Περίπτωση Παραγγελίας- Thomann...ΝΤΡΟΠΗ (εξυπηρέτηση για πολύ κλάμμα...)

Status
Not open for further replies.

vavel80

Νέο μέλος
Μηνύματα
134
Πόντοι
16
Καλημέρα συν-φορουμίτες, ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Μετά λοιπόν την καθιερωμένη διαδικασία παραγγελίας απο το Θωμά (συγκεκριμένα για καμπίνα Epiphone) και έχοντας λάβει τα verification email κτλ κτλ... κάθησα κι εγώ σαν παιδί  ;D και περίμενα την παραγγελία μου να έρθει...

Πού όμως??? δεν έλεγε να έρθει...

Επικοινωνώ μετά απο 3 ημέρες με το εν λόγω κατάστημα (συνήθως ξέρω οτι με φορτηγό παίρνει περίπου 2 μέρες να φτάσει Ελλάδα) και το σηκώνει μια ευγενέστατη δεσποινίδα η οποία με διαβεβαιώνει ότι θα παραλάβω την καμπίνα την επόμενη ημέρα. Όλα καλά μέχρι εδώ...

Μόνο που και την επόμενη ημέρα δεν ήρθε απολύτως τίποτα. Αποφασίζω λοιπόν και εγώ πριν αρχίσω να νευριάζω, να πάρω τηλ τον πωλητή που είναι υπεύθυνος για την παραγγελία μου, ο οποίος αν και δεν είχε Ελληνικό όνομα φαινόταν να μιλάει τη γλώσσα αρκετά καλά. Ακολουθεί ο διάλογος μου με το εν λόγω άτομο:

Vassilis: Καλησπέρα, να ρωτήσω για την παραγγελία μου? να σας δώσω τον αριθμό πελάτη?

Thomman: Ναί, για δώσε μου

Vassilis: 000000000

Thomann: Και τί θες εγώ να σου πώ τώρα? (πίεση 15)

Vassilis: Πότε θα παραλάβω τα πράγματα μου, τί άλλο να θέλω δηλαδή?

Thomann: Δεν έχει καμπίνα φίλε, δεν ξέρω πότε θα παραλάβω... (πίεση 22)

Vassilis: Ένα λεπτάκι, χτες μίλησα με κάποια κοπέλα απο την εταιρέια σου και με διαβεβαίωσε ότι σήμερα θα είχε φτάσει σε εμένα

Thomann: Κοίταξε φίλε, όταν λείπω εγώ απο το γραφείο, οι κοπέλες συνήθως λένε μαλακίες.

Vassilis: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? :-X :-X (πίεση 27,2)

Σου έχω στείλει 3 email και δεν έχεις απνατήσει σε κάνένα, δε νομίζεις ότι θα έπρεπε να με είχες ενημερώσει οτι το προιόν είναι stockout ιδίως όταν εγώ έβαλα την παραγγελία ήταν in stock?

Thomann: Φίλε, ξέρεις΄πόσα email παίρνω εγώ την ημέρα?

Vassilis: Φίλε, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μου...

Thomann: Δεν ξέρω πως το φαντάζεσαι εσύ εκεί το πως δουλεύουμε..

Vassilis: Επειδή το φαντάζομαι, και τη δουλειά σου ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν την κάνεις καλά, ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ επί τόπου την παραγγελία μου. Θέλω και γραπτή ενημέρωση ότι ακυρώθηκε, ή μήπως σου ζητάω πολλά?

Thomann: Ακυρώνεται, στο λέω εγώ τώρα. δεν έχω χρόνο να στέλνω email!!!! ::)

Vassilis: Thanks for nothing! You just lost a customer (και το κλείνω) :-X

Περιττό να σας πω ότι μου ανέβηκε η πίεση στο 30 με αυτά που άκουσα, και δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω απο κεί εκτός αν έχει κάτι που δεν μπορώ να το βρώ αλλού...

Περιμένω τις απόψεις σας,γιατί δεν ξέρω, μπορέι εγώ να είμαι παρανοικός...

 
να αφησεις τις δικες μας αποψεις ησυχες και να επικοινωνησεις ΑΜΕΣΩΣ με τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ του Thomann,αναφεροντας τους τι ακριβως εγινε.

