Παράπονα για service από vintage synth

brees21

Νέο μέλος
Μηνύματα
149
Πόντοι
16
Θα ηθελα απο εδω να γινω αφορμη για την απαραδεκτη συμπεριφορα κ  αντιδεοντολογικη νοοτροπια ορισμενων τεχνικων μουσικων οργανων. Να πω λιγο την ιστορια μου. Εχω για πανω απο μια 10ετια ενα vintage synth το οποιο δεν το αλλαζω με τιποτα γιατι εδω κ 10 χρονια με εχει υποστηριξει παρα πολυ καλα σε live. Ομως επαθε μια βλαβη, σε ενα κουμπι οσο κ αν το πατας δεν ανταποκρινεται, κ μιας κ η αντιπροσωπεια δεν αναλαμβανει  πηγα σε εναν τεχνιτη ο οποιος εχει πολυ καλες περγαμηνες απο επωνυμους μουσικους. Ομως τετοιον εμπαιγμο πρωτη φορα συναντησα. Εδω κ 3 βδομαδες ο τυπος ουτε καν εχει δει το οργανο οχι να μου πει οτιδηποτε αλλο πχ δεν εχω η περιμενω εξαρτηματα κ παω απο καθυστερηση σε καθυστερηση. Με αφορμη αυτην την ιστορια μου θα ηθελα να γινω αφορμη για τους συμφορουμιτες να μοιραστουμε τετοιες εμπειριες κ να επευφημησουμε τεχνιτες η να τους αποδοκιμασουμε επωνυμα παντα.

 
Aλητεία είπες ?

Θα σου εξηγήσω εγώ τι θα πει αλητεία...

Μου χύθηκε κολόνια πάνω στα πλήκτρα ενός παλιού συνθετητή.

6 τον αριθμό .Επικοινωνώ με την αντιπροσωπεία εδώ στην Αθήνα.

Μου δίνει ένα κόστος εργασίας κι ανταλλακτικών 100 συν ΦΠΑ.

Αγοράζω μόνο τα πλήκτρα (25 ευρώ) και πηγαίνω το όργανο

στο Μενίδι στον κο Παυλίδη Δημήτριο, Λιοσίων 100 , τηλέφωνο

210-2466191, τεχνικός κος Γιώργος , και δεν μου πήρε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Ο άνθρωπος το έλυσε το φύσηξε το καθάρισε το πρόσεξε και στο τέλος όταν

του είπα τι χρωστάω έβαλε τα γέλια.

Ίσως να μην πρόκειται για αλητεία αλλά για αισχροκέρδια κι έλλειψη σεβασμού σίγουρα...

 
Να πω κ εγω κατι, εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τον κυρ Γιωργο στον Παυλιδη κ απορω γιατι δεν το πηγα εκει εξ αρχης. Το σωστο να λεγεται φιλε μου ομως περιμενω να ακουσω κ το λαθος για να ξερουν οι συμφορουμιτες τι να κανουν. Ορισμενοι τεχνιτες αν δεν εισαι επωνυμος σε γραφουν στα @@ τους.

 
Kαλέ μου άνθρωπε τι θα πει επώνυμος και ανώνυμος?

Η δουλειά είναι δουλειά και πρέπει ο οποιοσδήποτε που την ασκεί και να την υπηρετεί ταπεινότατα.

Όποιος έχει κατάστημα λιανικής ή εργαστήριο είναι υποχρεωμένος να εξυπηρετεί τους πάντες.

Έχε υπόψιν σου κι αυτό καλέ άνθρωπε...

Τον μουσικό εξοπλισμό που έχουν σήμερα οι ιδιώτες στα σπίτια τους, αυτοί οι "επώνυμοι" που λες

δεν τον έχουν δει ούτε σε PROSPECTUS...!!!

 
nektarios είπε:
Αγοράζω μόνο τα πλήκτρα (25 ευρώ) και πηγαίνω το όργανο

στο Μενίδι στον κο Παυλίδη Δημήτριο, Λιοσίων 100 , τηλέφωνο

210-2466191, τεχνικός κος Γιώργος , και δεν μου πήρε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Ο άνθρωπος το έλυσε το φύσηξε το καθάρισε το πρόσεξε και στο τέλος όταν

του είπα τι χρωστάω έβαλε τα γέλια...
..επειδή μένω κοντά και τους ξέρω τους ανθρώπους είναι γεγονός ότι είναι εξυπηρετικότατοι και τίμιοι σε αυτό που κάνουν...

