μια άλλη μικρή ιστορία(ή αλλιώς NAKAS vs THOMANN)

amorphosynth

Νέο μέλος
Μηνύματα
162
Πόντοι
16
Πριν καννα 2 εβδομάδες,

παρήγγειλα ταυτόχρονα(μέσα στο ίδιο δεκάλεπτο γύρω στις 4 τα ξημερώματα),από το e-store του Νάκα ένα μπάσο=260Ε(ένδειξη:In stock) και από το thomann μερικά πραγματάκια(μικρόφωνα,stands,guitar stands=360Ε περίπου 9 κιλά βάρος με ένδειξη:in stock) με την ίδια πιστωτική.

Το πρωί κατά τις εννια και ημέρα Τετάρτη στις 9 με παίρνει υπάλληλος του Νάκα(ζήτησα να τα παραλάβω από κοντινό μου κατάστημα για να πάρω και καμμιά θήκη,χορδές,ζώνες) να μου πει ότι θα είναι στο κατάστημα την Παρασκευή γιατί το συγκεκριμένο κατάστημα δεν τα έχει στο stock(κατανοητό!).

-την ρωτάω αν θα με ενημερώσουν όταν παραληφθούν και μου απαντα κατηγορηματικά ναι-στο σταθερό που έχετε δώσει ή στο κινητό σας-.

Το ίδιο πρωί κατά τις 10:30 λαμβάνω sms απο thomann-your order has benn sent κλπ κλπ κλπ

Την Παρασκευή το κινητό μου δεν κτύπησε καθόλου(κι εγώ είναι η αλήθεια το ξέχασα εντελώς ότι περίμενα κάτι από Νάκα)

Τη επόμενη Δευτέρα επικοινωνόντας με τον Νάκα με ενημερώνουν ότι το μπάσο είναι από την Παρασκευή στο κατάστημα αλλά δεν απαντούσα στο σταθερό.Στην ερώτηση μου αν με πήραν στο κινητό κι αν όχι γιατί-...σιωπή!!!!!!(άσε που στο σταθερό δεν είχε καταγραφεί καμμία κλήση είτε απόρρητη είτε από το Νάκα την Παρασκευή)

Το επόμενο ακριβώς πρωί κτυπάει το κουδούνι-έχετε δέμα από γερμανία(ΕΛΤΑ ταχυμεταφορές)

Είναι η ιδεά μου ή θα έπρεπε να τα πάρω κρανίο.Είσαι υποχρεωμένος αν παραγγείλεις κάτι να καθήσεις σπίτι σου και να περιμένεις τηλέφωνο στο σταθερό σου;Στο κάτω κάτω ένας από τους λόγους που ζήτησα παραλαβή από το κατάστημα ήταν γιατί δεν θα ήμουν σπίτι την Παρασκευή.

Και όταν ήταν να επιβεβαιώσουν την παραγγελία γιατί με πήραν κατευθείαν στο κινητό;;Και τη Δευτέρα γιατί δεν με πήρε κανένας και έπρεπε να τους πάρω πάλι εγώ να τους ρωτήσω;

Είμαι υπέρ της αγοράς από τον τόπο σου αλλά μήπως δεν αξίζει;

Πως γίνεται δέμα από την Γερμανία να φτάνει σε 5 εργάσιμες ημέρες(και με παρεμβολή μεταφορικού παράγοντα) και δέμα από την Παιανία στη Βουλιαγμένης σε 3 ΄(ή μήπως είναι 4) εργάσιμες ημέρες ενδοεταιρικά;

Μήπως είμαι λίγο υπερβολικός;

ps:Ο υπάλληλος τόσο στο κατάστημα της Βουλιαγμένης,όσο και τα παιδιά στο guitarshop του νάκα(που πήρα πριν κανένα μήνα μια κιθάρα) ήταν εξυπηρετικότατοι και πολύ καλοί επαγγελματίες κατά την άποψή μου.

