Minimoog Hardware vs Diva VST σημειωσατε Χ

O ήχος είναι η μία διαφορά μεταξύ hardware και vst. Η άλλη είναι το workflow.

Ναι, αν είναι να συζητάμε για ρομπλεράκια (γκουχ, γκουχ), εννοείται πως τα καλά VST τα πατάνε κάτω σε όλους τους τομείς. Όταν έχεις όμως τα controllers μπροστά σου, είναι άλλο πράγμα.

Μιλώντας για μένα, πολύ καλύτερο και πιο ευφάνταστο αποτέλεσμα θα βγάλω με το hardware.

Mετά βέβαια ξεκινάνε άλλα, πχ θα έχει μνήμη το καβουρντιστήρι; Θα μπορώ να το αναπαράξω; Μήπως για να σώσω ένα sequence πρέπει να ξαναπάω πανεπιστήμιο; μήπως μέχρι να το συνδέσω στον υπολογιστή μου 'χει φύγει και η έμπνευση και η όρεξη; κλπ κλπ κλπ

Γι αυτό άλλωστε κι έχει γίνει τόσος χαμός με τα κουρκουμπίνια της Teenage Engineering παρόλο που ένα laptop των 300€ μπορεί να τα πατήσει κάτω σαν δυνατότητες προγραμματισμού και ήχου.
 
O ήχος είναι η μία διαφορά μεταξύ hardware και vst. Η άλλη είναι το workflow.
.
Εισαι φιλος μου!!!!!
αν είναι να συζητάμε για ρομπλεράκια (γκουχ, γκουχ), εννοείται πως τα καλά VST τα πατάνε κάτω σε όλους τους τομείς.
εισαι αδερφος μου, (εαν ομως, συνειδητοποιημενα και μονο, παρεις ενα hardware workstation, το οποιο εχει μεσα ψηφιακη πλατφορμα χειρισμου, τατσ και ολα τα digital ...ουδια,, (ας βαλει ο καθ'ενας τα 3 πρωτα γραμματα που θελει), επειδη σε βολευει το workflow, + οτι θες ενα αυτονομο μηχανημα για να παιξεις βρε αδερφε, μια χαρα! να ξερεις ομως τι παιρνεις!!!)!
χωρις φυσικα να βγαινουν μαχαιρια που ελεγε και ενας αλλος συμφορουμητης, για καποια γηγα δειγματα, προκειμενου να αποδειχθουν τα αυτονοητα!!!!!
το κλειδι (και) για'μενα ειναι σε τι θελεις να δουλεψεις!!!!!
 
Οσο αφορα τον ηχο:

Προσφατα σε καποιο αγγλοφωνο καταγωγι, νεκρανεστησαν ενα αρχαιο thread, οπου οι μαχητες του hardware :ROFLMAO: επεμεναν τοτε οτι μονο το ψηφιακο hardware εχει τον ηχο τον σωστο, γιατι εχει τα τσιπακια τα σωστα τα προστυχα, και το ερμο το software με τα generic CPU δεν εχει καμια ελπιδα.

Φυσικα τη σημερον με τα bit accurate emulations των ψηφιακων synth ακουγονται γραφικα ολα τα παραπανω, αλλα τοτε επαιζαν πολυ τα σεναρια αυτα. Διοτι σε ολα αυτα τα ηχητικα μαραφετια, συνθεσαιζερ, μπομπινες, βινυλια, κιθαρες, ενισχυτες και δε συμμαζευεται, υπαρχει μια μεταφυσικη αυρα, ενα πεπλο μυστηριου και φετιχισμου, που εν πολλοις συντηρουν οι εταιριες και οι παρατρεχαμενοι τους, μουσικοι οικοι, influencers, περιοδικα κλπ, το ρεζουμε του οποιου καταληγει στο οτι μονο με το ταδε ( πανακριβο ) μηχανημα θα δεις το φως το αληθινο.

Δεν παιζει κατι τετοιο, και η τυχαιοτητα, και η μη- γραμμικοτητα, και καθε τι τελος παντων που δινει τον οποιο χαρακτηρα, ειναι συστατικο στοιχειο μιας εξομοιωσης. Τωρα, σε ποιο βαθμο μας δινει αυτη το αποτελεσμα που θελουμε, αυτο θα το καθορισουν ΜΟΝΟ τα αυτια μας, δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ αλλο κριτηριο, ουτε νοητικο, ουτε φιλοσοφικο ουτε μεταφυσικο. Αν μαλιστα θελουμε να μην μπλεξουμε με τετοιου ειδους κολληματα, κανουμε ενα blind test και βλεπουμε μονοι μας το αν ξεχωριζουμε ευκολα το ποιος ηχος ειναι απο αναλογικη πηγη και ποιος απο ψηφιακη, hint: μονο ευκολο δεν ειναι πλεον σημερα κατι τετοιο.

