P.I.P.A ;;; S.O.P.A καλε !!!!

καταρχην το sopa ειναι απο οτι εχω καταλαβει αποκλειστικα για την αμερικη... η ελλαδα που κολλαει?

 
jimskeet2002 είπε:
καταρχην το sopa ειναι απο οτι εχω καταλαβει αποκλειστικα για την αμερικη... η ελλαδα που κολλαει?
Ο Νικόλας πάντως Έλληνας είναι.

 
Jazzjoker είπε:
Αγαπητέ jimskeet, αφού δε γνωρίζεις, καλύτερα να μη λες μεγάλες κουβέντες. Θες να συζητήσουμε για το πόσες δισκογραφικές, στην Ελλάδα και μόνο, έχουν κλείσει τα τελευταία 15 χρόνια και πόσοι άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους;

Ναι το internet μπορεί να είναι τζάμπα διφήμιση αλλά αν δε σε αγοράζει κανένας, τι να την κάνεις;
Τι να κανεις την τσαμπα διαφημιση? ελα ντε... τπτ... για να μην σε αγοραζει ο αλλος σημαινει οτι δν αξιζεις... κ ετσι κ αλλιως δεν θα σε αγοραζε... αν αξιζεις ομως θα ερθει να σε δει στις συναυλιες σου γιατι θα ξερει ποιος εισαι... αλλιως... αν δεν σε ηξερε θα ερχοταν?

Ο Νικόλας πάντως Έλληνας είναι.
Κ τον ρωτησα πως θα προωθουσε τη δουλεια του χωρις ιντερνετ κ τι θα κερδιζε? δν νομιζω πιο πολλα.. αρα δν μπορει να λεει οτι χανει...

 
για να μην σε αγοραζει ο αλλος σημαινει οτι δν αξιζεις
Εδώ κάνεις λάθος και το ξέρεις νομίζω. Πόσα άλμπουμ μουσικής που άξιζαν κατέβασες αντί να αγοράσεις τα τελευταία 5 χρόνια; Οι γνωστοί και οι φίλοι σου; Ο ευρύτερος κύκλος σου; Μην κοροϊδευόμαστε.

 
Jazzjoker είπε:
Εδώ κάνεις λάθος και το ξέρεις νομίζω. Πόσα άλμπουμ μουσικής που άξιζαν κατέβασες αντί να αγοράσεις τα τελευταία 5 χρόνια; Οι γνωστοί και οι φίλοι σου; Ο ευρύτερος κύκλος σου; Μην κοροϊδευόμαστε.
Ναι ενω οι καλλιτεχνες αυτων των αλμπουμ που λες πεινανε επειδη δν αγοραζει ο κοσμος τοσο πολυ τα αλμπουμ τους ε? αυτα που υποτιθεται οτι χανουν πιστευω τα καλυπτουν κ με το παραπανω απο την αυξημενη διαφημιση κ απο τις συναυλιες... ποσες αλλες μπαντες ομως εχουν γινει γνωστες στο ευρυ κοινο ενω χωρις το ιντερνετ δεν θα γινονταν? ε? ποσες?

 
sfaku είπε:
Ευλόγως επανέρχεται το θέμα, αφού είναι επίκαιρο, όχι μόνο λόγω ΣΩΠΑ-ΠΙΠΑ αλλά και λόγω της δημοσιότητας που κερδίζει συνεχώς το κόμμα των Πειρατών (σήμερα πέτυχα κάπου συνέντευξη ευρωβουλευτίνας του συγκεκριμένου κόμματος, ηλικίας μόλις 24 ετών). Ακούγεται μάλιστα ότι θα υπάρξει και ελληνική εκδοχή του κόμματος, και εικάζω ότι ένα τέτοιο εγχείρημα θα πήγαινε αρκετά καλά, ειδικά στους πιτσιρικάδες ψηφοφόρους.

