Έχουμε άλλα μηχανήματα με RAM όταν πρόκειται για samples, συμπεριλαμβανομένου του G για παράδειγμα.Αλλά όπως είπαμε, κάθε μηχάνημα γι'αυτό που είναι κατασκευασμένο.Waterfall-K είπε:...βαλτε λιγη RAM στο "πακετο"...
neeq είπε:Πολυ iPad και iPad ομως. Που ειναι ο windows editor? ???
Ναι, αλλά... είναι μαύρο, δεν έχει πολλά κουμπιά ούτε πολλά φωτάκια, δεν έχει έγχρωμη οθόνη touch, δεν παίρνει CD, δεν φορτώνει φωτογραφίες ούτε βίντεο, δεν έχει SCSI ούτε DMA, δεν παίρνει ούτε δισκέτα, δεν παίζει ρυθμούς, χάλια - χάλια ;D ;D ;DWaterfall-K είπε:Ωραιο φαινεται.
Αμφιβάλεις για την Roland ?Το μηχάνημα είναι made in Japan και σίγουρα θα διαθέτει κάτι που το λένε SysEx, όπως όλα τα Roland άλλωστε, εάν σου λέει κάτι αυτό. Χωρίς να το έχω δοκιμάσει παίρνω την ευθύνη να σου πω ότι είναι full editable μέσω Midi (SysEx), οπότε...Πολυ iPad και iPad ομως. Που ειναι ο windows editor? ???
Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, νομίζω ότι κάτι είχα ακούσει για VST editor ή για SONAR, νομίζω - δεν το θυμάμαι. Μπορεί να κάνω και λάθος.cyclops είπε:Ελπίζω να μη μας αφήσει με την όρεξη η Roland και να μας δώσει σύντομα και το manual αλλά και περισσότερα audio demos.
Με αυτά που κουβαλάει πάνω του δεν έχει ανάγκη.Θέλει promotion το μηχάνημα.![]()
Ναι αλλά εγώ φέτος πηρα καινουριο λαπτοπ ;D Αν σκεφτεις ότι το προηγουμενο μου το είχα παρει το 2002...μαλλον θα χρειαστώ windows editor.Μανώλης Χναράκης είπε:Άλλωστε, τα PC/MAC και γενικότερα τα laptop με την μορφή που τα ξέρεις σήμερα αλλάζουν - θα αλλάξουν. Προς τα κει πάει...
Επειδή ήδη δουλεύω σε κάτι που αφορά iPad για μουσικά όργανα, το ξέρω - το καταλαβαίνω. Είναι διαφορετικά, πας σε άλλη κατηγορία, είναι άλλη ποιότητα, είναι άλλα τα υπέρ. Όπως και να το κάνεις είναι πιο "κυριλέ" και αξιόπιστο το περιβάλλον συν την ευκολία που έχει σαν κατασκευή (ένα επίπεδο) όσο και η οθόνη.cyclops είπε:Αν είχα ένα iPad, δε θα το σκεφτόμουν καν. Ένας touch editor, και μάλιστα τέτοιας υλοποίησης, είναι ό,τι καλύτερο.
Το ίδιο κι εγώ στο G και χωρίς το mouse, λόγω της εμπειρίας που είχα με τα προηγούμενα και φυσικά της μεγάλης οθόνης.Στο G6 δε χρησιμοποίησα σχεδόν ποτέ τον editor, λόγω της μεγάλης οθόνης και του mouse interface.
Απαραίτητο... μάλιστα.Παρ'όλα αυτά, δεν μπορώ να σου απαντήσω. Πρέπει να το ρωτήσω.Όμως σε ένα μηχάνημα με τέτοια οθόνη, κυρίως σε διαδικασία προγραμματισμού, είναι πολύ βολικός, αν όχι απαραίτητος.![]()
Επανήλθε ?cyclops είπε:Έχοντας ακούσει και τα SRX αλλά και τα SuperNATURAL πιάνα του Integra-7, το ερώτημα που στριφογυρίζει στο μυαλό μου είναι:
Επανήλθε στην κορυφή των ήχων πιάνου στα workstations η Roland μετά το σύντομο διάλειμμα των Kronos/Kronos X;
Γιατί; Αυτά δεν είναι Roland ? Δεν είναι τεχνολογία και τεχνογνωσία Roland ?Π.χ. αυτό που αρχικά παρουσιάστηκε στο V-Piano με επιτυχία, το παρέχει στη συνέχεια και σε άλλα μικρότερα μοντέλα και μάλιστα πιο φθηνά.(Εννοείται στη σύγκριση δεν συμπεριλαμβάνω το V-Piano, τη σειρά RD κλπ κλπ κλπ)
Γιατί το λες αυτό για την Korg;Η κάθε εταιρία (χ-ψ-ω) έχει παράδοση σε κάποια πράγματα, στον τομέα της - στους τομείς της. Κάθε εταιρία έχει την δική της τεχνογνωσία, τον δικό της χαρακτήρα, την δική της σφραγίδα.Ξέρω, ανάβω φυτιλιές, αλλά όσο να 'ναι έχει μια παράδοση και η μία (πολύ καλά πιάνα η Roland) και η άλλη (χάλια πιάνα η Korg μέχρι και πριν το Kronos).![]()
Δηλαδή αν στα synths/workstations είναι ξανά πρώτη, γιατί έτσι κι αλλιώς για μένα, στα ψηφιακά πιάνα (στα οποία εμπίπτουν τα V-Piano, RD κλπ) δεν έφυγε ποτέ από την πρώτη θέση. Μέχρι πρότινος, και πριν το Jupiter-80, το flagship μοντέλο synth/workstation ήταν το Fantom-G, το οποίο φυσικά ήταν υποδεέστερο σε ήχους πιάνου από τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού (Motif-XS/XF και Kronos/Kronos X). To Jupiter-80 και το Integra-7 είναι τα πιο πρόσφατα synths της εταιρίας. Συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό; Πιστεύω πως ναι.cyclops είπε:Επανήλθε στην κορυφή των ήχων πιάνου στα workstations η Roland μετά το σύντομο διάλειμμα των Kronos/Kronos X;
Αυτά τα γνωρίζω.Ενημερωτικά και μάλλον θα πρέπει να το γνωρίζεις, τόσο η SuperNatural τεχνολογία όσο και οι SRX δεν εφευρέθηκαν - κατασκευάστηκαν από την Roland χθες. Αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών (βλέπε RSS, SR-JV) ή αν θες πολλά από αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών.
