να πετάξουμε τα κουρδιστήρια?

Όχι. Πολλοί όταν ηχογραφούν ξεκουρδίζουν ελαφρώς όταν παίζουν στα παραπάνω τάστα. Βλέπε εδώ, ο Tim Pierce στο Black or white του Michael Jackson




 
Μέχρι κάποιος να να αποκτήσει τέλειο αυτί (για να κρίνει το κούρδισμα) και τέλεια τεχνική (για να κουρδίζει με τα δάχτυλα) καλό είναι να έχει ένα αξιόπιστο κουρδιστήρι.

 
Και εγω εαν ειχα τετοιους ενισχυτες, και ο θεος ξερει τι κιθαρες, σιγουρα θα χαζογελουσα αυταρεσκα οπως ο κυριος απο πανω....

 
Μέχρι κάποιος να να αποκτήσει τέλειο αυτί (για να κρίνει το κούρδισμα) και τέλεια τεχνική (για να κουρδίζει με τα δάχτυλα) καλό είναι να έχει ένα αξιόπιστο κουρδιστήρι.
το ερώτημα ειναι ακαδημαϊκό.

Σιγουρα χρειαζεται αλλα οπως φαινεται καπου καπου δεν πρεπει να το κοιτάμε

 
Κουρδίζει επιλεκτικά μια χορδή πιο χαμηλά και κάνει διορθώσεις προς τα πάνω;
Ναι.

Σε σημειο που οταν κουρδιζω με το κουρδιστηρι, προσεχω να μην ειναι ποτε πιο ψηλα ουτε στο ελαχιστο απο οτι πρεπει μια χορδη.

Αν ειναι λιγο πιο χαμηλα δεν τρελλαινομαι, γιατι ετσι μπορω να το διορθωσω (ανεβασω το κουρδισμα) με τα δαχτυλα.

Αν ειναι πιο ψηλα δεν μπορω να κατεβασω.

Μου εχει τυχει ουκ ολιγες, να δινω την κιθαρα που παιζω σε αλλον και να ακουγεται ξεκουρδιστη.

Την πρωτη φορα που εγινε συνειδοποιησα τι συμβαινει.Μεχρι τοτε, το εκανα αυτοματα/ενστικτωδως το κουρδισμα. Χωρις να το ξερω.
Κι αυτο γιατι σημασια εχει τι λενε τα αυτια μας και οχι το κουρδιστήρι.

Οταν λεω "ας ειναι λιγο πιο ξεκουρδιστη", εννοω ελαχιστα. Μόριο.
Στο στουντιο (ηχογραφηση) ειδικα, αφου κουρδισω με το κουρδιστηρι, μετα κουρδιζω με το αυτι, στη θεση της κιθαρας που θα παιξω και για τα συγκεκριμενα θεματα που θα παιξω.

Ενιοτε, την αφηνω επιτηδες ελαχιστα πιο ξεκουρδιστη, οταν ντουμπλαρω την πρωτη κιθαρα και θελω να δημιουργηθει φυσικο chorus και οχι μονο στερεοφωνια.

Στο λαιβ, αυτο μπορω να το πετυχω και με delay που κανει detuning στις επαναληψεις.

Ειναι πολλα τα κολπα. Διαβαζε και παιρνε ιδιεες.

Και βασικα και πρωτα απο ολα κανε πολυ ear training.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου εχει τυχει ουκ ολιγες, να δινω την κιθαρα που παιζω σε αλλον και να ακουγεται ξεκουρδιστη.


Αχ βρε Σπύρο.

Όταν είχαμε πάει στο στούντιο στην Καλλιθέα, την έπιασα κάποια στιγμή, και τρελάθηκα.

Έπαιζα άλλα, κι άλλα άκουγα.

Σκέφτηκα μήπως πατούσα κατά λάθος το τρέμολο με το δεξί, αλλά δεν ήταν αυτό.

Στο τέλος την άφησα.

 
Πως γινεται αυτο? Η κιθαρα ειτε ειναι ειτε δεν ειναι κουρδισμενη. Πως γινεται σε αλλα χερια να ακουγεται ξεκουρδιστη? Μηπως λογω του τρεμολο, λεπτων χορδων (αν μιλαμε για την prs), και διαφορετικου παιξιματος (πιεση απο τα δακτυλα/πενα) συνεβη αυτο?

