Παίδεμα με ελληνικό μαγαζί...

if_it_is

Νέο μέλος
Μηνύματα
691
Πόντοι
16
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Καλησπέρα στο φόρουμ!

Πριν από 2 μέρες τελείωσε επιτέλους μια περιπέτεια που έζησα με γνωστό ελληνικό μαγαζί!

Σαν παιδί κι εγώ είπα να αλλάξω μαγνήτη στην κιθάρα μου για να ανανεώσω την σχέση μας και μετά από μια τυπική έρευνα αγοράς κατέληξα να το παίξω καλός και να ενισχύσω την ελληνική αγορά! (νεανικές απερισκεψίες...)

Τον μάιο λοιπόν παρήγγειλα τον μαγνήτη και μου είπαν ότι θα τον έχουν 7 ιουνίου! Έπρεπε βέβαια να καταθέσω και 40 ζεστά στον λογαριασμό τους για προκαταβολή! Τέλος πάντων, μετά την αναμονή φτάνει η μέρα η μεγάλη και μιλάω στο τηλέφωνο μαζί τους για να μάθω ότι ήρθε η παραγγελία αλλά χωρίς τον δικό μου μαγνήτη! Οι καημένοι οι αμερικάνοι μπερδεύτηκαν φαίνεται και μου έφεραν τον κανονικό αντί του F-spaced! Μου ορίζουν επόμενη ημερομηνία (μαντέψτε!) 7 ιουλίου αυτή τη φορά! Εντάξει λέω! Δε βαριέσαι! Δεν το βιάζομαι κιόλας!

Άλλος ένας μήνας λοιπόν και ξαναφτάνει η μεγάλη μέρα! Τηλέφωνο πάλι για να μάθω ότι τους ήρθαν οι μισοί μαγνήτες γιατί δεν είχαν μαύρο χρώμα απ την εταιρία! Περιμένουμε λοιπόν όσο χρειαστεί λέει!

Με όλα αυτα συν ένα καλοκαιρινό ταξιδάκι που πηγα λέω οκ! Θα γυρίσω και θα το εχω! Ένα μήνα έλειπα σχεδόν!

Μαντέψτε πάλι όμως! Νο πικάπ! Και μια που έψηνα γενική παραγγελία από θωμά τους παίρνω κι εγώ και τους λέω δώστε μου την προκαταβολή γιατί απ τον μάιο τραβάει πολύ! Οκ μου λένε! Αύριο θα τα χεις! και εγώ προχωράω παραγγελία από θωμά με τον μαγνήτη μέσα! (μέγα λάθος! Αλλά μπαμπά εγώ τους πιστεύω τους ανθρώπους!) Περνούν λοιπόν 3 μέρες και ξαναπαίρνω! Χάλασε όμως το μηχανάκι τους και δεν πήγαν για την κατάθεση! Κρίμα!

Με τα πολλά, κάθε βδομάδα τηλεφωνούσα και την μια είχαν κάνει λάθος και τα είχαν βάλει σε άλλο λογαριασμό, την άλλη τα έβαλαν στον δικό μου αλλά δεν έχουν εμφανιστε ακόμα γιατί θέλει 2 μέρες κτλ κτλ!

Μετά από μια βδομάδα όμως ακόμα δεν είχαν εμφανιστεί και παίρνω πάλι! Με περνάς για ηλίθιο; κάνω υπομονή απ τον μάιο ενώ ξέρω ότι αν είχα πάρει απ την αρχή την γραμμή καταναλωτή τώρα θα μου έγλειφες κάτι μου μου πιάνεις τόσο καιρό! Του λέω...

Εγώ είμαι ο υπεύθυνος μου λέει! Νομίζεις ότι θα έκανα τόση φασαρία για να σου φάω 40 ευρώ;

Εδώ τον γείτονά μου δεν ξέρω, του λέω, εσένα τον επιχειρηματία θα πιστέψω; βαλε τα 40 να τελειώνουμε!

Τα εχω βάλει ήδη μου λέει! Θα σου στείλω με μέλι την απόδειξη!

Την επόμενη (22 σεπτ.) τα λ7 ήταν στον λογαριασμό μου και η συναλλαγή έγραφε 21σεπτεμβρίου!

Το μαγικό νούμερο έκανε το θαύμα του χωρίς καν να το πάρω! Για όποιον λοιπόν έχει πρόβλημα με ελληνάρες κύριους καβούριδες, υπάρχει το 1520! Τρέμουν μόνο στην ιδέα!

Αν θέλετε ευχαρίστως ξεμπροστιάζω και το μαγαζί για να γνωρίζουμε που να μην μπλέκουμε!

Ντροπή πάντως και κρίμα που οι γερμανοί φαίνεται να έχουν δίκαιο αυτόν τον καιρό!

