Πετάλι distortion-Ποιό λέτε???

bloody_sunday είπε:
Jase μέχρι στιγμής κανένα πετάλι του μπαρμπα-Seymour από αυτά που έχω δει δεν με έχει εμπνεύσει, είτε επειδή του έλειπε κάτι απροσδιόριστο στα σνομπ μου αυτιά, αν και με σαφή λαμπάτο ήχο (Lavabox, Twintube), είτε επειδή ήταν σαφώς μέτριο κατ'εμέ (Τweak Fuzz), είτε γιατί είχε υπερβολικό gain και κακώς δοσμένο (Μayhem), είτε γιατί είχε θαυμάσιο ήχο αλλά ήταν υπερβολικά περίπλοκο στο χειρισμό του (Shape Shifter).
Μέχρι τώρα μόνο απ'το νετ τα έχω ακούσει (δηλαδή δεν τα έχω ακούσει στην ουσία). Ήλπιζα το Metal Mayhem να ήταν καλύτερο απ'ότι το περιγράφεις γιατί ψάχνω για καλή και φορητή καφρίλα εδώ και καιρό και τουλάχιστον στους μαγνήτες ο γερο-Seymour με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο.

 
Koίτα βρε Jase, πρέπει οπωσδήποτε να το ακούσεις, μην με ακούς εμένα. Απλά μου φάνηκε ότι το gain του ενώ είναι σχεδιασμένο να σου... παίρνει το κεφάλι, μοιραία λόγω αποκεφαλισμού σου παίρνει και τα αυτιά.  ;D Και η default λύση για μένα για την πιο ωραια και μουσικη καφριλα είναι το dist προερχόμενο από τον ίδιο τον ενισχυτή. Πχ την ανατριχίλα που έχω νιώσει όταν ακούω από κοντά Mesa Rec και ακόμη περισσότερο τον Rivera Κnucklehead δεν νομίζω ότι θα τη νιώσω ποτέ από πετάλι (και ο τελευταίος έχει και θανατηφόρα καθαρά).

Τώρα θα μου πεις, τι μου λες... φορητή καφρίλα ζήτησα, όχι έναν πανάκριβο ενισχυτή. Νομίζω ότι αν πάρεις κάποιο dist και μετά από αυτό βάλεις ένα overdrive (ειδικά λαμπάτο), θα έχεις καλά αποτελέσματα. Ή να βάλεις ένα dist να δουλεύει πάνω σε "γρέζι" προερχόμενο από ενισχυτή. Εξαρτάται και πόσο φορητή τη θες, πχ ενισχυτή combo ή πετάλι; Πάρε μια Ακατανόμαστη να ξεμπερδεύεις!  :D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν και δεν είμαι και τόσο fan των high gain πεταλιών, θα σου πρότεινα να ακούσεις ένα πετάλι που μου φάνηκε ενδιαφέρον και κοντά σε αυτό που νομίζω ότι ψάχνεις:

το Black Magic του "δικού μας" electric wizard:

http://www.crazytubecircuits.com/black_magic.htm

1s.jpg


Σου ξαναλέω ότι δεν έχω την τρελή εμπειρία από πετάλια distortion, αλλά ήταν το μόνο distortion από όσα έγω δοκιμάσει, το οποίο ευχαριστήθηκα παίζοντας ;)

 
Έχω παίξει μαζί του και δεν μου άρεσε ιδιαίτερα... σαν βελτιωμένη (καραβελτιωμένη όμως) έκδοση του DS1 μου ακούστηκε, με μεγαλύτερη ευελιξία. Επειδή παρέπεμπε σε ήχο Randy Rhoads που δεν τον πάω με τίποτα (τον ήχο δλδ), δεν το συμπάθησα...

 
File mou,gia ta styl mousikis pou eipes nomizw oti to rat 8a se afhsei me to stoma anoixto!!!mporeis na pai3eis apo blues mexri metal me to sygkekrimeno petali-k einai sxetika f8ino gia tin poiotita tou.........

 
Φίλε dg*, καλωσόρισες, απλά αν παρατήρησες, όλοι γράφουμε ελληνικά κι όχι greeklish...