 
Σας παρακαλώ προσέξτε πως θα συνεχίσετε. Ο βαθμός στον οποίο οι καταναλωτές/μουσικοί είναι απογοητευμένοι από αρκετά ελληνικά μαγαζιά τα τελευταία 30 χρόνια είναι πολύ καλά γνωστός και καταγεγραμμένος. Πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι αυτά που γράφουμε δεν είναι και ούτε πρέπει να είναι με τη μορφή παρεΐστικης κουβεντούλας μιας και το ζήτημα είναι σοβαρό.

Φίλε nektarios το ότι κάποιος τεχνικός δε σου ζήτησε πληρωμή και κάποιος άλλος ζήτησε, δεν σημαίνει ότι αυτός που ζήτησε είναι αλήτης. Κάθε δουλειά τεχνικού κοστολογείται τυπικά με βάση την ώρα που θα διαθέσει κατά μέσο όρο. Όπως ακριβώς και στα αυτοκίνητα, στις επισκευές ηλεκτρικών ειδών, παντού. Όσον αφορά το μεγεθος του αντιτιμου που ζητά αυτό είναι άλλο θέμα το οποίο μπορεί να συζητηθεί χωρίς υπερβολικά πάθη.

Φίλε brees21, αυτό που περιγράφεις δεν είναι (δυστυχώς) κάτι πρωτότυπο. Ελπίζω μόνο να έχεις εκφράσει τα παράπονά σου πρώτα στον ίδιο και μετά εδώ. Αλήθεια, τι απάντηση σου έδωσε;

 
Προς brees21

α) Ποιά αντιπροσωπεία δεν αναλαμβάνει κάτι τέτοιο και γιατί ?

Κάποιος λόγος θα υπάρχει. Δεν σου είπανε τον λόγο ?

β) Ποιός είναι ο τεχνίτης που έχει πολύ καλές περγαμηνές από "επώνυμους" μουσικούς ?

και ποιοί είναι αυτοί οι επώνυμοι μουσικοί που μοιράζουν περγαμηνές σε "ανώνυμους" τεχνικούς ?

Για όνομα του Θεού, δεν μιλάμε για πυρηνική φυσική.

γ) 3 εβδομάδες χωρίς επικοινωνία για την πορεία της επισκευής ?

Χωρίς να γνωρίζω τον τεχνικό, μήπως συμβαίνει κάτι άλλο ?

Δεν θέλω να κατηγορίσω κανέναν. Απλά κάνω την ερώτηση.

Προς nektarios

Πολύ καλά τα λες. Δεν υπάρχουν επώνυμοι και ανώνυμοι. Όποιος πιστεύει τέτοια πράγματα απλά πιστεύει σε βλακείες για να μην πω ότι είναι και ο ίδιος. Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα. Η δουλειά είναι δουλειά. Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις για κανέναν και για τίποτα. Η μόνη εξαίρεση που μπορεί να υπάρχει είναι "δουλεύω σήμερα και θέλω το όργανο σε x ώρες".

Όσο για το κόστος αλλαγής των πλήκτρων σωστά σου είπαν. Τόσο περίπου (ίσως και παραπάνω) κοστίζει η όλη δουλειά με καινούργια πλήκτρα, άσχετα εάν εσύ τα πήρες 2ο χέρι ή κάτι τέτοιο. Όπως επίσης, εάν κάποιος τεχνικός δεν σε χρέωσε για κάποια εργασία, και καλά έκανε, δεν σημαίνει ότι αυτή η εργασία "by default" δεν κοστίζει.

Όλοι μας έχουμε κάνει κατά καιρούς κάποιες εργασίες δωρεάν χωρίς να σημαίνει όμως ότι δεν κοστίζουν. Ο χρόνος έχει κόστος ειδικά εάν είσαι επαγγελματίας σ'αυτόν τον τομέα.

Τέλος μα όχι τελευταίο.

Άλλη ευθύνη έχει η αντιπροσωπεία και άλλη ένας τεχνικός εκτός αντιπροσωπείας.

