P.I.P.A ;;; S.O.P.A καλε !!!!

bloody_sunday είπε:
Χαρά στο κουράγιο όσων ξαναμπουν στην κλασσική και αιώνια αυτή κουβέντα του Νόιζ και μη... (είναι εξουθενωτική, ειδικά αν ενδιαφέρεται κάποιος να υποστηρίξει με σωστό τρόπο κάποια επιχειρήματα). Μια εκ των πολλών που θυμήθηκα: http://www.noiz.gr/index.php?topic=166291.5

To οξύμωρο βέβαια είναι πως πριν από κανένα δίμηνο-τρίμηνο (που είχα ποστάρει κι ένα σχετικό λινκ στο Noizbox) κανείς δεν φαινόταν όχι μόνο να ενδιαφέρεται στην ημεδαπή αλλά και να γνωρίζει καν περί τίνος πρόκειται, ενώ τώρα είμαστε όλοι στον αγώνα...
Ευλόγως επανέρχεται το θέμα, αφού είναι επίκαιρο, όχι μόνο λόγω ΣΩΠΑ-ΠΙΠΑ αλλά και λόγω της δημοσιότητας που κερδίζει συνεχώς το κόμμα των Πειρατών (σήμερα πέτυχα κάπου συνέντευξη ευρωβουλευτίνας του συγκεκριμένου κόμματος, ηλικίας μόλις 24 ετών). Ακούγεται μάλιστα ότι θα υπάρξει και ελληνική εκδοχή του κόμματος, και εικάζω ότι ένα τέτοιο εγχείρημα θα πήγαινε αρκετά καλά, ειδικά στους πιτσιρικάδες ψηφοφόρους.

Υ.Γ.: Μια και το ανέφερες, το noizbox σχεδόν ποτέ δεν το διαβάζω, αφενός γιατί έχω bookmark τη σελίδα του forum και όχι τη homepage, αλλά βλέπω επίσης ότι ανανεώνεται με πολύ αργούς ρυθμούς, ενώ θα υπέθετα ότι είναι ένα μέσο για γρήγορες και συνεχείς ατάκες τύπου tweets.

 
Το κακό με την πειρατεία, είναι ότι ενω υπάρχει ως φυσικό επακόλουθο διαφορων συγκυριών, οι "καλλιτέχνες" το παίζουν θιγμένοι απο τα μυρια που χανουν (σιγά μη πίεσαν για το ΣΟΠΑ οι συνοικιακές garage bands), ενώ η αντίθετη πλευρα κάνει εκκλησιες και κομματα το τσαμπατζιλίκι.

Δε με πειθει κανεις. Ουτε η ΕΜΙ, ούτε οι ακτιβιστες υπερ της πειρατειας (ευκολος ακτιβισμος, χωρις κοπο και πονο).

Είμαστε λίγο καρναβάλι γενικά :P

 
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι ζόρι τραβήξαν έτσι στο άκυρο... Εγώ προσωπικά όσα cd αγόραζα και ΠΡΙΝ την μεγάλη έξαρση των torrent αγοράζω και τώρα... Κι ίσως και περισσότερα τώρα που ΞΕΡΩ τι θέλω να αγοράσω... Πηγαίνω πιο συχνά σινεμά επειδή έχω δει πολλές ταινίες και ξέρω τι μου αρέσει... Δεν πηγαίνω στα κουτουρού... Και από ότι έχω καταλάβει πολλοί φίλοι μου κάνουν το ίδιο...

 
neeq είπε:
Το κακό με την πειρατεία, είναι ότι ενω υπάρχει ως φυσικό επακόλουθο διαφορων συγκυριών, οι "καλλιτέχνες" το παίζουν θιγμένοι απο τα μυρια που χανουν (σιγά μη πίεσαν για το ΣΟΠΑ οι συνοικιακές garage bands), ενώ η αντίθετη πλευρα κάνει εκκλησιες και κομματα το τσαμπατζιλίκι.

Δε με πειθει κανεις. Ουτε η ΕΜΙ, ούτε οι ακτιβιστες υπερ της πειρατειας (ευκολος ακτιβισμος, χωρις κοπο και πονο).