Υ.Γ.: Μια και το ανέφερες, το noizbox σχεδόν ποτέ δεν το διαβάζω, αφενός γιατί έχω bookmark τη σελίδα του forum και όχι τη homepage, αλλά βλέπω επίσης ότι ανανεώνεται με πολύ αργούς ρυθμούς, ενώ θα υπέθετα ότι είναι ένα μέσο για γρήγορες και συνεχείς ατάκες τύπου tweets.
Ναι, δεν αντιλέγω, ούτε το σημειώνω σαν μομφή, ούτε για να περηφανευτώ πως και καλά το γνώριζα πριν τις μάζες και πως είμαι έξυπνος ενώ οι άλλοι όχι... Απλά σαν επισήμανση πως μερικές φορές για να αντιληφθούμε πως συμβαίνει κάτι σημαντικό, πρέπει να μας χτυπήσουν κατακέφαλα με ένα σφυρί (πχ. να μας κόψουν το Megaupload ή την Wiki). Και ναι, σαν θέμα είναι όντως επίκαιρο (πάντα είναι). Εδώ πάντως παρατηρήθηκε μια προσπάθεια κατάχρησης εξουσίας και έγκρισης νόμων που σαν δούρειοι ίπποι θα έφερναν πολύ χειρότερες εξελίξεις μετά, και ακόμη μεγαλύτερο (και αντισυνταγματικό) συγκεντρωτισμό εξουσιών.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παιδια αν δεν κανω λαθος, οι καλλιτενχες συντηρουνται απο τις εμφανισεις τους. Παντα ετσι ηταν πριν και μετα ιντερνετ εποχης. Τωρα απο τα cd συντηρουνται οι δισκογραφικες που εχουν και το κοστος παραγωγης. Εκει ειναι το ζουμι.

Κανω λαθος;;;;

 
jimskeet2002 είπε:
Ναι ενω οι καλλιτεχνες αυτων των αλμπουμ που λες πεινανε επειδη δν αγοραζει ο κοσμος τοσο πολυ τα αλμπουμ τους ε? αυτα που υποτιθεται οτι χανουν πιστευω τα καλυπτουν κ με το παραπανω απο την αυξημενη διαφημιση κ απο τις συναυλιες... ποσες αλλες μπαντες ομως εχουν γινει γνωστες στο ευρυ κοινο ενω χωρις το ιντερνετ δεν θα γινονταν? ε? ποσες?
Πόσες?

 
jimskeet2002 είπε:
Τι να κανεις την τσαμπα διαφημιση? ελα ντε... τπτ... για να μην σε αγοραζει ο αλλος σημαινει οτι δν αξιζεις... κ ετσι κ αλλιως δεν θα σε αγοραζε... αν αξιζεις ομως θα ερθει να σε δει στις συναυλιες σου γιατι θα ξερει ποιος εισαι... αλλιως... αν δεν σε ηξερε θα ερχοταν?
Καταρχήν το ότι δε σε αγοράζει σημαίνει ότι πιθανόν να υπάρχεις στο rapdishare... Και τρέχα γύρευε μετά...