Υπάρχει know how σε πολλά θέματα. Ακόμα και στο άνοιξε-κλείσε του οργάνου.

Εάν συμβεί κάποια ζημιά κατά την επισκευή στα χέρια της αντιπροσωπείας, υπάρχει το ανάλογο background για την αποκατάσταση. Αυτό από μόνο του κοστίζει.

Νομίζω ότι δεν χρειάζεται συνέχεια και αν κάνω κάπου λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ειλικρινά δεν κατανοώ διόλου τις συστάσεις και τις παρατηρήσεις σας κύριε Gatekeeper  ;D

Επίτηδες δεν ανέφερα όνομα και δεν χρησιμοποίησα προσωπικούς χαρακτηρισμούς (αρνητικούς) προς συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Δεν ανέφερα καν (επίτηδες κι αυτό) για τι συνθετητή μιλούσα.

Δεν είχα-έχω σκοπό να θίξω-πλήξω οικογένειες και πρόσωπα.

Κύριε Χναράκη μιλάμε για έναν συνθετητή εκτός εγγύησης.

Οπότε θαρρώ πως το άνοιξε κλείσε από τον τεχνικό εκτός αντιπροσωπείας μικρή σημασία έχει πια.

Η αντιπροσωπεία μπορεί για το άνοιξε κλείσε να ζητά 500 ευρώ .Δικαιωμά της.

Αυτό δεν σημαίνει πως ο τεχνικός της γειτονιάς που δεν χρεώνει ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι επαγγελματίας ή γνώστης του αντικειμένου.

Είναι και ΓΝΩΣΤΗΣ και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ και του αξίζουν και πολλά συγχαρητήρια όπως και διαφήμιση.

Επίσης τα πλήκτρα κε Χναράκη δεν ήταν δεύτερο χέρι, ήταν Πρώτο Χέρι ολοκαίνουρια και τα αγόρασα

από την Επίσημη Αντιπροσωπεία !!!!!!

Αυτά .

 
nektarios οι γενικές συστάσεις μου νομίζω είναι σαφές ότι δεν απευθύνονταν σε σένα ειδικά  ;)

Σε σένα απευθύνθηκα γιατί μίλησες περι αλητείας. Δεν σου φαίνεται για αρνητικός χαρακτηρισμός, ειδικά όταν (απ'όσο καταλαβαίνω) τα κατάστημα για το οποίο μιλάς δεν έχει δυνατότητα να αντιπαραθέσει; Δε σου κάνω παρατήρηση, παραθέτω τις δικές μου εμπειρίες στην κουβέντα από παρόμοια θρεντ που ξεκίνησαν έτσι και κατέληξαν σε online διαπληκτισμούς που ήταν δυσάρεστες για όλους.

 
Αγαπητε brees21 καταλαβαινεις βεβαια οτι οπως και στη ζωη ετσι και σε αυτο το φορουμ το να...καταγγελεις καποιον χωρις ουσιαστικα να τον...καταγγελεις μονο ΓΕΛΙΑ μπορει να προκαλεσει...

Με αλλα λογια ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ μια καταγγελια χωρις ουσιαστικο περιεχομενο (π.χ.ο  SUPERFUNK ειναι αλητης μου εκλεψε τους μαγνητες απο τη κιθαρα μου και εβαλε απο Playmobil... ;D)

Η θα λεμε ονοματα η αστο καλυτερα...γιατι θα καταντησουμε σαν τους γελοιους πολιτικους μας να φωναζουμε ημιπαραφρονες τρεχοντας στους δρομους "ολοι ειναι κλεφτες" ;D

 
Jasemeister είπε:
nektarios οι γενικές συστάσεις μου νομίζω είναι σαφές ότι δεν απευθύνονταν σε σένα ειδικά  ;)

Σε σένα απευθύνθηκα γιατί μίλησες περι αλητείας. Δεν σου φαίνεται για αρνητικός χαρακτηρισμός, ειδικά όταν (απ'όσο καταλαβαίνω) τα κατάστημα για το οποίο μιλάς δεν έχει δυνατότητα να αντιπαραθέσει; Δε σου κάνω παρατήρηση, παραθέτω τις δικές μου εμπειρίες στην κουβέντα από παρόμοια θρεντ που ξεκίνησαν έτσι και κατέληξαν σε online διαπληκτισμούς που ήταν δυσάρεστες για όλους.
Oκ Δεκτό

Ο μόνος λόγος που χρησιμοποίησα τον όρο "αλητεία" ήταν διότι στον αρχικό τίτλο του thread - πριν αυτός αλλαχτεί -

υπήρχε αναφορά αυτού του όρου ,κι για αυτό το λόγο κι έγινε χρήση του από εμένα.

