Καλή Σαρακοστή σε όλους. Καιρό είχα να γράψω, λόγω συνεχούς απουσίας στο εξωτερικό αλλά και ελάχιστου χρόνου.
Πρόσφατα έπαιξα τετ-α-τετ ένα φοβερό jam με ένα παλιό μου φίλο που είχε μιά πανέμορφη Gibson Les Paul Standard (Desert Burst) του 2012/13, αξίας 3000+Ευρώ, και εγώ είχα πάει με την ... Maya Gold Top (του 1975) που βλέπετε στη φωτογραφία, αξίας ???, με bolt-on χέρι, άγνωστης ταυτότητας ξύλα, με τους δικούς της γιαπωνέζικους μαγνήτες και τα δικά της πανάρχαια ηλεκτρονικά, όλα κατα-ταλαιπωρημένα από τα χρόνια και τις κακουχίες.
Παίξαμε με τον Fender Blues Deluxe (φωτό, κάτω) και ένα Vox NT15H & V112NT (του φίλου μου), ανταλλάσοντας κιθάρες, ενισχυτές και παίχτες σε όλους τους συνδυασμούς προσπαθώντας (μάταια, όπως θα διαβάσετε παρακάτω) να αποδείξουμε αυτό που όλοι θα θεωρούσαν αυτονόητο.
Τώρα, αν γράψω πως ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΟΛΕΣ), ανεξάρτητα ενισχυτή και παίχτη, με ή χωρίς πετάλια, χαμηλά ή ψηλά σε ένταση κλπ κλπ, η ΜΑΥΑ ακουγόταν καλύτερα, κινδυνεύω να διαγραφώ από το forum and be banned for life?
Και πάλι Καλή Σαρακοστή.
Πρόσφατα έπαιξα τετ-α-τετ ένα φοβερό jam με ένα παλιό μου φίλο που είχε μιά πανέμορφη Gibson Les Paul Standard (Desert Burst) του 2012/13, αξίας 3000+Ευρώ, και εγώ είχα πάει με την ... Maya Gold Top (του 1975) που βλέπετε στη φωτογραφία, αξίας ???, με bolt-on χέρι, άγνωστης ταυτότητας ξύλα, με τους δικούς της γιαπωνέζικους μαγνήτες και τα δικά της πανάρχαια ηλεκτρονικά, όλα κατα-ταλαιπωρημένα από τα χρόνια και τις κακουχίες.
Παίξαμε με τον Fender Blues Deluxe (φωτό, κάτω) και ένα Vox NT15H & V112NT (του φίλου μου), ανταλλάσοντας κιθάρες, ενισχυτές και παίχτες σε όλους τους συνδυασμούς προσπαθώντας (μάταια, όπως θα διαβάσετε παρακάτω) να αποδείξουμε αυτό που όλοι θα θεωρούσαν αυτονόητο.
Τώρα, αν γράψω πως ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΟΛΕΣ), ανεξάρτητα ενισχυτή και παίχτη, με ή χωρίς πετάλια, χαμηλά ή ψηλά σε ένταση κλπ κλπ, η ΜΑΥΑ ακουγόταν καλύτερα, κινδυνεύω να διαγραφώ από το forum and be banned for life?
Και πάλι Καλή Σαρακοστή.
