στο PROG-ROCK και METAL).Αν κατάλαβα καλά υπάρχει το gt-8 της BOSS αντίστοιχα ή όχι????

Συγγνώμη για το μέγεθος,ευχαριστώ αν το διάβασε κανένας

 
εχω ακουσει παρομοιες περιπτωσεις που εχει ψοφησει ετσι ενα Pod

κυριως ομως για το xt live

Δεν χανεις τπτ να ρωτησεις ποσο θα κοστισει για επισκευη το ηδη υπαρχον ποντ σου

Μπορεις επισης να βρεις κ ενα μεταχειρισμενο pod αν σε ικανοποιουσε

Επισης ανακοινωθηκε κ η καινουργια σειρα ποντ οποτε ισως να ναι καλυτερα να περιμενεις να βγει

βασικα το gt-8 δεν εχει usb θυρα για ηχογραφησεις

αν σου ειναι τοσο απαραιτητη ομως κοιτα για την zoom g9.2tt

 
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σένα, αλλά με pod xt live! Στην αρχή έστειλα mail στα κεντρικά του Νάκα, οι οποίοι μου ζήτησαν απόδειξη αγοράς για να μου κάνουν service! Εγώ όμως την είχα αγοράσει από thomann, και όταν τους είπα ότι την πήρα από αλλού και δεν έχω απόδειξη, δεν έκαναν καν τον κόπο να μου απαντήσουν! Τελικά την έστειλα πίσω στη Γερμανία! Δοκίμασε έσυ να επικοινωνήσεις με Νάκα και να επιμείνεις! Μπορεί αφού τελείωσε η εγγύηση να μην στο φτιάξουν τζάμπα, αλλά άμα έχεις απόδειξη αγοράς από Νάκα νομίζω πως δικαιούσαι service! Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις στο κάτω κάτω! Δοκίμασε επίσης να κάνεις ένα software restart, δηλαδή να ξαναπεράσεις από την αρχή όλο το software και το firmware ( δηλαδή flash memory reinstall, αν θυμάμαι καλά! ) Αν δεν πιάσει τίποτα, αν είναι να δώσεις λεφτά πάρε το καινούργιο pod x3 τώρα βγήκε και έχει 400 ευρώ στον thomann! Αλλιώς σου προτείνω μεταχειρισμένο pod xt πάλι! Δεν θα κάνεις με κάτι άλλο καλύτερα τη δουλειά σου!!! :wink:

 
Αmorph δεν το έχω περιεργαστεί, αλλά αν κοιτάξεις το μάνιουαλ λογικά θα πρέπει να υπάρχει ένας συνδυασμός κουμπιών που αν τα πατήσεις, προκαλείται Master Reset. Κοίτα το. Θα σου σβηστούν βέβαια όλα τα presets που έχεις φτιάξει εσύ, αλλά υπάρχει μια σοβαρή πιθανότητα να γίνει καλά επανερχόμενο στην κατάσταση που ήταν όταν το αγόρασες. Αν όχι, τότε έχει πάθει σοβαρό τραλαλά και θέλει service.

 
Το reset που φυσικά το δοκίμασα,έτσι για να γίνω και λίγο χρήσιμος,γίνεται ανοίγοντας το έχοντας πιεσμένα ταυτόχρονα τα πλήκτρα EDIT και SAVE.Το δικό μου φυσικά δεν ανοίγει καν,ευελπιστώ σε πρόβλημα του μηχανήματος στην τροφοδοσία πριν την κεντρική πλακέτα.

Αν έχει καεί τμήμα ή και ολόλκληρη η πλακέτα σημαίνει αντικατάσταση της πλακέτας δηλ. καινούριο POD.

Ευχαριστώ όπως και να έχει.Αν έχω κάποιο νέο σχετικά με το service θα ενημερώσω(φαντάζομαι ότι αυτό είναι σημαντικό και για άλλους,όταν δίνεις έστω και αυτά τα 300 ευρουλάκια σου να έχεις μια υποτυπώδη υποστήριξη)

 
Ευχαριστώ' date='btw σου αρέσουν τόσο οι Sonata Arctica??[/quote']
Έχω πολύ καιρό να ακούσω! Απλά όταν γράφτηκα στο forum ήμουν πορωμένος! :D

Αυτό το reset που λές με το save και edit έκανα κι εγώ, αλλά δεν φτιάχτηκε το πρόβλημα! Η δικιά μου μάλλον είχε πρόβλημα με τη ram απ ότι κατάλαβα!

Anyway! Καλή επιτυχία!
 
Ξανα ευχαριστώ, anyway....περίεργο έτσι πορώθηκα κι εγώ όταν πρωτοάκουσα Sonata Arctica αλλά μετά τίποτα(λες να είναι σύνδρομο fast food)??

 
αν ειναι οντως προβλημα ram ακουγεται απλο να φτιαχτει. το service του νακα μαλλον θα σε βοηθησει αφου αυτοι πουλανε τα pod. εγω που εχω το xt κανα χρονο δεν μου ετυχε κατι τετοιο. φανταζομαι στα φορουμ της line 6 θα βρεις ευκολα αν εχει παρουσιαστει και σε αλλους αυτο το προβλημα. σιγουρα δεν ειναι τροφοδοσια?

 
Αυτή τη στιγμή το μηχανηματάκι είναι στα χέρια των τεχνικών του νάκα,όταν βγάλω άκρη τι συνέβη θα postάρω(sic),ενημερωτικά η έπίσκεψη στο service του Νάκα εφόσον τους αφήσεις το προς επισκευή "εργαλείο" σου σημαίνει αυτόματα και 35 euros...αν φυσικά δεν σε καλύπτει η εγγύηση

Μεσα στην εβδομάδα φαντάζομαι θα έχω νέα

(εγώ να σας πω την αλήθεια υποψιάζομαι και ελπίζω ότι έχει χαλάσει ο διακόπτης τροφοδοσίας on-off πότε δεν μου φάνηκε σοι)

Cheers

 
Λοιπόν επανέρχομαι για να αποκαταστήσω ανθρώπους και υπολήψεις.....

Σύντομο ιστορικό...

Πριν 1,5 περίπου μήνα το pod xt μου τα έφτυσε (έσβησε χωρίς να ξανα-ανοίξει ποτέ),χωρίς κανένα προφανή λόγο

Χωρίς να είμαι εντός εγγύησης και χωρίς να έχω καν αγοράσει το μηχάνημα από το Νάκα απευθύνθηκα στο service του.

Τους το πήγα στις 28/9 προπληρώνοντας 35 ευρώ και ανέλπιστα σήμερα(αφού επικοινώνησα εγώ με το service-δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο) ενημερώνομαι ότι έχει φτιαχτεί(πληρωμή=επιπλέον 5 ευρω καλό αυτό),είχε ένα προβληματάκι λέει στην πλακέτα...

anyway

Ολα ωραία και καλά λοιπόν,αλλά:

τόσο μεγάλη εταιρία και δεν με πήραν ένα τηλέφωνο ότι έχει φτιαχτεί εδώ και μια εβδομάδα;(εγώ θα τους πήρα καμμιά 100ριά φορές)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top