New Line6 Pod HD series

The Genius Loci είπε:
Για τα έτοιμα presets του HD να πω ότι αποτελεί καθεστώς τα presets της Line6 να τα φτιάχνουν καθυστερημένοι κουφοί μπαμπουίνοι. Στην τύχη να πειράξεις μερικά knobs ακούγεται καλύτερα.  :P
Τους ίδιους έχουν και στην digitech για τις RP? ;D

 
WilliamSats είπε:
Τους ίδιους έχουν και στην digitech για τις RP? ;D
Όχι, της Digitech είναι λίγο πιο μαλλιαροί και φοράνε παντόφλες.

 
Μου λυνετε μια απορία?

Γιατι συγκρινετε το AXE FX με το HD500.

Το ενα εχει τα τριπλασια χρηματα απο το αλλο. Συν οτι το AXE FX χρειαζεται και εαν midi controller που κανει το ποσο το λιγοτερο τετραπλασιο τελικα.

Καλο θα ηταν να γινει μια συγκριση του HD500 με καποιο αντιστοιχο (gt-10,rp 1000 Κλπ.)

 
krknow είπε:
Μου λυνετε μια απορία?

Γιατι συγκρινετε το AXE FX με το HD500.

Το ενα εχει τα τριπλασια χρηματα απο το αλλο. Συν οτι το AXE FX χρειαζεται και εαν midi controller που κανει το ποσο το λιγοτερο τετραπλασιο τελικα.

Καλο θα ηταν να γινει μια συγκριση του HD500 με καποιο αντιστοιχο (gt-10,rp 1000 Κλπ.)
Σωστό μεν, αλλά επειδή είναι το τελευταίο και πιο συζητημένο, η σύγκριση γίνεται (από αρκετούς) ως προς (α) την ποιότητα του ήχου του και της αίσθησης και (β) το value for money.

Ως προς το δεύτερο, όπως καταλαβαίνεις, τα πάντα συγκρίνονται με τα πάντα. Ας πούμε, το GSP (παρεμπιπτόντως, C59 update σήμερα, με τις υγείες σου Μιχάλη!  ;D), με τα IR που υποστηρίζει πλέον + πολλές άλλες βελτιώσεις, κοστίζει το 1/5 της τιμής του Ultra. Είναι 5 φορές καλύτερο το Axe?

Οι περισσότεροι στα διεθνή φόρα συγκρίνουν πλέον το HD με το 11R... και το τελευταίο μάλλον δείχνει να χάνει κατά κράτος... Αυτό όταν μιλάμε για παραπλήσια κατηγορία τιμής.

 
Ναι αλλα το HD500 ειναι floor based guitar effect γι αυτο λεω οτι θα ηταν σωστο να συγκριθει με κατι αντιστοιχο στο ιδιο ευρος τιμης και δεν νομιζω οτι η συγκεκριμενη συγκριση που γινεται ειναι ως προς value for money (το οποιο θα ισχυει μονο αν η HD ειναι καλυτερη απο το AXE) οταν πχ ας πουμε συγκρινουμε πως θα ακουγεται ο jcm800 με το HD ή το AXE.

Γνωμη μου παντα.

Εσενα πιο σου φαινεται πιο λογικο?

 
krknow είπε:
Ναι αλλα το HD500 ειναι floor based guitar effect γι αυτο λεω οτι θα ηταν σωστο να συγκριθει με κατι αντιστοιχο στο ιδιο ευρος τιμης και δεν νομιζω οτι η συγκεκριμενη συγκριση που γινεται ειναι ως προς value for money (το οποιο θα ισχυει μονο αν η HD ειναι καλυτερη απο το AXE) οταν πχ ας πουμε συγκρινουμε πως θα ακουγεται ο jcm800 με το HD ή το AXE.

Γνωμη μου παντα.

Εσενα πιο σου φαινεται πιο λογικο?
Αν κρίνω από το άλλο θέμα που άνοιξες, εσένα σε ενδιαφέρει κάποιο floorbased μοντέλο. Πρέπει όμως να δεχτείς ότι τα κριτήρια σύγκρισης δεν είναι ίδια για όλους. Κάποιος άλλος μπορεί να αδιαφορεί για το format και να κρίνει αποκλειστικά τις προσφερόμενες εξομοιώσεις, ήχο, feel, τιμή, ποιότητα κατασκευής, κλπ, κλπ, ανεξαρτήτως του format.

Επέτρεψέ μου να αντιστρέψω το ερώτημα: εσένα το παραπάνω γιατί ΔΕΝ σου φαίνεται λογικό?  ;)

 
Απαντηση δεν υπαρχει γιατι απλα σκεφτομαστε με διαφορετικο τροπο

Ας πουμε οτι καποιος αδιαφορει για το φορματ και εχει να δωσει μεχρι 500€ που κοστιζει η HD θα κοιταξει τι θα επαιρνε με 1500 που κοστιζει το ΑΧΕ.

