Ο Ήχος Μας Σε Live & Ηχολήπτες

WilliamSats

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
3,563
Πόντοι
338
Όρμώμενος λοιπόν απο το πόστ συμφορουμίτη θέτω το παραπάνω ερώτημα ως ψηφοφορία για να δούμε τι γίνετε σε αυτές τις περιπτώσεις.

Έχουμε πάρει λοιπόν τα μηχανήματά μας και πάμε να στήσουμε για live.

Στο περίπου έχουμε τους ήχους μας έτοιμους και τελευταία στιγμή κάνουμε διορθώσεις για την προσαρμογή στο χώρο.

Μετά τί?

Υ.Γ 1: Εδώ σε καμία περίπτωση δεν θέλω να υποβαθμίσω τη δουλειά που κάνουν οι ηχολήπτες στα μαγαζιά, ούτε έχω προσωπικά μαζί τους ;D

Υ.Γ 2: Να σας προλάβω οτι υπάρχουν οι περιπτώσεις όπου πιτσιρικάδες με μικρή εμπειρία στον ήχο χρειάζονται επιβεβλημένα τη βοήθεια ενός έμπειρου για να αποδωθεί όσο καλύτερα γίνετε ο ήχος τους.

Αναμένω ψήφους και τοποθετήσεις και ΟΧΙ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συγνώμη που πετάγομαι σαν τσουτσού, αλλά είναι "ηχολήπτης"  και όχι "ηχολύπτης".

 
antonisg είπε:
Συγνώμη που πετάγομαι σαν τσουτσού, αλλά είναι "ηχολήπτης"  και όχι "ηχολύπτης".
Σωστός, είναι τα κολλήματα της στιγμής.

Παιρύεργω δεν κάνο σιχνά λάθει ;D ;D ;D

 
Τώρα το είδα το θέμα, και μιας και ξεκίνησε νομίζω απο δικό μου σχόλιο, και καλώς έκανε ο WillιamSats, να πω οτι η εμπειρία που ανέφερα στο πόστ για το μαγαζί της παραλιακής δέν ήταν το μοναδικό στα τελευταία χρόνια, αλλά ήταν σίγουρα το χειρότερο.

Τις περισσότερες φορές η συνεργασία μου με τον "ηχωλείπτι"  ;D είναι άψογη.

Η εμπειρία μου μου λέει οτι στο λάϊβ καλύτερη λύση για το μπάσο είναι η D.I. έξοδος απο το Boogie μου, η οποία  είναι και ρυθμιζόμενη ως προς την στάθμη αλλά και άν θα δίνει pre ή post απο preamp+eq, και με ground lift.

Είναι και η φύση του οργάνου τέτοια. Ο ενισχυτής μου έχει 2 προενισχυτές, 1 λάμπα κ 1 τρανσίστορ, και ένα τρίτο κανάλι που μπορώ να μιξάρω τους 2 μεταξύ τους σε οποιαδήποτε αναλογία. 100% tube > 100% FET.

Έχω επιπλέον δύο ξεχωριστούς ρυθμιζόμενους κομπρέσσορες, ( ρυθμίζω λόγο 3:1 ή 5:1, threshold και eq, το άν δηλαδή ο κομπρέσσορας όπως τον έχω ρυθμίσει θα αφορά όλο το εύρος των συχνοτήτων, ή θα δουλεύει προς τις χαμηλές ή προς τις ψηλές συχνότητες). Διαθέτει επίσης hi gain mode, για tube overdrive, και  "bright" switch χωριστό για το κάθε κανάλι-προενισχυτή. Έχουμε επίσης 2 γραφικά ελουαλάιζερ, ένα για κάθε προενισχυτή, με προεπιλογές on,off,mix mode. Όλα αυτά τα καλούδια τα έχω στην πεταλιέρα του ενισχυτή, για τους κιθαρίστες να πω οτι μοιάζει με του Mk IV, οπότε καταλαβαίνει κανείς για την ποικιλία των διαφορετικών ήχων που μπορεί κάποιος να έχει στα πόδια του.

Γι αυτόν τον λόγο προτιμώ να δίνω post απο το D.I. out άν και οι ηχολήπτες προτιμούν το pre γιατί δέν είναι όλοι σε θέση να αντιληφθούν οτι ΚΑΙ το μπάσο αλλάζει ήχο ανάλογα με το κομμάτι ή το στύλ παιξίματος  ;)

Αυτός είναι και ο λόγος που δέν παίζω με τα άλλα παιχνιδάκια μου αλλά μόνο με τον boogie πλέον, αλλά τώρα παίζω σε σκηνή που δέν παίζω σχεδόν καθόλου ελληνικη μουσική.