Καλή συνέχεια στο NOIZ ;)

 
Ολα τα κλιπάροντα εφφέ έχουν την ιδιαιτερότητα να επηρρεάζονται έτονα από τον ενισχυτή (και τα εφφέ) που ακολουθούν. Και βέβαια, από την κιθάρα που θα "πέσει" πάνω τους. Είναι σημαντικό να αξιολογούνται τα gasια στο δικό μας setup για να έχουμε καλύτερη εικόνα.  

Και αφού είπα αυτό, να αναφέρω κι εγώ το το big muff, το RAT και από τα λίγο πιο ακριβά to tube zone (κουμπιά να δει το μάτι σου εκεί...).

dg*, καλώς ήλθες... άκουσες τι είπε ο κ. Elavd?  :)

 
λοιπον mobynick εγω σου προτείνω να δοκιμάσεις το BOSS HM-2 (heavy metal 2)

δεν κυκλοφορει πλεον αλλα συχνα εμφανιζεται στις αγγελίες σε εξευτελιστικές τιμές (γυρω στα 30 ευρω).

για alternative ήχο ειναι τελειο και ακομη και να μην το εχεις σαν βασικό distortion ενα ακομη track με hm-2 σε studio ή σε live ΓΑ**ΕΙ! Ειδικά με τέλε και μονοπήνιες κιθάρες ξεχωρίζει μεσα στην μίξη και δίνει φοβερό ηχόχρωμα στον ήχο!

εγω σου προτείνω ανεπιφύλακτα να πάρεις ενα, η τιμη ειναι εξευτελιστική οπως ειπαμε και ακόμη και να μην σαρεσει ο ήχος του σίγουρα αν στο στούντιο κανεις ενα overdub με κιθαρα μεσα απο hm-2 θα ακούγεται απίστευτο!  ;)

 
bloody_sunday είπε:
Koίτα βρε Jase, πρέπει οπωσδήποτε να το ακούσεις, μην με ακούς εμένα. Απλά μου φάνηκε ότι το gain του ενώ είναι σχεδιασμένο να σου... παίρνει το κεφάλι, μοιραία λόγω αποκεφαλισμού σου παίρνει και τα αυτιά.  ;D
roflmfao.jpg


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Και η default λύση για μένα για την πιο ωραια και μουσικη καφριλα είναι το dist προερχόμενο από τον ίδιο τον ενισχυτή. Πχ την ανατριχίλα που έχω νιώσει όταν ακούω από κοντά Mesa Rec και ακόμη περισσότερο τον Rivera Κnucklehead δεν νομίζω ότι θα τη νιώσω ποτέ από πετάλι (και ο τελευταίος έχει και θανατηφόρα καθαρά).
Τώρα θα μου πεις, τι μου λες... φορητή καφρίλα ζήτησα, όχι έναν πανάκριβο ενισχυτή. Νομίζω ότι αν πάρεις κάποιο dist και μετά από αυτό βάλεις ένα overdrive (ειδικά λαμπάτο), θα έχεις καλά αποτελέσματα. Ή να βάλεις ένα dist να δουλεύει πάνω σε "γρέζι" προερχόμενο από ενισχυτή. Εξαρτάται και πόσο φορητή τη θες, πχ ενισχυτή combo ή πετάλι; Πάρε μια Ακατανόμαστη να ξεμπερδεύεις!  :D
όχι σε λίγο θα μου πεις να πάρω και τέλε  :D

Σοβαρά τώρα, το όλο θέμα κάπου με προβληματίζει. Συμφωνώ το καλύτερο είναι να παίρνω την παραμόρφωσή μου απ'τον ενισχυτή αλλά το πρόβλημα είναι ότι σε πρόβες και gigs μπορεί να σου τύχει άπό παντόφλα μέχρι κάτι εξαιρετικό. Οπότε έχουμε δυο περιπτώσεις:

1. Ο ήχος μου αλλάζει αναγκαστικά από ενισχυτή σε ενισχυτή, πολλές φορές προς το χειρότερο.

2. Άλλες φορές ξοδεύω πολύ ώρα μέχρι να καταλήξω σε καλό ήχο και άλλες φορές δεν έχω αυτή τη δυνατότητα χρονικά οπότε και συμβιβάζομαι αναγκαστικά με μέτριο ήχο που στην τελική δεν ταιριάζει με την υπόλοιπη μπάντα.