Τωρα, στο θεμα του interface, αυτο ειναι ενα αλλο ζητημα, και δεν μπορει ενας software αλγοριθμος να δωσει τη λυση. Για οποιον ενδιαφερεται παντως συγκεκριμενα για minimoog, υπαρχει αυτο το μαραφετι που μπορει να του αρεσει, διαφορετικα με κανα δεκαρικι χιλιαδιτσες :ROFLMAO: χτυπαει ενα αυθεντικο


https://www.perfectcircuit.com/soundforce-sfc-mini.html
 
πολύ καλύτερο και πιο ευφάνταστο αποτέλεσμα θα βγάλω με το hardware.

Mετά βέβαια ξεκινάνε άλλα, πχ θα έχει μνήμη το καβουρντιστήρι; Θα μπορώ να το αναπαράξω; Μήπως για να σώσω ένα sequence πρέπει να ξαναπάω πανεπιστήμιο; μήπως μέχρι να το συνδέσω στον υπολογιστή μου 'χει φύγει και η έμπνευση και η όρεξη; κλπ κλπ κλπ

Γι αυτό άλλωστε κι έχει γίνει τόσος χαμός με τα κουρκουμπίνια της Teenage Engineering παρόλο που ένα laptop των 300€ μπορεί να τα πατήσει κάτω σαν δυνατότητες προγραμματισμού και ήχου.
αααχχχχχχχχ!!!!! ωρες επι ωρων για να προγραμματησεις ενα hardware! ενα απο τα καλα του, δεν ειναι ομως κι αυτο;;;;; το να ταλεπορηθεις βρε παιδι μου, να μην τα'χεις ολα στο πιατο! το αποτελεσμα που θα βγει, και πιο στοχευμενο θα ειναι, και θα πεις οτι παιδευτηκα φιλε αλλα ακου τι βγηκε,,,! το ... Χαλαλι!!!!!
μιλοντας για εμενα, ενας... Απειρος μπορει να φαει περισσοτερα χρηματα και ωρες με το digital , αν κινηθει ανεξελενκτα / χωρις (βασικες) γνωσεις, κυρίως για την αγορα.
Σε πληροφορω, περι sequencers & πανεπιστημιο, υπαρχει μαθημα στο κεφαλαιο περι αλγοριθμων, που μαλιστα κραταει 4-5 παραδοσεις, που το βασικο παραδειγμα για να κατανοησει ο φοιτητης κομματια του πως λειτουργει / που μπορει να χρησιμοποιηθει στη πραγματικη ζωη, ειναι το συνθεσαϊζερ και ο sequencer του!!!!!
εγω μετα απο αυτες τις παραδοσεις, σταματησα να πηγαινω στο μαθημα!!!!!!!!!!!!!!!
πραγματικη ιστορια!!!!!
με πετυχενει μια φορα ο καθηγητης σε ασχετη στιγμη, και μου λεει,,, "που χαθηκες εσυ βρε Θοδωρη;;; ξερω οτι δε χανεις μαθηματα" χαλαγα τη πιατσα το ξερω!!!!! (κι ας μην υπηρχαν απουσιες)!!
και του λεω,,,
"εχετε να μας πειτε κατι αλλο περι sequenψers;;;;;!!!!! αν ειναι να ξαναρθω!!!
τελειωσε το κεφαλαιο δεν ενδιαφερομαι για κατι αλλο!!!!!!!!!! στην εξεταστικη τωρα θα με ξαναδειτε!!!!!!!!!!
ηξερε οτι ασχολιομουν, εβαλε τα γελια!!!!!
Οσο για την teenage Engineering και τα προϊοντα της, εδω μπαινει το 2ο αααχχχχχ!!!
επισης ομως κι εδω, ξερεις τι δινεις,,, ξερεις τι παιρνεις!!!!!
και φυσικα για να υπαρχουν αγοραστες,,,,, θα υπαρχουν και αναγκες που θα πρεπει να καλυφθουν καπως. Η εταιρια βρισκει το κενο και, το εκμεταλλευεται κιαταλλήλως!!!
 
