• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Νέα προϊόντα Roland - 31 Αυγούστου 2012

Μανώλης Χναράκης είπε:
Έχει τα κ...ά του. Συνέχεια σε Studio Mode είναι, 16+1 parts, με active 16 μηχανές MFX με Motional Surround, με 12 SRX, με επιπλέον-νέα SuperNatural boards, με Wireless, με με με... Η Sample Ram μας μάρανε τώρα;
Ελα τωρα Mr Chnarakis, βαλτε λιγη RAM στο "πακετο", ας μην ειμεθα τσιπιδες, τοσα λεφτα θα δωσουμε(τε)....
keks.gif


 
Μπραβο στη Roland για το Integra. Στον τομέα του modelling είναι πολλά βήματα μπροστα. Η supernatural εχει ακόμα πολλά πραματα να δώσει.

Παω να διαβασω τις λεπτομέρειες του τωρα ;D

 
Waterfall-K είπε:
...βαλτε λιγη RAM στο "πακετο"...
Έχουμε άλλα μηχανήματα με RAM όταν πρόκειται για samples, συμπεριλαμβανομένου του G για παράδειγμα.Αλλά όπως είπαμε, κάθε μηχάνημα γι'αυτό που είναι κατασκευασμένο.

@ cyclops

Αυτό που σου είπα είναι καθ'οδόν. Μέχρι τότε δες το video.







EDIT:

Το ανέβασα, ελπίζω να σου κάνει.

i7bd.jpg

 
Waterfall-K είπε:
Ωραιο φαινεται.
Ναι, αλλά... είναι μαύρο, δεν έχει πολλά κουμπιά ούτε πολλά φωτάκια, δεν έχει έγχρωμη οθόνη touch, δεν παίρνει CD, δεν φορτώνει φωτογραφίες ούτε βίντεο, δεν έχει SCSI ούτε DMA, δεν παίρνει ούτε δισκέτα, δεν παίζει ρυθμούς, χάλια - χάλια  ;D ;D ;D



Πολυ iPad και iPad ομως. Που ειναι ο windows editor? ???
Αμφιβάλεις  για την Roland ?Το μηχάνημα είναι made in Japan και σίγουρα θα διαθέτει κάτι που το λένε SysEx, όπως όλα τα Roland άλλωστε, εάν σου λέει κάτι αυτό. Χωρίς να το έχω δοκιμάσει παίρνω την ευθύνη να σου πω ότι είναι full editable μέσω Midi (SysEx), οπότε...

Αν και για να πω την αλήθεια, δεν ασχολήθηκα με τη συγκεκριμένη "πληροφορία" περί Windows/Mac editor, καθότι άλλα πράγματα επικέντρωσαν την προσοχή - τράβηξαν το ενδιαφέρον.

Άλλωστε, τα PC/MAC και γενικότερα τα laptop με την μορφή που τα ξέρεις σήμερα αλλάζουν - θα αλλάξουν. Προς τα κει πάει...

Αν δεις και κάποια από τα υπόλοιπα (σημερινά & προηγούμενα) προϊόντα, προς τα εκεί κοιτάζουν χαμογελαστά.

Π.χ.

UM-ONE mk2

DUO-CAPTURE EX

A-49

A-88

επίσης

JUPITER-80, JUPITER-50, JUNO-Di, JUNO-Gi, Lucina AX-09, BK-5, BK-5 OR

RD-700NX, RD-300NX, LX-15, HP507, HP505, HP503, DP90S, DP90

TD-30, TD-15, TD-11

FR-1x, FR-1xb

και το παρακάτω

Piano Partner for iPad

Αφού σχεδόν σε όλα αρχίζει η Roland και υιοθετεί το νέο της σύστημα WirelessConnect.

 
Ελπίζω να μη μας αφήσει με την όρεξη η Roland και να μας δώσει σύντομα και το manual αλλά και περισσότερα audio demos. Θέλει promotion το μηχάνημα. ;)

 
cyclops είπε:
Ελπίζω να μη μας αφήσει με την όρεξη η Roland και να μας δώσει σύντομα και το manual αλλά και περισσότερα audio demos.
Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, νομίζω ότι κάτι είχα ακούσει για VST editor ή για SONAR, νομίζω - δεν το θυμάμαι. Μπορεί να κάνω και λάθος.

Θέλει promotion το μηχάνημα. ;)
Με αυτά που κουβαλάει πάνω του δεν έχει ανάγκη.
 
cyclops είπε:
...και περισσότερα audio demos...
Εδώ, υπάρχουν όλες οι πληροφορίες για το INTEGRA-7, όλα τα audio demos συμπεριλαμβανομένου του Motional Surround.

