Οσο πιο gibson γινεται

Καλή Σαρακοστή σε όλους. Καιρό είχα να γράψω, λόγω συνεχούς απουσίας στο εξωτερικό αλλά και ελάχιστου χρόνου.

Πρόσφατα έπαιξα τετ-α-τετ ένα φοβερό jam με ένα παλιό μου φίλο που είχε μιά πανέμορφη Gibson Les Paul Standard (Desert Burst) του 2012/13, αξίας 3000+Ευρώ, και εγώ είχα πάει με την ... Maya Gold Top (του 1975) που βλέπετε στη φωτογραφία, αξίας ???, με bolt-on χέρι, άγνωστης ταυτότητας ξύλα, με τους δικούς της γιαπωνέζικους μαγνήτες και τα δικά της πανάρχαια ηλεκτρονικά, όλα κατα-ταλαιπωρημένα από τα χρόνια και τις κακουχίες.

Παίξαμε με τον Fender Blues Deluxe (φωτό, κάτω) και ένα Vox NT15H & V112NT (του φίλου μου), ανταλλάσοντας κιθάρες, ενισχυτές και παίχτες σε όλους τους συνδυασμούς προσπαθώντας (μάταια, όπως θα διαβάσετε παρακάτω) να αποδείξουμε αυτό που όλοι θα θεωρούσαν αυτονόητο.

Τώρα, αν γράψω πως ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΟΛΕΣ), ανεξάρτητα ενισχυτή και παίχτη, με ή χωρίς πετάλια, χαμηλά ή ψηλά σε ένταση κλπ κλπ,  η ΜΑΥΑ ακουγόταν καλύτερα, κινδυνεύω να διαγραφώ από το forum and be banned for life?

Και πάλι Καλή Σαρακοστή.

MyMaya2_S.jpg

 
Επίσης, σκεφτόμουνα να αλλάξω τη ΜΑΥΑ που όπως και να το κάνουμε είναι και παλιά, με μιά από αυτές που μοιάζουν πάρα πολύ.

http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-Custom/1957-Les-Paul-Goldtop-Darkback-VOS.aspx

Η διαφορά είναι 4000Ε και κάτι ψιλά (κάπου εκεί έχω ακούσει πως πουλιούνται σήμερα οι Mercedes SLK του 2000) αλλά μάλλον θα αξίζει.

(ΤΩΡΑ είναι που θα διαγραφώ for ever)

 
microvios είπε:
Η διαφορά είναι 4000Ε και κάτι ψιλά (κάπου εκεί έχω ακούσει πως πουλιούνται σήμερα οι Mercedes SLK του 2000) αλλά μάλλον θα αξίζει.
όταν θα θελήσεις να τη πουλήσεις...ενώ για τη MAYA -μπορεί- να σου δώσουν 20 ευρώ.

Το έχουμε ξαναπεί...για τα γεμιστά με το κιμά ή χωρίς ;D ;D

 
marathon είπε:
όταν θα θελήσεις να τη πουλήσεις...ενώ για τη MAYA -μπορεί- να σου δώσουν 20 ευρώ.

Το έχουμε ξαναπεί...για τα γεμιστά με το κιμά ή χωρίς ;D ;D
Ρε παιδιά αγοράζετε όργανα για να παίζετε ή για να τα ξαναπουλάτε? Δε καταλαβαίνω το μόνιμο επιχείρημα με τη μεταπωλητική αξία. Είμαστε μουσικοί, συλλέκτες ή έμποροι?

 
otto## είπε:
Είμαστε μουσικοί, συλλέκτες ή έμποροι?
Κάποιοi είναι μουσικοί, κάποιοι συλλέκτες και κάποιοι έμποροι (και ανάκατα). Πάντως θα ήθελα να ξέρω κανα 2 μουσικούς με MAYA ;)

 
marathon είπε:
Κάποιοi είναι μουσικοί, κάποιοι συλλέκτες και κάποιοι έμποροι (και ανάκατα). Πάντως θα ήθελα να ξέρω κανα 2 μουσικούς με MAYA ;)
Πώ-πώ φωτιά άναψα!!!

