- Μηνύματα
- 91
- Πόντοι
- 18
Έχει μια λογικη αυτό, καθώς, στο signal path, τo Gain (ή preamp, αν δούμε την αναλογία σε μια κονσόλα), βρίσκεται πριν τα inserts, πριν το EQ, πριν τα sends και πριν το fader.παντως σε οτι ειδα για την περιπτωση 1 που λες, 10 στους 10 προτεινουν το fader στο 0 και κατεβαζεις με gain plugin την ενταση και οχι με το fader..απλα το αναφερω
Άρα, αν έχεις "hot" σήμα στην αρχη του signal flow, τότε το πιθανότερο είναι ότι θα υπεροδηγήσεις την είσοδο (και την έξοδο) των επόμενων τμημάτων (i.e. inserts, sends), με την παραμόρφωση να αυξάνεται όσο βάζεις plugins, τα οποία έχουν κάποιου είδους gain stage (e.g. filters + dynamics).
Σε αυτην την περίπτωση, η λύση είναι να δημιουργήσεις ικανό χώρο (headroom) από την αρχή του signal flow χαμηλώνοντας το gain και προσέχοντας στη συνέχεια να μην υπεροδηγείς καμία είσοδο (ή έξοδο) σε κανένα plugin, μέχρι να φτάσει το σήμα στο fader. Από μια τελειως purist σκοπιά, η μίξη γίνεται από τα gains, με τα faders να κάνουν fine tune γύρω από τη θέση 0. (θα μου πεις, τότε γιατι το fader έχει περισσότερο χώρο προς τα κάτω σε σχέση με το πάνω και δεν εχεί 1-2 dB πάνω και άλλα τόσα κάτω? Αυτό είναι, όμως, μια άλλη κουβέντα
![Stick out tongue :P :P](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
To ότι προτείνουν να βάλεις VU meter πριν και μετά, νομίζω ότι συναρτάται με την τοπολογία του Ableton. Θα μπορούσες να έχεις και ένα VU απ' όπου θα επέλεγες να βλέπεις στάθμες pre ή post.