review Mesa Express 5x25 και 5x50 review

bloody_sunday

Μέλος
Μηνύματα
9,502
Πόντοι
38
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Θα σας μεταφέρω μερικές από τις εντυπώσεις των δημοσιογράφων των περιοδικών Guitarist και Guitar Buyer για τους ολοκαίνουργιους Mesa Express 5x25 και 5x50, όπως είχα πει τις προηγούμενες μέρες.

Πρωτοπαρουσιάστηκαν στην αμερικάνικη έκθεση ΝΑΜΜ του χειμώνα που μας πέρασε, και αποτελούν προσωπικό πόνημα και υπερηφάνεια του ιδρυτή και κύριου εφευρέτη της Mesa Engineering Randall Smith, καθώς (όπως λέει στις συνεντεύξεις στα εν λόγω περιοδικά) αποτελούν το προϊόν πολυετούς και κοπιαστικής δουλειάς του. Δανείζονται στοιχεία από τους παλιότερους 50 Caliber – Studio 22 και αντικαθιστούν τους F Series.

Τα χαρακτηριστικά τους μπορείτε να τα τσεκάρετε εδώ: http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Express/index.htm

...αλλά θα τα αναλύσω εν συντομία.

Ο 5x25 είναι ο «βενιαμίν» της οικογένειας – φέρει ένα μεγάφωνο Eminence E50 των 10 ιντσών, έχει 2 EL84 στην τελική ενίσχυση (προσανατολισμένος περισσότερο προς βρετανικούς Marshall ήχους) και 5 12ΑΧ7 στην προενίσχυση. Η ισχύς του είναι 25 W σε τάξη ΑΒ ή με τη χρήση ενός πατενταρισμένου κυκλώματος, 5W σε τάξη Α. Αν τα νούμερα σας φαίνονται μικρά, και στα δυο reviews λένε ότι κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ένας τόσο μικρός ενισχυτής (1x10 combo 18 κιλών) δημιουργούσε τέτοιο πανικό. Οποιοιδήποτε ενδοιασμοί για τη χρήση του σε φασαριόζικο live "should be binned immediately", γράφει το βασικά αυστηρό Guitarist. Εννοείται πως με τις ανάλογες εξόδους και τα δυο μοντέλα συνεργάζονται με καμπίνες.

Και τα δυο περιοδικά υπογραμμίζουν ότι αν και ο 5x25 φέρει ένα ηχείο των 10ΆΆ, αυτό είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό για τα αυτιά του ακροατή, που θα ορκιζόταν ότι είναι 12ΆΆ. Επίσης, ο 5x25 έχει και ένα ειδικό κύκλωμα, το Dyna Watt, που αναλαμβάνει να δημιουργήσει μεγάλη ισχύ από μόλις 2 EL84 λάμπες, που όπως το περιοδικό αναφέρει θα έδιναν απλά 15 με 20W. Στο Thomann κοστίζει 1600 ευρώ (άουτς).

Ο 5x50 φέρει ένα μεγάφωνο Celestion C90 των 12ΆΆ, 2 6L6 λάμπες στον τελικό (επηρεασμένος από τις χροιές των Fender) και 5 12AX7 στην προενίσχυση, με συνολική ισχύ τα 50W σε τάξη ΑΒ ή 5W σε single ended class A. Δυστυχώς προς τον «βενιαμίν», τον υποσκιάζει μιας και φαίνεται να είναι περισσότερο value for money (στοιχίζει στο Thomann 1800 έουρος), αν και λιγότερο κόμπακτ (26 κιλά). Υπάρχουν και κεφαλές, 2x12 κλπ. Βλεφαριάστε εδώ: http://www.thomann.de/gr/search_dir.html?sw=mesa+express&x=4&y=8

Και οι δυο ενισχυτές έχουν 2 ανεξάρτητα κανάλια με δικό τους equalisation, gain, reverb, master volume, contour (ένα knob που προσθέτει ή αφαιρεί το equalisation του «V» που πολλοί έβαζαν από την εποχή των Boogies) και, το σημαντικότερο, voicing. Το voicing στο πρώτο κανάλι είναι «clean» ή «crunch» και στο δεύτερο «blues» ή «burn», με το gain του κάθε voicing να ξεκινά εκεί που σταματά το άλλο. Τα πάντα είναι footswitchable ( :!: ), ακόμη και ο διακόπτης contour.

