• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

NEW Epiphone Inspired by Gibson Custom Guitars

Λογικά οι τιμές θα είναι επιπέδου ενάμιση χιλιαρικου και ίσως και παραπάνω, που φαίνονται λογική τιμή με τα σημερινά δεδομένα αλλά για κάποιον που πρόλαβε τις όχι και τοσο παλιές προ covid εποχες φαίνονται υπερβολικά χρήματα για όσους πρόλαβαν usa όργανα σε τετοιες τιμές 

 
Ο Θωμάς τις τιμολογεί στα 1.2 με 1.3κ.

Σαυτη τη τιμή πας Τοκαι japan αμα ψάξεις. 

Βέβαια μπορεί καποιος να αγορασει την epiphone για συλλεκτικούς σκοπούς - δηλαδή απο χαζομάρα ?

 
Νομίζω ότι ήταν μια απο τις καλύτερες κινήσεις της Epiphone/Gibson και απορώ που άργησε τόσο πολύ να γίνει.

Σου προσφέρουν την ομορφιά μιας custom (εκτός από το λογότυπο προφανώς) με εβένινη ταστιέρα σε μια σχετικά καλή τιμή.

Οι εναλλακτικές που υπάρχουν εκεί έξω είναι μεν καλές αλλά κάπου πάντα πάσχουν (μην μιλήσουμε για τις κινέζικες κόπιες..).

Επίσης, δεν το λέει πουθενά, αλλά έχω την απορία τι φινίρισμα έχει, nitro; poly; γιατί αν έχει poly που δεν θα κανει τα σπασίματα του nitro θα είναι το ιδανικό για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα "σπασίματα" του nitro.

 
Επίσης, δεν το λέει πουθενά, αλλά έχω την απορία τι φινίρισμα έχει, nitro; poly; γιατί αν έχει poly που δεν θα κανει τα σπασίματα του nitro θα είναι το ιδανικό για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα "σπασίματα" του nitro.
Όλη η ομορφιά μιας custom δεν είναι στα σπασίματα του νίτρο;

 
Νομίζω ότι ήταν μια απο τις καλύτερες κινήσεις της Epiphone/Gibson και απορώ που άργησε τόσο πολύ να γίνει.
επόμενη must κίνηση, που θα αργήσει άλλο τόσο, είναι να λανσάρουν τις πιο οικονομικές Gibson made in Mexico ή Κορέα κλπ. Να κάνουν δλδ ο,τι κάνουν οι βασικοί ανταγωνιστές (fender, prs, gretsch, sceckter, κλπ).

 
Όλη η ομορφιά μιας custom δεν είναι στα σπασίματα του νίτρο;
Εξαρτάται από τον καθένα αυτό, πχ εμένα δεν μου αρέσει αυτο το σπάσιμο, μου αρέσει το φυσικο relic που έρχεται με τα χρόνια.

επόμενη must κίνηση, που θα αργήσει άλλο τόσο, είναι να λανσάρουν τις πιο οικονομικές Gibson made in Mexico ή Κορέα κλπ. Να κάνουν δλδ ο,τι κάνουν οι βασικοί ανταγωνιστές (fender, prs, gretsch, sceckter, κλπ).
Θεωρώ οτι δεν θα γινει για να κρατήσουν το ονομα Gibson σαν το holy grail που φτιάχνεται μόνο στην Αμερική. Άσε που μπορεί να τους γυρίσει μπούμερανγκ αν βγουν καλύτερες οι κιθάρες που θα είναι made in Japan, Mexico κλπ

 
Επίσης, δεν το λέει πουθενά, αλλά έχω την απορία τι φινίρισμα έχει, nitro; poly; γιατί αν έχει poly που δεν θα κανει τα σπασίματα του nitro θα είναι το ιδανικό για αυτούς που δεν τους αρέσουν τα "σπασίματα" του nitro.


Όλη η ομορφιά μιας custom δεν είναι στα σπασίματα του νίτρο;
Tα σπασίματα σε άλλους αρέσουν και σε άλλους όχι. Ιδιαίτερα κάποιους όμως που ιδρώνουν πολύ τους ενοχλεί το nitro.

Για μένα όμως δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία το αν θα είναι νίτρο ή poly αλλά η ποιότητα του φινιρίσματος. Το καλό φινίρισμα είναι μακράν ο πιο κοστοβόρος παράγοντας σε ένα όργανο. Τις περισσότερες φορές τα οικονομικότερα όργανα τα μπλαστρώνουν με παχιές στρώσεις γιατί έτσι μπορουν να καλυφθούν οι διάφορες ατέλειες σε μικρό χρόνο και χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη τέχνη.

Τα poly finishes έχουν κακό όνομα ακριβώς γιατί συνήθως γίνονται σε φθηνότερα όργανα, οπότε είναι πολύ χοντρά και η κιθάρα δίνει στο χέρι την αίσθηση πλαστικού παιχνιδιού. 