Και εδώ υπάρχουν όλα τα demos από όλες τις κάρτες SRX για όσους δεν τις γνωρίζουν.

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Άλλωστε, τα PC/MAC και γενικότερα τα laptop με την μορφή που τα ξέρεις σήμερα αλλάζουν - θα αλλάξουν. Προς τα κει πάει...
Ναι αλλά εγώ φέτος πηρα καινουριο λαπτοπ ;D Αν σκεφτεις ότι το προηγουμενο μου το είχα παρει το 2002...μαλλον θα χρειαστώ windows editor.

Νταξει, πιο πολύ αστειεύομαι. Αλλωστε σπανια χρησιμοποιώ editros, ακόμα και στα δυσκολα συνθς. Αλλωστε ο μουσικός  μου υπολογιστης, είναι αυτός από το 2002 που ελεγα :D

 
Αν είχα ένα iPad, δε θα το σκεφτόμουν καν. Ένας touch editor, και μάλιστα τέτοιας υλοποίησης, είναι ό,τι καλύτερο. Στο G6 δε χρησιμοποίησα σχεδόν ποτέ τον editor, λόγω της μεγάλης οθόνης και του mouse interface. Όμως σε ένα μηχάνημα με τέτοια οθόνη, κυρίως σε διαδικασία προγραμματισμού, είναι πολύ βολικός, αν όχι απαραίτητος. ;)

 
@neeq

Δεν μπορώ να σου απαντήσω. Πρέπει να το ρωτήσω.

cyclops είπε:
Αν είχα ένα iPad, δε θα το σκεφτόμουν καν. Ένας touch editor, και μάλιστα τέτοιας υλοποίησης, είναι ό,τι καλύτερο.
Επειδή ήδη δουλεύω σε κάτι που αφορά iPad για μουσικά όργανα, το ξέρω - το καταλαβαίνω. Είναι διαφορετικά, πας σε άλλη κατηγορία, είναι άλλη ποιότητα, είναι άλλα τα υπέρ. Όπως και να το κάνεις είναι πιο "κυριλέ" και αξιόπιστο το περιβάλλον συν την ευκολία που έχει σαν κατασκευή (ένα επίπεδο) όσο και η οθόνη.

Στο G6 δε χρησιμοποίησα σχεδόν ποτέ τον editor, λόγω της μεγάλης οθόνης και του mouse interface.
Το ίδιο κι εγώ στο G και χωρίς το mouse, λόγω της εμπειρίας που είχα με τα προηγούμενα και φυσικά της μεγάλης οθόνης.

Όμως σε ένα μηχάνημα με τέτοια οθόνη, κυρίως σε διαδικασία προγραμματισμού, είναι πολύ βολικός, αν όχι απαραίτητος. ;)
Απαραίτητο... μάλιστα.Παρ'όλα αυτά, δεν μπορώ να σου απαντήσω. Πρέπει να το ρωτήσω.

Ο marathon που είναι; περάσαμε τις 3 σελίδες  ;D

 
Έχοντας ακούσει και τα SRX αλλά και τα SuperNATURAL πιάνα του Integra-7, το ερώτημα που στριφογυρίζει στο μυαλό μου είναι:

Επανήλθε στην κορυφή των ήχων πιάνου στα workstations η Roland μετά το σύντομο διάλειμμα των Kronos/Kronos X; (Εννοείται στη σύγκριση δεν συμπεριλαμβάνω το V-Piano, τη σειρά RD κλπ κλπ κλπ)

Ξέρω, ανάβω φυτιλιές, αλλά όσο να 'ναι έχει μια παράδοση και η μία (πολύ καλά πιάνα η Roland) και η άλλη (χάλια πιάνα η Korg μέχρι και πριν το Kronos). ;)

 
cyclops είπε:
Έχοντας ακούσει και τα SRX αλλά και τα SuperNATURAL πιάνα του Integra-7, το ερώτημα που στριφογυρίζει στο μυαλό μου είναι:

Επανήλθε στην κορυφή των ήχων πιάνου στα workstations η Roland μετά το σύντομο διάλειμμα των Kronos/Kronos X;
Επανήλθε ?
Ήχοι SuperNatural τόσο σε ήχους πιάνου όσο και σε άλλους ήχους υπάρχουν σε αρκετά μοντέλα από - μέχρι. Το επανήλθε που κολλάει;

Ενημερωτικά και μάλλον θα πρέπει να το γνωρίζεις, τόσο η SuperNatural τεχνολογία όσο και οι SRX δεν εφευρέθηκαν - κατασκευάστηκαν από την Roland χθες. Αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών (βλέπε RSS, SR-JV) ή αν θες πολλά από αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών.