Τώρα, αρκετά από αυτά, μαζί με τις όποιες μέχρι σήμερα τεχνολογικές εξελίξεις τα παρέχει η ίδια σε ένα ενιαίο προϊόν ονόματι INTEGRA-7 για συγκεκριμένους σκοπούς, για συγκεκριμένους χρήστες, όπως κάνει άλλωστε σε όλα της τα προϊόντα.
Εξήγησα παραπάνω.Γιατί; Αυτά δεν είναι Roland ? Δεν είναι τεχνολογία και τεχνογνωσία Roland ?
Γιατί σε κανένα synthesizer/workstation μέχρι πριν το Kronos δε μπορούσες να παίξεις πιάνο με αξιώσεις, δηλαδή ακόμα και να γράψεις άλμπουμ με αυτό. Απλά οι ήχοι πιάνου δεν έπειθαν.Γιατί το λες αυτό για την Korg;
Ναι, μετά το κατάλαβα. Κάνω παράλληλα και άλλη δουλειά που αφορά και εσένα. Sorry.cyclops είπε:Η ειδοποιός διαφορά στο ποστ μου είναι αυτή:
Roland πιάνα ή αν θες ο ήχος της Roland στα πιάνα δεν είναι μόνο σε αυτά τα μοντέλα που ανέφερες. Υπάρχουν και άλλα μοντέλα - άλλες σειρές, για άλλες απαιτήσεις με ανάλογες δυνατότητες. Π.χ. HP-series κλπ κλπΕπίσης ως παράδειγμα, το RD-300 με το RD-700 διαφέρουν σε κάποια σημαντικά για κάποιους γνώστες σημεία.Δηλαδή αν στα synths/workstations είναι ξανά πρώτη, γιατί έτσι κι αλλιώς για μένα, στα ψηφιακά πιάνα (στα οποία εμπίπτουν τα V-Piano, RD κλπ) δεν έφυγε ποτέ από την πρώτη θέση.
Κρίνεις ένα μηχάνημα, συγκεκριμένα το G από έναν και μόνο ήχο, όχι επειδή δεν ήταν καλός αλλά επειδή ήταν υποδεέστερος;Έστω ότι συμφωνώ μαζί σου αλλά συγνώμη που θα σου το πω, είδες το δέντρο και έχασες το δάσος.Μέχρι πρότινος, και πριν το Jupiter-80, το flagship μοντέλο synth/workstation ήταν το Fantom-G, το οποίο φυσικά ήταν υποδεέστερο σε ήχους πιάνου από τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού (Motif-XS/XF και Kronos/Kronos X).
Όλα συγκρίνονται. Ανάλογα τι ζητάς σε σχέση με αυτό για το οποίο είναι κατασκευασμένο το κάθε προϊόν.To Jupiter-80 και το Integra-7 είναι τα πιο πρόσφατα synths της εταιρίας. Συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό; Πιστεύω πως ναι.![]()
Εξαρτάται πιο Ivory.Σχετικά με το V-Piano, επειδή έχω παίξει και στα δύο, stage & grand, υπάρχει διαφορά και αυτό λόγω: α) του ενισχυτή ειδικά αν παίξεις με ενισχυτές στα 4 output, και β) η ουρά έχει αυτό το prestige. Και στα δύο σημαντικό feeling εκτός του κλαβιέ (velocity) έχουν και τα πεντάλ. Είναι πραγματικά ένα κεφάλαιο από μόνα τους. Το πως δένουν με τον ήχο.Τον ήχο του V-Piano δεν τον φτάνει φυσικά ούτε το Kronos ούτε το Motif-XF, ούτε άλλο hardware πιάνο. Ίσως το Ivory πάει ένα σκαλί πιο πάνω, αλλά και πάλι δεν είμαι ειδικός για να κρίνω.
Κάθε μηχάνημα είναι καλό γι'αυτό που κάνει. Γι'αυτό που είναι κατασκευασμένο να κάνει. Δεν θα έβαζα ποτέ ένα Kronos να παίξει ακουστικό πιάνο από τη στιγμή που έχω δίπλα του ένα Roland με ή χωρίς SuperNatural.Άλλος πάλι το έβαζε. Δεν σημαίνει ότι είναι λάθος; Είναι θέμα γούστου, συνήθειας και τι μπορεί να ακούσει ο καθένας.Γιατί σε κανένα synthesizer/workstation μέχρι πριν το Kronos δε μπορούσες να παίξεις πιάνο με αξιώσεις, δηλαδή ακόμα και να γράψεις άλμπουμ με αυτό. Απλά οι ήχοι πιάνου δεν έπειθαν.
καταλαβα οπως το ειδα να το ξεχασω :-\Μανώλης Χναράκης είπε:4500 μπορεί και 6000