Ζητώ συγνώμη αν έθιξα κάποιον. :)

 
Φίλε nektarios

Το ότι είναι εκτός εγγύησης δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.

Από τη στιγμή που ένα προϊόν "κουβαλάει" το brand name του εργοστασίου που αντιπροσωπεύει η αντιπροσωπεία, η ευθύνη της αντιπροσωπείας (οποιασδήποτε) είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις, για εντός ή εκτός εγγύησης προϊόν.

Αυτό όσον αφορά την ευθύνη και την αξιοπιστία της αντιπροσωπείας προς τον πελάτη από τη στιγμή που θα το αναλάβει.

Τώρα, εάν δεν το αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία για κάποιον λόγο, το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι τα αυθεντικά ανταλλακτικά που μπορεί να έχουν σταματήσει επίσημα από το εργοστάσιο. Εάν υπάρχει κάτι άλλο, καλό είναι να ρωτήσεις την ίδια την αντιπροσωπεία να σου πεί τον πραγματικό λόγο που δεν το αναλαμβάνει.

Όσο για τον τεχνικό που αναφέρεις, δεν είπα ότι χρωστάει ντε και καλά κάτι.

Άλλωστε τον ξέρω τον άνθρωπο. Θα ήταν άσχημο εκ μέρους μου να τον κατηγορήσω. Ειδικά, τη στιγμή που δεν έχει "φωνή" στο φόρουμ.

Μία ερώτηση.

Αφού τα πλήκτρα στα έδωσε η αντιπροσωπεία, γιατί δεν τα τοποθετήσανε κιόλας ?

Τέλος, πιστεύω ότι δεν είναι καθόλου σωστό να σχολιάζουμε κατηγορηματικά κάποιους όταν αυτοί δεν είναι στο φόρουμ και ειδικά όταν εμείς μιλάμε ανώνυμα, πίσω από ένα nick name. Εάν ήταν μέλη του φόρουμ σίγουρα θα μας (σου) είχαν απαντήσει.

Φιλικά

Μανώλης Χναράκης

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Μία ερώτηση.

Αφού τα πλήκτρα στα έδωσε η αντιπροσωπεία, γιατί δεν τα τοποθετήσανε κιόλας ?
Tώρα κύριε Χναράκη με φέρνετε σε δύσκολη θέση γιατί πρέπει να σας απαντήσω.

Μου είπαν -προς τιμήν τους- ότι η επισκευή στο χώρο τους είναι ασύμφορη και ότι δυστυχώς κοστίζει

αρκετά χρήματα σε σημείο που ίσως να πρέπει να το ξανασκεφτώ αν θέλω να γίνει.

Και λέω προς τιμήν τους γιατί αφενός ο τεχνικός μου μίλησε με ειλικρίνεια κι αφετέρου εάν αυτός

είναι ο τιμοκατάλογος και η πολιτική της εταιρείας, τι να σου κάνει ο άμοιρος ο τεχνικός ...

Όπως κι να 'χει no hard feelings , δεν πρόκειται να αναφέρω όνομα κι στοιχεία ,δεν το έκανα εξ' αρχής άλλωστε ,

αλλά βρε χριστιανοί την σήμερον ημέρα να ζητάς για να ξεβιδώσεις 6 βίδες και να τοποθετήσεις 6 πλήκτρα (2 κινήσεις το καθένα)

τόσα χρήματα, είναι λιγάκι πρόκληση.

Δεν είχα πρόβλημα να πληρώσω, το πρόβλημα για μένα εστιάζεται στην υπερβολή και στην αδικαιολόγητα μεγάλη χρέωση.