Τώρα, αρκετά από αυτά, μαζί με τις όποιες μέχρι σήμερα τεχνολογικές εξελίξεις τα παρέχει η ίδια σε ένα ενιαίο προϊόν ονόματι INTEGRA-7 για συγκεκριμένους σκοπούς, για συγκεκριμένους χρήστες, όπως κάνει άλλωστε σε όλα της τα προϊόντα.

(Εννοείται στη σύγκριση δεν συμπεριλαμβάνω το V-Piano, τη σειρά RD κλπ κλπ κλπ)
Γιατί; Αυτά δεν είναι Roland ? Δεν είναι τεχνολογία και τεχνογνωσία Roland ?Π.χ. αυτό που αρχικά παρουσιάστηκε στο V-Piano με επιτυχία, το παρέχει στη συνέχεια και σε άλλα μικρότερα μοντέλα και μάλιστα πιο φθηνά.

Το ίδιο και τα V-Drums και διάφορα άλλα.

Ξέρω, ανάβω φυτιλιές, αλλά όσο να 'ναι έχει μια παράδοση και η μία (πολύ καλά πιάνα η Roland) και η άλλη (χάλια πιάνα η Korg μέχρι και πριν το Kronos). ;)
Γιατί το λες αυτό για την Korg;Η κάθε εταιρία (χ-ψ-ω) έχει παράδοση σε κάποια πράγματα, στον τομέα της - στους τομείς της. Κάθε εταιρία έχει την δική της τεχνογνωσία, τον δικό της χαρακτήρα, την δική της σφραγίδα.

Κάποια στιγμή είναι η χ, κάποια στιγμή είναι η ψ και κάποια στιγμή η ω. Με τα όποια +/- για το κάθε προϊόν(ντα) τους κατά την άποψή μας ως χρήστες, κι εγώ μέσα στους χρήστες.

 
Η ειδοποιός διαφορά στο ποστ μου είναι αυτή:

cyclops είπε:
Επανήλθε στην κορυφή των ήχων πιάνου στα workstations η Roland μετά το σύντομο διάλειμμα των Kronos/Kronos X;
Δηλαδή αν στα synths/workstations είναι ξανά πρώτη, γιατί έτσι κι αλλιώς για μένα, στα ψηφιακά πιάνα (στα οποία εμπίπτουν τα V-Piano, RD κλπ) δεν έφυγε ποτέ από την πρώτη θέση. Μέχρι πρότινος, και πριν το Jupiter-80, το flagship μοντέλο synth/workstation ήταν το Fantom-G, το οποίο φυσικά ήταν υποδεέστερο σε ήχους πιάνου από τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού (Motif-XS/XF και Kronos/Kronos X). To Jupiter-80 και το Integra-7 είναι τα πιο πρόσφατα synths της εταιρίας. Συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό; Πιστεύω πως ναι. ;)

Τον ήχο του V-Piano δεν τον φτάνει φυσικά ούτε το Kronos ούτε το Motif-XF, ούτε άλλο hardware πιάνο. Ίσως το Ivory πάει ένα σκαλί πιο πάνω, αλλά και πάλι δεν είμαι ειδικός για να κρίνω.

Ενημερωτικά και μάλλον θα πρέπει να το γνωρίζεις, τόσο η SuperNatural τεχνολογία όσο και οι SRX δεν εφευρέθηκαν - κατασκευάστηκαν από την Roland χθες. Αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών (βλέπε RSS, SR-JV) ή αν θες πολλά από αυτά υπήρχαν επί σειρά ετών.
Τώρα, αρκετά από αυτά, μαζί με τις όποιες μέχρι σήμερα τεχνολογικές εξελίξεις τα παρέχει η ίδια σε ένα ενιαίο προϊόν ονόματι INTEGRA-7 για συγκεκριμένους σκοπούς, για συγκεκριμένους χρήστες, όπως κάνει άλλωστε σε όλα της τα προϊόντα.
Αυτά τα γνωρίζω. :)

Γιατί; Αυτά δεν είναι Roland ? Δεν είναι τεχνολογία και τεχνογνωσία Roland ?
Εξήγησα παραπάνω.

Γιατί το λες αυτό για την Korg;
Γιατί σε κανένα synthesizer/workstation μέχρι πριν το Kronos δε μπορούσες να παίξεις πιάνο με αξιώσεις, δηλαδή ακόμα και να γράψεις άλμπουμ με αυτό. Απλά οι ήχοι πιάνου δεν έπειθαν.

 
cyclops είπε:
Η ειδοποιός διαφορά στο ποστ μου είναι αυτή:
Ναι, μετά το κατάλαβα. Κάνω παράλληλα και άλλη δουλειά που αφορά και εσένα. Sorry.

