Pat Metheny - The Synclavier 1986

Να πω κάτι γενικότερο που παρατηρώ στο νοιζ.

Όταν γράφεται κάτι ''περίρεγο'' ας πούμε να είστε σίγουροι ότι προβάλλεται πολύ περισότερο(αν απασχολεί αυτό τον διαχειριστή) όταν γίνεται ντόρος, οι αναγνώσεις στα θέματα με διαμπλεκτισμούς είναι πολύ περισότερες από θέματα που απλά μια ''περιέργη'' άποψη  περάστηκε στα ψιλά.

Πάντως εγώ αν και το διάβασα δεν έμεινα καθόλου εκεί.

 
Waterfall-K είπε:
Τι δεν καταλαβαινεις βρε Jazzjoker?? Αναπολω την εποχη που samplers ειχαν μονο μουσικοι και οχι καθε ειδους ασχετοι. Και απλα το ανεφερα, ελεος δηλαδη, το Κυπριακο αν συζηταγαμε θα γραφαμε λιγοτερα.

Μονο ο Terry με καταλαβαινει εδω μεσα? Μιλα Terry γιατι εγω κουραστηκα ;D
Αυτός που έχει στα χέρια του ένα sampler είναι μουσικός, αυτό σου διαφεύγει.

"Αν κάποιος σύγκρινε το πως παίζω κιθάρα με έναν μεγάλο σαν τον BBKing, θα αισθανόμουν λίγο γελοίος... αλλά είμαι καλλιτέχνης και ακόμη και αν μου δώσεις μία τούμπα, κάτι αξιόλογο θα βγάλω από αυτήν" - Τζων Λέννον.

 
Όσο και αν 'προβάλλεται' το κάθε thread, πιστέψετε το όταν λέμε ότι τα hits δεν είναι το ζήτημα (αυτό μπορεί να αναγνωσθεί ποικιλλοτρόπως και σε σχέση με άλλο κοντινό πρόσφατο thread :D). Εαν ήταν να θυσιαστεί το επίπεδο της κάθε συζήτησης για να γίνεται doros, θα είχε απαξιωθεί εντελώς το forum. Κατά τα άλλα, όταν έχει εξηγήσει τόσο αναλυτικά ο admin τι ενόχλησε εν προκειμένω και η απάντηση είναι 'dhladh eleos :p', δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα η συζήτηση.

 
marathon είπε:
...και σήμερα, ότι έχει παραπάνω από 1 tone και 1 volume...σα διαστημόπλοιο σου φαίνεται! :D :D
Δύο volumes φίλος... δύο και ένα tone  ;D ;D ;D ;) (λέγονται Jazz Bass)  ;D ;D ;D

ΥΓ: Βρε παιδιά μην κολλάτε... Ο Waterfall-K έδωσε έμφαση στην αγανάκτηση του, για ένα ζήτημα που πάρα πολλοί από εμάς το έχουμε συζητήσει κατ ιδίαν- το γεγονός ότι στις ημέρες μας everybody is a «producer»  ;D λόγο των υπολογιστών. Του βγήκε πιο «επιθετικά». ΟΚ... το έκανε, no harm done...

Ας βάλουμε μια τελεία εκεί.  ;)

 
trolley είπε:
Αυτός που έχει στα χέρια του ένα sampler είναι μουσικός, αυτό σου διαφεύγει.
Αυτο δυστυχως εχει παψει να ισχυει εδω και αρκετα χρονια.

 
Waterfall-K είπε:
Αυτο δυστυχως εχει παψει να ισχυει εδω και αρκετα χρονια.
Εκδηλώνεις σύγχυση, οπότε ας προσπαθήσω να σε βοηθήσω :) :) :).

Ο μύθος του ακριβού οργάνου, το οποίο βρίσκεται μόνο στα χέρια των ικανότερων οι οποίοι (εντελώς συμπτωματικά) έχουν τη δυνατότητα να το πληρώσουν, δεν έχει καμία σχέση με τη μουσική, ούτε ως τέχνη, ούτε ως επάγγελμα.

Είχε κάποια αλήθεια, την περίοδο που κατασκευάστηκαν κορυφαία ακουστικά όργανα, τα οποία κατέληξαν να είναι παν-σπάνια όταν πέθαναν οι αρχικοί κατασκευαστές τους, και συντηρήθηκε (για λίγο ευτυχώς) την περίοδο της εμφάνισης των ψηφιακών οργάνων.

Στις μέρες μας, αυτά τα εργαλεία είναι προσιτά σε πολλούς ανθρώπους και - με την εξαίρεση ειδικώς ξεροκέφαλων ανθρώπων - όλοι αναγνωρίζουμε ότι αυτό είναι καλό πράγμα.