Είμαστε λίγο καρναβάλι γενικά :P
Τα συγκεκριμένα κόμματα έχουν ατζέντα την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας και όχι ξερά την πειρατεία. Αν στην προτεσταντική κοινωνία της Σουηδίας πιάσαν διψήφια ποσοστά, δεν φαντάζομαι τι μπορούν να κάνουν εδώ. Φυσικά δεν μπορούν να θεωρηθούν σοβαροί πολιτικοί σχηματισμοί κατά τη γνώμη μου. Η κουβέντα για τα δικαιώματα και την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας είναι υγιής και πρέπει να γίνεται (σε επίπεδο κοινωνίας εννοώ) αλλά σίγουρα δεν πρέπει να μονοπωληθεί από κόμματα ή ομάδες με "εξειδίκευση" στο θέμα.

 
sfaku είπε:
Τα συγκεκριμένα κόμματα έχουν ατζέντα την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας και όχι ξερά την πειρατεία. Αν στην προτεσταντική κοινωνία της Σουηδίας πιάσαν διψήφια ποσοστά, δεν φαντάζομαι τι μπορούν να κάνουν εδώ. Φυσικά δεν μπορούν να θεωρηθούν σοβαροί πολιτικοί σχηματισμοί κατά τη γνώμη μου. Η κουβέντα για τα δικαιώματα και την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας είναι υγιής και πρέπει να γίνεται (σε επίπεδο κοινωνίας εννοώ) αλλά σίγουρα δεν πρέπει να μονοπωληθεί από κόμματα ή ομάδες με "εξειδίκευση" στο θέμα.
Συμφωνώ με τον bloody στο ότι υπάρχουν εξαιρετικά παλαιότερα thread για το ζήτημα αυτό, και παράλληλα παραδέχομαι ότι δεν έχω το κουράγιο (τη διάθεση δηλαδή) να εμπλακώ πάλι σε τέτοιες συζητήσεις, πόσο μάλλον όταν έχουν ξεκινήσει από τόσο χαμηλή αφετηρία όσο σε μερικά από τα ποστ του παρόντος thread.

Όμως... χρειάζεται πραγματικά να διαβάζουμε παραγράφους σαν την παραπάνω; Κατά τη γνώμη του γράφοντος, αυτό που χαρακτηρίζει τη σουηδική κοινωνία και τις επιλογές της (πολιτικές/κοινωνικές/καταναλωτικές) είναι ο προτεσταντισμός; Κατ' αντιστοιχία, θα λέγαμε ότι ο "χριστιανός ορθόδοξος" έλλην, ο οποίος άλλωστε είναι γνωστό ότι διαπρέπει στον παγκόσμιο στίβο αξιών, αναμένεται ότι θα έχει να επιδείξει ακόμη ευνοϊκότερη αντιμετώπιση σε κάτι που - ο ίδιος ο γράφων - λέει ότι δεν είναι σοβαρός πολιτικός σχηματισμός;

Επίσης, χρειάζεται πραγματικά να θυμήσω ότι το καλλιτεχνικό έργο δεν είναι "πληροφορία" (εκτός αν κάποιος είναι ψυχρό μαθηματικά σκεπτόμενο ρομπότ με περιορισμένη πρόσβαση σε άλλους ανθρώπους); Πληροφορία είναι να πάμε στο ψιλικατζίδικο και να μας πει η κα. Ευανθία ότι ο Αυτιάς είπε το πρωί κάτι για τις συντάξεις, όχι οι συμφωνίες του Μότσαρτ.

Αυτές οι ακροβασίες στην ορολογία (όχι εκ' μέρους του sfaku, αλλά γενικώς) είναι - και όλοι το ξέρουμε - προφάσεις εν' τω αμάρτημα της κλεπταποδοχής. Αλλιώς - όπως είπε και μία ψυχή - "αν είναι νόμιμο, είναι ηθικό".

 
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ υπάρχει στο internet ΕΙΝΑΙ πληροφορία ως η ουσία του όρου περιεχόμενο. Ο όρος είναι τεχνικός και δεν σχετίζεται με την καθημερινή χρήση της λέξης. Η χρήση του δε στην ορολογία της τεχνολογίας, επιτρέπει την γενίκευση κατά περίπτωση ώστε να μην είναι απαραίτητη η διευκρίνιση και ο κατακερματισμός.

Το καλλιτεχνικό έργο εχει την αξία και την λειουργία στην οποία αναφέρεται ο trolley στα πλαίσια αναζήτησης της κοινωνικής του ουσίας. Όταν αυτό μεταφορτώνεται σε υπολογιστικά συστήματα (όπως και κάθε άλλη μορφή περιεχομένου) αποκτά μια νέα διάσταση καθαρά τεχνικής φύσεως και πλέον μπορεί να περιγραφτεί με την λέξη πληροφορία.

trolley είπε:
πόσο μάλλον όταν έχουν ξεκινήσει από τόσο χαμηλή αφετηρία όσο σε μερικά από τα ποστ του παρόντος thread.
Χμμμ....

"αν είναι νόμιμο, είναι ηθικό".
Το θέμα είναι ποιανού το ηθικό είναι όντως ηθικό και όχι...προσωπικό συμφέρον.

 
theoctapus είπε:
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ υπάρχει στο internet ΕΙΝΑΙ πληροφορία ως η ουσία του όρου περιεχόμενο. Ο όρος είναι τεχνικός και δεν σχετίζεται με την καθημερινή χρήση της λέξης.
Η τεχνική πλευρά της λέξης δεν βοηθά, αφαιρεί πολύ την ουσία της υπόθεσης.