θα στειλεις ΕΠΙΣΤΟΛΗ εδω (ειναι ο CEO του ΤHOMANN & σιγουρα θα ενδιαφερθει ιδιαιτερα για αυτα που εχεις να του πεις)


Hans Thomann (privare & confidential)



Treppendorf 30



D-96138 Burgebrach



Germany


εναλλακτικα μπορεις να του στειλεις και email ([email protected])

αυτα που περιγραφεις ειναι πρωτοφανη και δεν μου εχουν ΠΟΤΕ συμβει (πρεπει να εχω κανει πανω απο 50 παραγγελιες στον Thomann & η εξυπηρετηση ηταν παντα ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ) προφανως επεσες σε συγκεκριμενο υπαλληλο ο οποιος και πρεπει (αν φυσικα ειναι αληθεια οσα γραφεις) να φυγει απο αυτη τη θεση.

 
δηλαδή έχουν κι άλλον που μιλά ελληνικά πέραν του αγγελόπουλου;

δεν νομίζω ο αγγελόπουλος να μιλούσε ποτέ έτσι

 
Δεν ήταν ο Αγγελόπουλος παιδιά, ο πωλητής που μου μίλησε και μου φέρθηκε έτσι, λέγεται Salim...

Δεν έχω λόγο να πω ψέμματα παιδιά, έχω κάνει αρκετέ φορές παραγγελία απο το εν λόγω κατάστημα, και η εξυπηρέτηση ήταν πραγματικά υποδειγματική. Ο τύπος μιλούσε και φερόταν πολύ κομπλεξικά...

Θα κάνω την επιστολή, ΔΕΝ πρόκειται να το αφήσω έτσι σε καμία περίπτωση...

 
Nαι, εγω πριν κανα 2 χρονια είχα μιλησει με μια κοπελα στα ελληνικα.

Συμφωνω με τον Σουπερφανκ επεσες σε τρελη περιπτωσαρα ή σε πρωταπριλια, σε όλα τα ευρωπαϊκα καταστηματα που εχω αγορασει ήταν όλοι αψογοι.

Βεβαια ήσουν και συ λίγο υπερβολικος. Σε 3 μερες ειπες "που ομως, δεν ελεγε να ερθει". Αυτό δε δικαιολογεί την συμπεριφορά του υπαλληλου αλλα με 3-4 μερες ακόμα υπομονη το πολυ θα είχες την καμπινα σου :)

 
Σίγουρα υπομονή είναι καλό να κάνεις.. Γιατί έτσι έχουμε μάθει... Μόνο και μόνο για να μην εξοργιζόμαστε...

Όταν σου λέει ο επαγγελματίας πωλητής οτι την τάδε μέρα θα το έχεις ΠΡΕΠΕΙ να το έχεις.

Αλλά επειδή ποτέ δεν γίνεται αυτό (Κυρίως στην Ελλάδα που μεγάλο βάρος ρίχνω στους Ελληνάρες γραφειοκράτες) απλά περιμένουμε...

 
με τον Salim είχα μιλησει κι εγώ κατά τον Μάρτιο για παραγγελία που πήγε καλά αλλά ο τύπος δεν μου φάνηκε και ο καταλληλότερος για την θέση αυτή. ήταν λίγο απότομος του στύλ χάρη σου κάνω

 
E7#9 είπε:
με τον Salim είχα μιλησει κι εγώ κατά τον Μάρτιο για παραγγελία που πήγε καλά αλλά ο τύπος δεν μου φάνηκε και ο καταλληλότερος για την θέση αυτή. ήταν λίγο απότομος του στύλ χάρη σου κάνω
μάλλον στο δρόμο από αραβία προς Γερμανία έκανε μερικά φεγγάρια  υπάλληλος στο ελαδιστάν και πήρε τον αέρα

 
Επίσης ενημέρωσέ τους ότι έχεις ανοίξει θρεντ συζήτησης στο μεγαλύτερο μουσικό σάιτ στην Ελλάδα - στο οποίο παλιότερα μόνο καλά πράγματα γραφονταν για τον Thomann, ο οποίος αποτελούσε σημείο αναφοράς για τις αγορές από το νετ - και ότι υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις παραπόνων από τον Thomann εξαιτίας του εν λόγω υπαλλήλου. (Αυτό το τελευταία γράψτο όπως στο λέω - ότι έχεις παράπονο από τον Thomann πρώτα και μετά από τον υπάλληλο)

 
ωχ,παλι στα Mc Donalds τον βλεπω τον Σελιμ... ;D

 
neeq είπε:
Nαι, εγω πριν κανα 2 χρονια είχα μιλησει με μια κοπελα στα ελληνικα.