Ενα one knob per function hardware synth παντως ειναι οτι καλυτερο εργονομικα στον προγραμματισμο.

Το θεμα ειναι οτι κατα κανονα θα εχει και λιγοτερες δυνατοτητες, οσα περισσοτερα synth features εχει, τοσο και περισσοτερα μενου και συντομευσεις.

Οποτε απο ενα σημειο και μετα, και αν θες πραγματικα να εχει πανω την Αρτα και τα Γιαννενα, δεν το γλυτωνεις το editor, συνεπως μια η αλλη με το vst.
 
Οσο αφορα τον ηχο:
Ο ήχος είναι last year :)

Aν δεν υπήρχε ο τρόπος παιξίματος και το workflow, δε θα είχα ούτε ενισχυτές, ούτε τύμπανα, ούτε hardware synths.

ωρες επι ωρων για να προγραμματησεις ενα hardware! ενα απο τα καλα του, δεν ειναι ομως κι αυτο;;;

Σίγουρα, αλλά ποιός από εμάς έχει μείνει ανεπηρέαστος από την εποχή; Πότε ήταν η τελευταία φορά που αντί να βάλουμε να δούμε short videos για κάποιο θέμα που μας ενδιαφέρει καθήσαμε να διαβάσουμε ένα δύσκολο βιβλίο 300 σελίδων;
 
Mετά βέβαια ξεκινάνε άλλα, πχ θα έχει μνήμη το καβουρντιστήρι; Θα μπορώ να το αναπαράξω; Μήπως για να σώσω ένα sequence πρέπει να ξαναπάω πανεπιστήμιο; μήπως μέχρι να το συνδέσω στον υπολογιστή μου 'χει φύγει και η έμπνευση και η όρεξη; κλπ κλπ κλπ
Αυτά δηλαδη δεν ειναι workflow;
Ωραια τα knobs, τα sliders (και υπαρχουν λυσεις ή εστω ημιμετρα για αυτα), αλλα τα υπολοιπα που αναφερεις συν αλλα τοσα νομιζω ειναι μεγαλυτερο εμποδιο απ οτι τα knobs διευκολυνση.
 
Ο ηχος δεν ξερω αν ειναι last year η φετινος :ROFLMAO: σιγουρα παντως ειναι το βασικο ζητουμενο απο ενα μηχανημα ΗΧΟΥ :ROFLMAO:

Αν λοιπον μας καλυπτει ενα virtual μηχανημα ηχητικα, τοτε ανοιγουν πολλες πορτες και στο workflow.

Διοτι ΟΚ τα knobs, αλλα να μπορεις με ενα κλικ να εχεις ΤΣΑΚ :ROFLMAO: καμια 15αρια μηχανηματα με τη συνδεσμολογια ακριβως που τα θες, ακριβως με τους ηχους, τους ρυθμους, τα εφε τα δυναμικα κλπ και να αρχιζεις ΚΑΠΑΚΙ να βαρας τον σουπερ ντουπερ γουαο ηχο σου, και αν βαρεθεις ΤΣΑΚ παλι σε ενα δευτερολεπτο αλλαζεις και εχεις ΑΛΛΑ μηχανηματα σε ΑΛΛΗ συνδεσμολογια κλπ, αυτο περα απο ΠΟΛΛΑ λεφτα που θα ηθελες θα ηταν και ΑΝΕΦΙΚΤΟ, βαλε βγαλε καλωδια και αλλαζε συνδεσεις, ΕΜΕΤΟΣ μου ερχεται :ROFLMAO:

Το diva και το καθε diva ειναι μονο ενα εξαρτημα του DAW, το τι μπορουμε να κανουμε εκει μεσα το περιοριζει μονο η φαντασια μας, ακριβως γιατι δεν υπαρχουν hardware περιορισμοι.

Ως εργαλειο εκφρασης ενα φυσικο οργανο ειναι κορυφη, ως εργαλειο ηχητικου πειραματισμου παλι δυσκολο πολυ να φτασει κατι τα DAW.
 