Στις ΗΠΑ π.χ. υπάρχει το λεγόμενο "freedom of information act", που έχει να κάνει με ελεύθερη πρόσβαση σε πληροφορίες που βρίσκονται στα χέρια της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και αφορούν στην πολιτική και κοινωνική ζωή, και πολύ δύσκολα κανείς μπορεί να διαφωνήσει

Αντίθετα το μουσικό έργο είναι αυτό ακριβώς, μουσικό έργο, καλλιτεχνικό πόνημα, το ότι αποθηκεύεται όπως γράφεις παρακάτω σε Η/Υ με τον ίδιο τρόπο με τα παραπάνω δεν λέει κάτι, είναι επουσιώδες

 
gdevelek είπε:
Η τεχνική πλευρά της λέξης δεν βοηθά, αφαιρεί πολύ την ουσία της υπόθεσης.

Στις ΗΠΑ π.χ. υπάρχει το λεγόμενο "freedom of information act", που έχει να κάνει με ελεύθερη πρόσβαση σε πληροφορίες που βρίσκονται στα χέρια της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και αφορούν στην πολιτική και κοινωνική ζωή, και πολύ δύσκολα κανείς μπορεί να διαφωνήσει

Αντίθετα το μουσικό έργο είναι αυτό ακριβώς, μουσικό έργο, καλλιτεχνικό πόνημα, το ότι αποθηκεύεται όπως γράφεις παρακάτω σε Η/Υ με τον ίδιο τρόπο με τα παραπάνω δεν λέει κάτι, είναι επουσιώδες
Ο εκφυλισμός (σύμφωνα με την δικιά σου οπτική, φαντάζομαι) της έννοιας μουσικό έργο με την περιγραφή του ως πληροφορία ΔΕΝ εκφυλίζει και το πραγματικό ειδικό του βάρος σε καμία περίπτωση. Άρα θα συμφωνήσω ότι είναι δευτερευούσης σημασίας ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο. Η μουσική (ή οι ταινίες, ή το λογισμικό, ή οτιδήποτε) διατηρούν σε κάθε περίπτωση την αξία τους (τεχνολογική και κοινωνική) όταν αποκτήσουν και την ταμπέλα πληροφορία. Μάλιστα κάποιος θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι εμπλουτίζονται και με επιπλέον αξία ως αγαθό μέσα από το μέσο στο οποίο εντάχθησαν.

Δεν θα συμφωνήσω με το ότι αφαιρεί απ' την ουσία της συζήτησης, απλά γιατί δεν μπορεί.

Το αρχικό σχόλιο έγινε για να δωθεί διευκρίνιση επι της ορολογίας και μόνο.

 
theoctapus είπε:
Ο εκφυλισμός (σύμφωνα με την δικιά σου οπτική, φαντάζομαι) της έννοιας μουσικό έργο με την περιγραφή του ως πληροφορία ΔΕΝ εκφυλίζει και το πραγματικό ειδικό του βάρος σε καμία περίπτωση.
Υποθέτω ότι αντιλαμβάνεσαι πως ο όρος "πραγματικό ειδικό βάρος" στην παραπάνω πρόταση, δεν εξαργυρώνεται. Η διαφορά ανάμεσα στην "πληροφορία" και το "καλλιτεχνικό έργο", είναι ότι το δεύτερο δεν έχει αντικειμενικά οριζόμενη σπουδαιότητα, αλλά μόνο υποκειμενικά οριζόμενη.

Ως προϊόν καλλιτεχνικής ζύμωσης και προσωπικού αγώνα, καταλήγει να εκφράζει και να περιέχει πληροφορίες με υποκειμενική (και μόνο) αξία. Ακόμη και άνθρωποι που συμφωνούν για το ότι ο Μότσαρτ είναι σημαντικός, συχνά διαφωνούν έντονα όσον αφορά το "γιατί" είναι σημαντικός και "πως" αναλύεται η σπουδαιότητά του. Ως εκ' τούτου, το καλλιτεχνικό έργο δεν μπορεί να διακινείται με την ίδια "ψυχρότητα", αν μπορώ να το πω έτσι.

Δεν γνωρίζω την ηλικία σου, αλλά θα σου πω κάτι που τεκμηριώνει την άποψή μου και αποτελούσε συνήθεια στις εποχές πριν το ίντερνετ: αγόραζε κάποιος ένα δίσκο μουσικής και αν το περιεχόμενο τύγχανε της προσωπικής του έγκρισης, μιλούσε για το δίσκο σε φίλους και δάνειζε το δίσκο σε φίλους. Αν μάλιστα έφτανε να τον χαρίσει, αυτό γινόταν αντιληπτό ως πολύτιμο δώρο με ιδιαίτερη αναμνηστική αξία.