Συμφωνω με τον Σουπερφανκ επεσες σε τρελη περιπτωσαρα ή σε πρωταπριλια, σε όλα τα ευρωπαϊκα καταστηματα που εχω αγορασει ήταν όλοι αψογοι.

Βεβαια ήσουν και συ λίγο υπερβολικος. Σε 3 μερες ειπες "που ομως, δεν ελεγε να ερθει". Αυτό δε δικαιολογεί την συμπεριφορά του υπαλληλου αλλα με 3-4 μερες ακόμα υπομονη το πολυ θα είχες την καμπινα σου :)
Φίλε καλησπέρα,

δε νομίζω ότι ήμουν υπερβολικός, αφού μίλησα με εκρπόσωπο της εταιρίας και μου είπε άυριο θα το έχεις...

όσο για το υπομονή άλλες 2-3 μέρες δεν ισχίει καθώς ο τύπος ούτε ήξερε πότε θα τα έστελνε,,,Νομίζω ότι όλοι μας κάπως  έτσι θα αντιδρούσαν...

Έστειλα και το mail με παράπονα και αναμένω απάντηση...Είδωμεν συνφορμουμίτες...

 
Superfunk είπε:
ωχ,παλι στα Mc Donalds τον βλεπω τον Σελιμ... ;D
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Μου φτιαξες τη διάθεση superfunk, είμαι στο γραφείο και έχω κοκκινίσει απο τα γέλια ;D ;D ;D ;D ;D

 
http://www.thomann.de/gr/faq_2_156.html

Who do I contact for praise, criticism or feedback?

If you have a problem with an order or an employee of Thomann or you feel you have not been treated satisfactory, just send an email directly to [email protected] (Hans Thomann). Our managing director, Hans Thomann, is personally reading every mail which is addressed to him. He may sometimes not be able to answer personally every mail, but you can be sure to be heard and that everything will be done to take care of you in an even better way in future.


 
Και η δικάιωση, ήρθε σε μόλις 5 λεπτά αφότου έστειλα το mail...

ΤΕΡΜΑ Ο Salim από το customer telephone service.

Διαβάστε παρακάτω:

thank you very much for your email and your input.

We are very sorry that you were not treatened in the correct way. This behaviour was not ok and I would like to apologize also in the name of Mr. Thomann, who is out of the office at the moment.

The EPIPHONE VALVE JUNIOR 1X12" CABINET you have ordered on December 6th is definitely in stock at the moment, it arrived on December 10th.

Please let me know if I can send you the Cabinet for a special price of 95 Euros and free shipping.

Again, I feel very sorry for all the inconveniences caused.

We will talk to Salim this afternoon and will find a working place for him without any telephone contact.

;D

 
Ωραια,φανταζομαι οτι και το παραπονο που εκανα χθες σε μια  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ θα τυχει της ιδιας μεταχειρησης.... ;D ;D ;D

 
Superfunk είπε:
ωχ,παλι στα Mc Donalds τον βλεπω τον Σελιμ... ;D
μπα τελικά μάλλον θα ξεφορτώνει πιάνα και καμπίνες 4x12 από τις νταλίκες...  ::)

 
gdevelek είπε:
μάλλον στο δρόμο από αραβία προς Γερμανία έκανε μερικά φεγγάρια  υπάλληλος στο ελαδιστάν και πήρε τον αέρα
Μπααα, θα ήταν μόνιμος και δε θα είχε φύγει ποτέ.

 
Superfunk είπε:
Ωραια,φανταζομαι οτι και το παραπονο που εκανα χθες σε μια  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ θα τυχει της ιδιας μεταχειρησης.... ;D ;D ;D
Πήρες τηλ. σε ελληνική δημόσια υπηρεσία, απάντησε κάποιος το τηλέφωνο και τον κατήγγειλες;;; ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ;;;;

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top