Στην περίπτωση πάντως που έπαιζα με Vamp, έδινα στον ηχολήπτη έξοδο με τα μοντέλα και τις καμπίνες τους κανονικά. Αυτός πάλι εννοείται οτι δέν άκουγε διαφορά, όχι γιατί δέν μπορούσε να ακούσει, αλλά γιατί ήταν πολύ απασχολημένος με τον κύριο που γαύγιζε μπροστά και του φταίγανε όλα...  ;)

 
βεβαια υπαρχει και η αποψη που λεει οτι ας ακουω εγω μεσα καλα και οπως θελω και εξω στο p.a. ας κανει ο ηχοληπτης οτι θελει

 
Δεν εχει την επιλογη "Δεν στηριζομαι στον οιχωλειπτυ και φτιαχνω ΜΟΝΟΣ μου τον ηχο ΜΟΥ" ....(γιατι κανενας αλλος δεν ξερει καλυτερα τον ηχο μου απο εμενα)

 
bassbill είπε:
Αυτός πάλι εννοείται οτι δέν άκουγε διαφορά, όχι γιατί δέν μπορούσε να ακούσει, αλλά γιατί ήταν πολύ απασχολημένος με τον κύριο που γαύγιζε μπροστά και του φταίγανε όλα...  ;)
;D ;D ;D ;D

 
Οποιαδήποτε μπάντα σέβεται τον ευατό της και κάνει αρκετά live θα πρέπει να έχει τον δικό της ηχολήπτη!

Από εκεί και πέρα αν ο ηχολήπτης είναι σωστός εξαρτάτε καθαρά απο εσένα και την σωστή επικοινωνία σου ώστε να καταφέρεις αυτό που θέλεις! Επίσης η αυτογνωσία, αίσθηση του που βρίσκεσαι και να το να φροντίσεις να ενημερώσεις για το τι ακριβώς χρειάζεται η μπάντα τουλάχιστον μια μέρα πριν είναι βασικά!

Τώρα αν ο ηχολήπτης είναι στόκος, φίλος του αφεντικού που δεν έχει ιδέα απλά νομίζει ότι κάνει κάτι και άλλες περιπτώσεις τρόμου τότε υπομονή!  ;D ;D

 
Ο ηχοληπτης ετσι κι αλλιως θα κανει αυτο που θελει (παντα μιλωντας για τον ηχο που θα βγαλει προς τα κατω) και ποτε δεν θα μαθεις τι ηχο εφτιαξε εκτος εαν εχεις wireless και κατεβεις κατω και ακουσεις την ωρα του λαιβ. Απο κει και περα, οσο καλυτερο ηχο του δωσει πρωτογενως η μπαντα, τοσο δυσκολοτερο θα ειναι γι αυτον να καταστρεψει τον ηχο της μπαντας λογω αγνοιας ή κουφαμαρας. Τωρα αν στη μπαντα οι κιθαρες εχουν θορυβο και ειναι τιγκα στα μπασσα, το μπασσο ειναι τιγκα στα μεσαια και ο πληκτρας παιζει με τρια χερια τη συμφωνικη της Βιεννης, το αποτελεσμα ειναι εκ των προτερων καταδικασμενο!

 
Αν σου τύχει χάλια ηχολήπτης ότι και να κάνεις

το αποτέλεσμα είναι σκ...α >:( .

Αν είναι καλός δεν χρειάζεται ο μουσικός να κάνει τίποτα ο μουσικός μόνο να φτιάξει

τον ήχο στον ενισχυτή , να ζεσταθεί με καμία κλίμακα και να περιορίσει τη σκέψη του

μόνο σε αυτό που καλείτε να κάνει. Δηλ να παίξει όσο ποιο καλά μπορεί. ;)

 
playloud είπε:
Δεν εχει την επιλογη "Δεν στηριζομαι στον οιχωλειπτυ και φτιαχνω ΜΟΝΟΣ μου τον ηχο ΜΟΥ" ....(γιατι κανενας αλλος δεν ξερει καλυτερα τον ηχο μου απο εμενα)
;D ;D ;D Σωστός!!!

Τώρα αν ο ηχολήπτης είναι στόκος, φίλος του αφεντικού που δεν έχει ιδέα απλά νομίζει ότι κάνει κάτι και άλλες περιπτώσεις τρόμου τότε υπομονή!  ;D ;D
Χαχαχαχαχαχαχα Θεός!!! (και δεν είναι λίγες αυτές οι φορές)

Τωρα αν στη μπαντα οι κιθαρες εχουν θορυβο και ειναι τιγκα στα μπασσα, το μπασσο ειναι τιγκα στα μεσαια και ο πληκτρας παιζει με τρια χερια τη συμφωνικη της Βιεννης, το αποτελεσμα ειναι εκ των προτερων καταδικασμενο!
Αυτό μου κάνει κάτι σε Black-Death-Power Metal ;D που σε τέτοια περίπτωση έτσι κι'αλλιώς δεν ακούς μουσική αλλά βόθρους ;D

 
Στελνω σημα απο το δικο μου Preamp/DI. Δεν εχει τυχει να βγαλω ποτε λιγοτερο απο αξιοπρεπη ηχο και οι ηχοληπτες κατα κανονα με συμπαθουν μολις δουν το Sansamp. ;D

Περα απο την πλακα ομως, αν δεν γνωριζουμε τον ηχοληπτη, το να αφιερωσουμε 5-10 λεπτα να συζητησουμε μαζι του (και εννοω κανονικη συζητηση, οχι "φιλος εγω θα βγαλω ηχαρα κι εσυ δε θα πειραξεις τιποτα") κανει πραγματικα θαυματα.