Αυτο θελω να πω

 
ουτως ή άλλως, αν δεν κάνω λάθος, το axe θεωρείται το top μηχάνημα απο άποψης μοντελλινγκ.

Δεν τίθεται θέμα αδικίας (ουτως ή άλλως η χρηματική διαφορά είναι τόσο χαώδης, που αν κάποιος δε θέλει να τα δώσει, δεν θα τα δώσει ακόμα κι αν το axe έχει "καλύτερους" αλγόριθμους. Και αντίστροφα) αλλά απλής σύγκρισης με κάποιο καταξιωμένο προιόν στο χώρο.

Επίσης αυτές οι "συγκρίσεις" είναι η κινητήρια δύναμη του ανταγωνισμου και προκαλεί εξελίξεις με νέα και ισχυρότερα μηχανήματα

 
krknow είπε:
Απαντηση δεν υπαρχει γιατι απλα σκεφτομαστε με διαφορετικο τροπο

Ας πουμε οτι καποιος αδιαφορει για το φορματ και εχει να δωσει μεχρι 500€ που κοστιζει η HD θα κοιταξει τι θα επαιρνε με 1500 που κοστιζει το ΑΧΕ.

Αυτο θελω να πω
Ναι... ξέρεις, απαντήσεις βρίσκονται σε μια συζήτηση όταν ο ένας τουλάχιστον προσπαθεί να καταλάβει πως σκέφτεται ο άλλος.

Το HD σ'αυτό το thread συγκρίνεται με τα πάντα σχεδόν ανεξαρτήτως κατηγορίας τιμής, όπως θα καταλάβεις ακόμα και με μια γρήγορη ανάγνωση (την οποία θέλω να ελπίζω ότι έκανες). Δεν έχει σημασία αν είναι (επί του παρόντος) μόνο floor based. Αυτό είναι δευτερεύον.

Το δεδομένο από διάφορα fora είναι πως πολλοί το βλέπουν ΚΑΙ σαν εναλλακτική επιλογή στο Axe, λόγω ότι θεωρούν ότι τους δίνει όσα χρειάζονται χωρίς τα "bells and whistles" που έχει το τελευταίο και ίσως δεν τους είναι απαραίτητα. Μερικοί το βλέπουν ως συμπληρωματικό του Axe, για πιο μικρά gigs.

Πέραν αυτού όμως το Axe είναι, όπως σωστά σημειώνει ο Ηρακλής, σημείο αναφοράς βάσει του οποίου όλα τα modelers κρίνονται. Αυτή η διαπίστωση έχει πλέον ξεπεράσει την σφαίρα του υποκειμενικού και την ασπάζεται σχεδόν το σύνολο όσων έχουν μια υποτυπώδη έστω εμπλοκή με modeling μηχανήματα (για να μην μιλήσουμε για το πλήθος των επαγγελματιών που το επιλέγουν).

Τέλος, οι διαφορές στις τιμές των μηχανημάτων αιτιολογούνται από πολλούς λόγους και εναπόκειται στον αγοραστή αν θα διαθέσει τα επιπλέον χρήματα για το ακριβότερο. Μερικά σχετικά σχόλια έχουν γίνει και στο παρόν thread. Αλλά ο πιο εύκολος τρόπος νομίζω να καταλάβεις την λογική σύγκρισης, είναι να βάλεις στη θέση του Axe έναν (boutique, handmade in USA) Divided By 13 JJN 50/100 και στην θέση του POD έναν (made in China) Egnater Renegade.  ;)

 
    Λοιπον , μετα απο 4 μερες χρησης τoυ HD300 εχω να πω τα εξης:

    Οι προσομοιωσεις του ειναι αρκετα καλυτερες απο τις προηγουμενες γενιες pod. Αυτες που ξεχωριζουν ειναι οι καθαρες Fender twin οι Vox κ ο jcm800. Πραγματικα πολυ καλες κ σε ακουσμα αλλα κ σε feeling. Δεν μου αρεσαν πολυ οι metal ηχοι (αν κ δεν ειμαι ο ειδικος να κρινω σε αυτην την κατηγορια) βεβαια δεν τους πολυεψαξα κιολας.

    Το σιγουρο ειναι πως θελει πολυ προσοχη στις ρυθμισεις κ σε επιπεδο output mode αλλα κ στις επι μερους ρυθμισεις  του καθε ενισχυτη πχ  καποιοι ακουγονται καλυτερα αν παρεις μονο το preamp κ καποιοι full.