Τα ανέκδοτα με τον Μπόμπο, ή οι απόψεις κάποιου για την πολιτική κατάσταση, ή οι αναμνήσεις του από τη περίοδο που "ήταν φαντάρος", διακινούνται με μεγάλη ελαφρότητα, και ουδείς τα λογαριάζει σαν κάτι το ιδιαίτερο.

 
ότι ο "χριστιανός ορθόδοξος" έλλην, ο οποίος άλλωστε είναι γνωστό ότι διαπρέπει στον παγκόσμιο στίβο αξιών, αναμένεται ότι θα έχει να επιδείξει ακόμη ευνοϊκότερη αντιμετώπιση σε κάτι που - ο ίδιος ο γράφων - λέει ότι δεν είναι σοβαρός πολιτικός σχηματισμός;
Φιλος θα διορισει τα "παιδια" μας στο ΔΗΜΟΣΙΟ?

Αν ΝΑΙ,τοτε ΠΡΩΤΟ κομμα θα ερθει.... ;D 

 
trolley είπε:
Συμφωνώ με τον bloody στο ότι υπάρχουν εξαιρετικά παλαιότερα thread για το ζήτημα αυτό, και παράλληλα παραδέχομαι ότι δεν έχω το κουράγιο (τη διάθεση δηλαδή) να εμπλακώ πάλι σε τέτοιες συζητήσεις, πόσο μάλλον όταν έχουν ξεκινήσει από τόσο χαμηλή αφετηρία όσο σε μερικά από τα ποστ του παρόντος thread.
«Δεν έχω το κουράγιο να συζητήσω, χαμηλό το επίπεδο αλλά πάρτε 4 παραγράφους με την αποψάρα μου». Να θεωρήσω αυτή την αντίφαση σαν δείγμα της γενικότερης σοβαρότητας της άποψής σου;

Όμως... χρειάζεται πραγματικά να διαβάζουμε παραγράφους σαν την παραπάνω; (εννοεί του sfaku)
Δεν χρειάζεται. Μπορείς και να μη τη διαβάσεις και εκεί εξαντλείται το τι μπορείς να κάνεις για το δικαίωμά μας να μην εκφράζουμε την άποψή ΣΟΥ.

Κατά τη γνώμη του γράφοντος, αυτό που χαρακτηρίζει τη σουηδική κοινωνία και τις επιλογές της (πολιτικές/κοινωνικές/καταναλωτικές) είναι ο προτεσταντισμός; Κατ' αντιστοιχία, θα λέγαμε ότι ο "χριστιανός ορθόδοξος" έλλην, ο οποίος άλλωστε είναι γνωστό ότι διαπρέπει στον παγκόσμιο στίβο αξιών, αναμένεται ότι θα έχει να επιδείξει ακόμη ευνοϊκότερη αντιμετώπιση σε κάτι που - ο ίδιος ο γράφων - λέει ότι δεν είναι σοβαρός πολιτικός σχηματισμός;
Για να κάνεις κριτική σε κάποιον πρέπει να έχεις ειλικρινή και καλή διάθεση κατανόησης αυτών που γράφει. Προσπαθείς να πεις ότι το προτεσταντικό το χρησιμοποιώ μειωτικά; Δηλαδή έσύ κοτζάμ μεταφραστής του Μαρξ, δεν έχεις ακούσει ποτέ τον όρο προτεσταντική ηθική του Weber (ο οποίος δεν έχει θρησκευτικό αλλά κοινωνιολογικό περιεχόμενο); Η προτεσταντική ηθική (όπως την επικαλούμαι) έχει σημαντικές θετικές πλευρές, μια από τις οποίες ας πούμε είναι η μεγάλη συμμόρφωση προς τους νόμους, γραπτούς και άγραφους.

Αν λοιπόν σε μία χώρα με τόσο υψηλό αίσθημα νομιμοφροσύνης, σε μια χώρα με τόσο χαμηλή διαφθορά, σε μια χώρα με ογκωδέστατο κράτος χωρίς προβλήματα δυσλειτουργίας, βγαίνει ένα κόμμα πειρατών (που προτρέπουν προς κάτι το παράνομο), παίρνει διψήφια ποσοστά και βγάζει ευρωβουλευτές, φαντάσου τι θα γίνει στην Ελλάδα όπου δεν υπάρχει εδραιωμένο κανένα ιδιαίτερο αίσθημα νομιμοφροσύνης. Αυτό λέει το επιχείρημά μου, το οποίο αποκρούεις συμφωνώντας άθελά σου, και θα σου πρότεινα να διαβάζεις καλύτερα αυτά που γράφω ή με καλύτερη προαίρεση για να γλιτώνουμε typing αμφότεροι και κυρίως εγώ.