 
THEOD είπε:
Αν σου τύχει χάλια ηχολήπτης ότι και να κάνεις

το αποτέλεσμα είναι σκ...α >:( .

Αν είναι καλός δεν χρειάζεται ο μουσικός να κάνει τίποτα ο μουσικός μόνο να φτιάξει


τον ήχο στον ενισχυτή , να ζεσταθεί με καμία κλίμακα και να περιορίσει τη σκέψη του



μόνο σε αυτό που καλείτε να κάνει.
Δηλ να παίξει όσο ποιο καλά μπορεί. ;)
Ωραία και ρομαντικά τα λες αλλά, όπως είπε και η Θώδη:

"Του Γκουτ Του Μπι Τρού" ;D

(Φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις)

 
Ολες οι απαντησεις ειναι για μενα δεκτες εαν και μονο αν¨

1. Επικοινωνησει το συγκροτημα πολλες μερες νωριτερα με τον ηχοληπτη η εστω παει στο μαγαζι και τον βρει και του εξηγησει τι εχει σκοπο να κανει το συγκροτημα την ημερα της συναυλιας.

2. Αν ολα πανε καλα και βρεθει λυση θα ειναι για το καλο ολων την ημερα της συναυλιας

3. Αν οχι τοτε αναλαμβανει το συγκροτημα να φερει καποιον ηχοληπτη που εμπιστευεται και τον πληρωνει απο την τσεπη της, απλα ανακοινωνει στον ιδιοκτητη οτι δεν ειναι σε θεση να συνεργαστει με τον ηχοληπτη του μαγαζιου.

Δεν υπαρχει παρεξηγηση εαν δεν χρησιμοποιησεις τον ηχοληπτη του μαγαζιου, απλα νιωθεις πιο καλα με τον δικο σου. Βεβαια ο ηχοληπτης του μαγαζιου ειναι υποχρεωμενος να ειναι εκει εκεινη την ημερα αφου γνωριζει τον εξοπλισμο και χωρο καλυτερα.

Οταν δεν γινεται χρηση του ηχοληπτη του μαγαζιου θα θεωρουσε καποιο συγκροτημα οτι ισως εχει μεγαλυτερο μεριδιο στο εισητηριο, αυτο πρακτικα δεν γινεται αρα ειναι μια αφορμη να απαιτησει να ειναι ο ηχοληπτης του μαγαζιου παρον στην συναυλια.

Αλλωστε θα μαθει το συγκροτημα ενας ακομη που ασχολειται με τον χωρο της μουσικης και ολοι μια οικογενεια ειμαστε μουσικοι-ηχοληπτες.

Νικος

 
αν τυγχαινει ομως οι μουσικοι να ειναι ασχετοι με τον ηχο και ζητανε απο τον ηχοληπτη τρελα πραματα?πχ 15 κιλα εφε, τρελο equing ετσι ωστε το οργανο τους να ακουγεται σαν κατι αλλο και αλλα τετοια κουλα, τοτε δεν πρεπει ο ηχοληπτης να κανει αυτο που ξερει και να μην τους ακουσει?

 
JIMMYPAP είπε:
Ο ηχοληπτης ετσι κι αλλιως θα κανει αυτο που θελει (παντα μιλωντας για τον ηχο που θα βγαλει προς τα κατω) και ποτε δεν θα μαθεις τι ηχο εφτιαξε εκτος εαν εχεις wireless και κατεβεις κατω και ακουσεις την ωρα του λαιβ.
Ακριβως αυτο κ απο εμενα.

 
nanni είπε:
αν τυγχαινει ομως οι μουσικοι να ειναι ασχετοι με τον ηχο και ζητανε απο τον ηχοληπτη τρελα πραματα?πχ 15 κιλα εφε, τρελο equing ετσι ωστε το οργανο τους να ακουγεται σαν κατι αλλο και αλλα τετοια κουλα, τοτε δεν πρεπει ο ηχοληπτης να κανει αυτο που ξερει και να μην τους ακουσει?
Σίγουρα.

Αυτο δεν είναι κάτι σπάνιο, ειδικά σε μπάντες απο νέους και άπειρους μουσικούς, (όπως έγραψα και στην αρχή) είναι επιβεβλημένη η υποστήριξη απο ένα έμπειρο ηχολήπτη.

 
WilliamSats είπε:
Ωραία και ρομαντικά τα λες αλλά, όπως είπε και η Θώδη:

"Του Γκουτ Του Μπι Τρού" ;D

(Φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις)
Κοίτα η αλήθεια είναι οτι αν πραγματικά εχει ήχο  ο παίχτης απο τα χέρια πάντα  ακούγεται καλά εξω  εκτός απο πολύ ακραίες περιπτώσεις .

Συνήθως ο ηχολήπτης είναι μια πολυ καλή δικαιολογία ....

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top