 
Τώρα μίλησες σωστά. ;)

Υπάρχει συγκεκριμένος τιμοκατάλογος, know how, αξιοπιστία και ευθύνη. Δηλαδή, θα αναλάβουνε να επισκευάσουνε κάτι, αξιόπιστα και υπεύθυνα με το ανάλογο κόστος για το οποίο όπως λες σε ενημέρωσαν.

Φίλε nektarios, φιλικά πάντα.

Μην το βλέπεις σαν 6 ή 10 βίδες.

Εάν συμβεί κάτι στο μηχάνημά σου όσο θα είναι στο εργαστήριό τους αλλά και μετά, έχουν ευθύνη.

Ένα μόνο παράδειγμα. Εάν γίνει έστω από ανθρώπινο λάθος κάποιο βραχυκύκλωμα ή σπάσει πλακέτα ή ότι άλλο, λέω εγώ τώρα, είναι υπεύθυνοι αυτοί να αποκαταστήσουν τη ζημιά. Εδώ, υπάρχει η άμεση υποστήριξη του εργοστασίου, η αντιπροσωπεία, το όνομά της. Έχεις από κάπου και μπορείς να ζητήσεις ευθύνες. Μέχρι και από το ίδιο το εργοστάσιο. Όπως καταλαβαίνεις, αυτό από μόνο του κοστίζει.

Αν το μηχάνημα πάθει κάτι από υπαιτιότητα τρίτου, από ποιόν θα ζητήσεις ευθύνες ?

Τι θα πεις στο εργοστάσιο ? Το πήγα στον φίλο μου να μου το φτειάξει ?

Οπότε, δεν είναι αδικαιολόγητη η χρέωση. Γιά ξανασκέψου το  :)

Φιλικά

Μανώλης

 
Aρα δινοντας το οργανο σου στην εκαστοτε αντιπροσωπεια που εχει το "know how" και εγγυαται την ποιοτητα και υπευθυνοτητα της επιδιορθωσης που θα σου κανει,ουσιαστικα ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΙΣ το ενδεχομενο λαθος που ισως κανει ο εξουσιοδοτημενος τεχνικος πανω στο οργανο σου,ειτε το λαθος γινει ειτε δεν γινει.

Λιγο αεριτζιδικο μου φαινεται αυτο.

Ακομα και το λαθος του εξουσιοδοτημενου τεχνικου της αντιπροσωπειας το

προ-πληρωνουμε εμεις δηλαδη.  ???

Τοτε,τι ευθυνες να ζητησω απο την αντιπροσωπεια και το εργοστασιο?

Αφου εγω προ-πληρωνω αμαρτιες αλλονων!!!

 
Οταν ομως το παραδειγμα συμβει στην πραγματικοτητα(δηλαδη το λαθος του τεχνικου)τοτε το παραδειγμα σιγουρα θα γινει κανονας επειδη αυτα τα λεφτα ειναι μεσα στην τιμη του service ουτως η αλλως.

Εγω τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω.

Ολα αυτα βασει δικων σου λεγομενων(γιατι δεν εδωσες αλλο παραδειγμα και σιγουρα θα υπαρχουν και αλλοι λογοι κατα τους οποιους μια επιδιορθωση μας φαινεται τραγικα ακριβη,αλλα και γιατι ευτυχως δεν εχω πειρα με service και αντιπροσωπειες)και παντα φιλικα!

 
Κύριε  Χναράκη

Ο  τεχνικός δηλαδή ο κος Γιώργος ο οποίος δεν με χρέωσε ΤΙΠΟΤΕ και έγινε σωστά και γρήγορα η δουλειά μου δεν έχει το know how?

Δεν έχει τιμοκατάλογο ? Δεν έχει εργατοώρες ? Δεν έχει επιχείρηση ? Δεν έχει παιδάκια ?

Αν δηλαδή ο κος Γιώργος μου έκανε παρ' ελπίδα μια ζημιά στο όργανο κατά την διαδικασία της επισκεύης, πιστεύετε θα μου έλεγε πάρτο και

φύγε μεγάλε εγώ δεν ξέρω τίποτε δεν είμαι αντιπροσωπεία ?

Καταλαβαίνω απόλυτα τα παραδείγματα σας κύριε Χναράκη, αλλά μάλλον αγωνίζεσθαι να μπαλώσετε τα "αμπάλωχτα"  ;D ;D

Θυμίζω, η μια πλευρά 100 ευρώ συν ΦΠΑ, η άλλη πλευρά ένα χαμόγελο κι ένα χτύπημα στην πλάτη... !!!  ;)

πάντα φιλικότατα !!!