  Το σημαντικοτερο για μενα ομως ειναι πως κ σε επιπεδο μπαντας ο ηχος δεν ειναι πλεον κομπρεσαρισμενος κ χαμενος στον συχνοτικο χαμο αλλα κανει cut πολυ καλα κρατωντας τον χαρακτηρα του. Το δοκιμασα χθες στην προβα με τα παιδια κ σε εντασεις live. Ειδικα ο Vox κρατουσε αυτο το crisp over the top (παρολη την βαβουρα των υπολοιπων ασχετων ;D ), κ ο καθαρος fender εβγαινε αερα!! Τα εφε του ακουγοντουσαν πολυ καλα κ ισοροπημενα.

  Αυτο ηταν κ το οροσημο για μενα για να δω αν θα το κρατησω το εργαλειο. Αν θα στεκεται δηλαδη συχνοτικα μεσα σε ενα ive. Το τεστ το περασε με επιτυχια!!! :)

  Τωρα οσον αφορα την ποιοτητα κατασκευης ειναι αρκετα καλη , οι ποδοδιακοπτες ειναι πανω στο σασσι ΑΛΛΑ μεσα ειναι κολλημενοι σε ξεχωριστη πλακετα κ παρατηρησα πως οταν πατας τον ποδοδιακοπτη υπαρχει κ μια μικρη κινηση της πλακετας ( εννοειται οτι την ανοιξα κ μυρισα την πλακετιλα!! ;D) Ανεπαισθητη μεν αλλα υπαρχει. Στο δικο μου μηχανημα ο ενας διακοπτης εχει ενα μικρο ζορι ( με το ποδι δεν υπαρχει βεβαια προβλημα ) αλλα πριν ξηγηθω wd40 θα το μελετησω λιγο ακομα!!!

  Επισης μεγαλη π@@@ρια η ελλειψη on off διακοπτη!!!! Βαλε βγαλε το βυσμα θα τα παιξει καποια στιγμη οποτε κ εκει θελει μοντα το πραγμα!!

  Η μελετη συνεχιζεται...Δεν ποσταρω κλιπακια γιατι σε recording ακουγονται ολα αψογα!! :) Ισως φτειαξω ενα βιντεακι !

  Το setup των δοκιμων ειναι καρφι ατην λουπα του Studiotone με live ρυθμιση του output (δηλ χωρις mic sim ) Δεν μπορεσα να βρω πως απενεργοποιουνται οι καμπινες τελειως , ισως επειδη η δικια μου ειναι το μικρο μοντελο δεν εχει τετοιο option.

 
Marillion είπε:
  Επισης μεγαλη π@@@ρια η ελλειψη on off διακοπτη!!!! Βαλε βγαλε το βυσμα θα τα παιξει καποια στιγμη οποτε κ εκει θελει μοντα το πραγμα!!
Έλα ντε! Και οι RP δεν έχουν απ'όσο ξέρω... από που πάνε να κόψουν ρε οι φούστηδες....  >:(

Σε ό,τι αφορά στον ήχο, το δοκίμασες σε ηχογράφηση χωρίς δική του καμπίνα αλλά με IRs στο DAW?

Βάσει εμπειρίας με το GSP (που όταν απέκτησε IRs απλά απογειώθηκε) έχω καταλήξει ότι τα cabinet impulses παίζουν ΠΟΛΥ μεγάλο ρόλο... και νομίζω το ίδιο ισχύει και στο Axe.

 
Παιδιά, διακόπτης σε μηχάνημα που παίζει live είναι disaster waiting to happen... Μια απροσεξία και άκρα του τάφου σιωπή στο...live βασιλεύει.

Βάζεις το μηχάνημα σε ένα μικρό πολύμπριζο με on off διακόπτη και είσαι μια χαρά.

Αφήστε που -και λόγω ποιότητας- οι αντάπτορες αυτοί ΔΕΝ είναι φτιαγμένοι για να είναι στην πρίζα/ρεύμα όλη την ώρα. Τραβάνε ρεύμα ακόμα κι' αν το μηχάνημα δεν είναι σε λειτουργία, με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνονται και να "πεθαίνουν" πρόωρα.

 
The Genius Loci είπε:
Έλα ντε! Και οι RP δεν έχουν απ'όσο ξέρω... από που πάνε να κόψουν ρε οι φούστηδες....  >:(

Σε ό,τι αφορά στον ήχο, το δοκίμασες σε ηχογράφηση χωρίς δική του καμπίνα αλλά με IRs στο DAW?