Αυτοί που χρησιμοποιούν το diva,που είναι άριστο μαζι με οτι εχει ασχοληθεί ο Urs θα ήθελα να προσθέσω,είναι όχι γιατί έχει τον ίδιο ήχο με ένα moog,οπως αποτυχημένα προσπαθεί ένας χίπη οπου βαράει ένα kick ένα hi hat και ένα pad που δέν αλλάζει τονικότητα για κανέναν λόγο και μετά όσα δέν φτάνει η αλεπού τα ονομάζει ambient/minimal/dub,αλλά για τα καταπληκτικά του envelopes/oscillators/filters/Lfo τα οποία κάνουν τα συγκεκριμένα Vsts,αν περάσουν απο πραγματικά hardware μηχανήματα επεξεργασίας,λάμπες,distortion και τα σχετικά,να αποδίδουν όντως ένα πιό "οργανικό","τυχαίο","αναλογικό" όπως θέλετε πείτε το,αποτέλεσμα από άλλες βιοχλαπάτσες τις αγοράς.

Κατα πάσα πιθανότητα,το βίντεο που βλέπετε να έχει ένα τέτοιο επεξεργαστή στην αλυσίδα του,η να γίνεται κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες όπου η όποια απόκλιση καμουφλάρεται εντέχνος.
Φυσικά δέν θα κάτσω να το δώ.
Στο εξωτερικό το έχουν πάρει χαμπάρι και τα 15χρονα,σε αρκετά καινούργια βίντεο θα δείτε οτι υπάρχει αναφορά σε συγκριτικά tests οτί δέν υπάρχει καμία πρόσθετη επεξεργασία στην αλυσίδα και καλύτερα να εμπιστεύεστε άτομα που δέν βγάζουν χρήματα απο προώθηση προιόντων,γιατί ούτε μαλλιά θα βγάλετε,ουτέ η κοιλιά θα πέσει αν δέν κόψετε την μάσα,ουτε η τσουτσούνα θα μεγαλώσει με μιά τρόμπα (διανύω τον 3 μήνα χωρίς κανένα αποτέλεσμα),ούτε το diva θα γίνει ποτέ Moog.

Το ακούσατε σαν σήμα παρουσίασης στην περασμένη γιουροβίζιον.
Αν δέν κάνω λάθος,αυτό το συρτό ήταν.
 
Το ακούσατε σαν σήμα παρουσίασης στην περασμένη γιουροβίζιον.
Αν δέν κάνω λάθος,αυτό το συρτό ήταν.
Με όλα τα VST μπορείς να προγραμματίσεις αυτόν τον ήχο και με όλα τα hard synth. Έχει και tutorial στο internet. Αυτο το stab το χαρακτηριστικό.
 
καλύτερα να εμπιστεύεστε άτομα που δέν βγάζουν χρήματα απο προώθηση προιόντων...

...και μετά όσα δέν φτάνει η αλεπού τα ονομάζει ambient/minimal/dub,,,
εδω μπαινουμε στη κατηγορια ερωτησεων $1,000,000!
ποιος δεν προωθει προϊοντα στις μερες μας, ειδικοτερα σε πλατφορμες περιεχομενου!
Βέβαια,
στο χερι μας / του καθε'να που ασχολειται, ειναι να ψαχνει, να φιλτράρει και να καταλήγει σε αυτο που πραγματικα χρειαζεται, χωρις να επιρεάζεται απο... Φημες και, δισκολ'απόδεικτα... Ευτυχως στη τεχνολογία τα περισσοτερα αποδεικνύονται απλα και ευκολα, οπότε αποφευγουμε περιτο κοπο!
!
φφφφφ!!!!! τ'ομολογω!!!!! μου αρεσει η Dub!!!!!!!!!!
 
Το καλο, ενα απο τα καλα, του software ειναι οτι ειναι πολυ ευκολα να το δοκιμασεις. Κατεβαζεις το ντεμο και εχεις αυτοματα εικονα για το αν σε καλυπτει ηχητικα.

Η απορριψη σε στυλ " ετσι ειναι γιατι ετσι πιστευω οτι ειναι", δε λεει και τιποτα. Στην τελικη δεν ειναι ολα για ολους: Τα κολληματα ειναι παντου γυρω μας, και δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκολλησεις καποιον ουτε με βιντεο, ουτε με συγκριτικα ουτε με τιποτα. Ο καθενας δοκιμαζει για την παρτη του, και κανει οτι γουσταρει.

Αλλωστε εχει αποδειχτει επανελλημενα, και εδω μεσα, οτι οταν ηρθε η ωρα της αληθειας με blind tests, οι διαφοροι cork sniffers δεν ανταποκρινονται στα λεγομενα τους.
 