Κ τον ρωτησα πως θα προωθουσε τη δουλεια του χωρις ιντερνετ κ τι θα κερδιζε? δν νομιζω πιο πολλα.. αρα δν μπορει να λεει οτι χανει...
Άρα... για εσένα ιντερνετ=πειρατεία τελεία και παύλα; Δε μπορώ να έχω τα καλά του ίντερνετ (πχ. μπυροποσίες, τόσους ανθρώπους, δουλειές), χωρίς να έχω τα κατά (να έχω 0.50 euro για κάθε πώληση ενός παιχνιδιού και να το παίζουν 80.000!!!!!! πειρατές;;;; Ξέρει τι σημαίνει αυτό με απλά Ελληνικά: Ότι θα μπορούσα να είχα 40.000 ευρώ στο λογαριασμό μου και να μπορέσω να περάσω άλλο ένα χρόνο, με την αξία μου, χωρίς να πρέπει να ζητιανέψω (πάνω κάτω, τέλος πάντων και με μία υπερβολή).).
Γιατί πρέπει να φάμε τα σκατά μαζί με τα καλά; Και πρέπει να τα θεωρουμε δεδομένα; Το ξαναλέω, είμαι εναντίον ΣΟΠΑ, ΠΙΠΑ και DRM όπως είναι τώρα, καθώς και με την επιμήκυνση των χρόνων του copyright... Αλλά αυτό δε λέει κάτι για το σήμερα, λεεί; Πάω να κλέψω κάποιον; Να σου δώσω το Ε3 μου; Πώς θα καταλάβεις ότι και οι μικροί υποφέρουν; Και αν οι μεγάλοι τα καταφέρνουν καλύτερα, με γειά τους με χαρά τους... Εγώ; Και όλοι οι άλλοι; (και είναι πολλοί)...

Ο Νικόλας πάντως Έλληνας είναι.
Να απαντήσω και σε αυτό...
Φυσικά και είμαι Έλληνας αλλά:

1. Παραγωγή παιχνιδιών Η/Υ είναι ελάχιστη στην Ελλάδα.

2. Το ίδιο στη κλασσική μουσικη.

Λοιπόν δουλέυω με το εξωτερικό κατά 90% (όσον αφορά τη σύνθεση). Και 40% όσον αφορά τα μαθήματα. Καλό; Ναι...

Αν νομίζεις ότι το ΣΟΠΑ και το ΠΙΠΑ με αφήνει αδιάφορο, επειδή είμαι στην Μπανανία, κάνεις μεγάλο λάθος. Και ΔΕΝ είμαι στην μπανανία, αλλά στην Ελλάδα!

Και να σου πώ και κάτι άλλο. Είμαι στην Ελλάδα και πληρώνω τους φόρους μου εδώ. Δουλεύω παραγωγικά στην Ελλάδα και μάλιστα χωρίς δάνεια. Και όταν πουλάω έξω, μάντεψε τι γίνεται: Τα χρήματα έρχονται ΕΔΩ! Που τόσο το χρειαζόμαστε...

 
Holystone είπε:
Παιδια αν δεν κανω λαθος, οι καλλιτενχες συντηρουνται απο τις εμφανισεις τους. Παντα ετσι ηταν πριν και μετα ιντερνετ εποχης. Τωρα απο τα cd συντηρουνται οι δισκογραφικες που εχουν και το κοστος παραγωγης. Εκει ειναι το ζουμι.

Κανω λαθος;;;;
Ναι κανεις λαθος,οι καλλιτεχνες παιρνουν ,αναλογα με το deal που εχουν κανει,ενα 6%-20% απο τις πωλησεις των δισκων τους στο εξωτερικο,αν σκεφτεις οτι ενα μεγαλο ονομα πουλαει 3-10 εκατομμυρια δισκους τα ποσα δεν ειναι και αμελητεα...

Επισης οι καλλιτεχνες "ζουν" κυριως απο τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ που εισπρατουν απο τα εργα τους (πολυ περισσοτερα χρηματα βγαζουν απο αυτα ,ειδικα οσοι δεν κανουν και πολλες εμφανισεις και φυσικα οσοι εχουν πλεον αποσυρθει απο την ενεργο δραση).

 
Nikolas είπε:
(να έχω 0.50 euro για κάθε πώληση ενός παιχνιδιού και να το παίζουν 80.000!!!!!! πειρατές;;;; Ξέρει τι σημαίνει αυτό με απλά Ελληνικά: Ότι θα μπορούσα να είχα 40.000 ευρώ στο λογαριασμό μου και να μπορέσω να περάσω άλλο ένα χρόνο, με την αξία μου, χωρίς να πρέπει να ζητιανέψω (πάνω κάτω, τέλος πάντων και με μία υπερβολή).).
οπα μπερδευτηκα...  οι 80.000 πειρατες τι σχεση εχουν με τα 40.000 που θα επαιρνες εσυ απο τις πωλησεις παιχνιδιων (βασικα τις πωλησεις ποιων παιχνιδιων κ απο που θα βγαινει αυτο το 0.50)? δλδ απο τις πωλησεις οποιουδηποτε παιχνιδιου στον κοσμο να παιρνεις εσυ 0.50? πως θα γινει αυτο?

