μικροφωνο για ηχογραφηση ηλεκτρικης κιθαρας

korman709

Νέο μέλος
Μηνύματα
444
Πόντοι
16
ποιο να προτιμησω? διαθετω μεχρι 70 ευρω.και τι ειδος μικροφωνου?

 
Σ' αυτά τα λεφτά shure sm57 ftw.

Επίσης θα μπορούσες να δοκιμάσεις κανένα φθηνο-κινέζικο ribbon τύπου t-bone κλπ.

 
Και ο Πρίγκηπας της Ζαμούντα να 'σουν, πάλι το 57 θα έπαιρνες, ειδικά όταν μιλάμε για πρώτο μικρόφωνο (ηλ. κιθάρας).

 
E, θα πει στο αμόρε την Παρασκευή να μείνει στο σπίτι γιατί είναι ..αδιάθετος και θα τσοντάρει το 30ράκι. :D

Τώρα για το αν τρώει το ribonάκι που λες το 57άρι θέλει κουβέντα γιατί τα ribbon έχουν πολύ ιδιαίτερο (θαμπό) ηχόχρωμα. Είναι και τι ήχο θες να πάρεις. Θες τον ήχο του ενισχυτή ή τον ήχο του μικροφώνου γιατί σου αρέσει?

Προσωπικά μιλώντας, προσπαθώ πάντα να φτιάχνω ένα ήχο που μου αρέσει πάνω στον ενισχυτή, βάζω ..αυτάκι και μετά το 57 εκεί που ήταν το αυτάκι και συνήθως λέω ...βουαλά.

Όταν θέλω κάτι ιδιαίτερο, βάζω άλλα παιχνιδάκια.

 
Θες τον ήχο του ενισχυτή ή τον ήχο του μικροφώνου γιατί σου αρέσει?
τον ηχο του ενισχυτη,για αυτο χρησιμοποιω μονο ribbon αν δεν μπορω να χρησιμοποιησω συνδιασμο ribbon/dynamic... ;D,το 57αρι χρωματιζει πολυ στα μεσαια και προσωπικα δεν μου πολυαρεσει (πλεον...τα χρονια τα παλια αυτο...ξεραμε ...αυτο εμπιστευομασταν.. ;D)

 
εγώ πάντως τη δουλειά μου την έκανα μια χαρά με αυτό

http://www.thomann.de/gr/behringer_xm8500.htm

αν δηλαδή τα υπόλοιπα που διαθέτεις στην αλυσίδα της ηχογράφησης αλλά και του ήχου της κιθαρας, ίσως δεν χρειάζεται να δώσεις 70+ για μικρόφωνο.

δες εδώ ηχογραφημενα κλιπ με το παραπανω μικροφωνο

http://www.noiz.gr/index.php?topic=175578.msg424479#msg424479

 
ίσως δεν χρειάζεται να δώσεις 70+ για μικρόφωνο.
Μπορει οχι αλλα μπορει και να χρειαζεται να δωσεις και ΠΟΛΛΑ παραπανω....το ειδος και η ποιοτητα του μικροφωνου παιζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο στο τελικο αποτελεσμα (ο μονος παραγων που παιζει ακομα μεγαλυτερο ρολο ειναι η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ του)

εδω εχει ενα ωραιο αρθρο για αρχαριους 

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=66

καθως και εδω πολλες και χρησιμες πληροφοριες

http://www.noiz.gr/index.php?topic=169004.0

 
Eγω παλι πιστευω οτι τεραστιο ρολο παιζει η προενισχυση.

Γραφω με 57αρι αλλα το βρισκω λιγο ''σκληρο'' γενικα.(Τονισμενα μεσαια κτλ)

Πολλες φορες βεβαια αυτο ειναι το ζητουμενο μου...

Ειναι τι θελει ο καθενας.