Δηλαδή αν στα synths/workstations είναι ξανά πρώτη, γιατί έτσι κι αλλιώς για μένα, στα ψηφιακά πιάνα (στα οποία εμπίπτουν τα V-Piano, RD κλπ) δεν έφυγε ποτέ από την πρώτη θέση.
Roland πιάνα ή αν θες ο ήχος της Roland στα πιάνα δεν είναι μόνο σε αυτά τα μοντέλα που ανέφερες. Υπάρχουν και άλλα μοντέλα - άλλες σειρές, για άλλες απαιτήσεις με ανάλογες δυνατότητες. Π.χ. HP-series κλπ κλπΕπίσης ως παράδειγμα, το RD-300 με το RD-700 διαφέρουν σε κάποια σημαντικά για κάποιους γνώστες σημεία.

Μέχρι πρότινος, και πριν το Jupiter-80, το flagship μοντέλο synth/workstation ήταν το Fantom-G, το οποίο φυσικά ήταν υποδεέστερο σε ήχους πιάνου από τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού (Motif-XS/XF και Kronos/Kronos X).
Κρίνεις ένα μηχάνημα, συγκεκριμένα το G από έναν και μόνο ήχο, όχι επειδή δεν ήταν καλός αλλά επειδή ήταν υποδεέστερος;Έστω ότι συμφωνώ μαζί σου αλλά συγνώμη που θα σου το πω, είδες το δέντρο και έχασες το δάσος.

To Jupiter-80 και το Integra-7 είναι τα πιο πρόσφατα synths της εταιρίας. Συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό; Πιστεύω πως ναι. ;)
Όλα συγκρίνονται. Ανάλογα τι ζητάς σε σχέση με αυτό για το οποίο είναι κατασκευασμένο το κάθε προϊόν.

Τον ήχο του V-Piano δεν τον φτάνει φυσικά ούτε το Kronos ούτε το Motif-XF, ούτε άλλο hardware πιάνο. Ίσως το Ivory πάει ένα σκαλί πιο πάνω, αλλά και πάλι δεν είμαι ειδικός για να κρίνω.
Εξαρτάται πιο Ivory.Σχετικά με το V-Piano, επειδή έχω παίξει και στα δύο, stage & grand, υπάρχει διαφορά και αυτό λόγω: α) του ενισχυτή ειδικά αν παίξεις με ενισχυτές στα 4 output, και β) η ουρά έχει αυτό το prestige. Και στα δύο σημαντικό feeling εκτός του κλαβιέ (velocity) έχουν και τα πεντάλ. Είναι πραγματικά ένα κεφάλαιο από μόνα τους. Το πως δένουν με τον ήχο.

Γιατί σε κανένα synthesizer/workstation μέχρι πριν το Kronos δε μπορούσες να παίξεις πιάνο με αξιώσεις, δηλαδή ακόμα και να γράψεις άλμπουμ με αυτό. Απλά οι ήχοι πιάνου δεν έπειθαν.
Κάθε μηχάνημα είναι καλό γι'αυτό που κάνει. Γι'αυτό που είναι κατασκευασμένο να κάνει. Δεν θα έβαζα ποτέ ένα Kronos να παίξει ακουστικό πιάνο από τη στιγμή που έχω δίπλα του ένα Roland με ή χωρίς SuperNatural.Άλλος πάλι το έβαζε. Δεν σημαίνει ότι είναι λάθος; Είναι θέμα γούστου, συνήθειας και τι μπορεί να ακούσει ο καθένας.

Υ.Γ.

Όχι ότι το Kronos και Motif δεν έχουν καλά πράγματα ή/και πιάνα. Ανάλογα τον παίκτη...

 
Ξέρουμε τι παίζει με την USB-to-computer θύρα; Αναφέρει ότι μεταφέρει ήχο ποιότητας 24-bit/96kHz, αλλά είναι πολυκάναλη; Θα ήταν σούπερ αν εκτός από τις 8 αναλογικές είχαμε και 8 κανάλια προς τον υπολογιστή. ???

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
4500 μπορεί και 6000
καταλαβα οπως το ειδα να το ξεχασω  :-\

κανα πακετακι κρισης δεν παιζει για το Ελλαδισταν ???

και το  Α-88 μου φανηκε αρκετα καλο.τιμουλα για αυτο εχουμε ιδεα?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top