Επίσης, χρειάζεται πραγματικά να θυμήσω ότι το καλλιτεχνικό έργο δεν είναι "πληροφορία" (εκτός αν κάποιος είναι ψυχρό μαθηματικά σκεπτόμενο ρομπότ με περιορισμένη πρόσβαση σε άλλους ανθρώπους); Πληροφορία είναι να πάμε στο ψιλικατζίδικο και να μας πει η κα. Ευανθία ότι ο Αυτιάς είπε το πρωί κάτι για τις συντάξεις, όχι οι συμφωνίες του Μότσαρτ.

Αυτές οι ακροβασίες στην ορολογία (όχι εκ' μέρους του sfaku, αλλά γενικώς) είναι - και όλοι το ξέρουμε - προφάσεις εν' τω αμάρτημα της κλεπταποδοχής.
Μπορείς (ή θες) να διακρίνεις ανάμεσα στην ορολογία που ενστερνίζομαι και ανάμεσα στην ορολογία άλλων την οποία παραθέτω (του κόμματος των πειρατών συγκεκριμένα); Αναφέρθηκα στη ρητορική του κόμματος των Πειρατών, για το οποίο και εξέφρασα σαφώς την άποψή μου. Με σύνθημα «free downloading» δεν θα κέρδιζαν ούτε τις μισές ψήφους, με τη ρητορική για «ελεύθερη διακίνηση πληροφορίας» πήραν διψήφια ποσοστά. Φυσικά αν ο Ασάνζ ή ο Τόρβαλντς έφτιαχνε ένα κόμμα με ατζέντα την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας, η κουβέντα και η άποψή μου θα ήταν αρκετά διαφορετική.

Αλλιώς - όπως είπε και μία ψυχή - "αν είναι νόμιμο, είναι ηθικό".
Ο ορισμός της διάθεσης (ή πρόθεσης) για παρεξήγηση. Για εξήγησέ μου πώς μπορεί να λέω ότι είναι νόμιμο αλλά ηθικό, όταν έχω πει αυτό;

Για να μιλήσουμε ουσιαστικά και όχι νομικά για διαφυγόντα κέρδη, πρέπει όντως εσύ που έκανες download να σκόπευες να αγοράσεις το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Γιατί αν δεν είχες τα λεφτά, και απλώς το άκουσες, προφανώς παρέβης συγκεκριμένους νόμους αλλά στην ουσία δεν έβγαλες λεφτά από την τσέπη κάποιου.
Όπως βλέπεις λέω το ακριβώς αντίθετο: ο downloader είναι σαφώς νομικά ένοχος (για κλεπταποδοχή ή ό,τι άλλο αδίκημα τραβάει η όρεξή σου) αλλά δεν σημαίνει ότι είναι σώνει και καλά ανήθικος. Αυτό βέβαια είναι άποψή μου και θα προτιμούσα να μη το συζητήσω μαζί σου διότι δεν διακρίνω την απαραίτητη σε κάθε συζήτηση καλή προαίρεση του συνομιλητή, παρά μόνο άτεχνα συγκεκαλυμμένες προσωπικές επιθέσεις και flaming.

 
trolley είπε:
Υποθέτω ότι αντιλαμβάνεσαι πως ο όρος "πραγματικό ειδικό βάρος" στην παραπάνω πρόταση, δεν εξαργυρώνεται. Η διαφορά ανάμεσα στην "πληροφορία" και το "καλλιτεχνικό έργο", είναι ότι το δεύτερο δεν έχει αντικειμενικά οριζόμενη σπουδαιότητα, αλλά μόνο υποκειμενικά οριζόμενη.
Συμφωνώ απόλυτα. Δεν υπάρχει καν νόημα να ορίσεις μια αντικειμενική μετρική στο καλλιτεχνικό έργο. Όμως αυτό δεν ακυρώνει την αξία του μέσα στην κοινωνία, υποκειμενική ή όχι, αλλά όντως υπαρκτή. Δες το σαν την αίσθηση που δημιουργεί στην πλειοψηφία των αποδεκτών.

Ως προϊόν καλλιτεχνικής ζύμωσης και προσωπικού αγώνα, καταλήγει να εκφράζει και να περιέχει πληροφορίες με υποκειμενική (και μόνο) αξία. Ακόμη και άνθρωποι που συμφωνούν για το ότι ο Μότσαρτ είναι σημαντικός, συχνά διαφωνούν έντονα όσον αφορά το "γιατί" είναι σημαντικός και "πως" αναλύεται η σπουδαιότητά του.
Μα το νόημα δεν είναι να συμφωνήσεις στα "γιατί". Αυτή είναι μια συζήτηση ανάλυσης επί του περιεχομένου. Είναι ειδική και κάθετη, μέσα απ' το περιτύλιγμα. Έχει φυσικά την αξία της μέσα από κοινωνικούς όρους.

