- Μηνύματα
- 107
- Πόντοι
- 68
Όλη η ομορφιά μιας custom δεν είναι στα σπασίματα του νίτρο;Επίσης, δεν το λέει πουθενά, αλλά έχω την απορία τι φινίρισμα έχει, nitro; poly; γιατί αν έχει poly που δεν θα κανει τα σπασίματα του nitro θα είναι το ιδανικό για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα "σπασίματα" του nitro.
επόμενη must κίνηση, που θα αργήσει άλλο τόσο, είναι να λανσάρουν τις πιο οικονομικές Gibson made in Mexico ή Κορέα κλπ. Να κάνουν δλδ ο,τι κάνουν οι βασικοί ανταγωνιστές (fender, prs, gretsch, sceckter, κλπ).Νομίζω ότι ήταν μια απο τις καλύτερες κινήσεις της Epiphone/Gibson και απορώ που άργησε τόσο πολύ να γίνει.
Εξαρτάται από τον καθένα αυτό, πχ εμένα δεν μου αρέσει αυτο το σπάσιμο, μου αρέσει το φυσικο relic που έρχεται με τα χρόνια.Όλη η ομορφιά μιας custom δεν είναι στα σπασίματα του νίτρο;
Θεωρώ οτι δεν θα γινει για να κρατήσουν το ονομα Gibson σαν το holy grail που φτιάχνεται μόνο στην Αμερική. Άσε που μπορεί να τους γυρίσει μπούμερανγκ αν βγουν καλύτερες οι κιθάρες που θα είναι made in Japan, Mexico κλπεπόμενη must κίνηση, που θα αργήσει άλλο τόσο, είναι να λανσάρουν τις πιο οικονομικές Gibson made in Mexico ή Κορέα κλπ. Να κάνουν δλδ ο,τι κάνουν οι βασικοί ανταγωνιστές (fender, prs, gretsch, sceckter, κλπ).
Επίσης, δεν το λέει πουθενά, αλλά έχω την απορία τι φινίρισμα έχει, nitro; poly; γιατί αν έχει poly που δεν θα κανει τα σπασίματα του nitro θα είναι το ιδανικό για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα "σπασίματα" του nitro.
Tα σπασίματα σε άλλους αρέσουν και σε άλλους όχι. Ιδιαίτερα κάποιους όμως που ιδρώνουν πολύ τους ενοχλεί το nitro.Όλη η ομορφιά μιας custom δεν είναι στα σπασίματα του νίτρο;
Το καλό φινίρισμα είναι μακράν ο πιο κοστοβόρος παράγοντας σε ένα όργανο. Τις περισσότερες φορές τα οικονομικότερα όργανα τα μπλαστρώνουν με παχιές στρώσεις γιατί έτσι μπορουν να καλυφθούν οι διάφορες ατέλειες σε μικρό χρόνο και χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη τέχνη.
Τα poly finishes έχουν κακό όνομα ακριβώς γιατί συνήθως γίνονται σε φθηνότερα όργανα, οπότε είναι πολύ χοντρά και η κιθάρα δίνει στο χέρι την αίσθηση πλαστικού παιχνιδιού.
Καλά οι μαγνήτες έτσι κι αλλιώς ακόμη κι αν είναι Custombuckers ή ότι σκαρφίζεται κάθε φορά η Gibson, δεν στοιχίζουν τίποτα. Με το κιλό τους τυλίγει και όλα τα parts είναι outsourced από τρίτες χώρες. Αλλά ζει απλά τις συνταγές ανάλογα με τα γούστα και κοστολογεί αντίστοιχα με το μοντέλο που μπάινουν για να δημιουργεί υπεραξία.Επί του θέματος, αν τα parts όπως οι custombuckers και το hardware είναι όντως USA και όχι κάποιο ΟΕΜ product, προκειμένου να διατηρηθεί το κόστος το πολύ μέχρι το 1.5Κ προφανώς και το σώμα θα είναι κλασσικά φινιρισμένο με τον ίδιο τρόπο που είναι και τα standard epiphone προϊόντα, και φυσικά το σώμα θα παραμείνει πολλά κομμάτια και όχι one piece body όπως των κανονικών custom shop συνήθως, και το top θα είναι veneer (αυτό ο αναφέρει έτσι κι αλλιώς στο βίντεο) οπότε αν κάποιος δεν είχε κόλλημα με το headstock και το long tenon θεωρητικά θα μπορούσε να αναβαθμίσει την τωρινή του epi με τα ίδια parts και να έχει μια αρετά παραπλήσια κιθάρα (βέβαια στις white custom-black beauty και εγώ αλληθώρισα λίγο..)
Πολύ σημαντικό και δεν αναφέρεται πουθενά στα specs των "Inspired by Gibson" είναι αν το headstock angle είναι 18 μοίρες όπως στις Gibson ή 14 μοίρες που το κάνει η Epiphone και πολλές πιο φθηνές κιθάρες για να γλυτώνουν τη φύρα στα ξύλα του neck. Αυτό ΟΝΤΩΣ ΚΑΝΕΙ διαφορά στο feel και στον ήχο της κιθάρας, αφού αλλάζει εντελώς η τάση των χορδών. ΧΙΛΙΕΣ φορές προτιμώ κόπια Les Paul με scarf joint (δυο κομμάτια λαιμό που ενώνεται πριν το headstock) παρά λαιμό με λάθος μοίρες. Βασικά αν μου έδινε κάποιος βιδωτό λαιμό και scarf joint, ίσως και πάλι να το προτιμούσα από μια glued-in long-tenon με 14 μοίρες headstock.
Έτσι μου είχε πει αυτός που μου την πούλησε (για να προσθέσει αξία και να με πείσει). Μόνο που εγώ την είχα πάρει με το που την είδα. Ήταν 1990 τότε 220.000 δρχ.Αυτή είναι η πρώην του Latimer?