Οι ήχοι τους είναι θεσπέσιοι. Τρισδιάστατοι, αδαμάντινοι, αέρινοι. Το Guitarist σχολιάζει πως ανήκουν στην σπάνια κατηγορία ενισχυτών που στα gain τους σε κάνουν να ακούγεσαι κλάσεις ανώτερος από την πραγματικότητα. Είναι ενισχυτές που μπορούν να παίξουν τα πάντα και, σύμφωνα με την προσωπική μου άποψη, είναι καθαρά από την πάστα των ενισχυτών που σημαίνουν «το τέλος των πεταλιών». Διαπρέπουν σε country, σε classic rock, και με ευκολία ακόμη και σε metal (!!). Το gain τους φτάνει σε ήχους Rectifier και επίσης, το blues τους αναφέρουν ότι είναι σαφώς ένα από τα καλύτερα που έχουν ακούσει από Mesa.

O 5x25 έχει λιγότερα μεσαία, λίγο μικρότερο καθαρό headroom και είναι γενικά πιο “crisp” (αυτό τώρα πώς να το γράψω στα ελληνικά;;; ). Το Guitar Buyer λέει πως ακούγεται πιο "boxy" και πως η μικρή του καμπίνα και το 10ιντσο ηχείο το περιορίζουν κάπως από την απόδοση όλων των αρετών του, αν και καμπίνες υπάρχουν άφθονες (και καμπίνες Express από την Mesa). Υπενθυμίζω ότι λόγω της διαφορετικής τελικής ενίσχυσης (2 EL84 έναντι 2 6L6) των δυο μοντέλων, ουσιαστικά μιλάμε για δυο διαφορετικούς ενισχυτές κι όχι για τη "μίνι" και τη "νορμάλ" έκδοση.

Είναι φτιαγμένοι με την φιλοσοφία της πιστής απόδοσης πάρα πολλών ήχων με την χειροποίητη ποιότητα της Mesa. Με έναν μαθηματικό υπολογισμό βγάζουμε τα εξής: 2 κανάλια επί 2 voicings έκαστο επί 2 settings (class A – class ΑΒ) = 8 πλήρως διαφορετικοί & πλήρως χρησιμοποιήσιμοι (σύμφωνα με τα περιοδικά) ήχοι, οι οποίοι με τη σειρά τους μεταμορφώνονται με την χρήση του contour. Ο Smith, στην μια από τις δυο συνεντεύξεις, λέει πως καθώς ο ίδιος τους σχεδίασε και τους έφτιαξε, περίμενε ότι θα ήξερε πώς ακούγονται, μέχρι τη στιγμή που ένας φίλος του στο εργαστήριο πρόσθεσε contour στο καθαρό κανάλι του 5x25 και έβγαλε τα χαρακτηριστικά «γυάλινα» καθαρά ενός Vox…

Εν κατακλείδι, και τα δυο περιοδικά δίνουν τη σπάνια χρυσή τους διάκριση στον 5x50 (δηλ. άριστα σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες - ποιότητα κατασκευής, επιλογές, ήχοι, value for money) ενώ ο 5x25 αριστεύει και αυτός, υπολοιπόμενος μόνο στο value for money.

Και οι δυο είναι αρκετά ακριβοί σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά προσωπικά δεν έχω δει πουθενά μεγαλύτερη ευελιξία. Ένας προτιμά Marshall για βρωμιές, άλλος Fender Τwin Reverb για καθαρά, άλλος Bassman για blues, άλλος Rectifiers για Metal... εδώ ίσως υπάρχει η κοινή συνισταμένη. Το ανωτέρω κείμενο σε διάφορα σημεία φαίνεται κάπως σαν διαφημιστικό φυλλάδιο αλλά άκουσα τον 5x50 και ενθουσιάστηκα… Αυτά για απόψε!!

Υ.Γ. : Αν όντως φαίνεται σαν διαφήμιση είναι γιατί και τα δυο reviews συμφωνούσαν απολύτως και ήταν διθυραμβικά.