Ως εκ' τούτου, το καλλιτεχνικό έργο δεν μπορεί να διακινείται με την ίδια "ψυχρότητα", αν μπορώ να το πω έτσι.
Η χρήση ακριβώς αυτής της λέξης είναι που καταδεικνύει την διαφωνία, η αίσθηση δηλαδή ότι το πρίσμα της πληροφορίας εκφυλίζει με ψυχρό τρόπο το πραγματικό βάθος του καλλιτεχνικού έργου, κάτι που ΙΜΗΟ δεν ισχύει.

Η τέχνη πάει χέρι χέρι με την ανθρώπινη ιστορία και έχει πάνω κάτω την ίδια ουσία διαχρονικά. Σαν κομμάτι όμως της κοινωνικής εξέλιξης δεν μπορεί παρά να επηρεάζεται απ' τις αναπόφεκτες αλλαγές και να αλλάζει μορφή και πλαίσιο αναφοράς.

Στην περίπτωση της διακίνησης μέσω internet, η τέχνη στην ουσία της δεν αλλάζει μορφή, ούτε αξία, όμως αποκτά μια επιπλέον διάσταση, γίνεται κομμάτι ενός νέου αγαθού που ονομάζεται ηλεκτρονική πληροφορία.

Αναγκαστικά λόγω των νέων παραμέτρων, η όποια συζήτηση περι διακίνησης θα πρέπει να περιέχει τέτοιους όρους. Δεν είναι ούτε εκφυλισμός, ούτε παραμόρφωση, είναι οι νέοι κανόνες του παιχνιδιού.

Ίσως, η "ψυχρότητα" να είναι απλά συναισθηματικά αντανακλαστικά.

Τα ανέκδοτα με τον Μπόμπο, ή οι απόψεις κάποιου για την πολιτική κατάσταση, ή οι αναμνήσεις του από τη περίοδο που "ήταν φαντάρος", διακινούνται με μεγάλη ελαφρότητα, και ουδείς τα λογαριάζει σαν κάτι το ιδιαίτερο.
Κι όμως κάνεις λάθος. Όπως και με το καλλιτεχνικό περιεχόμενο, έτσι και το ανέκδοτο με τον Μπόμπο, όταν μπεί στο περιτύλιγμα της ηλεκτρονικής πληροφορίας αποκτά την διάσταση που ανέφερα. Εν προκειμένω, πρόκειται για περίπτωση που το μέσο έχει μεγαλύτερη αξία απ' το περιεχόμενο (αν και αυτό είναι αμφισβητήσιμο γιατί κι εδώ υπάρχει υποκειμενική οπτική, είναι πρακτικά αδύνατο να γενικεύσεις με παραδείγματα).

Έτσι σημασία δεν έχει τι λέμε και τι έχουμε, αλλά το ότι μπορούμε να τα λέμε και να τα έχουμε μέσα απ' το μέσο αυτό.

 
Συγνωμη ρε παιδια, αλλα, το μονο προβλημα απο την υπαρξη του ιντερνετ ειναι η πειρατεια και τα πνευματικα δικαιωματα;;;

Δηλ, το οτι υπαρχει διακινηση παιδικης πορνογραφιας και διαφορων εγκληματικων ενεργειων το βαζουμε σε δευτερη προτεραιοτητα;

Γιατι δεν βαζουνε το μαχαιρι στο κοκκαλο και σε αυτη την πλευρα;

Αλλα, ξεχασα: Το φιλετο που δεν εχει κοκκαλα δεν ποναει και πολυ, και παρακατω:

"Το χρημα εγω το λογαριαζω", γιατι το ολο θεμα ειναι τα μυρια που χανονται απο τις τσεπες των εχοντων...

Λεω εγω τωρα...

 
Εγω μια ερωτηση εχω... ποιος εχει παθει ζημια απο τα downloads και με ποιον τροπο?

Αυτο δεν το καταλαβαινω... ας μου το εξηγησει καποιος... Οι stars συνεχιζουν να εισπρατουν εκκατμυρια euro... Οι ταινιες συνεχιζουν να κανουν τρελες εισπραξεις... Το προβλημα ποιο ειναι? Κ μην πειτε για τους χαμηλομεσαιους "καλλιτεχνες"... γιατι χωρις το ιντερνετ δεν θα τους ηξερε ουτε η μανα τους για να αγορασει το cd τους...

 
@sfaku

H προσωπική επίθεση που εξαπέλυσες, ελπίζω ότι σύντομα θα τύχει της πρέπουσας μεταχείρισης από τον ndnikola.

Πέραν τούτου, εγώ δεν χαρακτήρισα την άποψή μου ως "αποψάρα μου" και (στα σχεδόν δέκα χρόνια που συμμετέχω) δεν υπέκφυγα ποτέ της πιθανής αναγκαιότητας να απαντήσω όταν με εγκαλούν για τα γραπτά μου, χρησιμοποιώντας την επιπέδου "Ραδιοτηλεόραση" ατάκα "μπορείτε και να μη μας διαβάζετε".

