METALLICA στο ΟΑΚΑ 9/5/26

Ο διοργανωτής. Η μπάντα ζητάει το fix ποσό της για να εμφανιστεί.
Χωρίς να έχω παραστεί σε τέτοια συμφωνία, είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ πιο πολύπλοκο από αυτό που λες και ότι σαφώς οι μπάντες έχουν λόγο στην τιμή των εισιτήριων
 
Επειδή εγώ ξεκίνησα την πλάκα... α) ήταν πλάκα, όχι κάτι περισσότερο, β) τα εισιτήρια έχουν λογική τιμή, άλλο το ότι εδώ τα εισοδήματα είναι καμιά 20ετία πίσω, γ) το κόστος των εισιτηρίων το καθορίζει εν'τέλει ο διοργανωτής, δ) το λεγόμενο "arena rock" έπρεπε να έχει ψοφήσει από το 1980, αλλά σας/μας αρέσει.

Ελπίζω να πάνε όσοι ενδιαφέρονται και να περάσουν πολύ-πολύ καλά.
 
Για τη συγκεκριμένη μπάντα πάντως δεν θα μου φαινόταν περίεργο αν οι διοργανωτές είναι όλοι υπάλληλοι της μπάντας
 
H Ticketmaster (και η Live Nation που ειναι η μαμα εταιρια), ελεγχουν περιπου το 70% των χωρων και το 80% των live εκδηλωσεων στην Αμερικη (και συνεχως επεκτεινονται και στην Ευρωπηη) εδω και δεκαετιες . Πρακτικα μονοπωλιο, με αποτελεσμα οι τιμες των εισητηριων να εχουν ξεφυγει εντελως (στην Ελλαδα δεν ειναι τιποτε ακομη). Προσπαθουν να το διορθωσουν καπως με μηνυσεις κτλ, αλλα.. οτι εκανε το Spotify στην ηχογραφημενη μουσικη εχει κανει η Live Nation στην ζωντανη. Κανονικοτατη μαφια.

Και ενα αρθρο του Rolling Stone για το θεμα

 
Last edited:
Τα λέγαμε για το Ticketmaster και στη συζήτηση για τις συναυλίες των Oasis πριν λίγο καιρό. Ο,τι χειρότερο έχει συμβεί στην live μουσική, ειδικά όσον αφορά μεγάλες διοργανώσεις.

Σε σύνοψη παρακάτω:
 
Τα λέγαμε για το Ticketmaster και στη συζήτηση για τις συναυλίες των Oasis πριν λίγο καιρό. Ο,τι χειρότερο έχει συμβεί στην live μουσική, ειδικά όσον αφορά μεγάλες διοργανώσεις.

Σε συνοψισμένη μορφή παρακάτω:


Το έχω δει αυτό το βίντεο,είναι πολύ διαφωτιστικό.

Η λογική του μονοπωλίου ή των καρτέλ,έχει επικρατήσει γενικότερα στο εμπόριο και τις υπηρεσίες.
Το θέμα είναι πως όταν στις περισσότερες μεγάλες συναυλίες τα εισιτήρια φεύγουν σε μια μέρα,δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα το κοινό, οπότε η κάθε Ticketmaster συνεχίζει ακάθεκτη..
 
Ακριβώς, το συγκεκριμένο βίντεο (ξεκάθαρα προερχόμενο απο στρατευμένο μέσο, το αναφέρω για να είμαι ακριβοδίκαιος) είναι απο τις πιο πλήρης και καλοπαρουσιασμένες περιλήψεις που έχω δεί επι του θέματος.

Στην τελική όπως είπες όμως, αφού ο κόσμος κάνει γαργάρα και γίνονται τα πάντα sold-out μέσα σε δευτερόλεπτα (αν και εδώ γίνεται και το ολο πανηγύρι με την μεταπώληση και τους scalpers) ε τα θέλαμε και τα πάθαμε.
 
το συγκεκριμένο βίντεο (ξεκάθαρα προερχόμενο απο στρατευμένο μέσο, το αναφέρω για να είμαι ακριβοδίκαιος) είναι απο τις πιο πλήρης και καλοπαρουσιασμένες περιλήψεις που έχω δεί επι του θέματος.
Το στρατευμένο δεν αναιρεί σε καμία περίπτωση την πραγματικότητα.
Και αυτό που άρεσε ήταν η άμεση αντιπαράθεση των τιμών με βάση τον υφιστάμενο πληθωρισμό - γιατί μόλις είδα το $1,5 στο εισιτήριο του Elvis από τα '50s, αμέσως σκέφτηκα "ναι, αλλά πόσο είναι με σημερινές τιμές;".
 
Χωρίς να έχω παραστεί σε τέτοια συμφωνία, είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ πιο πολύπλοκο από αυτό που λες και ότι σαφώς οι μπάντες έχουν λόγο στην τιμή των εισιτήριων

Δεν γίνεται / δεν είναι εφικτό να έχει η μπάντα άποψη στην τιμή των εισιτηρίων.

Ο διοργανωτής νοικιάζει τον χώρο, έχει υπαλλήλους, πληρώνει φόρο από τα κέρδη που θα του φέρει η συναυλία κλπ. Σκέψου να έχει λόγο σε ΟΛΑ αυτά η μπάντα και να έχει και άποψη για το περιθώριο κέρδους του διοργανωτή. Δεν γίνεται.

Και για αυτό, το μοναδικό πράγμα που γνωρίζω / έχω ακούσει όλα αυτά τα χρόνια, είναι ότι η τάδε μπάντα θέλει το δείνα ποσό για να εμφανιστεί. Και είναι καλό να γνωρίζει ο κόσμος ότι δεν βγάζουν τα έξοδά τους όλες οι συναυλίες. Ναι, υπάρχουν περιπτώσεις που ο διοργανωτής έχει χασούρα.
 
Και είναι καλό να γνωρίζει ο κόσμος ότι δεν βγάζουν τα έξοδά τους όλες οι συναυλίες. Ναι, υπάρχουν περιπτώσεις που ο διοργανωτής έχει χασούρα.

Χασούρα μπορεί να έχει κάθε επιχειρηματίας,αλλά συνήθως σε τέτοιες συναυλίες η κερδοφορία, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου,είναι εγγυημένη.

Όσο για το αν έχουν λόγο μπάντες τέτοιας εμβέλειας στην τιμή,δε νομίζω να μπορούσε ο επιχειρηματίας από μόνος του να ορίσει π.χ.150€ φθηνότερο εισιτήριο και 250€ αρένα

Αυτό που θα συμπληρώσω εγώ είναι ότι ο χώρος παίζει μεγάλο ρόλο και κανονικά,σε ένα παράλληλο σύμπαν δηλαδή,θα έπρεπε κάποιες φορές να συμπαρασύρει τις τιμές και προς τα κάτω.
Γιατί άλλο Metallica στο ΟΑΚΑ και άλλο στα χωράφια..
 
Χασούρα μπορεί να έχει κάθε επιχειρηματίας,αλλά συνήθως σε τέτοιες συναυλίες η κερδοφορία, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου,είναι εγγυημένη.

Όσο για το αν έχουν λόγο μπάντες τέτοιας εμβέλειας στην τιμή,δε νομίζω να μπορούσε ο επιχειρηματίας από μόνος του να ορίσει π.χ.150€ φθηνότερο εισιτήριο και 250€ αρένα

Αυτό που θα συμπληρώσω εγώ είναι ότι ο χώρος παίζει μεγάλο ρόλο και κανονικά,σε ένα παράλληλο σύμπαν δηλαδή,θα έπρεπε κάποιες φορές να συμπαρασύρει τις τιμές και προς τα κάτω.
Γιατί άλλο Metallica στο ΟΑΚΑ και άλλο στα χωράφια..

Εσύ αν είχες επιχείρηση διοργάνωσης events, θα έκανες πρόταση στους Metallica για παράδειγμα , γνωρίζοντας ότι θέλουν 1 εκατομμύριο (πάλι παράδειγμα) για να έρθουν χωρίς να έχεις την απόλυτη ελευθερία να κανονίσεις τις τιμές εισιτηρίων...? Αν είναι δυνατόν... Δεν φτάνει που θα εισπράξουν το (γιγάντιο) fee τους, θα δεχόσουν να έχoυν άποψη και για το πόσο θα εισπράξεις εσύ...; Που έχεις να (προ)πληρώσεις φόρο στο ελληνικό κράτος για τα... εκτιμώμενα ετήσια κέρδη σου? Δεν το νομίζω. Με την καμία όμως...


Η τιμή καθορίζεται από ένα πράγμα μόνο: από την ζήτηση. Εφόσον η συναυλία είναι sold out (που θα είναι) με αυτές τις τιμές και ο επιχειρηματίας βγάλει κέρδος (δικό του θέμα το περιθώριο κέρδους) , οι τιμές είναι μια χαρά. Αν μπει μέσα, οι τιμές ήταν χαμηλές. Τόσο απλό.
 
Εγω παντως και μονο που παιζουν χωρις ενισχυτες πισω και ολο το ντεκορ δε θα πηγαινα. Ειναι σα να πας στο θεατρο και να λειπουν τα σκηνικα.

Και αυτο με την ticketmaster και τις τιμες της επισης.
Σύμφωνα με τον guitar tech του Χετφιλντ, παίζουν με Axefx III και 8 Meyer monitors πάνω στη σκηνή του M72...

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top