Οπότε απ'τη στιγμή που το μόνο που ελέγχω είναι η κιθάρα και τα πετάλια, αν υπήρχε ένα Pedal set που θα μου εξασφάλιζε σταθερή ποιότητα καφρίλας από ενισχυτή σε ενισχυτή με απόκλιση +/-10% θα ήμουν πανευτυχής.

Αλλά μάλλον είναι ουτοπία αυτό το πράγμα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν είναι ουτοπία. Η λύση δυστυχώς λέγεται πεταλιέρα...

ή

feta.jpg


ή

studiotone3.jpg


(ή βεβαίως οποιοσδήποτε άλλος πρακτικός, φορητός και ευέλικτος ενισχυτής της αρεσκείας σου που τον κουβαλάς μαζί σου σε κάθε ευκαιρία - αλήθεια, δεν έχεις τέτοιο δικό σου; ).

Σε πληροφορώ ότι έχω μιλήσει με επαγγελματίες και μου έχουν πει ότι παράτησαν όλα τα vintage gear για μια...Line 6 καρφί στην κονσόλα. Μερικοί από αυτούς έχουν συζητηθεί κι εδώ γύρω. Ο ήχος τους είναι ψιλομαπέξ αλλά με προσεκτικές ρυθμίσεις μετριάζεται αρκετά το κακό.

Και βέβαια, τα παράτησαν επειδή (α) φοβούνται μην πάθουν τίποτα ή κλαπούν, (β) βαριούνται να τα στήνουν και να τα ξεστήνουν, (γ) δεν μπορούν να κουβαλάνε τόσα κιλά, (δ) γιατί μια πεταλιέρα ή οτιδήποτε σου δίνει προκάτ ήχους έχει την πολυτέλεια να σου βγάζει ήχο "κονσέρβα" χωρίς να μετράς τις ιδιοτροπίες κάθε ενισχυτή. Τα ξέρεις, τι να σου λέω...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Earendil είπε:
Electrictabs τον λένε το Χρήστο βρε Ηλία...
Ου γαρ έρχεται μόνον το γήρας...:(

 
Earendil είπε:
το Black Magic του "δικού μας" electric wizard:http://www.crazytubecircuits.com/black_magic.htm
Electrictabs τον λένε το Χρήστο βρε Ηλία...
Ηλία τι πράματα είναι τούτα....??? Αχ... Προφανώς και δε εννοούσε εμένα ο Ηλίας, για αποφυγή παρεξηγήσεων, καλά τον διόρθωσε ο Earendil. Μακάρι δηλαδή να μπορούσα να κάνω ότι κάνει ο electrictabs!

Ηλία, vlade σε έχουν πει ποτέ???

Ηλία τι σκεφτόσουν ότα έγραφες το ποστ πονηρό αγόρι? Περιμένω τη συνέχεια σε πμ!

Ontopic τώρα... Εγώ στο φίλο μας θα του πρότεινα το εξής: Να πιάσεις τις μπάντες-κιθαρίστες των οποίων ο ήχος σου αρέσει και να κάνεις μια σχετική έρευνα για το τι εξοπλισμό χρησιμοποιούν. Αυτό βέβαια δεν είναι πανάκεια γιατί προφανώς ο ήχος τους εξαρτάται και από τους ενισχυτές που χρησιμοποιούν (που προφανώς αυτό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο) αλλά και από τα "δάχτυλα" προφανώς! Πάντως μια γεύση από τη χροιά τους θα την πάρεις αν χρησιμοποιήσεις έναν ενισχυτή ίδιας φιλοσοφίας και το distortion που χρησιμοποιούν.