Άλλωστε, όπως θα έπρεπε να έχεις δει πριν χάσεις τον χρόνο σου να επιτίθεσαι, η συζήτηση είχε ήδη εξελιχθεί, ανάμεσα σε άλλα μέλη που έχουν αποδείξει ότι ξέρουν και να διαφωνούν και να συμφωνούν.

Τέλος (και αυτό είναι πραγματική προειδοποίηση) πριν αναφερθείς ποτέ στο μέλλον στο τι έχω κάνει (ή δεν έχω κάνει) στη ζωή μου, να κάνεις ένα κόπο να συστηθείς και να μας ενημερώσεις για το τι έχεις κάνει εσύ, διότι εσύ αμφισβητείσαι. Εμένα με γνωρίζει προσωπικά και εγκάρδια το σύνολο της ομάδας διαχείρισης του φόρουμ, και γνωρίζουν από ποια θέση απαντώ.

 
Αυτό το "ποιοί χάσανε λεφτά" πρέπει να εκλείψει γιατί είναι σκέτη μαμακία...

1. ΔΕΝ έχει κανεις μας πρόσβαση στα οικονομικά τεφτέρια καμμίας εταιρίας και άρα δε μπορεί να λέει ότι γουστάρει. Άσε που μεγάλες εταιρίες (πχ. Steinberg, Magik, κλπ) εξαγοράστηκαν από μεγαλύτερες...

2. Ακόμη και έτσι να είναι, και να βγάζανε εκατομύρια: Μαγκιά τους! Για να συμβαινει αυτό, κάποιος λόγος θα υπάρχει... Αν χάσουν και ένα μύριο μαγκιά τους να τους ενοχλεί. Όχι ότι μπορούν να μας βιάσουν όλους για να το πάρουν πίσω, αλλα λέμε τώρα...

3. Και τέλος πάντων. Υπάρχουν τόνοι τσάμπα μουσικής και παιχνιδιών στο νετ. γιατί κωλάνε όλοι στα μεγάλα, τεράστια ονόματα; Μήπως οι εταιρίες παίζουν το ρόλο τους σε αυτό; Γιατί στο κάτω κάτω να κατεβάσεις οτιδήποτε και να μην οδεύσεις με τα τσάμπα που υπάρχουν στο νετ; Γιατί γουστάρεις αυτό που κάνει η εταιρία και για αυτό τα κατεβάζεις παράνομα, και μετα πουλάς μούρη ότι "σιγά τα λεφτά που χάσανε"...

Και ναι, εγώ χάνω λεφτά από την πειρατεία... προσωπικά εγώ...

(Το παραπάνω κείμενο προς οποιονδήποτε, όχι σε συγκεκριμένο άτομο).

Τώρα για ΣΟΠΑ και ΠΙΠΑ είμαι απλά κατά, όπως είμαι κατά του DRM και επίσης κατά της ύπαρξης των copyrights μετά θάνατον των καλιτεχνών (τι θα τα κάνει τα λεφτά ο Chaplin ή o Stravinsky? Τι είναι η τέχνη; Περίπτερο ή άδεια ταξί να την αφήσουμε στα παιδιά μας...)

 
trolley είπε:
@sfaku

H προσωπική επίθεση που εξαπέλυσες, ελπίζω ότι σύντομα θα τύχει της πρέπουσας μεταχείρισης από τον ndnikola.
Δεν είναι προσωπική επίθεση αλλά προσωπική απάντηση, σε (μουλωχτή) προσωπική επίθεση. Δεν νομίζω όμως ότι το προσωπικό μας θέμα πρέπει πλέον να κουράσει ούτε το φόρουμ ούτε το moderation αυτού. Προσωπικά, όσο με αφορά, στο moderation προσπαθώ να μη βάζω έξτρα δουλειά ούτε με προσωπικά αιτήματα, ούτε με τη γενικότερη στάση μου. Θα μπορούσες να κάνεις το ίδιο, και εδώ θα βαρέσω λήξη για να μην κουράζουμε τον κόσμο.

 
Nikolas είπε:
Αυτό το "ποιοί χάσανε λεφτά" πρέπει να εκλείψει γιατί είναι σκέτη μαμακία...

1. ΔΕΝ έχει κανεις μας πρόσβαση στα οικονομικά τεφτέρια καμμίας εταιρίας και άρα δε μπορεί να λέει ότι γουστάρει. Άσε που μεγάλες εταιρίες (πχ. Steinberg, Magik, κλπ) εξαγοράστηκαν από μεγαλύτερες...

2. Ακόμη και έτσι να είναι, και να βγάζανε εκατομύρια: Μαγκιά τους! Για να συμβαινει αυτό, κάποιος λόγος θα υπάρχει... Αν χάσουν και ένα μύριο μαγκιά τους να τους ενοχλεί. Όχι ότι μπορούν να μας βιάσουν όλους για να το πάρουν πίσω, αλλα λέμε τώρα...

