Πεταλάκια Behringer

Εχω το BLE-100 (bass limiter-enhancer)

το GEQ-700 (γραφικο eq 7 περιοχων) και το

Χ-Vamp.

Τα πεταλακια αναπαυονται στη ντουλαπα μου...

το BLE-100 δεν ηταν ιδιαιτερα κακο,αλλα δεν εχω και

μετρο συγκρισης.

Το EQ.....τετοιο φυσημα δεν εχει ουτε το Akai shred-o-matic μου με ολα τα pot τερματισμενα!!!!

Οσο για το Χ-Vamp,πολυ ικανοποιητικο σε ηχο,πολλες φορες το προτιμω απο το Guitar rig αν θελω απλα να ανοιξω μηχανηματα και να παιξω(δεν εχω ενισχυτη,παιζω απο active 2.1 monitors),αλλα.....

μετα απο 2 χρονια οικιακης χρησης (και μονιμως πανω σε UPS οπως ολα τα "εργαλεια" μου) εχει παθει Αλτσχαιμερ....κοινως 9 στις 10 φορες που θα το ανοιξω εχουν γ@%$#ει ολα τα presets.Δεν εχει κανει καν factory reset,απλα ειναι ολα αχρηστα!!!Και βεβαια πρεπει να του κανω εγω reset και να ξαναπρογραμματισω 4-5 preset που χρησιμοποιω.Βεβαια για 90¤ που το πηρα,νομιζω οτι 45¤ το χρονο για αρκετα καλα models ενισχυτων και εφε εχει κανει την αποσβεση του!

 
... τότε και η Αλεξανδράτου αν πάρει 30 κιλά θα είναι μπαζο του κερατά.
Ποιά είναι η Αλεξανδράτου ?

(μήπως και έχει περισσότερο ενδιαφέρον απο τα πεταλάκια)

 
... τότε και η Αλεξανδράτου αν πάρει 30 κιλά θα είναι μπαζο του κερατά.
Ποιά είναι η Αλεξανδράτου ?

(μήπως και έχει περισσότερο ενδιαφέρον απο τα πεταλάκια)
αυτο ειναι το μονο σιγουρο :D

τα χερακια εξω απτις τσεπες :wink:

στις ταστιερες και στα τρεμολα please :D :D

 
Οταν μια εταιρεία κάνει modeling σε πεταλάκια και ενισχυτές δεν κανει reverse engineering με άλλο τρόπο/μέσο ?
Δεν θα έπρεπε τότε να θίξουμε το θέμα και για το Tonelab' date=' το Line6, το GT8 και δεν ξέρω πόσα άλλα ?[/quote']

Μια διαφορά είναι ότι οι εταιρίες αυτές συνήθως το γράφουν στο μανουαλ τι προσομοιώνουν (για την Tonelab δεν ορκίζομαι). Αυτό σημαίνει ότι 1 μέρος από τα λ7 πάνε σε αυτές τις εταιρίες. Κάτι σαν τα δικαιώματα 1 πράμα. Οπότε να τα λ7 για το R&D και οι ψηλές τιμές!
 
παρα πολλα χρηματα εξοικονομουν οι "φτηνες εταιριες " (behringer fristline bluesky) και απο την ελλειψη ποιοτικου ελεγχου. Μια μεγαλη εταιρια που προσεχει την αξιοπιστια των προιοντων της (με το αναλογο κοστος που καταληγει φυσικα στην τιμη) καθε καποιο αριθμο προιοντων της αλυσιδας παραγωγης , σταματαει την παραγωγη παιρνει ενα τεμαχιο , το δοκιμαζει και αφου κανει διαφορους λειτουργικους και ποιοτικους ελεγχους συνεχιζει την παραγωγη. το ποσο συχνα και σχολαστικα γινεται αυτο εχει μεγαλο αντικτυπο στο κοστος παραγωγης.

γιαυτο συχνα θα δειτε δυο ολοιδια σχεδιασμενες ηλ συσκευες (μερικες φορες και πανομοιοτατες) με ιδια ή παρομοια υλικα αλλα αισθητη διαφορα τιμης(διαφορετικη μαρκα και τα δυο).

 
To Vintage distortion που εχω ακουγεται αρκετα καλο για τα λεφτα του και ψιλοπιστο στο Big Muff που αντιγραφει! +++ στο οτι το συγκεκριμενο δεν ειναι πλαστικο
Ας δούμε και το original έτσι για εκπαιδευτικό σκοπό :wink:

Μετά το πιο προηγηθέν video διαπίστωσα ότι τα Behringer έχουν όλα την ίδια χαρακτηριστική πλαστικούρα στον ήχο.Τουλάχιστον δεν ξύνει πολύ.

:D

 
εμένα μου ακούγονται τρισάθλια και τα δυο

είμαι εντελώς μα εντελως αντι-fuzz τύπος :wink:

άκουσα θόρυβο απτο 'καλο' electro harmonix η με πείραξε το video της Τζούλιας???

 
Εγώ από την άλλη πεθαίνω για το fuzz... βίντατζ, μοντέρνο, χεντριξικό, πεητζικό, στόνερ... όλες τις γεύσεις! :twisted:

O θόρυβος στο Big Muff μπορεί να προέρχεται από πάρα πολλές αιτίες (όπως τα συζητούσαμε εδώ).

Το δικό μου είναι μια χαρά. Πάντως να μην αρχίσω με τον τύπο του βίντεο... τον βρίζω συνεχώς...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μόνο που στην προκειμένη περίπτωση ο mr.κουλός μας παίζει με την ίδια αμερικάνα τελε με τον ίδιο ενισχυτή και το behringer δεν βγάζει τον θόρυβο του muff.

λες να παρεξηγήθηκε? :D

 
Μπορεί να είναι λόγω του ότι και το behringer έχει μεταλλικό κουτάκι! ;)

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top