Από εκεί και πέρα, η γνώμη μου για τις ξερές λύσεις (απλά πεταλάκια δηλαδή) είναι ότι τελικά εγώ έχοντας τους ίδιους πάνω κάτω μουσικούς προσανατολισμούς με εσένα κατέληξα να χρησιμοποιώ το rat 2 σαν βασικό μου distortion (με το εργοστασιακό opamp αν και κάποια στιγμή θα ψάξω να βρω το opamp που χρησιμοποιούσαν τα παλιά για να το αλλάξω γιατί πολλοί λένε ότι ο ήχος βελτιώνεται δραματικά). Το big muff το δοκίμασα αλλά όσο μου άρεσε ο ήχος του παίζοντας μόνος μου, τόσο με δυσκόλευε να το κάνω να ακουστεί παίζοντας με group, οπότε έπαψα να ασχολούμαι μαζί του (παραμένει όμως για μένα ανεκπλήρωτος έρωτας και θα ξανασχοληθώ μαζί του στο μέλλον μάλλον μέσω του byoc ή τέλως πάντων μιας custom λύσης συμβουλευόμενος τον J. Mascis των Dinosaur Jr. ο οποίως έχει στην κατοχή του δεκάδες muff από όλες τις εποχές και αν δεν κάνω λάθος έχει καταλήξει να χρησιμοποιεί την έκδοση που αντιγράφει το byoc). Το DS1 το έχω δοκιμάσει μόνο μέσω modelling οπότε δε λέω κουβέντα παραπάνω.

Τέλος, όταν χρησιμοποιούσα πετάλια ρύθμιζα το rat μου σε ένα low gain setting και το είχα σχεδόν συνέχεια ανοιχτό. Έτσι έπαιρνα τη χροιά του και είχα έναν crunchy tone πάνω στο καθαρό του ενισχυτή μου. Στο chain μου πριν από το rat είχα το boster της EHX με αρκετά ανεβασμένο το boost του και όταν ήθελα να τα "σπάσω" άνοιγα το booster. Έτσι το σήμα που "χτυπούσε" το rat ήταν δυνατότερο και προφανώς παραμόρφωνε πολύ παραπάνω.

 
Jasemeister είπε:
Σοβαρά τώρα, το όλο θέμα κάπου με προβληματίζει. Συμφωνώ το καλύτερο είναι να παίρνω την παραμόρφωσή μου απ'τον ενισχυτή αλλά το πρόβλημα είναι ότι σε πρόβες και gigs μπορεί να σου τύχει άπό παντόφλα μέχρι κάτι εξαιρετικό. Οπότε έχουμε δυο περιπτώσεις:

1. Ο ήχος μου αλλάζει αναγκαστικά από ενισχυτή σε ενισχυτή, πολλές φορές προς το χειρότερο.

2. Άλλες φορές ξοδεύω πολύ ώρα μέχρι να καταλήξω σε καλό ήχο και άλλες φορές δεν έχω αυτή τη δυνατότητα χρονικά οπότε και συμβιβάζομαι αναγκαστικά με μέτριο ήχο που στην τελική δεν ταιριάζει με την υπόλοιπη μπάντα.

Οπότε απ'τη στιγμή που το μόνο που ελέγχω είναι η κιθάρα και τα πετάλια, αν υπήρχε ένα Pedal set που θα μου εξασφάλιζε σταθερή ποιότητα καφρίλας από ενισχυτή σε ενισχυτή με απόκλιση +/-10% θα ήμουν πανευτυχής.

Αλλά μάλλον είναι ουτοπία αυτό το πράγμα.
επειδή είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα απο προβάδικο σε προβάδικο έψαχνα για έναν χρόνο, τη λύση για την βρώμα μου...

κατέληξα σίγουρα σε πολλά συμπεράσματα ένα εκ των οποίων είναι ότι αν το πετάλι έχει μόνο τα βασικά volume tone gain θα ακούς κάθε φορά σχεδόν τον χαρακτήρα του κάθε διαφορετικού ενισχυτή και θα ξενερώνεις..

άρχισα λοιπόν να ψάχνω για πετάλια με μεγάλη ευελιξία που να μου δίνουν πολλές επιλογές ρύθμισης του ήχου μου..

Βρήκα το Graphic Fuzz της Electro harmonix, το Bulldog της Vox, τα Demonizer και Womanizer της Damage Control, το Tube Zone της MI Audio και άλλα πολλά αξιόλογα πετάλια που σου προτείνω να τα δοκιμάσεις όλα σε όσους πιο πολλούς ενισχυτές μπορείς για να δεις κατά πόσο χάνουν τον χαρακτήρα τους...

Στο τέλος κατέληξα στο Tube Zone γιατί ήταν τρελά ευέλικτο και έτσι έχανε λιγότερο απ όλα τ άλλα και επίσης μου έδινε τον πιο tube-like ήχο απ όλα τ άλλα, ακόμα και απ τα λαμπάτα!!

πολλές επιλογές και με μεγάλο εύρος η κάθε μια!!

