Καταρχάς, το λέω καθαρά για λόγους "αρχείου" αφού πιστεύω ότι η πλειοψηφεία έτσι γράφει direct με TL, είχα καμπίνες στο ON και τη ρύθμιση εξόδου στο "Line" (ή όπως το λέει, δεν θυμάμαι).
Καθαρά και overdrives έγραφε από την πρώτη στιγμή καταπληκτικά. Ειδικά ήχους με ελαφρύ gain, μπορώ να πω ότι τους έγραφε καλύτερα από το συνδυασμό amp + mic (τον οποίο βέβαια, όπως είπα και πριν, δεν κατέχουμε σαν "τεχνική").
Σε πιο distrorted ήχους, και ειδικά με τη stratocaster, η αλήθεια είναι ότι δεν με ενθουσίαζε το αποτέλεσμα. Όχι ότι ήταν κάτι το χάλια, απλά δεν συγκρινόταν με την απόδοση που είχε στο overdrive. Ο ήχος δεν ήταν σε καμία περίπτωση digi, αλλά σίγουρα ήταν λίγο πιο πρίμος και με λιγότερο όγκο από αυτό που θα ήθελα.
Εν μέρει το πρόβλημα λύνεται στη μίξη, αλλά αυτό που μου βελτίωσε θεαματικά την "πηγή" (μιλάω κυρίως για distortion και κυρίως για μονοπήνιους) ήταν ένα JAM dynassor το οποίο κομπρέσαρε αρκετά το σήμα και "έκοψε" ουρές με αποτέλεσμα το γκάζι να γίνει πιο γεμάτο και πιο "smooth". Και στην Epi έκανε δουλειά, απλά στην strato η διαφορά ήταν μέρα με νύχτα.
Επίσης, σε όλους τους ήχους που παίζω με ενισχυτή, στο direct εκτός του να ανοίγω την καμπίνα, συνήθως αφαιρώ λίγα πρίμα. Βέβαια αυτό είναι πιο πολύ θέμα γούστου, στα δικά μου αυτιά ακούγεται καλύτερα.
Αλήθεια, εσύ δεν είσαι ευχαριστημένος με το direct recording γενικά ή με οριμένους ήχους και κιθάρες όπως εγώ;
Καθαρά και overdrives έγραφε από την πρώτη στιγμή καταπληκτικά. Ειδικά ήχους με ελαφρύ gain, μπορώ να πω ότι τους έγραφε καλύτερα από το συνδυασμό amp + mic (τον οποίο βέβαια, όπως είπα και πριν, δεν κατέχουμε σαν "τεχνική").
Σε πιο distrorted ήχους, και ειδικά με τη stratocaster, η αλήθεια είναι ότι δεν με ενθουσίαζε το αποτέλεσμα. Όχι ότι ήταν κάτι το χάλια, απλά δεν συγκρινόταν με την απόδοση που είχε στο overdrive. Ο ήχος δεν ήταν σε καμία περίπτωση digi, αλλά σίγουρα ήταν λίγο πιο πρίμος και με λιγότερο όγκο από αυτό που θα ήθελα.
Εν μέρει το πρόβλημα λύνεται στη μίξη, αλλά αυτό που μου βελτίωσε θεαματικά την "πηγή" (μιλάω κυρίως για distortion και κυρίως για μονοπήνιους) ήταν ένα JAM dynassor το οποίο κομπρέσαρε αρκετά το σήμα και "έκοψε" ουρές με αποτέλεσμα το γκάζι να γίνει πιο γεμάτο και πιο "smooth". Και στην Epi έκανε δουλειά, απλά στην strato η διαφορά ήταν μέρα με νύχτα.
Επίσης, σε όλους τους ήχους που παίζω με ενισχυτή, στο direct εκτός του να ανοίγω την καμπίνα, συνήθως αφαιρώ λίγα πρίμα. Βέβαια αυτό είναι πιο πολύ θέμα γούστου, στα δικά μου αυτιά ακούγεται καλύτερα.
Αλήθεια, εσύ δεν είσαι ευχαριστημένος με το direct recording γενικά ή με οριμένους ήχους και κιθάρες όπως εγώ;