Νομιζω οτι οταν ρωταμε αν μπορει καποιος ασχολουμενος(αποκλειστικα ειτε μη αποκλειστικα) με τη μουσικη δε πρεπει να θετουμε ορια γεωγραφικα οπως η Ελλαδα.Θελω να πω οτι καποιος π.χ. σε μια χωρα με χαμηλο επιπεδο(οικονομικο,κοινωνικο) πλεον μπορει ανετα με ενα PC να "γραψει" το επομενο dance hit ,το οποιο ομως θα απευθεινεται σε ολο το πλανητη και ολοι εμεις θα το ακουμε σε διαφορες διαφημισεις,ραδιοφωνα κτλ κτλ....επισης και ενας καλος οργανοπαιχτης... εχουμε δει αρκετους μουσικους και μπαντες οι οποιοι εχουν κατεβει απο "ουγκαντα" style χωρες και εχουν κανει αρκετα χρηματα απο tours ή τους εχουν προσλαβει ως session μουσικους για "ακριβες" παραγωγες σε αλλες χωρες...κ.α. τοσα παραδειγματα...Μπορεί να ζήσει κανείς στην Ελλάδα ασχολούμενος αποκλειστικά με τη μουσική;
Μπορεις, εαν εισαι διαθετημενος να τα θυσιασεις ολα, ακομα και εαν ξερεις οτι μπορει να τα χασεις και ολα και να χρειαστει να ξεκινησεις τη προσωπικη σου ζωη απο το μηδεν. Μπορεις, εαν βρεις τον ιδανικο τροπο για να ξεφυγεις απο την Ελληνικη πραγματικοτητα και να στραφεις προς τα εξω. Δυστυχως στην Ελλαδα δεν ισχυει το οτι πρεπει να γινεις καποιος στον τοπο σου πριν γινεις αλλου. Και εαν το δουμε συγκροτηματικα, μπορεις, εαν εχεις την τυχη να βρεις ατομα που ειναι διαθετημενα, αλλα πραγματικα διαθετημενα οχι παπαρολογιες, να κανουν τα παραπανω πραγματα. Εγω προσωπικα ετσι την πατησα. Νομιζα πως ειχα βρει τα ιδανικα ατομα, η μουσικη μας ηταν ιδανικη για μενα, ολα βαδιζαν οπως τα ειχα σχεδιασει, οπως νομιζα οτι τα ειχαν σχεδιασει και ολοι στο συγκροτημα, ωσπου ηρθε η ωρα της θυσιας και ο ενας απο τους 4 αποδειχτηκε παπαρολογας και καταταχθηκε μονιμος στο στρατο για την σταθεροτητα των 1000 ευρω τον μηνα. Δυστυχως ηταν αντικαταστατο μελος και τα πραγματα πλεον ειναι στην χαση και στην φεξη και στα λογια. Το συμπερασμα απ'ολη αυτην την φαση ειναι οτι ουτε το Ελληνικο συστημα μου εφταιξε, ουτε η Ελληνικη πραγματικοτητα, ουτε η μαγαζατορες, ουτε ο ηχος και η συμπεριφορα στα live ουτε τιποτα απόλα αυτα. Ολα τα πολεμουσαμε και ημασταν κοντα στο να τα νικησουμε. Αλλα το πληγμα ηρθε απο εκει που δεν το περιμενα και εμαθα ενα πραγμα. Ποτε δεν πρεπει να βασιζεσε σε κανεναν αλλον εαν θελεις να πραγματοποιησεις τα ονειρα σου. Παντα πρεπει να τα υπολογιζεις ολα και να κρατας υποψιες για τους παντες. Σορρυ εαν το μηνημα μου εχει λιγο προσωπικο τονο αλλα ηταν ενα ξεσπασμα-ως ροκ μουσικός δεν μπορείς
Ισχύει , τύπωσε το και σε μπλουζάκι , είναι πολύ χρήσιμο μήνυμα (ειδικά για μουσικούς) ...Ποτε δεν πρεπει να βασιζεσε σε κανεναν αλλον εαν θελεις να πραγματοποιησεις τα ονειρα σου. Παντα πρεπει να τα υπολογιζεις ολα και να κρατας υποψιες για τους παντες. Σορρυ εαν το μηνημα μου εχει λιγο προσωπικο τονο αλλα ηταν ενα ξεσπασμα
η πολύ καλή τεχνική είναι απαραίτητη για τους session players ΟΛΩΝ των ειδών μουσικής (και των σκυλάδικων) όμως για αυτο & αμοιβονται αρκετα καλα γιατι πρεπει μεσα σε λιγες ώρες να τελειώνουν ενα δισκο (μεσα σε πανακριβα στούντιο)Εγω εχω να πω ενα σε ολους τους φιλους που εχουν παιξει μονο με ερασιτεχνικες μπαντες και ισως να εχουν κανει και παρα πολλα live. παιδια,δεν ειναι καθολου ευκολα τα λαικα.οι μουσικοι των κεντρων της παραλιακης ειναι παρα μα παρα πολυ καλοι μουσικοι.ειδικα αυτοι που κανουν δισκογραφια.
εχω κανει session σε δισκο και δεν μπορειτε να φανταστητε τι μου ζητουσαν και πως.επεισης εχω βρεθει σε ηχογραφηση καποιου λαικοτσιφτετελε δισκου (φοιβος και τα λοιπα)στην οποια εγραφαν οι επαγγελματιες που σας ειπα.........ε λοιπον χωρις να εχουν κοιταξει καν ουτε μια στιγμη τους οδηγους πριν την εγγραφη.ενα take ηταν αρκετο.αλανθαστοι,ακριβεις, σαν μηχανες.δεν ειναι ευκολο λοιπον,μην τα ισοπεδονουμε ολα...(τρελοι τζαζιστες ειναι ολοι)
πιστευω πως πολλοι απο εμας δεν θα τα εβγαζαν περα με τις ικανοτητες που χρειαζονται(καντε ενα πειραμα και θα δειτε,πηγαιντε σε ακροαση....)