 
Φίλε nektarios

Δεν είπα τίποτα για τον Γιώργο και για κανένα Γιώργο. Κακώς αναφέρεις ονόματα γιατί τον άνθρωπο τον ξέρω και όπως είπα πιό πάνω δεν είναι σωστό να μιλάμε για τρίτους τη στιγμή που δεν έχουν φωνή στο φόρουμ.

Όσο για τα "αμπάλωχτα", τι εννοείς, να μου πεις παραδείγματα.

 
Φίλε prog13,

Σου λέω και πάλι ότι αυτό το είπα σαν παράδειγμα. Τέτοιου είδους παραδείγματα μπορώ να σου γράφω και να μην τελειώνουμε. Δεν είναι όμως αυτό το ζητούμενο. Δες το διαφορετικά, έξω από τα μουσικά.

Εάν πας το αυτοκίνητό σου για service στην αντιπροσωπεία είναι το ίδιο με το να πας σε ένα εξωτερικό συνεργείο;

Η αντιπροσωπεία θα κοιτάξει και άλλα πράγματα αναγκαστικά, γιατί έτσι πρέπει να κάνει. Δεν παίζει με την αξιοπιστία των προϊόντων που αντιπροσωπεύει αλλά ούτε με το όνομά της. Αυτά είναι κανόνες.

Ο εξωτερικός τεχνικός θα κοιτάξει μόνο το πρόβλημα που του λες. Δηλαδή αυτό που βλέπεις εσύ. Και καλά θα κάνει. Τώρα με κατάλαβες; Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και στα μουσικά. Να το δεύτερο παράδειγμα.

Επίσης εάν υπάρχει κάποια οδηγία από το εργοστάσιο για τυχόν βελτίωση, η αντιπροσωπεία το γνωρίζει καλά και είναι αναγκασμένη να την κάνει. Ο εξωτερικός τεχνικός πολύ σωστά δεν θα την κάνει αφού δεν γνωρίζει αυτή τη λεπτομέρεια. Να το τρίτο παράδειγμα.

Το τέταρτο παράδειγμα.

Πελάτης πήγε πεταλιέρα για επισκευή σε τεχνικό για επισκευή και αναβάθμιση. Κάτι που το κάνω δωρεάν (update) και με δική μου ευθύνη γιατί έτσι πρέπει.

Κάτι δεν πήγε καλά την ώρα της αναβάθμισης και η πεταλιέρα νεκρώθηκε κυριολεκτικά. Μου έφερε την πεταλιέρα όπου τελικά ήθελε αλλαγή main board. Αυτή ήταν η μοναδική λύση για να ξαναζωντανέψει η πεταλιέρα. Λόγω υψηλού κόστους της main board σε σχέση με την πεταλιέρα, ο πελάτης πέταξε την πεταλιέρα μπροστά μου στα σκουπίδια και αγόρασε καινούργια.

Και πέμπτο παράδειγμα.

Πελάτης μου ζήτησε ποτενσιόμετρα για D-70 όπου θα τα τοποθετούσε συγγενής του έμπειρος ηλεκτρονικός. Την επομένη μου τηλεφώνησε ο συγγενής του έμπειρος ηλεκτρονικός και μου ζητούσε την οθόνη του D-70. Όταν τον ρώτησα γιατί, μου είπε ότι κατά το κλείσιμο - βίδωμα κάποιο καλώδιο ακούμπησε κάπου και σταμάτησε να δουλεύει η οθόνη. Τελικά δεν κάηκε μόνο η οθόνη αλλά και το controller πάνω στο main board και έτσι το μηχάνημα έμεινε off.

Τέτοια να σου λέω όσα θέλεις. Όχι μόνο εγώ αλλά και πολλοί άλλοι.

Τέλος, κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν για τίποτα. Ο καθένας αποφασίζει μόνος του για το που και γιατί θα πάει για επισκευή τα μηχανήματά του. Ειδικά οι επαγγελματίες.

Και να πω και κάτι τελευταίο. Σε πολλά πράγματα οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top