Σε οικονομικότερα όργανα, (mid-Priced Ιαπωνικά, Gibson Studio κλπ) που έχουν nitro είναι πάλι περασμένο σε τέτοιο πάχος που η κιθάρα δεν έχει καμία σχέση ούτε στο χέρι, ούτε οπτικά με μια καλοφινιρισμένη ακριβή κιθάρα.

Συμπερασματικά, προτιμώ ένα καλό λεπτό φινίρισμα νίτρο από το αντίστοιχο poly, αλλά σίγουρα προτιμώ ένα καλό λεπτό poly από ένα nitro μιας mid-priced Tokai ή μιας Gibson Studio.

 
Το καλό φινίρισμα είναι μακράν ο πιο κοστοβόρος παράγοντας σε ένα όργανο. Τις περισσότερες φορές τα οικονομικότερα όργανα τα μπλαστρώνουν με παχιές στρώσεις γιατί έτσι μπορουν να καλυφθούν οι διάφορες ατέλειες σε μικρό χρόνο και χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη τέχνη.

Τα poly finishes έχουν κακό όνομα ακριβώς γιατί συνήθως γίνονται σε φθηνότερα όργανα, οπότε είναι πολύ χοντρά και η κιθάρα δίνει στο χέρι την αίσθηση πλαστικού παιχνιδιού. 


Αυτό που αναφέρεις είναι δυστυχώς πολύ παραγκωνισμένο γεγονός στις κλασσικές συζητήσεις ''USA vs Import guitars'' αλλά είναι από τα πιο σημαντικά.

Και αυτό περί πολυουρεθάνης επίσης είναι spot on. Πιάστε μια PRS (πριν την γυρίσουν στο νίτρο) και μια ινδονησιακή και θα καταλάβετε.. (ή μια high end γιαπωνέζικη και μετά την ινδονησιακή βερσιόν της).. παρά το ιδίου τύπου φινίρισμα, η αίσθηση αλλάζει σημαντικά.

Επί του θέματος, αν τα parts όπως οι custombuckers και το hardware είναι όντως USA και όχι κάποιο ΟΕΜ product, προκειμένου να διατηρηθεί το κόστος το πολύ μέχρι το 1.5Κ προφανώς και το σώμα θα είναι κλασσικά φινιρισμένο με τον ίδιο τρόπο που είναι και τα standard epiphone προϊόντα, και φυσικά το σώμα θα παραμείνει πολλά κομμάτια και όχι one piece body όπως των κανονικών custom shop συνήθως, και το top θα είναι veneer (αυτό ο αναφέρει έτσι κι αλλιώς στο βίντεο) οπότε αν κάποιος δεν είχε κόλλημα με το headstock και το long tenon θεωρητικά θα μπορούσε να αναβαθμίσει την τωρινή του epi με τα ίδια parts και να έχει μια αρετά παραπλήσια κιθάρα (βέβαια στις white custom-black beauty και εγώ αλληθώρισα λίγο..)

 
Επί του θέματος, αν τα parts όπως οι custombuckers και το hardware είναι όντως USA και όχι κάποιο ΟΕΜ product, προκειμένου να διατηρηθεί το κόστος το πολύ μέχρι το 1.5Κ προφανώς και το σώμα θα είναι κλασσικά φινιρισμένο με τον ίδιο τρόπο που είναι και τα standard epiphone προϊόντα, και φυσικά το σώμα θα παραμείνει πολλά κομμάτια και όχι one piece body όπως των κανονικών custom shop συνήθως, και το top θα είναι veneer (αυτό ο αναφέρει έτσι κι αλλιώς στο βίντεο) οπότε αν κάποιος δεν είχε κόλλημα με το headstock και το long tenon θεωρητικά θα μπορούσε να αναβαθμίσει την τωρινή του epi με τα ίδια parts και να έχει μια αρετά παραπλήσια κιθάρα (βέβαια στις white custom-black beauty και εγώ αλληθώρισα λίγο..)
Καλά οι μαγνήτες έτσι κι αλλιώς ακόμη κι αν είναι Custombuckers ή ότι σκαρφίζεται κάθε φορά η Gibson, δεν στοιχίζουν τίποτα. Με το κιλό τους τυλίγει και όλα τα parts είναι outsourced από τρίτες χώρες. Αλλά ζει απλά τις συνταγές ανάλογα με τα γούστα και κοστολογεί αντίστοιχα με το μοντέλο που μπάινουν για να δημιουργεί υπεραξία. 

Και οι γέφυρες ακομη και στις Custom Shop τσίγκος είναι με χρωμιομένα brass saddles. Αλλά πουλάει vintage και αφήνει τα πιο φθηνά μοντέλα με Nashville γέφυρες που ξέρει ότι δεν τις γουστάρει το ίδιο ο κόσμος, παρόλο που δε θα της κόστιζε τίποτα να τις αλλάξει, επίσης για να δημιουργεί διαφοροποίηση μεταξύ ακριβών και φθηνών μοντέλων. Δεν είναι θέμα κόστους. 