Οπότε, αυτό που γράφεις είναι εντελώς λάθος: στην Ελλάδα, π.χ., την περίοδο που αυτά τα όργανα ήταν ακριβότατα, οι μόνοι που τα είχαν έχουν αφήσει πίσω τους μηδενική μουσική ιστορία και αποτελούν (αρκετοί από αυτούς) περίγελο και παράδειγμα προς αποφυγήν.

Ελπίζω ότι θα αναθεωρήσεις και ότι δε θα με αναγκάσεις να αναφέρω ονόματα (όχι ότι κολλάω, εδώ που τα λέμε).

 
trolley είπε:
Ο μύθος του ακριβού οργάνου, το οποίο βρίσκεται μόνο στα χέρια των ικανότερων οι οποίοι (εντελώς συμπτωματικά) έχουν τη δυνατότητα να το πληρώσουν, δεν έχει καμία σχέση με τη μουσική, ούτε ως τέχνη, ούτε ως επάγγελμα.
όλα τα +. Είμαι πολύ περίεργος για το πως θα μπορούσε κάποιος να επιχειρηματολογήσει σοβαρά εναντίον της παραπάνω παραγράφου.
 
trolley είπε:
Εκδηλώνεις σύγχυση, οπότε ας προσπαθήσω να σε βοηθήσω...
Εσυ μαλλον εκδηλωνεις δυσκολια κατανοησης του τι εννοω, ή απλα θες κουβεντουλα.

Τα συμπερασματα σου δεν εχουν καμια σχεση με οσα εγραψα και εννοω. Διαβασε ξανα τι εχω γραψει, δεν ειναι δυνατον μονο ο Terry να καταλαβε. ::)

 
οι μόνοι που τα είχαν έχουν αφήσει πίσω τους μηδενική μουσική ιστορία και αποτελούν (αρκετοί από αυτούς) περίγελο και παράδειγμα προς αποφυγήν.
λες αηδιες & εισαι και κομμουνιστης!

ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ βγανανε τα παλικαρια  

Eurovision 1987 - Bang - Stop

 
Superfunk είπε:
Eurovision 1987 - Bang - Stop
ντροπή σου...αυτό ήταν καρφί για τον Τέρρυ που κατάλαβε? ;D ;D

 
Waterfall-K είπε:
Εσυ μαλλον εκδηλωνεις δυσκολια κατανοησης του τι εννοω, ή απλα θες κουβεντουλα.
Είμαι υπέρ της κουβεντούλας... ειδικά τώρα που ο SF έβαλε και το σωστό soundtrack.

:) :) :) :)

 
Καλα, ανοιξε ενα ασχετο ποστ στο

trolley είπε:
Είμαι υπέρ της κουβεντούλας...
Οκ τοτε, στειλε μου την MSN addy σου να τα πουμε απο "κοντα" ;D

 
Δεν καταλαβαίνω το... μίσος για τα sampler  ;D Δηλαδή οι φθηνές κιθάρες, τα PC, τα φτηνά (ή σπασμένα) προγράμματα, οι προσιτές κάρτες ήχου και όλα αυτά, δεν διέδωσαν σε πάρα πολλούς την έννοια του home studio?

Προσωπικά τα μεγάλα "σκουπίδια" και γενικά όλη αυτήν την καταστροφή της αισθητικής την βλέπω (ξανά και ακόμα ) από τους τύπους με τα τεράστια studio και τα απλησίαστα μηχανήματα. Αν κάποιος νιώθει να απειλείται από τον πιτσιρικά που βγάζει ένα ντεμάκι με λούπες, τότε κάτι δεν κάνει καλά  ;)    

 
Ας υποθέσουμε ότι είμαι ο Μήτσος Πριτσαπίδουλας...

Έχω αγοράσει ένα ωραίο κομπιούτερ, το έχω φορτώσει με όλα τα plug in, τα sampler, τα Cubase... τα πάντα όλα...

Έχω πάρει και μια ωραία κάρτα ήχου... συνδέω την κιθάρα μου, μπάσο, φωνή... όλα τζετ.

Αρχίζω να γράφω τις μουσικές μου...

Μετά από λίγο καιρό που «το έχω», το σκέφτομαι πιο «σφαιρικά» το ζήτημα...

Εδώ έχει «ψωμί» η δουλειά...

Τυπώνω μια ωραία κάρτα: «Μήτσος Πριτσαπίδουλας, μουσικές παραγωγές» και αρχίζω να πλασάρομαι ως παραγωγός...

Ο αγαπητός Μήτσος Πριτσαπίδουλας, είναι ένας από τους πολλούς... Πριτσαπίδουλες  ;D που έχουμε συναντήσει όλα αυτά τα χρόνια.

Δεν είναι κακός, αλλά δεν είναι παραγωγός  ;) Μπορεί να κάνει τα demo του, αλλά είναι περιορισμένων δυνατοτήτων...

Νομίζω ότι αυτό είναι το point του Waterfall-K.

