Παιδιά θέλω την βοήθειά σας.
Είχα παραγγείλει 2 βιβλία από αυτήν την εταιρεία αρχές Ιούνη και μου στέλνουν email ότι η αγορά είναι έγκυρη και την επόμενη μέρα θα μπουν στο πλοίο και θα φύγουν και θα φτάσουν 22/06-02/07.Την επόμενη μέρα έρχεται email ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τον αριθμό της κάρτας και πως αν δεν το διορθώσω το λάθος μέσα σε 2 μέρες, η αγορά θα ακυρωθεί.Δεν είχε γίνει κανένα λάθος γιατί τα λεφτά έχουν τραβηχτεί από την κάρτα μου.Βλέπω το account μου στην Amazon και δείχνει ότι η παραγγελία έχει φύγει.Εντωμεταξύ δεν μπορώ να τους στείλω email γιατί κάθε φορά που προσπαθώ να στείλω βγάζει error.Επίσης δεν βρίσκω τηλέφωνα να τους πάρω και να τους ξεχέσω!Έχω βρει πολλά παράπονα από πελάτες της Amazon για την ίδια εταιρεία στο internet.Ότι τους χρεώνουν την κάρτα χωρίς να έχουν πάρει κάτι και ότι κρύβουν τα τηλέφωνά τους.Δεν ξέρω τι να κάνω.Να περιμένω κι άλλο?
Είχα παραγγείλει 2 βιβλία από αυτήν την εταιρεία αρχές Ιούνη και μου στέλνουν email ότι η αγορά είναι έγκυρη και την επόμενη μέρα θα μπουν στο πλοίο και θα φύγουν και θα φτάσουν 22/06-02/07.Την επόμενη μέρα έρχεται email ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τον αριθμό της κάρτας και πως αν δεν το διορθώσω το λάθος μέσα σε 2 μέρες, η αγορά θα ακυρωθεί.Δεν είχε γίνει κανένα λάθος γιατί τα λεφτά έχουν τραβηχτεί από την κάρτα μου.Βλέπω το account μου στην Amazon και δείχνει ότι η παραγγελία έχει φύγει.Εντωμεταξύ δεν μπορώ να τους στείλω email γιατί κάθε φορά που προσπαθώ να στείλω βγάζει error.Επίσης δεν βρίσκω τηλέφωνα να τους πάρω και να τους ξεχέσω!Έχω βρει πολλά παράπονα από πελάτες της Amazon για την ίδια εταιρεία στο internet.Ότι τους χρεώνουν την κάρτα χωρίς να έχουν πάρει κάτι και ότι κρύβουν τα τηλέφωνά τους.Δεν ξέρω τι να κάνω.Να περιμένω κι άλλο?