Εδω που τα λεμε τι ειναι το minimoog αν οχι μια εξομοιωση, για τα δεδομενα της εποχης, του modular;
Επαιρνες εκει ενα minimoog γυρναγες δυο κουμπακια κ νομιζες οτι εχεις ηχο moog. Για το workflow τι να πουμε; Πως να νιωσεις εκφραση χωρις 450 καλωδια κ 800 κουμπακια διακοπτες ποτς;
Στην πραγματικοτητα βεβαια δεν νομιζω οτι ειναι ανταγωνιστης των modular το mini και ουτε του mini το diva.
Δηλαδη ποσοι πραγματικα διαλεγουν τι θα παρουν αναμεσα στα 2;
Σημερα νομιζω η λογικη παει ως εξης:
Χρειαζομαι ηχους minimoog ας δουμε τι βγαζει η uhe η cherry audio η g force η ua να διαλεξουμε το καλυτερο.
Αυτος που θα παρει αληθινο minimoog δεν θα το παρει για τους ηχους θα οδηγηθει εκει απο αλλα κινητρα.
 
Αυτά δηλαδη δεν ειναι workflow;
Ωραια τα knobs, τα sliders (και υπαρχουν λυσεις ή εστω ημιμετρα για αυτα), αλλα τα υπολοιπα που αναφερεις συν αλλα τοσα νομιζω ειναι μεγαλυτερο εμποδιο απ οτι τα knobs διευκολυνση.
To ίδιο λέμε πάνω κάτω.

Αν θες να το πάω ένα βήμα παραπέρα, η σύγκριση είναι σχετική:

Για έναν 20άρη φοιτητή με χρόνο, όρεξη, αντοχή ή για κάποιον επαγγελματία που θέλει να κάνει τη διαφορά, αυτό που δίνει το hardware αξίζει και με το παραπάνω όλες τις θυσίες κι ακόμη παραπάνω. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται με modulars...

Για έναν 40+ οικογενειάρχη που ξεκλέβει 3 ώρες τη βδομάδα για να κάνει το κέφι του, μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι η ευκολία του PC προσφέρει πολλά περισσότερα.
 
Δε νομιζω οτι εχει να κανει τοσο με την ηλικια ή με τις ωρες ενασχολησης.

Στο μυαλο μου περισσοτερο εχει να κανει με το ειδος και τον τροπο που κανει καποιος μουσικη.

Δηλαδη, αν καποιος π.χ. γραφει τη μουσικη του κατα βαση με linear τροπο, και το θελει το moog για να ριχνει κανα σολακι να μερακλωνει :ROFLMAO: με το plug in θα εκανε μια χαρα τη δουλεια του, θα διαλεγε εκει εναν synth lead ηχο, θα εχωνε, και θα τελειωνε το ζητημα.


Αντιθετα, καποιος που ειναι σε φαση pattern based, και ολη του η καψα :ROFLMAO: ειναι να γυριζει κουμπακια την ωρα που μπιστανε τα τουμπου τουμπου απο πισω :ROFLMAO: αυτος με το hardware θα ειναι πολυ καλυτερα.

Και φυσικα καποιοι αλλοι δε θελουν καν να δουλευουν σε υπολογιστη, η μπορει να μη διαθετουν καν τα χρηματα για hardware, η να εχουν τα synth σε δευτερη μοιρα και 2-3 plug in να τους υπερκαλυπτουν, η να τη βρισκουν με ενα δωματιο γεματο μπλιμπλικια και μονο με τα κουμπακια και τα φωτακια ολουθε να ειναι ευτυχισμενοι, και χιλια δυο αλλα σεναρια.

Το ενδιαφερον στην ολη υποθεση δεν νομιζω οτι ειναι το τι προτιμαει ο καθενας, αλλα το πως εχει εξελιχθει η τεχνολογια της εξομοιωσης. Αν καποιος ειναι δυσπιστος, και θεωρει οτι το βιντεο υπερβαλει, ας κατεβασει το ντεμο να βγαλει τα δικα του συμπερασματα. Αν παλι δεν τον απασχολει καν το ζητημα, και ειδικα αν ο τροπος εργασιας του οπως προειπα τον οδηγει στο hardware, ε τοτε και ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο το minimoog να ακουγοταν το vst, δε θα εκανε διαφορα για αυτον.
 