Παντως με εβαλες λιγο στην περιεργεια Superfunk,να παρω ενα t-bone ribbon

κι ας το βαλω στον τοιχο για ντεκορ αν δεν κανει.. ;)

 
Superfunk είπε:
Μπορει οχι αλλα μπορει και να χρειαζεται να δωσεις και ΠΟΛΛΑ παραπανω....το ειδος και η ποιοτητα του μικροφωνου παιζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο στο τελικο αποτελεσμα (ο μονος παραγων που παιζει ακομα μεγαλυτερο ρολο ειναι η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ του)

εδω εχει ενα ωραιο αρθρο για αρχαριους 

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=66

καθως και εδω πολλες και χρησιμες πληροφοριες

http://www.noiz.gr/index.php?topic=169004.0

θα διαφωνήσω με το οτι η ποιότητα του μικροφώνου παιζει τεραστιο ρόλο, στο τελικό αποτέλεσμα (φυσικά αν δε μιλαμε για τεραστιο ευρος ποιοτήτων)

και θα συμφωνησω οτι η τοποθέτηση παιζει ίσως το μεγαλύτερο ρόλο.

τα παραπάνω τα λέω με την μικρή μου εμπειρία και γνωριζοντας την τεραστια εμπειρία που εχεις εσυ στο θέμα, απλά εγώ στις ηχογραφήσεις μου με το μπερινγκερ καταλαβα πως η ποιοτητά του δε μου σταθηκε πουθενα εμπόδιο. Η ελλειψη εμπειριας, γνωσεων κλπ ναι.

εχει δηλαδη πολυ να κανει με ΤΙ ειδους ηχογραφηση (ποσο "καλη") θες να κανεις.

 
Ο ήχος κατά τη γνώμη μου ξεκινάει και τελειώνει κυρίως από τον παίκτη, την κιθάρα του και τον ενισχυτή του.

Έπονται σε σπουδαιότητα, η τοποθέτηση του μικροφώνου, η τοποθέτηση του ενισχυτή (σε multimic setup), το μικρόφωνο, ο προενισχυτής του μικροφώνου, τα καλώδια και τέλος ο AD converter που χρησιμοποιείται.

Άρα σε αυτή τη λίστα "προτεραιοτήτων" το μικρόφωνο έχει μέτρια σημασία (σε λογικά πλαίσια αυτό γιατί ως ένα βαθμό όλα εξαρτώνται από όλα) και απλώς όσο πιο "εργαλείο" είναι, τόσο πιο γρήγορα σε φθάνει στο ζητούμενό του.

Μεγαλύτερο εώς ανυπέρβλητο εμπόδιο είναι να μην έχεις καλό ενισχυτή ή να μην μπορείς να ρυθμίσεις τον ενισχυτή σου και να τοποθετήσεις σωστά το μικρόφωνό σου για να πάρεις αυτό που ακούς.

Υγ. Τα Behringer μια χαρά είναι.

 
Κατα την αποψη μου:

Αλυσιδα  Α : παιχτης, οργανο, καλωδια, εφφε, ενισχυτης, καμπινα, μεγαφωνο.

Αλυσιδα  Β: μικροφωνο(α) + τοποθετηση , προενισχυση, επεξεργαστες σηματος, ηχοληπτης

- η "ευθυνη" του παιχτη σταματα στην πρωτη αλυσιδα

- το αποτελεσμα της ηχογραφησης εξαρταται περισσοτερο πολλες φορες απ'τη δευτερη

- με ενα μετριο μικροφωνο μπορει να επιτευχθει μια σχετικα καλη ηχογραφηση, με

  καλυτερο μικροφωνο ομως επιτυγχανουμε καλυτερη.

Ενα απλο Α-Β τεστ μεταξυ διαθεσιμων μικροφωνων, μας αποκαλυπτει την αληθεια.

Ενα καλο δυναμικο μικροφωνο για ηχογραφηση θεωρω οτι ειναι και το Sennheiser MD 421

 
με
 καλυτερο μικροφωνο ομως επιτυγχανουμε καλυτερη.

Ενα απλο Α-Β τεστ μεταξυ διαθεσιμων μικροφωνων, μας αποκαλυπτει την αληθεια.