 
ναι αν δεν επιτρέπεται να το γράψεις εδώ το μαγαζί, εμένα με ενδιαφέρει πολύ παντως να μου στείλεις ενα πμ για να ξέρω και εγώ ποιοι είναι αυτοί.

Το νούμερο που είπες δεν το γνώριζα, και σε ευχαριστώ για την πληροφορία , θα μου είναι χρήσιμο. =]=]=]

 
tanS είπε:
ναι αν δεν επιτρέπεται να το γράψεις εδώ το μαγαζί, εμένα με ενδιαφέρει πολύ παντως να μου στείλεις ενα πμ για να ξέρω και εγώ ποιοι είναι αυτοί.
τι λένε οι modulatorες; επιτρέπεται δεν επιτρέπεται......;;

 
Και να το πεις... τι θα γίνει δηλαδή;

Θα προσέχουμε να μη ζητάμε f-spaced μαγνήτες που δεν έχει το μαγαζί ή να μη δίνουμε προκαταβολή; Και τι θα μας πει κι αυτός; Οτι η αντιπροσωπεία φταίει κλπ.

Εξυπακούεται ότι "δεν αγοράζω τίποτα αν δεν υπάρχει στο μαγαζί".

Γι αυτό πληρώνεται. Για να το δω από κοντά και να το πιάσω κι αν είναι όργανο να το δοκιμάσω. Προκαταβολή δεν δίνω.

Τα καταστήματα με βιτρίνα πρέπει να έχουν εμπόρευμα και να το δειγματίζουν.

Αλλιώς θα ψώνιζα από Γερμανία, Ουαλία και Μολδοβλαχία μέσα από το σπίτι μου.

Λίγο πιό προσεκτικός καταναλωτής πρέπει να είσαι με όλους και να ξέρεις για ποιό λόγο ψωνίζεις από εκεί που ψωνίζεις. Και πρέπει να καταλάβουν και οι καταστηματάρχες επιτέλους ότι υπάρχουν λόγοι για να ψωνίζουμε από αυτούς. Ας μην τους εξανεμίζουν. Η τροφοδοσία τους είναι δικό τους πρόβλημα.

 
το ότι το προϊόν άργησε, ΟΚ είναι θέμα αντιπροσωπείας

γιατί όμως άργησε ΤΟΣΟ να επιστρέψει τα χρήματα; λέγοντας μάλιστα ψέμματα πως "τα έχω βάλει ήδη!";

αυτό δεν λέει κάτι για το κατάστημα και τους υπευθύνους του; για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον πελάτη;

επίσης δεν υπάρχει κάτι το παράλογο στο να παραγγέλνεις κάτι που θα σου έλθει σε ένα μήνα, σεβόμαστε ότι τα καταστημαατα δεν έχουν συμφέρον να έχουν στοκ από το κάθε προϊόν...

αρκεί  βέβαια το κατάστημα να είναι εντάξει, που αυτό το κατάστημα δεν ήταν...

 
Όταν τα καταστήματα λιανικής προσπαθούν να δουλέψουν με παραγγελίες και προκαταβολές συνήθως την πατάνε. Ευτυχώς υπάρχουν εναλλακτικές (κάποτε δεν υπήρχαν).

 
παίζουν σοβαρά θέματα με την προκαταβολή και την μη διαθεσιμότητα.

Ο Yameth έχει δίκιο.Ως καταναλωτές πρέπει να έχουμε την δεόυσα προσοχή.

Εμένα με ''καίει'' όμως και η εγγύηση που ναι μεν υπάρχει,αλλά τα σέρβις και μάλιστα τα εξειδικευμένα δεν υπάρχουν.Και το προϊον πάει χαλασμένο και κάνεις τον σταυρό σου και χάνεις και την υπομονή-ψυχραιμία σου μέχρι να έρθει.

Ο Έλληνας το θέλει το ''δαχτυλάκι ''του..  ::)

και μόνο για το θέμα του σέρβις,έχω αγοράσει προϊόν το οποίο δεν κάλυπτε όλες τις προδιαγραφές που ήθελα,αλλά είχα το κεφάλι μου ήσυχο για το ότι πάθει,υπάρχει άνθρωπος αξιοπιστότατος να το φτιάξει το συντομότερο δυνατόν.

Φέτος την πάτησα.  :-[,δεν τήρησα την αρχή μου.

 
yameth πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω το σχολιο σου....