 
Αργουμε και μεις αλλα μαθαινουμε.  :P :P :P

Δεν εχεις καταλαβει οτι για να κανει καποιος μια δουλεια καλα, πρεπει αυτος που θα του την δωσει (εργοδοτης) να την ξερει καλυτερα?

Την μεθοδο "αρπα κολλα" δεν την εχεις ακουστα? ::)

Πως και ετσι? ::)

Που ζουσες ρε παιδι μου να μετακομισω τωρα? :D :D

 
delta66 είπε:
Αργουμε και μεις αλλα μαθαινουμε.  :P :P :P

Δεν εχεις καταλαβει οτι για να κανει καποιος μια δουλεια καλα, πρεπει αυτος που θα του την δωσει (εργοδοτης) να την ξερει καλυτερα?
Αυτό σε διαβεβαιώ στην Ελλάδα δεν ισχύει,δεν είμαι 15 ετών,έχω μπεί στα -άντα και πραγματικά αν κάποιοι δουλέυουν στην ελλάδα είναι κάποιοι(φιλότιμοι) υπάλληλοι κι όχι οι εργοδότες,αρκετοί από τους οποίους πίνουν όλο το πρωι καφέ στο Κολωνάκι.

;D ;D ;D

Την μεθοδο "αρπα κολλα" δεν την εχεις ακουστα? ::)Πως και ετσι? ::)

Που ζουσες ρε παιδι μου να μετακομισω τωρα? :D :D
Τη μέθοδο πείραμα την ξέρεις;Γιατί περί πειράματος επρόκειτο...Λες αυτά που παρήγγειλα από το Νάκα να μην τα είχε ο Thomman; ;) ;)

(με μία δόση ρομαντισμού περί ελληνικής πραγματικότητας κι επειδή Delta66 έχω ακούσει κάποιες δουλειές σου και έχω μείνει άφωνος,δεν νομίζω ότι σου λείπει ευαισθησία και ρομαντισμός αλλιώς δε θα έγραφες τόσο καλή μουσική,απλώς νομίζω  τα καλύπτεις με απαισιοδοξία και κυνισμό)

 
Ενας γνωστός μου πήγε στο Νακα να ρωτήσει για κάποια κάπως "ειδικά" πράγματα και ο υπάλληλος του έλεγε αν τα είχε ψάχνοντας στις σελίδες του Thomann. (Υποτίθεται ότι ο γνωστός μου δεν έβλεπε την οθόνη)

 
Angelos είπε:
Ενας γνωστός μου πήγε στο Νακα να ρωτήσει για κάποια κάπως "ειδικά" πράγματα και ο υπάλληλος του έλεγε αν τα είχε ψάχνοντας στις σελίδες του Thomann. (Υποτίθεται ότι ο γνωστός μου δεν έβλεπε την οθόνη)
Έχεις παρατηρήσει πόσο αργόστροφο έιναι το site του νακα,τον αδικείς;;;;;;; ;D ;D ;D ;D

 
amorphosynth είπε:
Αυτό σε διαβεβαιώ στην Ελλάδα δεν ισχύει,δεν είμαι 15 ετών,έχω μπεί στα -άντα και πραγματικά αν κάποιοι δουλέυουν στην ελλάδα είναι κάποιοι(φιλότιμοι) υπάλληλοι κι όχι οι εργοδότες,αρκετοί από τους οποίους πίνουν όλο το πρωι καφέ στο Κολωνάκι.

;D ;D ;D
Δεν με καταλαβες.

Περιπου τα ιδια λεμε.

Λεω, πως να ειμαστε απαιτητικοι απο τους υπαλληλους οταν τα αφεντικα

δεν ξερουν τη δουλεια? ;D

(με μία δόση ρομαντισμού περί ελληνικής πραγματικότητας κι επειδή Delta66 έχω ακούσει κάποιες δουλειές σου και έχω μείνει άφωνος,δεν νομίζω ότι σου λείπει ευαισθησία και ρομαντισμός αλλιώς δε θα έγραφες τόσο καλή μουσική,απλώς νομίζω  τα καλύπτεις με απαισιοδοξία και κυνισμό)
Ψυχολογος ειναι το επαγγελμα σου? ;)

Να πιουμε κανα καφε καμια μερα. 8)

σοβαρα.

 
όχι ψυχίατρος είμαι

55ευρώ η συνεδρία ;) ;) ;) ;) και ο καφές κερασμένος!!!!!!!δέχομαι και visa και american express

πλάκα κάνω

ένας άνεργος γιατρουδάκος είμαι και γι'αυτο ασχολούμαι αυτή την περίοδο με την άλλη μου αγάπη,τη μουσική(μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά...........)

 
Ένας πωλητής του Νάκα μου είπε οτι και αυτός απο Θωμά ψωνίζει. ;D

 
Αυτό είναι γνωστό,όμως το ήξερες ότι οι πωλητές του Thomann ψωνίζουν από τον Νάκα;

:P

 
Στείλτε και κανα email με την ιστορία αυτη στο υπεύθυνο τμήμα του Νάκα. Μπορεί και να διορθώσουν τίποτα. Ποτέ δε ξέρεις. Έλληνες ειμαστε :-Ρ

 
Tthawth είπε:
Στείλτε και κανα email με την ιστορία αυτη στο υπεύθυνο τμήμα του Νάκα. Μπορεί και να διορθώσουν τίποτα. Ποτέ δε ξέρεις. Έλληνες ειμαστε :-Ρ
Θα το έστελνα,αλλά δε το στέλνω για 3 λόγους

1ος-Δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξω ότι δεν με πήρανε τηλέφωνο

2ος-Τα e-mails στα τμήματα του Νάκα τα ανοίγουν οι υπάλληλοι.Εσύ τι θα έκανες για ένα mail που μπορεί να σου κοστίσει τη δουλειά σου;

3ος-Δεν νομίζω ότι αν σταθώ η αιτία να απολυθεί ένας άνθρωπος επειδή πήρα το μπάσο μου μια μέρα αργότερα θα νιώθω όμορφα και θα διορθωθούν και τα πράγματα(ειδικά όταν αυτή είναι η γενική φιλοσοφία της εταιρίας κι όχι του υπαλλήλου).

 
amorphosynth είπε:
3ος-Δεν νομίζω ότι αν σταθώ η αιτία να απολυθεί ένας άνθρωπος επειδή πήρα το μπάσο μου μια μέρα αργότερα θα νιώθω όμορφα και θα διορθωθούν και τα πράγματα(ειδικά όταν αυτή είναι η γενική φιλοσοφία της εταιρίας κι όχι του υπαλλήλου).
Δεν νομίζω να μπει στην διαδιακασία η εταιρία να απολύσει κανέναν. Εαν ασχοληθεί, θα ασχοληθεί με παρατηρήσεις προς τους υπαλλήλους. Τα email παραπόνων, ελπίζω να τα παραλαμβάνει κάποιο σχετικό και υπεύθυνο άτομο. Η δική μου λογική ειναι να βοηθάς στην βελτίωση της λειτουργίας των καταστημάτων που σε ενδιαφέρουν. Ομολογώ όμως οτι δεν ειμαι 100% σύμφωνος με το "κυτίο παραπόνων". Ειδικά όσο αφορά την συμπεριφορά των υπαλλήλων, ο πελάτης θα πρεπει να ειναι ο τελευταίος που θα ασχοληθεί να την διορθώσει. Ας μπει στον κόπο ο καθε τμηματάρχης να ελέγξει την λειτουργικότητα των υπηρεσιών που προσφέρει. Τζάμπα μας τα παίρνουν και κάθονται στις καρεκλίτσες τους? Με δυό λόγια, εαν έχεις όρεξη, παίξε το πρόσκοπος και βοήθα, ή αλλιώς άστους να πνίγονται στη μιζέρια τους. Εγώ κάπου εκεί ανάμεσα βρίσκομαι και δεν μπορώ να αποφασίσω με ανάλογες εταιρίες όπως ο Νακας.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα