Καλημέρα συν-φορουμίτες, ελπίζω να είστε όλοι καλά.
Μετά λοιπόν την καθιερωμένη διαδικασία παραγγελίας απο το Θωμά (συγκεκριμένα για καμπίνα Epiphone) και έχοντας λάβει τα verification email κτλ κτλ... κάθησα κι εγώ σαν παιδί ;D και περίμενα την παραγγελία μου να έρθει...
Πού όμως??? δεν έλεγε να έρθει...
Επικοινωνώ μετά απο 3 ημέρες με το εν λόγω κατάστημα (συνήθως ξέρω οτι με φορτηγό παίρνει περίπου 2 μέρες να φτάσει Ελλάδα) και το σηκώνει μια ευγενέστατη δεσποινίδα η οποία με διαβεβαιώνει ότι θα παραλάβω την καμπίνα την επόμενη ημέρα. Όλα καλά μέχρι εδώ...
Μόνο που και την επόμενη ημέρα δεν ήρθε απολύτως τίποτα. Αποφασίζω λοιπόν και εγώ πριν αρχίσω να νευριάζω, να πάρω τηλ τον πωλητή που είναι υπεύθυνος για την παραγγελία μου, ο οποίος αν και δεν είχε Ελληνικό όνομα φαινόταν να μιλάει τη γλώσσα αρκετά καλά. Ακολουθεί ο διάλογος μου με το εν λόγω άτομο:
Vassilis: Καλησπέρα, να ρωτήσω για την παραγγελία μου? να σας δώσω τον αριθμό πελάτη?
Thomman: Ναί, για δώσε μου
Vassilis: 000000000
Thomann: Και τί θες εγώ να σου πώ τώρα? (πίεση 15)
Vassilis: Πότε θα παραλάβω τα πράγματα μου, τί άλλο να θέλω δηλαδή?
Thomann: Δεν έχει καμπίνα φίλε, δεν ξέρω πότε θα παραλάβω... (πίεση 22)
Vassilis: Ένα λεπτάκι, χτες μίλησα με κάποια κοπέλα απο την εταιρέια σου και με διαβεβαίωσε ότι σήμερα θα είχε φτάσει σε εμένα
Thomann: Κοίταξε φίλε, όταν λείπω εγώ απο το γραφείο, οι κοπέλες συνήθως λένε μαλακίες.
Vassilis: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? :-X :-X (πίεση 27,2)
Σου έχω στείλει 3 email και δεν έχεις απνατήσει σε κάνένα, δε νομίζεις ότι θα έπρεπε να με είχες ενημερώσει οτι το προιόν είναι stockout ιδίως όταν εγώ έβαλα την παραγγελία ήταν in stock?
Thomann: Φίλε, ξέρεις΄πόσα email παίρνω εγώ την ημέρα?
Vassilis: Φίλε, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μου...
Thomann: Δεν ξέρω πως το φαντάζεσαι εσύ εκεί το πως δουλεύουμε..
Vassilis: Επειδή το φαντάζομαι, και τη δουλειά σου ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν την κάνεις καλά, ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ επί τόπου την παραγγελία μου. Θέλω και γραπτή ενημέρωση ότι ακυρώθηκε, ή μήπως σου ζητάω πολλά?
Thomann: Ακυρώνεται, στο λέω εγώ τώρα. δεν έχω χρόνο να στέλνω email!!!! :
Vassilis: Thanks for nothing! You just lost a customer (και το κλείνω) :-X
Περιττό να σας πω ότι μου ανέβηκε η πίεση στο 30 με αυτά που άκουσα, και δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω απο κεί εκτός αν έχει κάτι που δεν μπορώ να το βρώ αλλού...
Περιμένω τις απόψεις σας,γιατί δεν ξέρω, μπορέι εγώ να είμαι παρανοικός...
Μετά λοιπόν την καθιερωμένη διαδικασία παραγγελίας απο το Θωμά (συγκεκριμένα για καμπίνα Epiphone) και έχοντας λάβει τα verification email κτλ κτλ... κάθησα κι εγώ σαν παιδί ;D και περίμενα την παραγγελία μου να έρθει...
Πού όμως??? δεν έλεγε να έρθει...
Επικοινωνώ μετά απο 3 ημέρες με το εν λόγω κατάστημα (συνήθως ξέρω οτι με φορτηγό παίρνει περίπου 2 μέρες να φτάσει Ελλάδα) και το σηκώνει μια ευγενέστατη δεσποινίδα η οποία με διαβεβαιώνει ότι θα παραλάβω την καμπίνα την επόμενη ημέρα. Όλα καλά μέχρι εδώ...
Μόνο που και την επόμενη ημέρα δεν ήρθε απολύτως τίποτα. Αποφασίζω λοιπόν και εγώ πριν αρχίσω να νευριάζω, να πάρω τηλ τον πωλητή που είναι υπεύθυνος για την παραγγελία μου, ο οποίος αν και δεν είχε Ελληνικό όνομα φαινόταν να μιλάει τη γλώσσα αρκετά καλά. Ακολουθεί ο διάλογος μου με το εν λόγω άτομο:
Vassilis: Καλησπέρα, να ρωτήσω για την παραγγελία μου? να σας δώσω τον αριθμό πελάτη?
Thomman: Ναί, για δώσε μου
Vassilis: 000000000
Thomann: Και τί θες εγώ να σου πώ τώρα? (πίεση 15)
Vassilis: Πότε θα παραλάβω τα πράγματα μου, τί άλλο να θέλω δηλαδή?
Thomann: Δεν έχει καμπίνα φίλε, δεν ξέρω πότε θα παραλάβω... (πίεση 22)
Vassilis: Ένα λεπτάκι, χτες μίλησα με κάποια κοπέλα απο την εταιρέια σου και με διαβεβαίωσε ότι σήμερα θα είχε φτάσει σε εμένα
Thomann: Κοίταξε φίλε, όταν λείπω εγώ απο το γραφείο, οι κοπέλες συνήθως λένε μαλακίες.
Vassilis: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? :-X :-X (πίεση 27,2)
Σου έχω στείλει 3 email και δεν έχεις απνατήσει σε κάνένα, δε νομίζεις ότι θα έπρεπε να με είχες ενημερώσει οτι το προιόν είναι stockout ιδίως όταν εγώ έβαλα την παραγγελία ήταν in stock?
Thomann: Φίλε, ξέρεις΄πόσα email παίρνω εγώ την ημέρα?
Vassilis: Φίλε, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μου...
Thomann: Δεν ξέρω πως το φαντάζεσαι εσύ εκεί το πως δουλεύουμε..
Vassilis: Επειδή το φαντάζομαι, και τη δουλειά σου ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν την κάνεις καλά, ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ επί τόπου την παραγγελία μου. Θέλω και γραπτή ενημέρωση ότι ακυρώθηκε, ή μήπως σου ζητάω πολλά?
Thomann: Ακυρώνεται, στο λέω εγώ τώρα. δεν έχω χρόνο να στέλνω email!!!! :
Vassilis: Thanks for nothing! You just lost a customer (και το κλείνω) :-X
Περιττό να σας πω ότι μου ανέβηκε η πίεση στο 30 με αυτά που άκουσα, και δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω απο κεί εκτός αν έχει κάτι που δεν μπορώ να το βρώ αλλού...
Περιμένω τις απόψεις σας,γιατί δεν ξέρω, μπορέι εγώ να είμαι παρανοικός...