το παραπονο του ανθρωπου ηταν οτι του καθυστερησαν τα λεφτα οχι τον μαγνητη....

gdevelek είπε:
το ότι το προϊόν άργησε, ΟΚ είναι θέμα αντιπροσωπείας

γιατί όμως άργησε ΤΟΣΟ να επιστρέψει τα χρήματα; λέγοντας μάλιστα ψέμματα πως "τα έχω βάλει ήδη!";

αυτό δεν λέει κάτι για το κατάστημα και τους υπευθύνους του; για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον πελάτη;

επίσης δεν υπάρχει κάτι το παράλογο στο να παραγγέλνεις κάτι που θα σου έλθει σε ένα μήνα, σεβόμαστε ότι τα καταστημαατα δεν έχουν συμφέρον να έχουν στοκ από το κάθε προϊόν...

αρκεί  βέβαια το κατάστημα να είναι εντάξει, που αυτό το κατάστημα δεν ήταν...
+2112

if_it_is

δωστον στεγνα! ειναι κριμα τετοιοι τυποι να χαλανε την αγορα!

 
gdevelek είπε:
το ότι το προϊόν άργησε, ΟΚ είναι θέμα αντιπροσωπείας

αυτό δεν λέει κάτι για το κατάστημα και τους υπευθύνους του; για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον πελάτη;

.... σεβόμαστε ότι τα καταστημαατα δεν έχουν συμφέρον να έχουν στοκ από το κάθε προϊόν...
Τι σέβεσαι δηλαδή;

Το κατάστημα το καλό έχει ειδίκευση και στοκάρει για να πουλήσει. Και αυτό είναι το συμφέρον του. Να πουλήσει! Το συμφέρον του πελάτη δεν το βλέπεις;

Αν είναι να περιμένει να εμφανιστεί πελάτης για να παραγγείλει (με προκαταβολή κιόλας για να μην εκταμιεύσει τίποτα) ζήτω που καήκαμε! Η αντιπροσωπεία σου φταίει και ο τρόπος παράδοσης; Η αντιπροσωπεία πουλάει ΟΛΟ το χρόνο στα καταστήματα κι όχι μόνο όταν εμφανιστεί πελάτης και τρέχει ο κούριερ, που εσύ πολύ σωστά, δεν θες να πληρώσεις εξτρα.

Αν πήγαινες σε 2 μαγαζιά που το ένα είναι γεμάτο και στο άλλο παραγγέλνει για να σου το φέρει την Δευτέρα, σε ποιό θα κατέληγες; Αν είναι να περιμένω, πάω και μόνος μου αλλού.

Ο καλός επαγγελματίας φαίνεται και από το στοκ του. Οχι μόνο απο τα λόγια του.

yameth πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω το σχολιο σου....το παραπονο του ανθρωπου ηταν οτι του καθυστερησαν τα λεφτα οχι τον μαγνητη....
Για να μη καταλήξει ο πελάτης να ζητάει τα λεφτά του πίσω και να τρέχει να καταγγέλλει, είναι το σχόλιο μου. Πριν ψωνίσεις κοίτα που μπαίνεις. Κι αν δεν υπάρχει αυτό που ζητάς πήγαινε στον απέναντι που μπορεί να το έχει.

 
yameth

ήμουν ΑΠΟΛΥΤΑ βέβαιος πως δεν θα σε πείσω

η στάση σου κάθε φορά που κάποιο μέλος λέει τον πόνο του (και έχει ξεκάθαρα δίκιο) και αναρωτιέται αν επιτρέπεται να ποστάρει όνομα καταστήματος, είναι εκ των προτέρων γνωστή: αρνητική

 
Μας μπέρδεψες με το troktiko μου φαίνεται.

Σκοπός του Noiz είναι να ενημερώνει τον κόσμο και να τον κάνει υπεύθυνο καταναλωτή και όχι να γίνει τόπος ανώνυμων καταγγελιών προς πάσα κατεύθυνση. Στο παρελθόν το έχουμε κουβεντιάσει επανειλημμένα. Αν ονομαστεί το κατάστημα θα πρέπει να υπάρχει και η δική του εκδοχή για να είμαστε δίκαιοι. 

 
το όνομά του ενδεχομένως είναι διατεθιμένος να το δώσει ο θιγόμενος

και το κατάστημα μπορεί να είναι πρόθυμο να απαντήσει, αν του ζητηθεί

βλέπω πως αυτό γίνεται στο skroutz.gr, τα καταστήματα απαντούν, σε καταγγελίες που γίνονται με nickname

where there's a will, there's a way

διαφορετικά, οι κακοί επαγγελματίες δεν αγχώνονται...

 
Και τι σχέση έχει το skroutz.gr με το Νοιζ; To skroutz φτιάχτηκε για να συγκρίνεις καταστήματα online.

 
gdevelek είπε:
το όνομά του ενδεχομένως είναι διατεθιμένος να το δώσει ο θιγόμενος

και το κατάστημα μπορεί να είναι πρόθυμο να απαντήσει, αν του ζητηθεί
Μου φαίνεται πως μιλάς για τρίτους. Μου φαίνεται πως σ' αρέσει ο σαματάς.