 
το εξηγει το πρωτο βιντεο

ειναι θεμα διαστηματων και παραχωρησεων όταν διαιρεις την 8βα στα 12

 
Ενιοτε, την αφηνω επιτηδες ελαχιστα πιο ξεκουρδιστη, οταν ντουμπλαρω την πρωτη κιθαρα και θελω να δημιουργηθει φυσικο chorus και οχι μονο στερεοφωνια.
Αυτό το κολπάκι γίνεται και με τη 12χορδη αλλά είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις ήδη

 
Πάνω σ’αυτο το θέμα εχει

μιλησει και ο John Schneider (και φυσικά πολλοί άλλοι) ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει βγαλει ένα κα-τα-πλη-κτι-κό βιβλίο (the contemporary guitar) στο οποίο αναλύει σε τεράστιο βάθος τη κιθάρα εν γενει. 

Ο εν λόγω κύριος ασχολείται τα τελευταία χρονια με τη microtonal μουσική. 

Παρακατω ένα από τα τρία μέρη μιας ομιλίας του πάνω στο θέμα κουρδισματος και συγκερασμού της μουσικής. 






 
Πως γινεται αυτο? Η κιθαρα ειτε ειναι ειτε δεν ειναι κουρδισμενη. Πως γινεται σε αλλα χερια να ακουγεται ξεκουρδιστη?
Γιατί η κιθάρα όπως και κάποια άλλα έγχορδα δεν είναι equal tempered όργανα. Διάβασε αν δεν το έχεις κάνει ήδη για τις κιθάρες με true temperament frets

 
Πως γινεται αυτο? Η κιθαρα ειτε ειναι ειτε δεν ειναι κουρδισμενη. Πως γινεται σε αλλα χερια να ακουγεται ξεκουρδιστη? Μηπως λογω του τρεμολο, λεπτων χορδων (αν μιλαμε για την prs), και διαφορετικου παιξιματος (πιεση απο τα δακτυλα/πενα) συνεβη αυτο?


Ναι, είναι πολύ εύκολο να ακουστεί ξεκούρδιστη μια κιθάρα με κακή τεχνική. Και συγχορδίες αλλά και μια νότα μόνο.

Εγώ το χρησιμοποιώ σαν αρχή το κουρδιστήρι. Από κει και πέρα παίζοντας, με το αυτί.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
3-4 κουρδιστηρια εχω. Μονο ενα εξ' αυτων κουρδιζει οπως θελω (korg). Απαξ και κουρδισω σωστα, δεν υπαρχει περιπτωση παιζοντας να μου ακουστει κατι παραξενο, εφοσον εχω κανει καλο intonation. Αλλα αυτο αφορα εμενα που παιζω με συγκεκριμενο τροπο.

Εννοεις οτι εαν πιασει καποιος αλλος την κιθαρα μου, πιθανον να ακουστει ξεκουρδιστη (εαν βαρα χορδες και πιεζει ταστα κλπ)?

 
Έχω μια θεωρία,

Εάν ξεκινήσει κάποιος να μαθαίνει σε ένα κακό και δύσκολο όργανο αναγκάζεται να χρησιμοποιεί περισσότερο το αυτί του.

Στην αντίθετη περίπτωση, όταν όλα είναι τέλεια, τα χέρια και το αυτί τεμπελιάζουν.

Μπορεί και να λέω μπούρδα.

?

 
Έχω μια θεωρία,

Εάν ξεκινήσει κάποιος να μαθαίνει σε ένα κακό και δύσκολο όργανο αναγκάζεται να χρησιμοποιεί περισσότερο το αυτί του.

Στην αντίθετη περίπτωση, όταν όλα είναι τέλεια, τα χέρια και το αυτί τεμπελιάζουν.

Μπορεί και να λέω μπούρδα.

?


Ξέρεις φαντάζομαι ότι οι τυφλοί αναπτύσσουν (λόγω ανάγκης) πολύ οξύτερη ακοή.

Τι λες?

Να τα βγάλω τα ματάκια μου?

Πρόσεξε τι θα πεις, κρατάω πιρούνι.?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top