Το βρισκω κι εγω λιγο ανρεαλιστικο να εχει ενα μαγαζι σε stock τα παντα.
Αν καποιος κανει μια παραγγελια για κατι εξεζητημενο ειναι λογικο να περιμενει να ερθει - αυτο ισχυει και στα μεγαλα online μαγαζια (βλ. dv247, thomann), ποσο μαλλον σε ενα μικρο ελληνικο μαγαζι.
Απο εκει και περα ομως, δεν νομιζω οτι το μαγαζι πρεπει να ζητησει προκαταβολη και αν το προϊον αργησει να ερθει, δεν ερθει καθολου ή ο πελατης αλλαξει γνωμη (δικαιωμα του) να μπορει ο πελατης να ακυρωσει την παραγγελια χωρις καμια επιβαρυνση.
Αν καποιος κανει μια παραγγελια για κατι εξεζητημενο ειναι λογικο να περιμενει να ερθει - αυτο ισχυει και στα μεγαλα online μαγαζια (βλ. dv247, thomann), ποσο μαλλον σε ενα μικρο ελληνικο μαγαζι.
Απο εκει και περα ομως, δεν νομιζω οτι το μαγαζι πρεπει να ζητησει προκαταβολη και αν το προϊον αργησει να ερθει, δεν ερθει καθολου ή ο πελατης αλλαξει γνωμη (δικαιωμα του) να μπορει ο πελατης να ακυρωσει την παραγγελια χωρις καμια επιβαρυνση.