βλέπω πως αυτό γίνεται στο skroutz.gr, τα καταστήματα απαντούν, σε καταγγελίες που γίνονται με nickname
Ορίστε! Ακόμα κι εδώ υπάρχει εναλλακτική λύση.

διαφορετικά, οι κακοί επαγγελματίες δεν αγχώνονται...
Να δείς πως αγχώνονται όταν δεν πατάει πελάτης... Και δεν θα πατήσει όταν είναι συνειδητοποιημένος ο καταναλωτής κι όχι επειδή το λέει κάποιος στο Noiz.

 
Jasemeister είπε:
Και τι σχέση έχει το skroutz.gr με το Νοιζ; To skroutz φτιάχτηκε για να συγκρίνεις καταστήματα online.
το ίδιο θέμα συζητείται καθημερινά στο noiz:  από πού να το πάρω, ποσο κοστίζει στο Α ή Β κατάστημα, τι μεταφορικά πληρώνω, τι πολιτική ακολουθεί το Χ κατάστημα.... το Noiz ασχολείται σε πολύ μεγάλο βαθμό με την αγορά

υπάρχει τίποτε πιο φυσιολογικό για ένα μουσικό φόρουμ  και συμφέρον για τα μέλη του από το να λειτουργεί και ως τόπος ανταλλαγής πληροφοριών για καλά και κακά καταστήματα;  ???

yameth

το skroutz αποτελεί εναλλακτική μόνο για καταστήματα που έχουν ΚΑΙ e-shop

τελειώνω εδώ, αν δεν θέλετε, δεν θα το κάνετε, σαφές

 
Yameth καταλαβαινω τον τροπο σκεψεις σου αλλα και εσυ πρεπει λιγο να δεις την Ελληνικη πραγματικοτιτα!

δεν ειναι δυνατον ενα μαγαζι με μουσικα οργανα στην Ελλαδα που η ζητηση ειναι πολυ μικροτερη να εχει στοκαρισμενα τα παντα κ ιδικα σε μια δυσκολη οικονομικη περιοδο οπως αυτη.Εδω οι ελληνες αντιπροσωποι δεν εχουν στοκαρισμενα πραγματα περα απο τα βασικα θα εχει ενα μαγαζι? το βλεπεις λογικο?

 
bluezlick είπε:
Yameth καταλαβαινω τον τροπο σκεψεις σου αλλα και εσυ πρεπει λιγο να δεις την Ελληνικη πραγματικοτιτα!

δεν ειναι δυνατον ενα μαγαζι με μουσικα οργανα στην Ελλαδα που η ζητηση ειναι πολυ μικροτερη να εχει στοκαρισμενα τα παντα κ ιδικα σε μια δυσκολη οικονομικη περιοδο οπως αυτη.Εδω οι ελληνες αντιπροσωποι δεν εχουν στοκαρισμενα πραγματα περα απο τα βασικα θα εχει ενα μαγαζι? το βλεπεις λογικο?
Ναι το βλέπω λογικό. Ενα ειδικευμένο μαγαζί πρέπει να έχει όσο μεγαλύτερο στοκ μπορεί. Και για αυτό πρέπει να ειδικεύεται και να μην είναι σούπερ μάρκετ. Γιατί σαν σουπερ μάρκετ δεν έχει ελπίδα μπροστά στους κολοσσούς της Ευρώπης. Η Ελληνική πραγματικότητα δυστυχώς ή ευτυχώς κατέρρευσε με την παγκοσμιοποίηση και την έλευση Ευρωπαίων ανταγωνιστών. Για να μπορείς να υπάρξεις πρέπει να είσαι ανταγωνίσιμος. Αν δεν μπορείς, θα κλείσεις με μαθηματική ακρίβεια. Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο.
 
το Noiz ειναι μια πολυ ωραια κοινοτητα που μαζευομαστε και ανταλλασουμε αποψεις γνωμες συμβουλες κλπ.

ωστοσο το εχω παρατηρησει και εγω το γεγονος πως ενω μπορει καποιος να διαφημιζει ενα μαγαζι ενα στουντιο "μια μπαντα" δε μπορει να πει ενα παραπονο για καποιο αλλο μαγαζι (συνηθως ελληνικο).Δηλαδη πως και γιατι μπορουμε να λεμε "προβλημα με Θωμα"  προβλημα με dv" κλπ κλπ και δε μπορουμε να πουμε "προβλημα με τον Δον Στουντιο" ή "απατη απο τον Τσολλα" ???

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα