- Μηνύματα
- 1,623
- Πόντοι
- 36
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Παρακάτω περιγράφω την εμπειρία μου σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών με την ελπίδα ότι μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για κάποιους.
Πρίν το καλοκαίρι είχα αγοράσει απο e-shop του εξωτερικού ένα πολυεφφε μάρκας behringer.
Κάποια στιγμή στις αρχές Νοεμβρίου άρχισε να παρουσιάζει θόρυβο στην έξοδο όταν ζεσταινόταν. Επειδή ήταν μέσα στην εγγύηση αποφάσισα να ξεκινήσω την διαδικασία επιστροφής.
Το χρονικό έχει ως εξής ...
26/11/2007 9:10
Στέλνω email στην εταιρεία που το είχα αγοράσει περιγράφοντας το πρόβλημα και αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας.
26/11/2007 11:44
Ερχεται απάντηση απο την εταιρεία όπου με ρωτάνε αν θέλω να μου το αντικαταστήσει ο τοπικός αντιπρόσωπος ή προτιμώ να το στείλω πίσω σε αυτούς για επισκευή.
26/11/2007 11:56
Απαντάω ότι θα ήθελα να το επιστρέψω σε αυτούς. (για τους γνωστούς και προφανείς λόγους, αλλα και για να δώ τι θα γίνει)
26/11/2007 12:48
Με ενημερώνουν ότι έχουν κανονίσει να έρθει η UPS να παραλάβει το αντικείμενο με δική τους χρέωση και ότι όλα τα στοιχεία για την αποστολή είναι συμπληρωμένα απο αυτούς. Ετσι το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να δώσω το πακέτο στον μεταφορέα για να κολλήσει επάνω την ετικέττα με όλα τα στοιχεία που χρειάζονται.
29/11/2007 πρωί
Ερχεται η UPS και παραλαμβάνει το πακέτο.
5/12/2007
Εμφανίζεται στο site της εταιρείας, στον λογαριασμό μου, μια εντολή επισκευής του εφε σαν απόδειξη ότι το έχουν παραλάβει.
11/12/2007 14:02
Ερχεται SMS στο κινητό μου ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και το δέμα έχει αποσταλεί.
(μεγάλο χρονικό κενό λόγω των εορτών, κανονικά θα είχε έρθει μέχρι τις 15/12)
30/12/2007 12:00
Παραλαμβάνω το δέμα και ανακαλύπτω ότι μου έχουν στείλει ένα καινούργιο εφε.
Για την ενημέρωσή σας, το e-shop είναι το Thomann.
Καλή χρονιά
Πρίν το καλοκαίρι είχα αγοράσει απο e-shop του εξωτερικού ένα πολυεφφε μάρκας behringer.
Κάποια στιγμή στις αρχές Νοεμβρίου άρχισε να παρουσιάζει θόρυβο στην έξοδο όταν ζεσταινόταν. Επειδή ήταν μέσα στην εγγύηση αποφάσισα να ξεκινήσω την διαδικασία επιστροφής.
Το χρονικό έχει ως εξής ...
26/11/2007 9:10
Στέλνω email στην εταιρεία που το είχα αγοράσει περιγράφοντας το πρόβλημα και αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας.
26/11/2007 11:44
Ερχεται απάντηση απο την εταιρεία όπου με ρωτάνε αν θέλω να μου το αντικαταστήσει ο τοπικός αντιπρόσωπος ή προτιμώ να το στείλω πίσω σε αυτούς για επισκευή.
26/11/2007 11:56
Απαντάω ότι θα ήθελα να το επιστρέψω σε αυτούς. (για τους γνωστούς και προφανείς λόγους, αλλα και για να δώ τι θα γίνει)
26/11/2007 12:48
Με ενημερώνουν ότι έχουν κανονίσει να έρθει η UPS να παραλάβει το αντικείμενο με δική τους χρέωση και ότι όλα τα στοιχεία για την αποστολή είναι συμπληρωμένα απο αυτούς. Ετσι το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να δώσω το πακέτο στον μεταφορέα για να κολλήσει επάνω την ετικέττα με όλα τα στοιχεία που χρειάζονται.
29/11/2007 πρωί
Ερχεται η UPS και παραλαμβάνει το πακέτο.
5/12/2007
Εμφανίζεται στο site της εταιρείας, στον λογαριασμό μου, μια εντολή επισκευής του εφε σαν απόδειξη ότι το έχουν παραλάβει.
11/12/2007 14:02
Ερχεται SMS στο κινητό μου ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και το δέμα έχει αποσταλεί.
(μεγάλο χρονικό κενό λόγω των εορτών, κανονικά θα είχε έρθει μέχρι τις 15/12)
30/12/2007 12:00
Παραλαμβάνω το δέμα και ανακαλύπτω ότι μου έχουν στείλει ένα καινούργιο εφε.
Για την ενημέρωσή σας, το e-shop είναι το Thomann.
Καλή χρονιά