 
Αναλυτικοτερα :

http://www.mesaboogie.com/Reviews/

Δημοσιευτηκαν οι Reviews.Πειραν αριστα σε ολους τους τομεις σε 3 ξενα περιοδικα!(Guitar Buyer , Guitar Player , Guitarist)

 
να με συνχωρατε εμενα αλλα ο ενισχυτακος αυτος δεν τα αξιζει τα λεφτα του..

η ταπεινη μου γνωμη :wink:

 
να με συνχωρατε εμενα αλλα ο ενισχυτακος αυτος δεν τα αξιζει τα λεφτα του..η ταπεινη μου γνωμη :wink:
+1

(αν και δεν ειμαι απολυτος γιατι δεν τον εχω παιξει ο ιδιος)

πολλα κουμπακια ρε παιδακι μου και δεν χρειαζονται... 8)

 
Παιδιά το να λέτε ότι είναι "ενισχυτάκος" είναι σαν να λέτε ότι ένα φαλαινάκι είναι ελαφρύ... και τα κουμπιά χρειάζονται για την απίστευτή του ευελιξία. Πόσες φορές σας έχει τύχει πχ να θέλετε τα καθαρά σας με ένα συγκεκριμένο equalisation και με reverb, και μετά πηγαίνοντας στο δεύτερο κανάλι να μην θέλετε reverb και το equalisation να είναι τέτοιο που να χάνεται, ειδικά με μια δεύτερη κιθάρα; Καλές οι προσωπικές γνώμες αλλά ακούστε τον και παίξτε κιόλας...

Χμ, και το Guitar Player στο χορό... αυτό δεν το εμπιστεύομαι ιδιαίτερα αλλά θα ρίξω μια ματιά και στα γραφόμενά τους...

 
http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Express/Express-FNTPanel-enlarged.htm

Οι Mesa Boogie απο...ανεκαθεν :lol: ειχαν πολλα κουμπακια... ,εν αντιθεση ομως με αλλους ενισχυτες (που ηλθαν και παρηλθαν...) τα ...κουμπακια αυτα παντα εκαναν κατι....

το συγκεκριμενο μοντελλο απο οτι φαινεται & απο τo control panel του που λινκαρω δεν εχει και τιποτα το υπερβολικο..τα κλασικα gain/vol /eq /reverb controls συν το πολυ χρησιμο contour βλέπω καθως και on/off switches για καθε "καναλι" & ενα πολυ χρησιμο wattage selection.

απλα οπως ολοι οι Boogie και αυτος δεν ειναι plug in and play ενισχυτης αλλα θελει πολυ ψαξιμο για να βγαλεις καλο ηχο (οταν τον βγαλεις ομως κατεβαινει ο θεος.....)

 
Τα λινκς στο "εσύ"τουμπ τα έβαλα για σημείο αναφοράς όσο γίνεται μιας και δεν μπορείς να καταλάβεις πολλά τελικά μέσα από ένα συμπιεσμένο βιντεάκι.

Εγώ θα προτιμήσω να τον ακούσω από κοντά για να σχηματίσω θετική ή αρνητική άποψη γιατί και τον F-30 δεν περίμενα να λέει πολλά αλλά όταν τον πρωτοάκουσα άλλαξα αμέσως γνώμη :wink:

Πάντως οι Mesa Boogie έχουν αποκτήσει εδώ και χρόνια τη φήμη ότι είναι φοβερά προσεγμένοι και καλοί ενισχυτές αλλά λίγο τσιμπημένοι στην τιμή, οπότε πιστεύω ότι και αυτή η σειρά θα είναι αν μη τι άλλο πολύ αξιοπρεπής!

 
Να ρωτήσω κάτι; Γιατί τα εισαγωγικά στα "κανάλια"; Εδώ είναι εντελώς ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, σε αντίθεση με άλλους ενισχυτές που απλά έχουν ένα κύκλωμα για το πρώτο κανάλι και το πουσάρουν για να βγει το δεύτερο... Θα εκπλαγείτε αν δείτε πόσοι ενισχυτές το κάνουν αυτό, ξεκινώντας από πολλούς Fender... όχι ότι είναι κακό, απλά σου αφαιρεί την ευελιξία με τα ανεξάρτητα knobs που βλέπετε εδώ.

 
http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Express/Express-FNTPanel-enlarged.htm
Οι Mesa Boogie απο...ανεκαθεν :lol: ειχαν πολλα κουμπακια... ' date='εν αντιθεση ομως με αλλους ενισχυτες (που ηλθαν και παρηλθαν...) τα ...κουμπακια αυτα παντα εκαναν κατι....