Δεν θέλω να προσβάλω κανένα. Ειδικά ο Marathon από όσο θυμάμαι, ξέρει πάρα πολλά και από κατασκευές.

Πρόσεξε κανένας πως η MAYA μου είναι από το 1975... Κάπως αργά για να την πουλήσω τώρα πιά θα έλεγα. Όσο για το πόσο θα μου δώσουν για αυτή, ουδόλως με ενδιαφέρει γιατί δεν υπάρχει λόγος να τη δώσω. Όμως παρακαλώ να μήν θεωρηθεί πως αυτή είναι το μόνο μου όργανο (άρα πιθανόν να είμαι και άσχετος). Στα 40 χρόνια που έχω μπλέξει με τις κιθάρες (είμαι και εγώ "Vintage"), πολλά όργανα έχουν περάσει από τα χέρια μου και σήμερα μου έχουν μείνει τρείς Fender Strat (η μία προσωπική μου παραγγελία Custom Shop με ash, 57' contours, fiesta red, maple neck), μια Tele (παλια ανήκε στο Jeff Beck, τώρα κρέμεται στον τοίχο), μιά Ibanez AS και μερικά ακόμα αγαπημένα όργανα.

Το πόσοι μουσικοι παίζουν με MAYA πάλι ουδόλως με απασχολεί, ούτε και βλέπω γιατί έπρεπε να απασχολεί τον όποιοδήποτε. Ούτε και έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς ο κάθε ένας θα έπρεπε ιδανικά να κάνει προσωπικές επιλογές βασισμένες σε προσωπικά κριτήρια (που συμπεριλαμβάνουν γνώσεις, ικανότητες, βαλάντιο κλπ) και δυστυχώς μιά επιλογή που βασίζεται στο τί κάνουν οι άλλοι και όχι στην προσωπική εκτίμηση και αποτίμηση είναι το μεγάλο όπλο του marketing. Αυτό οδήγησε στην κοροιδία των "signature" μοντέλων αλλά και δίνει καύσιμο σε κάθε κόλπο του marketing που μας πείθει για το τι "χρειαζόμαστε".

Αχ! το άπιαστο όνειρο να ακουγόμαστε όπως ο Gilmour. Που ο άτιμος, ότι κιθάρα και να παίξει, ότι ενισχυτή και να χρησιμοποιήσει πάντα σαν τον εαυτό του ακούγεται! Ο SLASH πάντως τον "ήχο" του τον έβγαλε με κιθάρα που έγραφε μεν Gibson αλλά Gibson δεν ήταν. Και με αυτή ηχογραφεί ακόμα και σήμερα (άσχετα αν δεν την βγάζει σε περιοδείες).

 
Εμενα μου κανει εντυπωση το πως μειωνουν καποιοι ενα οργανο ετσι απλα γιατι μπορουν!

 
marathon είπε:
όταν θα θελήσεις να τη πουλήσεις...ενώ για τη MAYA -μπορεί- να σου δώσουν 20 ευρώ.

Το έχουμε ξαναπεί...για τα γεμιστά με το κιμά ή χωρίς ;D ;D
Σωστό! Θα το σκέφτομαι κάθε φορά που παίζω τη MAYA μήπως και (μετά από τις χιλιάδες ωραίες μουσικές ώρες που έχω περάσει μαζί της) με πείσω πως ΚΑΚΩΣ την κατα-ευχαριστέμαι μερικές δεκαετίες τώρα.

Τώρα που το ξανασκέφτηκα, στο Jam, ίσως να έφταιγε το καλώδιο του φίλου μου και δεν ακουγόταν καλύτερα η Les Paul του. Άσε που δεν έλεγξα τί μάρκα ήταν τα βύσματα...

ΥΓ Γεμιστά προτιμώ χωρίς κιμά.

 
vonserke010780 είπε:
Εμενα μου κανει εντυπωση το πως μειωνουν καποιοι ενα οργανο ετσι απλα γιατι μπορουν!
Ε, όχι δα που θα κάτσω να σκάσω τώρα αν "μειώνεται" ένα όργανο ή όχι...

Τις έχω ξεπεράσει αυτές τις ευαισθησίες πάνω από 25 χρόνια τώρα (σας είπα, είμαι "vintage").

Εμένα προσωπικά θα με ανησυχούσε και θα με προβλημάτιζε περισσότερο το γιατί ένα όργανο 3000+ευρώ δεν καταφέρνει να με πείσει πλάι σε ένα όργανο που σύμφωνα με κάποιους προλαλήσαντες δεν αξίζει ούτε 20 ευρώ!

Η πραγματικότητα παραμένει: Δοκιμάστε όργανα. Αποκτήστε προσωπική άποψη. Διαφορετική από τη δική μου? Απολύτως σεβαστή.

 
@microvios όταν γράφεις κάτι αντικειμενικά ακραίο:

microvios είπε:
Τώρα, αν γράψω πως ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΟΛΕΣ), ανεξάρτητα ενισχυτή και παίχτη, με ή χωρίς πετάλια, χαμηλά ή ψηλά σε ένταση κλπ κλπ,  η ΜΑΥΑ ακουγόταν καλύτερα, κινδυνεύω να διαγραφώ από το forum and be banned for life?
είναι εύλογα post σαν του marathon και καλό θα είναι την επόμενη φορά να κάνεις μια στοιχειώδη ηχογράφηση για να δούμε και εμείς πως ένα bolt-on Les Paulοειδές της πλάκας(όπως είναι αυτά των 70's) ακούγεται καλύτερα από μια set-neck,long tenon,Gibson Les Paul Standard του 2012.

Εγώ δεν θα σου πω ούτε για την μεταπωλητική αξία,ούτε θα σε αποδοκιμάσω αν για τα δικά σου γούστα η Maya είναι καλύτερη.Άλλωστε περί ορέξεως..

Απλά όταν προβαίνεις σε τέτοιους ισχυρισμούς,θα βοηθούσε ένα υποτυπώδες συγκριτικό τεστ.

Και για να είμαι On-topic,θα πρότεινα ένα σετ burstbuckers pro,αν και όλο αυτό με τις  wannabe κάτι άλλο κιθάρες,είναι από τις πιο μάταιες λούμπες που μπορεί να πέσει ένας κιθαρίστας..

 
microvios είπε:
Τώρα, αν γράψω πως ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΟΛΕΣ), ανεξάρτητα ενισχυτή και παίχτη, με ή χωρίς πετάλια, χαμηλά ή ψηλά σε ένταση κλπ κλπ,  η ΜΑΥΑ ακουγόταν καλύτερα, κινδυνεύω να διαγραφώ από το forum and be banned for life?
Όχι.Η ακοή σου,όμως,μάλλον κινδυνεύει.

 
Δεν είναι απαραίτητο να κινδυνεύει η ακοή του, απλά μπορεί να προτιμάει έναν άλλο ήχο και όχι της Les Paul, μπορεί ας πούμε η Maya να πλησιάζει κάπως έναν ήχο π.χ. σε στυλ strat, να έχει δηλαδή λιγότερο sustain και περισσότερη ατάκα και πιο thin νότα, και αυτό να του αρέσει καλύτερα.

Σε αυτό όμως δεν φταίει η Gibson αλλά όποιος αγοράζει Les Paul χωρίς να είναι σίγουρος ότι αυτό που ψάχνει είναι ο ήχος Les Paul, δεν υπάρχει κιθάρα που να τα κάνει όλα, και μια Rolls Royce είναι καλύτερη από ένα Vitara, αλλά στο χώμα θα φάει χώμα  ;D ;D ;D

 
Κανιμώθριος είπε:
....Απλά όταν προβαίνεις σε τέτοιους ισχυρισμούς,θα βοηθούσε ένα υποτυπώδες συγκριτικό τεστ.
Παιδιά, ούτε ισχυρίζομαι, ούτε συγκριτικό τέστ έκανα, ουτε το αλάνθαστο διεκδίκησα και κυρίως δεν διακατέχομαι εδώ και δεκαετίες πια από το σύνδρομο "το δικό μου είναι καλύτερο". Μετέφερα απλά μιά εμπειρία. Αν την αποδέχεστε, την απορρίπτετε ασυζητιτί ή σας βάζει να ξανασκεφτείτε κάποια πράγματα, όλα είναι δικές σας επιλογές, όλες κατανοητές. Δεν ήταν πρόθεσή μου να προσβάλω κανένα αλλά μάλλον απέτυχα! Οπότε ζητώ συγνώμη. Over and out.

 
Εμένα πες τε μου ρε παιδιά για το ερώτημά μου πιο πάνω σχετικά με studio και custom.

 
Φιλε otto επειδη δεν βλεπω να υπαρχουν αλλες γνωμες θα σου πω τη δικη μου! Ειχα μια studio, με custom δεν εχω παιξει, αλλα λαμβανοντας υπ'οψιν το οτι ειναι η ιδια εταιρια, με ιδιες παρτιδες ξυλα (ισως η studio με περισσοτερα κομματια σωμα αλλα αυτο δε νομιζω να παιζει κανενα ρολο) με ιδια γραμμη παραγωγης, και οι δυο με maple καπακι μπλα μπλα η μονη διαφορα που βλεπω ειναι το binding!

 
vonserke010780 είπε:
Φιλε otto επειδη δεν βλεπω να υπαρχουν αλλες γνωμες θα σου πω τη δικη μου! Ειχα μια studio, με custom δεν εχω παιξει, αλλα λαμβανοντας υπ'οψιν το οτι ειναι η ιδια εταιρια, με ιδιες παρτιδες ξυλα (ισως η studio με περισσοτερα κομματια σωμα αλλα αυτο δε νομιζω να παιζει κανενα ρολο) με ιδια γραμμη παραγωγης, και οι δυο με maple καπακι μπλα μπλα η μονη διαφορα που βλεπω ειναι το binding!
Πρόσεξε, και με ίδια ταστιέρα και με ίδιους μαγνήτες (το σημαντικότερο). Σίγουρα η custom θα υπερτερεί ρε παιδί μου στο φινιρισμα και στην κατασκευη (!!). Αλλά ηχητικά πόσο μπορεί να διαφέρουν;

 
otto## είπε:
Πρόσεξε, και με ίδια ταστιέρα
Καλα για αυτο μην ορκιζεσαι, κατι ανακυκλωσιμα υλικα βαζουν τελευταια  ;D εχει αρκετα χρονια να μπει εβενος σε custom!

 
με ΜΑΥΑ δεν έχω παίξει, αλλά από όσους έχουν παίξει ακούω τα ίδια λόγια. ότι σπέρνουν. αυτά.

 
Προς otto: Για custom δεν ξερβρω να σου πώ.... αλλά εγώ έχω μια studio του 2010 και ο κιθαρίστας μας έχει μια standard του 2001-02 . Ποιά είναι καλύτερη δεν ξέρω αλλα σίγουρα είναι διαφορετικές ηχητικά ... όχι πολύ

Η studio λίγο πιο αέρινη και μουντή ενώ η standard πιο πρίμα και κομπρεσσαρισμένη.

Από εκεί και πέρα αν και η δικιά μου είναι silverburst ου το γουστάρω τίγκα... η διαφορά στο φινίρισμα φαίνεται... παιχτικά είναι πολύ κοντά και οι δύο... λίγο πιο βαρία η standard αλλά και ελάχιστα πιο βολικό μανίκι... νομίζω λόγο της βαφής του απο πίσω που μου κάθεται καλύτερα στο χέρι.

Αν δικαιολογεί τα λεφτά της... ? Ναι γιατί το binding γαμεί

:P

Σοβαρά τώρα... και τώρα να ξαναέπαιρνα  μάλλον studio θα έπaiρνα γιατί τα 1000 τα μάζεψα με πολύ κόπο και τα διπλά που έχει η στάνταρντ μου φαίνονται πάρα πολλλά ακόμα ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top