Βάσει εμπειρίας με το GSP (που όταν απέκτησε IRs απλά απογειώθηκε) έχω καταλήξει ότι τα cabinet impulses παίζουν ΠΟΛΥ μεγάλο ρόλο... και νομίζω το ίδιο ισχύει και στο Axe.
Χωρις την δικη του καμπινα δεν εχω βρει τροπο να το κανω ρε Βill!!! H καθε προσομοιωση εχει default cab την οποια μπορεις να αλλαξεις βεβαια κ να σωσεις, αλλα cab off κατασταση για να παιξω κ με αλλα IR's δεν μπορεσα να βρω ???

Παιδιά, διακόπτης σε μηχάνημα που παίζει live είναι disaster waiting to happen... Μια απροσεξία και άκρα του τάφου σιωπή στο...live βασιλεύει.

Βάζεις το μηχάνημα σε ένα μικρό πολύμπριζο με on off διακόπτη και είσαι μια χαρά.

Αφήστε που -και λόγω ποιότητας- οι αντάπτορες αυτοί ΔΕΝ είναι φτιαγμένοι για να είναι στην πρίζα/ρεύμα όλη την ώρα. Τραβάνε ρεύμα ακόμα κι' αν το μηχάνημα δεν είναι σε λειτουργία, με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνονται και να "πεθαίνουν" πρόωρα.
Γιωργη ενας διακοπτης ''προσωπο'' με την πισω πλευρα δεν θα με χαλαγε ουτε θα ηταν ευκολο να τον χτυπησω με το ποδι . Κ τελος παντων ας εβγαζαν κ μια εκδοση με διακοπτη για εμας τους ησυχους ''παιχτες''!! ;D

Πολυμπριζο βεβαια εχω κλεισει αρκετες φορες ( ευτυχως μονο σε προβα!!)

 
pascal είπε:
Παιδιά, διακόπτης σε μηχάνημα που παίζει live είναι disaster waiting to happen... Μια απροσεξία και άκρα του τάφου σιωπή στο...live βασιλεύει.

Βάζεις το μηχάνημα σε ένα μικρό πολύμπριζο με on off διακόπτη και είσαι μια χαρά.
Γιώργη, αν υπάρχει πρόβλημα με τη θέση του διακόπτη, τον "σφραγίζεις" με ένα σελοτέιπ για το live!  ;D

Όμως έχεις δίκιο για τα τροφοδοτικά. Πράγματι χαλάνε. Εδώ που τα λέμε, και ένα παλιό αλλά "διάσημο" rack που έχω, δεν έχει on/off διακόπτη... βέβαια στα rack ανάβεις κατά κανόνα το power conditioner που δίνει ρεύμα στα πάνταόλα και ανοίγουν όλα μαζί.

Χωρις την δικη του καμπινα δεν εχω βρει τροπο να το κανω ρε Βill!!! H καθε προσομοιωση εχει default cab την οποια μπορεις να αλλαξεις βεβαια κ να σωσεις, αλλα cab off κατασταση για να παιξω κ με αλλα IR's δεν μπορεσα να βρω ???
Γιώργη Νο2  ;D νομίζω γίνεται μέσω software, στον editor έχει ένα κουμπί πάνω αριστερά. Τουλάχιστον έτσι είδα σε κάποιο forum.

 
The Genius Loci είπε:
Γιώργη Νο2  ;D νομίζω γίνεται μέσω software, στον editor έχει ένα κουμπί πάνω αριστερά. Τουλάχιστον έτσι είδα σε κάποιο forum.
Πιθανως να εχεις δικιο , τον editor δεν τον κοιταξα καν μετα την εγκατασταση του!!

Παντως οι καμπινες που εχει ειναι καλες (αν κ δεν επαιξα πολυ με το early reflections ) αλλα θα ηθελα να ακουσω κ εναν πιο direct ηχο.

Αληθεια μηπως αν βαλω το early reflections στο 0 απενεργοποιειται to cab? ???

 
Marillion είπε:
Πιθανως να εχεις δικιο , τον editor δεν τον κοιταξα καν μετα την εγκατασταση του!!

Παντως οι καμπινες που εχει ειναι καλες (αν κ δεν επαιξα πολυ με το early reflections ) αλλα θα ηθελα να ακουσω κ εναν πιο direct ηχο.

Αληθεια μηπως αν βαλω το early reflections στο 0 απενεργοποιειται to cab? ???
Γιώργο... RTFM ρε μάγκα.  8) ;D

 
Marillion είπε:
Χωρις την δικη του καμπινα δεν εχω βρει τροπο να το κανω ρε Βill!!!

Ούτε η HD500 έχει.
Guys, please.  ;)

No_Cab.JPG

 
grorig είπε:
Είσαι ΤΙΤΑΝΑΣ ;D
Καλά... κάνε μια A/B ηχογράφηση με internal και IR από VST τώρα!  :P ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top