 
Για παιχνίδια στα οποία έχει συμμετάσχει στο development και στη μουσική εννοεί. Ο Νικόλας πρόσφατα κέρδισε βραβείο bafta: http://www.noiz.gr/index.php?topic=190278.0.

Και για να μην μπερδευόμαστε, δεν μιλάμε μόνο για το Νικόλα και τον κάθε Νικόλα (ή πχ για τον Νικόδημο και τον κάθε Νικόδημο που έκλεισε η run devil run), ούτε μόνο εγχώρια.

Καλή είναι η δυνατότητα του downloading και της πειρατείας με την έννοια της ενημέρωσης πριν την αγορά (π.χ. όπως παλαιότερα κάποια περιοδικά μοιράζανε compilation cd's), αυτό όμως δεν σημαίνει αυταπόδεικτα ότι το μέσον χρησιμοποιείται κατ'αυτό τον τρόπο καθολικά. Μακάρι να γινόταν.

 
Υπαρχουν σημαντικοι λογοι που η εξελιξη του SOPA επηρεαζει πολυ κοσμο εκτος των ΗΠΑ.

Υπαρχουν παρα πολλα site τα οποια εχουν τους server τους στις ΗΠΑ. Ως εκ τουτου, υποκεινται στην αναλογη νομοθεσια, που θα μπορουσε να περιλαμβανει το SOPA, αν περνουσε.  Τα site αυτα, δεν τα επισκεπτονται μονο Αμερικανοι - τα χρησιμοποιει κοσμος απο καθε γωνια του πλανητη. Το προσφατο κλεισιμο του megaupload δειχνει οτι οι αμερικανικες αρχες εχουν μακρυ χερι, που φτανει και εκτος των συνορων τους - ποσο μαλλον αν εχουν ενα απαραδεκτο νομοθετημα τυπου SOPA να τους στηριζει. Απο τη στιγμη λοιπον που μια νομοθεσια που περναει στην Αμερικη μπορει να επηρεασει το internet οπως το αντιλαμβανομαι εγω και εσυ, δε νομιζεις οτι μας αφορα/επηρεαζει?

Απο εκει και περα, ερχομαστε στο θεμα των συγκεκριμενων νομων. Η πειρατεια, ασχετως των θεσεων μας πανω στη νομιμοτητα/ηθικοτητα της, ειναι παρανομη. End of. Καθε κρατος εχει λοιπον το δικαιωμα (ισως υποχρεωση) να νομοθετει ωστε να καταπολεμησει αυτο το φαινομενο.

Το προβλημα με το SOPA δεν ειναι οτι καταπολεμα την πειρατεια, καθως δεν στοχευει μονο εναντια σε site τυπου megaupload κλπ. Το προβλημα ειναι οτι βαλει εναντιον παντων, εφαρμοζωντας τακτικες τυπου "shoot first ask questions later",καταληγωντας σε ενα πληρες censorship του internet. Οταν μαλιστα δεν υπαρχει κανενας ουσιαστικος μηχανισμος που να ελεγχει αυτους που αναλαμβανουν το cencorship, μιλαμε για ενα νομο ο οποιος ασχετως του λογου για τον οποιο δημιουργειται (καταπολεμηση πειρατειας) μπορει δυνητικα να προκαλεσει τρομερο πληγμα στην ελευθερη διακινηση ιδεων και αποψεων.

Για αυτο γινεται και ολος ο ντορος. Φυσικα υπαρχουν και πολλοι που διαμαρτυρωνται κυριως επειδη δε θα μπορουν να κατεβαζουν 5-6 ταινειες τη μερα τζαμπε. Υπαρχουν ομως και πολλοι που βρισκουν τον νομο αυτο ανησυχητικο λογω των επιδρασεων που θα εχει στη γενικοτερη ιντερνετικη κοινοτητα. Και κακα τα ψεματα, ειναι λιγο δυσκολο να πεις οτι ειναι αβασιμες οι ανησυχιες τους (μας).

Οι εξελιξεις των τελευταιων ημερων ουσιαστικα αποτελεσαν την ταφοπλακα για το SOPA - αυτο ομως επιτευχθηκε (μεταξυ αλλων) και λογω της γενικοτερης κατακραυγης κατα του νομου που ειδαμε τις τελευταιες μερες, απο πολιτες εντος και εκτος των ΗΠΑ. Χρειαστηκε ομως μια αρκετα μεγαλη και εντονη κινητοποιηση για να επιτευχθει αυτο. Να σας θυμισω οτι στις αρχες Δεκεμβριου, οποτε και εγιναν τα preliminary hearings του Κονγκρεσου πανω στο νομοσχεδιο η πλειοψηφια του κονγκρεσου ηταν υπερ του νομου. Τοτε ελαχιστες φωνες ακουγοντουσαν εναντιων του νομου, κυριως στους κυκλους διαφορων internet activists, anonymous κλπ. Χρειαστηκε γερο ταρακουνημα και να φτασουμε λιγες μερες πριν την συζητηση του νομου στη βουλη για να ανεβει το awareness σχετικα με το θεμα και να γινουν οι οποιες διαμαρτυριες εγιναν.

Στην τελικη το SOPA συνεβαλε σε ενα πραγμα - εφερε το ευρυτερο θεμα του ελεγχου/censorship του ιντερνετ στο προσκηνιο, ειτε στο πλαισιο της καταπολεμησης της πειρατειας ειτε γενικοτερα. Το πως θα εξελιχθουν τα πραγματα μενει να το δουμε.


sopa.gif





 
jimskeet2002 είπε:
οπα μπερδευτηκα...  οι 80.000 πειρατες τι σχεση εχουν με τα 40.000 που θα επαιρνες εσυ απο τις πωλησεις παιχνιδιων (βασικα τις πωλησεις ποιων παιχνιδιων κ απο που θα βγαινει αυτο το 0.50)? δλδ απο τις πωλησεις οποιουδηποτε παιχνιδιου στον κοσμο να παιρνεις εσυ 0.50? πως θα γινει αυτο?
δουλεύω στην βιομηχανία παιχνιδιών και από κάποια παιχνίδια έχω δικαιώματα. Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι από το παιχνίδι Dead Meats Lead (που η εταιριά για διαφόρους λόγους έκλεισε...).
Καλύτερα τώρα;

Και απλά σου φέρνω παράδειγμα που είναι κοντά σου για να πιάσεις το κακό που μπορεί να γίνεται...

 
Nikolas είπε:
Τώρα για ΣΟΠΑ και ΠΙΠΑ είμαι απλά κατά, όπως είμαι κατά του DRM και επίσης κατά της ύπαρξης των copyrights μετά θάνατον των καλιτεχνών (τι θα τα κάνει τα λεφτά ο Chaplin ή o Stravinsky? Τι είναι η τέχνη; Περίπτερο ή άδεια ταξί να την αφήσουμε στα παιδιά μας...)
Ναι αλλά κάποιος που δημιουργεί ένα διαχρονικό έργο, με τον τρόπο αυτό έχει τη δυνατότητα να το "πουλήσει" σε κάποιον που θα συνεχίσει να το εκμεταλλεύεται μετά θάνατον (του). Με τον τρόπο αυτό θα πάρει ένα ποσοστό από αυτά τα κέρδη προκαταβολικά. Προφανώς οι δημιουργοί πιο εφήμερων επιτυχιών δεν προβληματίζονται με το παραπάνω.