το συγκεκριμενο μοντελλο απο οτι φαινεται & απο τo control panel του που λινκαρω δεν εχει και τιποτα το υπερβολικο..τα κλασικα gain/vol /eq /reverb controls συν το πολυ χρησιμο contour βλέπω καθως και on/off switches για καθε "καναλι" & ενα πολυ χρησιμο wattage selection.

απλα οπως ολοι οι Boogie και αυτος δεν ειναι plug in and play ενισχυτης αλλα θελει πολυ ψαξιμο για να βγαλεις καλο ηχο (οταν τον βγαλεις ομως κατεβαινει ο θεος.....)[/quote']

Πεσ'τα SF!

Όντως πολλοί ενισχυτές έχουν κουμπάκια που δεν κάνουν και πολλά και σίγουρα είναι απ΄τους ενισχυτές που βγάζουν θεϊκό ήχο + ότι φτιάχνουν και γ@μw τις καμπίνες που τελικά πιστεύω ότι δικαιολογούν απόλυτα την τιμή τους.

Οι μάγκες ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν και δεν βγάζουν ενισχυτές απλά για να περνάει η ώρα :wink:
 
και τα κουμπιά χρειάζονται για την απίστευτή του ευελιξία. Πόσες φορές σας έχει τύχει πχ να θέλετε τα καθαρά σας με ένα συγκεκριμένο equalisation και με reverb' date=' και μετά πηγαίνοντας στο δεύτερο κανάλι να μην θέλετε reverb και το equalisation να είναι τέτοιο που να χάνεται, ειδικά με μια δεύτερη κιθάρα; [/quote']
με τον germino club 40(marshall jtm50) και με οποιονδηποτε fender ενισχυτη εχω παιξει,για καθαρα χαμηλωνω το volume της κιθαρας και πιστεψε με 6 knobs απο τον ενισχυτη μαζι με 3-4 πεταλια,μου φτανουν και μου περισσευουν και σε εμενα και σε εκατομμυρια κιθαριστες...ειναι και τι στυλ μουσικης θελεις να παιξεις...
 
Οι Mesa Boogie απο...ανεκαθεν :lol: ειχαν πολλα κουμπακια... ' date='εν αντιθεση ομως με αλλους ενισχυτες (που ηλθαν και παρηλθαν...) τα ...κουμπακια αυτα παντα εκαναν κατι....
το συγκεκριμενο μοντελλο απο οτι φαινεται & απο τo control panel του που λινκαρω δεν εχει και τιποτα το υπερβολικο..τα κλασικα gain/vol /eq /reverb controls συν το πολυ χρησιμο contour βλέπω καθως και on/off switches για καθε "καναλι" & ενα πολυ χρησιμο wattage selection.[/quote']

ξερεις τι θα πει pure ηχος και τονος;αυτο δυστυχως δεν το εχουν..

λατρευω τους boogie με εξαιρεσει το οτι κιθαρα και να βαλεις στο gain καναλι χανει τον χαρακτηρα της και ακουγονται ολες ..το ιδιο

απλα οπως ολοι οι Boogie και αυτος δεν ειναι plug in and play ενισχυτης αλλα θελει πολυ ψαξιμο για να βγαλεις καλο ηχο (οταν τον βγαλεις ομως κατεβαινει ο θεος.....)
ωπα ωπα καλοι ενισχυτες ειναι οπως 100αδες αλλοι...

και ξαναλεω λατρευω τους boogie ιδιαιτερα τους mark...
 