Πολύ σημαντικό και δεν αναφέρεται πουθενά στα specs των "Inspired by Gibson" είναι αν το headstock angle είναι 18 μοίρες όπως στις Gibson ή 14 μοίρες που το κάνει η Epiphone και πολλές πιο φθηνές κιθάρες για να γλυτώνουν τη φύρα στα ξύλα του neck. Αυτό ΟΝΤΩΣ ΚΑΝΕΙ διαφορά στο feel και στον ήχο της κιθάρας, αφού αλλάζει εντελώς η τάση των χορδών. ΧΙΛΙΕΣ φορές προτιμώ κόπια Les Paul με scarf joint (δυο κομμάτια λαιμό που ενώνεται πριν το headstock) παρά λαιμό με λάθος μοίρες. Βασικά αν μου έδινε κάποιος βιδωτό λαιμό και scarf joint, ίσως και πάλι να το προτιμούσα από μια glued-in long-tenon με 14 μοίρες headstock.  

ΥΓ Όλα αυτά αν μιλάμε για πιστό Les Paul ήχο. Eίχα και Greco EG450 με ίσιο headstock χωρίς καθόλου angle που έπαιζε πολύ καλά. Απλά όχι σαν Les Paul. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φοβερή η j-45, νομίζω έχει το καλύτερο vfm σε όλη τη νέα σειρά. Ακόμη και η αντίστοιχη Eastman είναι ακριβότερη.

 
Πολύ σημαντικό και δεν αναφέρεται πουθενά στα specs των "Inspired by Gibson" είναι αν το headstock angle είναι 18 μοίρες όπως στις Gibson ή 14 μοίρες που το κάνει η Epiphone και πολλές πιο φθηνές κιθάρες για να γλυτώνουν τη φύρα στα ξύλα του neck. Αυτό ΟΝΤΩΣ ΚΑΝΕΙ διαφορά στο feel και στον ήχο της κιθάρας, αφού αλλάζει εντελώς η τάση των χορδών. ΧΙΛΙΕΣ φορές προτιμώ κόπια Les Paul με scarf joint (δυο κομμάτια λαιμό που ενώνεται πριν το headstock) παρά λαιμό με λάθος μοίρες. Βασικά αν μου έδινε κάποιος βιδωτό λαιμό και scarf joint, ίσως και πάλι να το προτιμούσα από μια glued-in long-tenon με 14 μοίρες headstock.  


Εντάξει και όλες οι Gibson LP 14 μοίρες έχουν από το 1968-1983 ,θα σε ακούσει ο @Nestoras που έχει 70s και θα την πετάξει. ?

 
Εντάξει και όλες οι Gibson LP 14 μοίρες έχουν από το 1968-1983 ,θα σε ακούσει ο @Nestoras που έχει 70s και θα την πετάξει. ?
Τι, έχει 14 μοίρες και μου το λέτε τώρα;

Στην πυρά άμεσα.

les 2.JPG

Les 1.JPG

 
Αυτή είναι η πρώην του Latimer?
Έτσι μου είχε πει αυτός που μου την πούλησε (για να προσθέσει αξία και να με πείσει). Μόνο που εγώ την είχα πάρει με το που την είδα. Ήταν 1990 τότε 220.000 δρχ.

 
Με βαση τις τιμες του σήμερα,  προσωπικά μου φαίνονται πολυ ενδιαφέρουσες. Ιδιαίτερα αυτες που εχουν εβενο μιας και ειναι πιο "σωστες" στα specs με τις μεγαλες αδερφές τους. 

Ενω αντι rosewood  στα αλλα μοντελα εβαλαν indian laurel.

Θεωρώ την αναβάθμιση σε ηλεκτρικα-μαγνητες must στις φθηνές κιθαρες οπότε καλως έπραξαν και τα εβαλαν εξ αρχης. 

Καλα θα ηταν να τις περναμε με τις 

Προ covid τιμές αλλα περασμενα μεγαλεία... συμφωνώ με ολα τα σχόλια περι poly finish και headstock angle αλλα it is what is is. Ειχα και γιαπωνεζες ( σε κατηγορία τιμης 1500 ευρω) αλλα δε μπορω να πω οτι ειχαν την ιδια αισθηση με τις gibson μου και ηλεκτρικα-μαγνητες ηταν... οκ. 

Δεδομένου οτι το real thing (η 355 που μ αρέσει τουλάχιστον)κοστιζει πλέον 5 και 6 χιλιάρικα,  τα 1300 που κανουν αυτες, νομιζω ειναι καλα. (Με την παραδοχη οτι δε θα χουν κατασκευαστικα θεματα με στραβες γέφυρες,  χαλια ταστα,  χαλια nut κλπ).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top