Όμως συνεπακόλουθο του γεγονότος (που επί της ουσίας δεν είναι τίποτα άλλο από το χαμηλότατο κόστος της «παραγωγής Πριτσαπίδουλα»), είναι και η άθλια ποιότητα του τελικού «προϊόντος».

Αυτό είναι το high light του Waterfall-K (νομίζω  :D) και έχει απόλυτο δίκιο.

Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που τουλάχιστον στην εγχώρια «μουσική βιομηχανία» (φωτιά θα πέσει να με κάψει  ;D, αλλά ας τη ονομάσουμε έτσι), έχουμε ακούσει «Πριτσαπιδούλιες παραγωγές».

I rest my case  ;D  

 
Εγώ Πριτσαδίπουλες  ;D ;D ;D θυμάμαι... απεξαπανέκαθεν  ;D ;D και σίγουρα δεν έχουν να κάνουν με το αν το sampler είναι φθηνό ή ακριβό.

Μη σου πω για τους Πριτσαδίπουλες του... 17ου αιώνα, που βέβαια με όργανα παίζανε, αλλά Πριτσαδίπουλες ήταν οπότε μια η άλλη.

 
manosx είπε:
Εγώ Πριτσαδίπουλες  ;D ;D ;D θυμάμαι... απεξαπανέκαθεν  ;D ;D και σίγουρα δεν έχουν να κάνουν με το αν το sampler είναι φθηνό ή ακριβό.

Μη σου πω για τους Πριτσαδίπουλες του... 17ου αιώνα, που βέβαια με όργανα παίζανε, αλλά Πριτσαδίπουλες ήταν οπότε μια η άλλη.
...μην επιμένεις, γιατί εσένα δεν θα σε κεράσει! :D :D

 
Όποιος αυταπατάται ότι είναι παραγωγός, επειδή έχει(;) τον σχετικό εξοπλισμό, δεν διαφέρει σε τίποτε από κάποιον που νομίζει ότι είναι κιθαρίστας επειδή πήρε κιθάρα (για ΄μένα το λέω, μη τσιτώνεστε). Και ο μεν, και ο δε, θα χρειαστεί να πείσουν άλλους, οπότε αν το πετύχουν μπράβο τους και αέρας στα πανιά τους.

Προσωπικά αμφιβάλλω για το αν κάποιος πάει να πάρει όλον αυτόν τον εξοπλισμό, για να ξεγελάσει άλλους.. σιγά την εγχώρια αγορά παραγωγών που έχουμε... Τα πιο πολλά παιδιά που έχουν αγοράσει ένα software (πλέον) sampler το έχουν κάνει απλώς για να παίξουν με τους ήχους του, ενέργεια που θεωρώ απόλυτα έγκυρη και - δυνάμει - απολύτα μουσική.

Κοινώς, το κάνουν από αγάπη (ή έρωτα) προς το μουσικό αντικείμενο και αυτό τους κάνει μουσικούς. Τελεία, επ' αυτού.

Αν αυτός ο ορισμός για το ποιος είναι μουσικός δεν σας ικανοποιεί (εσάς τους αντιρρησίες, λέγω), επιτρέψτε μου να εκφράσω μία απορία: εγώ είμαι ο μόνος που έχει δει αυτό το βίντεο μέχρι το τέλος; Ακούσατε τι λέει ο Μεθήνης για τη διαφορά στα κίνητρα που έχει κάποιος που ασχολείται με τη τζαζ σε σχέση με τα κίνητρα κάποιου που ασχολείται με το ροκ/ποπ;

Όπως βλέπετε, ο ρατσισμός απέναντι σε άλλους μουσικούς μπορεί να πάρει πολλές διαφορετικές μορφές, οπότε - στη θέση σας, μια και είστε μουσικοί με βούλα - θα ήμουν πολύ προσεκτικός απέναντι στο ενδεχόμενο να γίνω φορέας τέτοιου ρατσισμού.

 
Όταν το 2005 άρχισα να αγοράζω αρκετά όργανα (ψηφιακά ντε) τότε μου την έδινε πολύ άσχημα ο bedroom composer... Το παλιόπαιδο με τα σπασμένα ΟΛΑ που δε ξέρει τι κάνει, δε ξέρει μουσική και τελικά μου παίρνει τη δουλειά...

Όταν σοβαρεύτηκα λιγάκι παραπάνω αποφάσισα ότι την δουλειά θα την πάρω με την αξία μου ανάμεσα σε όσους την θέλουν, ανεξάρτητα αν έχω πληρώσει ή όχι τα όργανά μου και αν ξέρω 'τόνους' μουσικής ή όχι... Ο πελάτης (ή το κοινό) αδιαφορεί πλήρως για όλα αυτά...

Αν η μουσική του σήμερα ενοχλεί κάποιους να κοιτάξουν αλλού για τις αιτίες, παρά στην φτήνια των οργάνων και των sampler... ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top