3. Και τέλος πάντων. Υπάρχουν τόνοι τσάμπα μουσικής και παιχνιδιών στο νετ. γιατί κωλάνε όλοι στα μεγάλα, τεράστια ονόματα; Μήπως οι εταιρίες παίζουν το ρόλο τους σε αυτό; Γιατί στο κάτω κάτω να κατεβάσεις οτιδήποτε και να μην οδεύσεις με τα τσάμπα που υπάρχουν στο νετ; Γιατί γουστάρεις αυτό που κάνει η εταιρία και για αυτό τα κατεβάζεις παράνομα, και μετα πουλάς μούρη ότι "σιγά τα λεφτά που χάσανε"...

Και ναι, εγώ χάνω λεφτά από την πειρατεία... προσωπικά εγώ...

(Το παραπάνω κείμενο προς οποιονδήποτε, όχι σε συγκεκριμένο άτομο).

Τώρα για ΣΟΠΑ και ΠΙΠΑ είμαι απλά κατά, όπως είμαι κατά του DRM και επίσης κατά της ύπαρξης των copyrights μετά θάνατον των καλιτεχνών (τι θα τα κάνει τα λεφτά ο Chaplin ή o Stravinsky? Τι είναι η τέχνη; Περίπτερο ή άδεια ταξί να την αφήσουμε στα παιδιά μας...)
100%.

 
Nikolas είπε:
Αυτό το "ποιοί χάσανε λεφτά" πρέπει να εκλείψει γιατί είναι σκέτη μαμακία...

1. ΔΕΝ έχει κανεις μας πρόσβαση στα οικονομικά τεφτέρια καμμίας εταιρίας και άρα δε μπορεί να λέει ότι γουστάρει. Άσε που μεγάλες εταιρίες (πχ. Steinberg, Magik, κλπ) εξαγοράστηκαν από μεγαλύτερες...

2. Ακόμη και έτσι να είναι, και να βγάζανε εκατομύρια: Μαγκιά τους! Για να συμβαινει αυτό, κάποιος λόγος θα υπάρχει... Αν χάσουν και ένα μύριο μαγκιά τους να τους ενοχλεί. Όχι ότι μπορούν να μας βιάσουν όλους για να το πάρουν πίσω, αλλα λέμε τώρα...

3. Και τέλος πάντων. Υπάρχουν τόνοι τσάμπα μουσικής και παιχνιδιών στο νετ. γιατί κωλάνε όλοι στα μεγάλα, τεράστια ονόματα; Μήπως οι εταιρίες παίζουν το ρόλο τους σε αυτό; Γιατί στο κάτω κάτω να κατεβάσεις οτιδήποτε και να μην οδεύσεις με τα τσάμπα που υπάρχουν στο νετ; Γιατί γουστάρεις αυτό που κάνει η εταιρία και για αυτό τα κατεβάζεις παράνομα, και μετα πουλάς μούρη ότι "σιγά τα λεφτά που χάσανε"...

Και ναι, εγώ χάνω λεφτά από την πειρατεία... προσωπικά εγώ...

(Το παραπάνω κείμενο προς οποιονδήποτε, όχι σε συγκεκριμένο άτομο).

Τώρα για ΣΟΠΑ και ΠΙΠΑ είμαι απλά κατά, όπως είμαι κατά του DRM και επίσης κατά της ύπαρξης των copyrights μετά θάνατον των καλιτεχνών (τι θα τα κάνει τα λεφτά ο Chaplin ή o Stravinsky? Τι είναι η τέχνη; Περίπτερο ή άδεια ταξί να την αφήσουμε στα παιδιά μας...)
Οχι δεν παει ετσι... γιατι για να οικονομησουν τα τοσα εκκατομυρια.... χρησιμοποιουν το ιντερνετ... επισης κ εσυ π χανεις λεφτα απο την πειρατεια... αν δεν ειχες το ιντερνετ πως θα προωθουσες την δουλεια σου? κ θα ειχες τις ιδιες απολαβες χωρις το ιντερνετ? δεν νομιζω... γ αυτο ας μην κολλαμε μονο στα - της πειρατειας αλλα κ στα + που ειναι η ευκολοτερη διαφημιση κλπ...

και μια εικονα π βρηκα τυχαια....

Wise-words-Dave-Grohl_5daebb341e4d11a6382c57cbdc1a930a.jpg


 
Αγαπητέ jimskeet, αφού δε γνωρίζεις, καλύτερα να μη λες μεγάλες κουβέντες. Θες να συζητήσουμε για το πόσες δισκογραφικές, στην Ελλάδα και μόνο, έχουν κλείσει τα τελευταία 15 χρόνια και πόσοι άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους;

Ναι το internet μπορεί να είναι τζάμπα διφήμιση αλλά αν δε σε αγοράζει κανένας, τι να την κάνεις;

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top