Ενα καλο δυναμικο μικροφωνο για ηχογραφηση θεωρω οτι ειναι και το Sennheiser MD 421
+1000

πολύ κοντα (χωρις βεβαια να το φτανει,μη τρελλαθουμε κι ολας) στο εξαιρετικο,αλλα ακριβο, Sennheiser MD 421 ειναι το Sennheiser Ε 906 (για δυναμικα μικροφωνα μιλαμε παντα),ενα αλλο εκπληκτικο δυναμικο μικροφωνο για κιθαρα ειναι το EV RE-20 (δυστυχως και αυτο ακριβο),επισης καλυτερα απο το κλασσικο 57αρι ειναι και τα ,κοντινα στην τιμη του,Beyer M201 & το Audix i5...σε ενδιαμεση τιμη ειναι το  my personal favorite Heil PR 30... :)

προσωπικα παντως προτεινω τον ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ 2 μικροφωνων (δυο διαφορετικα δυναμικα,ενα δυναμικο & ενα condeser,ενα δυναμικο & ενα ribbon) δινει πολυ πιο πλουσιο και ενδιαφερον αποτελεσμα.

αν δε ειχα τον...τροπο μου... ;D  θα χρησιμοποιουσα παντα ενα Royer 121 & ενα MD 421  side by side.....

 
Ξεφύγε η κουβέντα στα 350 και στα 1000 ευρώ όμως :D. (δεν έχω κανένα πρόβλημα προσωπικά).

Το 421 είναι η επόμενη αγορά ;).

Το pr30 δεν ταίριαξε πολύ με τα γούστα μου αν και στο ταμπούρο το προτιμώ από το 57.

Αν κάποιος θέλει το ανταλλάζω με το 421 +διαφορά εκ μέρους μου ;).

Φίλε grorig κάπου "χωλαίνει" η σειρά που βάζεις την προτεραιότητα: η αλλαγή καλωδίου έχει σημαντικότερη επίδραση στον ήχο από την αλλαγή σε εφέ-ενισχυτή-καμπίνα??? :o

Όπως και στην αλυσίδα (β) ο ηχολήπτης που τον έχεις βάλει στο τέλος είναι αυτός που έχει επιλέξει όλα τα προηγούμενα και τα έχει χειριστεί. Μάλλον στην αρχή έπρεπε να τον βάλεις ;).

 
haryy είπε:
Φίλε grorig κάπου "χωλαίνει" η σειρά που βάζεις την προτεραιότητα: η αλλαγή καλωδίου έχει σημαντικότερη επίδραση στον ήχο από την αλλαγή σε εφέ-ενισχυτή-καμπίνα??? :o

Όπως και στην αλυσίδα (β) ο ηχολήπτης που τον έχεις βάλει στο τέλος είναι αυτός που έχει επιλέξει όλα τα προηγούμενα και τα έχει χειριστεί. Μάλλον στην αρχή έπρεπε να τον βάλεις ;).
Δεν ειναι η σειρα προτεραιοτητας και σπουδαιοτητας, αλλα μια αλυσιδα που περιλαμβανει ολα αυτα, και ισως καποια επιμερους στοιχεια της αλυσιδας μπορουν να παραληφθουν ή να διαφοροποιηθουν.

πχ στην πρωτη αλυσιδα μπορουμε να παραλειψουμε τα εφφε, καποιος δηλ. να γραφει dry το σημα του και να προσθετει τα εφφε του μετα.

 
grorig είπε:
Δεν ειναι η σειρα προτεραιοτητας και σπουδαιοτητας, αλλα μια αλυσιδα που περιλαμβανει ολα αυτα, και ισως καποια επιμερους στοιχεια της αλυσιδας μπορουν να παραληφθουν ή να διαφοροποιηθουν.

πχ στην πρωτη αλυσιδα μπορουμε να παραλειψουμε τα εφφε, καποιος δηλ. να γραφει dry το σημα του και να προσθετει τα εφφε του μετα.
Ok, τα αναφέρεις σε τυχαία σειρά, δεν το κατάλαβα. Νόμιζα ότι πήρες σαν αφορμή το αμέσως προηγούμενο δικό μου ποστ, όπου τόνιζα την σειρά προτεραιότητας.

Apologies.

 
Θυμαμαι χαρακτηρηστικα φαση σε studio που παμε να γραψουμε κιθαρες και προτιμησα συνδυασμο sm57 και e609 απο md421. Ειναι ολα σχετικα ;)

 
για να μην ανοιγω καινουριο θεμα

το t.bone RM700 Ribbon περα απο ηχογραφιση μπορω να το χρησιμοποιησω και σε live?

εμενα παντως μου εχει γυαλισει και το SENNHEISER E606

βασικα το θελω και για recording και για Live

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top