το πρόβλημα τώρα με τους διαφορετικούς ενισχυτές έχει σχεδόν λυθεί(σχεδόν γιατί αν πέσω πάνω σε κάποιον τελείως τζιτζικοενισχυτή δεν σώζεται ούτε με πεταλιέρα... :'( )και χαίρομαι επιτέλους τις πρόβες μου!! ;) 

 
@ bloody sunday

Ενισχυτή μικρό, καλό, ευέλικτο δεν έχω. Την γκουμούτσα τον ΑΝΑΞ έχω που ζυγίζει γύρω στα 30+ κιλά. Εδώ που τα λέμε για καιρό σκεφτόμουν τον orange tiny terror γι'αυτή τη δουλειά + κάποια πετάλια αλλά δεν έχω αξιωθεί να τον δοκιμάσω ακόμα.

@if_it_is

Thanks φίλε μου. Μήπως μπορείς να μου πεις σε ποιό μαγαζί δοκίμασες το κάθε πετάλι;

καλά έχω κάνει τρελό highjacking στο thread... :D

 
Ηλία τι πράματα είναι τούτα....??? Αχ... Προφανώς και δε εννοούσε εμένα ο Ηλίας, για αποφυγή παρεξηγήσεων, καλά τον διόρθωσε ο Earendil. Μακάρι δηλαδή να μπορούσα να κάνω ότι κάνει ο electrictabs!

Ηλία, vlade σε έχουν πει ποτέ???

Ηλία τι σκεφτόσουν ότα έγραφες το ποστ πονηρό αγόρι? Περιμένω τη συνέχεια σε πμ!
...Έναααα λάθος έεεεεκανααααααα, πρέεεεεπει να το πληρώωωωωσωωωωωω....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
elavd είπε:
...Έναααα λάθος έεεεεκανααααααα, πρέεεεεπει να το πληρώωωωωσωωωωωω....

Βασικα εκανες και εκεινο με τον ga15 και βγηκαν και φωτο με ενα (γκουχ) ταυριδιον, αλλά σε συγχωρουμε επειδη εισαι μικρος ακομα.

 
Jase, ο Τiny Terror είναι φοβερά εύκολος λόγω φορητότητας αλλά αποτελεί λύση που θα σου δίνει το dist. o ίδιος, όπως λέγαμε πριν. Λόγω σχεδιασμού, τα καθαρά του είναι σχεδόν ανυπαρκτα και αρκετά πετάλια σου θα "θάβονται" από αυτόν (υπόψη ότι έχει ένα κανάλι χωρίς footswitch, και δεν έχει effects loop οπότε όλα θα πρέπει αναγκαστικά να πάνε μπροστά, δλδ πριν τα gain stages του). Είναι τύπος ενισχυτή της γνωστής παραδοσιακής σχολής που τον βάζεις σε ένα setting και μετά παίζεις με τα vol & tone της κιθάρας σου και την ένταση του παιξίματός σου για να βγάλεις διαφορετικούς ήχους (γενικά είναι μια νοοτροπία back to the roots που πάντα με ενθουσίαζε).

Τα πετάλια της Electroharmonix που αναφέρονται είναι (συνήθως) στον Διαμαντόπουλο, το Vox δεξιά - αριστερά αλλά κυρίως στον Καγμάκη, αυτά της Damage Control (μπλιεαχ) πάλι στον Διαμαντόπουλο και το ΜΙ Audio για την Ελλάδα δεν έχω ιδέα, αν και στο σάιτ τους υπάρχει ελληνικός αντιπρόσωπος.

Και τελικά κατάλαβα ότι το Elavd είναι αναγραμματισμός του Vlad, μικρό όνομα της πραγματικής του ταυτότητας, also known as Vlad Dracul. Ιδού επί το έργον:

dracula-1958.jpg


Και μια προγενέστερη απεικόνισή του circa 1430.

photos_vlad.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παίδες ευχαριστώ πολύ.Νομίζω ότι πήρα πολύ καλές γνώμες και απόψεις. Ένα "ρεζουμέ" είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να τσεκάρω το RAT, μιας και φαίνεται να το προτιμούν αρκετοί. Θα σπεύσω από Δευτέρα να το δοκιμάσω κάπου. Thanx και ακούω και περισσότερες απόψεις....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top