 
Πάνω σε αυτό που σχολίασε ο kosh: Nικόλα, αν μου έλεγες το αντίθετο, θα το καταλάβαινα και θα συμφωνούσα. Είναι δίκαιο και σωστό να απολαμβάνει η οικογένεια του καλλιτέχνη κάποια έσοδα, με την ίδια έννοια που αφήνοντας κάποιο άλλο έργο πνευματικό ή μη δικαιούται να καρπώνεται έσοδα προερχόμενα από ένα περιουσιακό στοιχείο (για αυτό άλλωστε επινοήθηκε και η πατέντα: προστατεύει και κατοχυρώνει πνευματική ιδιοκτησία, και μάλιστα όχι αποκλειστικά υλική αλλά και θεωρητικής φύσεως).

 
kosh + bloody Sunday. το ξέρετε ότι έχω οικογένεια και παιδιά, και ως εκ τούτου το λογικό θα ήταν να τους αφήσω κληρονομιά κάτι... Απλά αυτό το κάτι δε θεωρώ ότι πρέπει να είναι ένα έργο τέχνης! Να είναι κάποια υλικά αγαθά ναι, ένα κτίσμα ναι, αλλά έργα τέχνης; Μου φαίνεται απάνθρωπο (σοβαρά το λέω). Σκεφτείτε ότι εξαιρετικά πρόσφατα τα 50 χρόνια μετά τον θάνατο του συνθέτη έγιναν 70, και εκεί που ο Prokofiev και κάποια έργα του Stravinksy ήταν ανοιχτά προς διακίνηση (και χαμηλές τιμές), θα ξανανέβουν... Και βεβαια θα σταματήσουν να παίζονται στις αίθουσες αφού η ενοικίαση των παρτών (σολο οργάνων) θα εκτιναχτούν στα ύψη!

Το να πουλήσει κανείς το έργο τέχνης λέγεται πολύ απλά "work for hire". Υπάρχει και το έχω κάνει αρκετές φορές...

Η πατέντα, Σπύρο, (όπως είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις) διαρκεί λίγα χρόνια και μάλιστα ο patent holder είναι υποχρεωμένος να δώσει στοιχεία τεχνικά για την ιδέα του (η οποία πρέπει να έχει υλική υπόσταση εξ'οσων γνωρίζω (αν και πλέον υπάρχει και ο κωδικάς Η/Υ... τρέχα γύρευε δηλ)). Το νόημα είναι ότι η επιστήμη δε μπορεί να σταματά για εμπορικούς λόγους: Αυτός που ανακάλυψε την πενικιλίνη (λέμε τώρα γιατί είναι παλιά) έχει λίγα χρόνια να αξιοποιήσει εμπορικά την ανακάλυψή του. Αλλιώς θα είχε καταστραφεί ο κόσμος.

Παρομοίως λοιπόν, γιατί να μην έχει ένα έργο copyright με διάρκεια ζωής; Γιατί το έργο τέχνης είναι έργο ψυχής και έργο που ανταποκρίνεται στη ζωή του καλιτέχνη. Για αυτό και τα έργα τέχνης πολλές φορές είναι προσωπικά και έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (και για αυτό είναι τόσο ευρεία η έννοια του copyright πιστεύω). Αλλά επιμένω ότι δεν υπάρχει λόγος μετά θάνατον του καλιτέχνη να κρατούνται τα δικαιώματα... άντε να τα αφήσεις 5-10 χρόνια για τα παιδιά σου, αλλά μετά όχι. 70 χρόνια;;;; Είναι παράλογο! (και σκέψου ότι το λέω εγώ της κλασσικής μουσικής... και όχι του εφήμερου)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top