Πάντως οι Mesa Boogie έχουν αποκτήσει εδώ και χρόνια τη φήμη ότι είναι φοβερά προσεγμένοι και καλοί ενισχυτές αλλά λίγο τσιμπημένοι στην τιμή' date=' οπότε πιστεύω ότι και αυτή η σειρά θα είναι αν μη τι άλλο πολύ αξιοπρεπής![/quote']
εγω απο φοβερα εμπειρο ..μαστορα εδω θεσσαλονικη ξερω οτι τωρα ποια το αντιθετο ισχυει...δεν το υποστηριζω απλα τι μου ειπε λεω...(με βαση πολλους boogie που του εχουν αφησει για επισκευη)
 
Αυτό ράδιο αρβύλα μου φαίνεται. Υπάρχουν δέκα εις την δεκάτη τρόποι να απαυτώσεις έναν ενισχυτή, όχι μόνο αν είσαι άσχετος (και αρκετοί ματσωμένοι μεν, άσχετοι δε παίρνουν Mesa) αλλά κι αν είσαι απρόσεκτος (που συμβαίνει συχνά). Συν το ότι "επισκευή" εγώ μπορώ να βαφτίσω οτιδήποτε από απλή συντήρηση μέχρι αλλαγή λαμπών και μεγαφώνου...

Επίσης, μην βάζεις στην εξίσωση τα πετάλια. Κι εγώ έχω πετάλια που μπορούν να μου δώσουν πάλι δέκα εις την δεκάτη διαφορετικούς ήχους - εδώ μιλάμε μόνο για τον ενισχυτή. Και στο review είχα γράψει:

Είναι ενισχυτές που μπορούν να παίξουν τα πάντα και, σύμφωνα με την προσωπική μου άποψη, είναι καθαρά από την πάστα των ενισχυτών που σημαίνουν «το τέλος των πεταλιών».
Όσο για το αν έχουν pure ήχο και τόνο, αυτό θα στο πουν οι φανατικοί φίλοι των Mesa που τους διαλέγουν για είδη έτη φωτός μακριά από metal...

 
Όσο για το αν έχουν pure ήχο και τόνο' date=' αυτό θα στο πουν οι φανατικοί φίλοι των Mesa που τους διαλέγουν για είδη [i']έτη φωτός [/i]μακριά από metal...
γιατι το metal τι ειδος ειναι δεν καταλαβα??? :?

οσο για pure ηχο παιξε με εναν plexi marshall οι εναν fender silveface κτλ και θα καταλαβεις τι εννοω(αν και μαλλον εχεις ηδη παιξει και εχεις ηδη καταλαβει την διαφορα στο χερι..)

και εννοειται οτι δεν ειναι απαραιτητος ο pure ηχος αλλα αν συνηθησεις εκει ολα τα αλλα σου φαινονται καπως..

για τα πεταλια εχεις δικιο οκ εγω μιλουσα και με βαση αυτα...

 
Βρε παιδιά τι pure ήχος, ο λαμπάτος χρωματίζει τον ήχο με αρμονικές που μας αρέσουν.

Εντάξει εννοείται ότι ένας ενισχυτής με ένα υπερ-απλό σχεδιασμό όπως π.χ. ένας παλιός champ θα κόψει/αλλοιώσει πολύ λιγότερο από το σήμα από ότι θα κάνει ένας πολύπλοκος ενισχυτής με πολλά στοιχεία και τεράστια πλακέτα, πάντως ο ένας δεν συγκρίνεται με τον άλλο γιατί ο champ είναι one trick horse δηλαδή κάνει μια δουλειά αλλά την κάνει τέλεια, ενώ ο Mesa κάνει πολλές δουλειές αλλά τις κάνει πάρα μα πάρα πολύ καλά. Και ειδικία στο high gain με τα πολλά στάδια προενίσχυσης τότε απλά είναι κορυφή άπαιχτή.

 
πάντως ο ένας δεν συγκρίνεται με τον άλλο γιατί ο champ είναι one trick horse δηλαδή κάνει μια δουλειά αλλά την κάνει τέλεια' date=' ενώ ο Mesa κάνει πολλές δουλειές αλλά τις κάνει πάρα μα πάρα πολύ καλά. Και ειδικία στο high gain με τα πολλά στάδια προενίσχυσης τότε απλά είναι κορυφή άπαιχτή.[/quote']
συμφωνουμε..γιαυτο λεω ειναι και τι μουσικη θελεις να παιξεις.. :wink:
 