Να κατεβάσετε παιδιά το Demo να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα,χωρίς να έχετε ακουμπήσει το hardware ποτέ,αλλά το έχετε ακούσει και αυτό στο youtube,σε mp3 φορμάτ που πλέον έχετε συνηθήσει και θεωρείτε δεδομένο,σε ακουστικά πάντα,ενώ ο τρόπος εργασίας του να σκαλίζεις πράγματα με τον ποΝτιΚό στην οθόνη θα σας προσφέρει μία ταχύτητα την οποία λόγο ατροφικού αριστερού χεριού δέν θα την έχετε με το hardware,ενώ η όποια ηχητική διαφορά υπάρχει θα τα κάνει στο τέλος,λόγο του χαμηλότερου/ης ποιότητας ηχογράφησης/δείγματος το οποίο αποτελεί και το ταβάνι που μπορεί να φτάσει μία μίξη,θα σας κάνει να το προσαρμόσετε εκεί με plugins που φτάνουν μέχρι το πάτωμα,κάνοντας τα να ακούγονται όντως όλα το ίδιο.

Ενα άλλο γεγονός είναι,οτί οι χρήστες hardaware μπορούν να χρησιμοποιήσουν καλύτερα τα Vsts από του ιδίους τους λάτρεις του σπόρ,λόγο του ότι γνωρίζουν ακριβώς που υστερούν και σε ποιά θέματα δέν υπάρχει και ιδιαίτερη σημασία.

Το ύφος και η παραγωγή που θέλεις να κινηθείς καθορίζει την χρήση,όχι ο τρόπος εργασίας.

Αν θές Dua Lipa βάζεις diva,αν θές Peter Gabriel βάζεις Minimoog,κάνει 2 στροφές το μπάσο γύρω σου σαν τον λευκό καρχαρία,την τρώς στα μούτρα,ανοίγεις φώτα και αρχίζεις να θυμιάζεις να φύγουν τα κακά πνεύματα από το δωμάτιο.
Και οι 2 μπορεί να εχουν γράψει ένα POP κομμάτι,οπότε το σχόλιο περί είδους...
Και στην Dua Lipa μπορείς να κάνεις μία παραγωγή που θα σκοτώνει,απλά πρέπει να αλλάξεις ύφος,χωρίς να αλλάξεις απαραίτητα είδος.
 
Αν θές Dua Lipa βάζεις diva,αν θές Peter Gabriel βάζεις Minimoog,κάνει 2 στροφές το μπάσο γύρω σου σαν τον λευκό καρχαρία,την τρώς στα μούτρα,ανοίγεις φώτα και αρχίζεις να θυμιάζεις να φύγουν τα κακά πνεύματα από το δωμάτιο.

Ο Πέτρος πάντως ήταν από τους πρώτους που δώσανε χώρο σε μη-πραγματικά, ψηφιακά ηχητικά δρώμενα από τα πλήκτρα τους. Σάμπλερς και τέτοια. Δεν τον ζημίωσαν σε τίποτε.

Αλλά, καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Το πραγματικό ερώτημα είναι: βάζουν μπροστά μου δύο τραπέζια, πάνω στο πρώτο βάζουν ένα minimoog και πάνω στο δεύτερο βάζουν την Diva, γδυτή και αρωματισμένη, και μου λένε ¨"πάρε ένα από τα δύο"... ε, ναι, 100 στις 100 φορές θα πάρω το Minimoog και δεν με ενδιαφέρει όχι το πως ακούγεται, αλλά και το αν ανάβει καν.

σ.σ. εννοείται βέβαια ότι ο manosx και οι άλλοι, έχουν δίκηο σε όσα γράφουν.
 
Αν δεν υπαρχει αισθητικο κριτηριο, δε σε σωζει οχι το minimoog αλλα ουτε ο Moog ο ιδιος.


Δηλαδη, δεν αρκει να εχεις ενα οργανο στα χερια σου για να δεις αν σου κανει; Πρεπει να εχεις διπλα και το ιδανικο του προτυπο; Μα πριν δεν ειπαμε οτι για την πρακτικη του αξιοποιηση το 100 % ομοιο ειναι περιττο;

Δηλαδη, αν θελεις να δεις αν σου κανει μια στρατ, πρεπει πρωτα να αγορασεις μια του '59, ετσι; Και φυσικα, για να δεις αν σου κανει ενα ηλεκτρικο πιανο, πρεπει πρωτα στο σαλονι σου να υπαρχει τουλαχιστον ενα steinway. Και βεβαια για το diva το ιδιο, δεν αρκει το minimoog, θα πρεπει να εχεις και το jupiter και κανα oberheim, και οτι αλλο τελοσπαντων εξομοιωνει το plug in αυτο.


Φυσικα και ολα αυτα ειναι αστειοτητες. Μια οποιαδηποτε δοκιμη οργανου εχει να κανει με τη δικια μας αισθητικη, η οποια διαμορφωνεται συνολικα απο τις εμπειριες, τα ακουσματα μας και τις προτιμησεις μας. Ναι, αν θελεις να κανεις Α/ Β τεστ, θα πρεπει να εχεις και το αυθεντικο μηχανημα διπλα σου. Αν ομως θελεις απλα να δεις το αν σου κανει ενα μηχανημα, για αυτο χρειαζεσαι μονο τα αυτια σου. Βεβαια, αν στο μυαλο σου αρκουν τα 5-10 χιλιαρικα μιας τεχνολογιας του 70 για να σε φερουν εστω και μισο εκατοστο πιο κοντα στο μεγαλειο του ηχου μιας ιδιοφυιας οπως ο Peter Gabriel, ε τοτε τι να πω, τοτε χτυπα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ενα minimoog :ROFLMAO: , εγω αν πιστευα κατι τετοιο θα τα ειχα κανει συλλογη :ROFLMAO:
 
σ.σ. εννοείται βέβαια ότι ο manosx και οι άλλοι, έχουν δίκηο σε όσα γράφουν.
Σε 2 πράγματα συμφωνώ μαζί τους,το πρώτο είναι τα χρήματα που χρειάζεται για να αποκτήσεις ένα και ο λόγος που εμείς θα θέλαμε ακόμη και αν είχαμε τα χρήματα,ενα τέτοιο στην συλλογή μας.
Στους περισσότερους απο εμάς εδω μέσα και το diva πολύ μας πέφτει.
Το 2ο είναι στις μετρήσεις του δίκτη ευφυΐας που έκανε ο Manosx,γιατί και εμένα το ίδιο αποτέλεσμα μου βγαίνει.
Στον τίτλο που έχει αναρτήσει,αναφέρεται σε σύγκριση ενός hardaware με ενα software που τα βγάζει ίδια και θεωρεί αστειότητα οτί για να γίνει αυτό από εμένα π.χ που θέλω να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα και θα κατεβάσω το ντέμο του προγράμματος,δέν χρειάζεται να τα έχω και τα 2.
Δηλαδη θα σχηματίσω γνώμη για ένα όργανο,που δέν εχω πατήσει πλήκτρο ποτέ.
Ο Πέτρος πάντως ήταν από τους πρώτους που δώσανε χώρο σε μη-πραγματικά, ψηφιακά ηχητικά δρώμενα από τα πλήκτρα τους. Σάμπλερς και τέτοια. Δεν τον ζημίωσαν σε τίποτε.
Αυτοί εγραφαν κώδικα στο SuperCollider και έχει ενα στούντιο που έχει τα πάντα,αναλογικά,ψηφιακά,δουλειά να γίνετε και όπως θέλει να είναι,δέν λέω ούτε αποκλείω τίποτα.
Οι άλλοι θέλουν να με κατατάξουν με το έτσι θέλω στους analogue freaks.
Εντωμεταξύ σε μια έρευνα που έκανα για τα ακροβατικά που κάνει ο Gabriel στην μίξη/παραγωγή,κατέληξα σε ένα όνομα.
Sony 360 reallity audio.
Ρίξτε μιά ματια.
Γράφω που γράφω την κιθάρα στο σαλόνι με τον σκύλο να ξύνεται δίπλα στο μικρόφωνο,ε τώρα σκέφτηκα να την γυρίζω και γύρω γύρω 360 μοίρες,για πιό ρεαλιστικό αποτέλεσμα.
 
Δηλαδη θα σχηματίσω γνώμη για ένα όργανο,που δέν εχω πατήσει πλήκτρο ποτέ.
Το κάνει όμως ο δημιουργός του βίντεο, αντί για εμάς. Αυτό, δεν είναι πολύ ίσως, αλλά δεν είναι και λίγο - δείχνει κάποια πράγματα που ισχύουν.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top