Όσο για το αν έχουν pure ήχο και τόνο, αυτό θα στο πουν οι φανατικοί φίλοι των Mesa που τους διαλέγουν για είδη έτη φωτός μακριά από metal...
Βαλε και εμενα μεσα σε αυτους,εγω κρινω εναν ενισχυτη μονο απο τα ΚΑΘΑΡΑ του & τα καθαρα του Mark 3 (που ουσιαστικα ενας καραπουσαρισμενος Twin ειναι...)δεν τα εχει κανενας ενισχυτης (ουτε οι παλιοι Fender που ειχα/εχω ,ουτε κανενας αλλος :wink: ) κακως θεωρουνται μονο Metal ενισχυτες (λογω των triple recto φανταζομαι) εχουν βγαλει και αριστουργηματικους καθαρους ενισχυτες ( Maverick,Blue Angel)

τωρα για τα "βρωμικα" τους τι να σου πω,κανενα βρωμικο απο ενισχυτη δεν μου αρεσει (προτιμω τα πεταλια) οποτε λαθος γνωμη θα σου πω.... :wink:

Τωρα για το τι "παρεμβαλεται" σε ενα κυκλωμα πολυ νερο χωραει (δηλ. σε εναν bf η sf Fender που το σημα "δολοφονειται" ,υποτιθεται,απο το vibrato circuit ,που παντα ειναι ενεργο στο signal path ,δεν παρεμβαλεται κυκλωμα??)

Παντως και τα καινουργια "vintage styled" μοντελλα τους μαμουν στα καθαρα οποτε κατι κανουν σωστα οι μαγκες,κατασκευαστικα παραμενουν αυτο που ηταν παντοτε δηλ. τεθωρακισμενα...το reliability των Mesa (των ακριβων τουλαχιστον γιατι στις φθηνες σειρες σιγουρα καποιες "εκπτωσεις" θα γινονται) ειναι θρυλικο. :wink: (δεν ειναι αλλωστε αναγκαιο να ειναι point to point ο ενισχυτης για να ειναι reliable,αν και οι Boogie λογω flying lead κατασκευης ειναι κατα 50% ...."χειροποιητοι" :lol: )

Ενας stileto που "ανοιξα" προσφατα ειχε την ιδια απιστευτη κατασκευη (και ΒΑΡΟΣ :cry: ) με τον Mark μου....

 
Σωστά γι αυτό παίρνεις έναν Peavy 6505+ head & Peavy καμπίνα με 2χ 12΄΄ και ξεμπερδεύεις...... τρία κανάλια ένα σχεδόν καθαρό :lol: :lol: :lol: .... ένα crunch με άποψη και ένα τρίτο high gain χαρακτηριστικότατο....... απλά πράγματα.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Λοιπόν πέρα της πλάκας όντως το κάθε κύκλωμα του κάθε ενισχυτή είναι να ταιριάξει πάνω στα θέλω του αφεντικού του.... ό, τι και να λέω εγώ για τον Boogie και τον Peavy όταν ο άλλος παίζει Jazz & Blues πολύ απλά δεν του κάνει..

Επίσης η κάθε εταιρεία έχει το δικό της χαρακτηριστικό χρώμα και παράγει κάποια μοντέλα. Κάποια από αυτά "κλέβουν" ηχοχρώματα άλλων τύπων ενισχυτών άλλοτε επιτυχημένα άλλοτε όχι και τόσο, ή τουλάχιστον προσπαθούν να προσομοιώσουν κάτι παραπάνω προκειμένου να ελκύσουν αγοραστικό κοινό. Δεν με φοβίζουν προσωπικά τα 15 κουμπάκια και το eq του Boogie λέμε τώρα, αν είναι αυτό που θέλω και μπορώ να το "βγάλω" από το μηχάνημα μου κάνει.

Αν δεν μπορέσω ή πολύ απλά με τσαντίζει ο ήχος του, απλά δεν μου κάνει....

Προσωπικά σε όσους Boogie έχω παίξει δεν με τρέλανε κανένας και δεν μου αρέσει προσωπικά το ηχοχρωμά τους.......

Όμως μέσα στην μπάντα σε πρόβα όπου έπαιζα με F50 σε στούντιο τον γούσταρα γιατί με έβγαζε Γ@ΜΩ! σε σχέση με Marshallοκέφαλο & καμπίνα δίπλα μου από τον άλλον κιθαρίστα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα