Μελέτη - ασκήσεις ντραμς

lampofgod

Νέο μέλος
Μηνύματα
112
Πόντοι
16
Καλημερα παιδια. Καταρχας δεν ξερω αν η ερωτηση μου ειναι καπως ηλιθια αλλα ωρες ωρες με προβληματιζει. Εχει να κανει με τον τροπο που μελεταμε ενα βιβλιο. Πρωτα προσπαθουμε να το βγαλουμε ολοκληρο και στη συνεχεια αρχιζουμε να επαναλάμβανουμε τις ασκησεις για να ανεβασουμε την ταχυτητα σε καθε ασκηση, ή μενουμε σε καθε ασκηση ξεχωριστα ανεβαζοντας τον μετρονομο κι αφου ικανοποιηθουμε απο τα bpm τις εκαστοτε ασκησης προχωραμε στην επομενη?

Η ερωτηση ειναι καθαρα προσωπικη γιατι ας πουμε επεσα σε κατι ασκησεις με τριπλο flam rrrL και ωσπου να ανεβασω  εκει ταχυτητα , να μαθω καλα την επαναφορα τησ μπακετας κτλπ κτλπ θα μου παρει πολλεεεεες μερες-μηνες-χρονια(δεν ξερω) κι ετσι προτιμησα να εκετελω τισ συγκεκριμενες ασκησεις σε ταχυτητα που μπορω (υπερβολικα χαμηλη) αλλα ταυτοχρονα να προχωρω στο βιβλιο, γιατι αν μεινω εκει απλα θα το τελειωσω μετα απο πολυυυυ καιρο.

Φυσικα δεν εννοω να μενουμε σε πολυ χαμηλες ταχυτητες αλλα πχ , οταν μια ασκηση πρεπει να παιχτει απο 100 bpm και να φτασει μεχρι 168(εννοειται οτι για μερικους μπορει να παει και πολυ παραπανω), ε οσο να ναι δεν ειναι και το πιο ευκολο και απαιτει χρονο. 

 
Kαλημερα φιλε Lamp.

Η αποψη μου..και αυτο που λεω στους μαθητες μου ως το πως να μελετανε μια ασκηση...ειναι...

ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.

Το γρηγορα δηλαδυ πρεπει να σου βγει μεσα απο το αργα αν θες  να σου βγει ωραιο και καθαρο..

Το ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ...Συνηθως οδηγει ..ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ..

γιατι κατι θα εχεις ξεχασει...η θα βγαινει βρωμικο και ατσαλο.

Παρε το χρονο σου..πραγματικα να "μπεις" μεσα στην ασκηση.Μεσα απο το αργα θα μπορεσεις να παρατηρησεις τα χερια σου..τα accents αν υπαρχουν η και τα λαθη  σου .Και μεσα απο την επαναληψη θα μπορεσει ο εγκεφαλος σου να "χωνεψει'" αυτη την υλη ,για να στην ενσωματωσει μεσα στην τεχνικη σου. Επισης..ειπα..Αργα αργα..Γρηγορα..Αυτο μην το πεταξεις απεξω..Πολλοι μαθητες μελετανε Αργα...αλλα αρεσκονται στο να αφηνουν τις τεχνικες..στο αργα.Καποια στιγμη οταν το νιωσεις...πρεπει να αρχισεις να τρεχεις . Παρε το χρονο σου λοιπον να βρεις το ρυθμο του σωματος σου.

Καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος.. Υπαρχει μια ιστορια που μ αρεσει να λεω στους μαθητες μου οταν κανουμε αυτη τη συζυτηση,.. πριν πολλα χρονια λοιπον,..σε μια αιθουσα πιανου πριν απο μια συναυλια του Stravinski..ηταν ενα τυπος σε ενα πιανο και επαιζε ενα κονσερτο του Στραβινσκι στο 1/3 της ταχυτητας που επρεπε να παιχτει.

Κοσμος περναγε απο εξω και ελεγε ...ποιος ειναι αυτος ο Μ.....ς που παιζει το εργο του Στραβινσκι τοσο αργα...

Ανοιγει η πορτα...και βγαινει ..ο Στραβινσκι. ;D

 
Το μόνο που έχω να προσθέσω στην πολύ σωστή απάντηση του Βαγγέλη, είναι ότι αν μιλάς για ασκήσεις τεχνικής (π.χ. rudiments), το καλύτερο είναι να τις μελετάς ταυτόχρονα, τουλάχιστον τις βασικές. Δηλαδή δεν έχει νόημα να περιμένεις π.χ. να βγάλεις τέλεια τα διπλά σε γρήγορη ταχύτητα, και μετά να περάσεις στα paraddidles, μετά στα flam κ.ο.κ.

Αφιέρωνε πάντα κάποιο χρόνο από τη μελέτη σου στα βασικά rudiments (μονά, διπλά, paraddidles, flams, drags) γιατί σαν ασκήσεις αλληλοσυμπληρώνονται και κάθε μία σε βοηθά να προχωρήσεις γρηγορότερα και στις άλλες.

 
Haris είπε:
Το μόνο που έχω να προσθέσω στην πολύ σωστή απάντηση του Βαγγέλη, είναι ότι αν μιλάς για ασκήσεις τεχνικής (π.χ. rudiments), το καλύτερο είναι να τις μελετάς ταυτόχρονα, τουλάχιστον τις βασικές. Δηλαδή δεν έχει νόημα να περιμένεις π.χ. να βγάλεις τέλεια τα διπλά σε γρήγορη ταχύτητα, και μετά να περάσεις στα paraddidles, μετά στα flam κ.ο.κ.

Αφιέρωνε πάντα κάποιο χρόνο από τη μελέτη σου στα βασικά rudiments (μονά, διπλά, paraddidles, flams, drags) γιατί σαν ασκήσεις αλληλοσυμπληρώνονται και κάθε μία σε βοηθά να προχωρήσεις γρηγορότερα και στις άλλες.
Ξεχασες την 5η οικογενεια...Tα ruffs..

:P :P :P :P :P :P

 
Εγώ πιστεύω ότι το πιο σωστό είναι να προχωράς στην επόμενη άσκηση όταν νοιώθεις άνετος με την προηγούμενη. Όταν δηλ. δεν σφίγκεσαι να τη βγάλεις και νοιώθεις καλά.

Το ζήτημα της ταχύτητας είναι υποκειμενικό: για μένα η ταχύτητα έρχεται με το κατα πόσο συχνά παίζω τις ασκήσεις αυτές. Όσο πιο συχνά ασχοληθώ με τα διπλά θα φτάσω να τα παίζω στο 190, όσο πιο συχνά ασχοληθώ με τις τριπλές (RRRL, LLLR) θα μπορώ να τις παίζω γρήγορα. Αρα μπαίνει το ζήτημα της συνήθειας και της συχνής ενασχόλησης με τις ασκήσεις. (ακόμα καλύτερα της ενασχόλησης με τις ασκήσεις μέσω ενός γκρουπ)

 
παιδια επειδη τωρα ξεκιναω την μελετη ικανοποιητικα γρηγορα ποσο θεωρειται???τα 200 πχ??

 
Haris είπε:
Το μόνο που έχω να προσθέσω στην πολύ σωστή απάντηση του Βαγγέλη, είναι ότι αν μιλάς για ασκήσεις τεχνικής (π.χ. rudiments), το καλύτερο είναι να τις μελετάς ταυτόχρονα, τουλάχιστον τις βασικές. Δηλαδή δεν έχει νόημα να περιμένεις π.χ. να βγάλεις τέλεια τα διπλά σε γρήγορη ταχύτητα, και μετά να περάσεις στα paraddidles, μετά στα flam κ.ο.κ.

Αφιέρωνε πάντα κάποιο χρόνο από τη μελέτη σου στα βασικά rudiments (μονά, διπλά, paraddidles, flams, drags) γιατί σαν ασκήσεις αλληλοσυμπληρώνονται και κάθε μία σε βοηθά να προχωρήσεις γρηγορότερα και στις άλλες.
Ο Χαρης εχει απολυτο δικιο .Οσων αφορα Μονα-διπλα paradidles..πρεπει να φτασουν τουλαχιστον 200 -250 σαν  16α.

Οταν τρεξουν ειδικα αυτα τα 3..θα τρεξουν παρα πολλες τεχνικες.

Σε αυτα τα 3 εγω προσθετω και τις τεχνικες  slide  & swivel  {με ενα ποδι} που πρεπει να περασουν το 200..{2 με τα χερια 2 με τα ποδια 16α.}

 
vagelism είπε:
Ο Χαρης εχει απολυτο δικιο .Οσων αφορα Μονα-διπλα paradidles..πρεπει να φτασουν τουλαχιστον 200 -250 σαν  16α.

Οταν τρεξουν ειδικα αυτα τα 3..θα τρεξουν παρα πολλες τεχνικες.

Σε αυτα τα 3 εγω προσθετω και τις τεχνικες  slide  & swivel  {με ενα ποδι} που πρεπει να περασουν το 200..{2 με τα χερια 2 με τα ποδια 16α.}
βαγγ. κατα την γνωμη σου υπαρχει καποιο βιντεακι στο ιντερνετ που να δειχνει καλα πως γινεται το swivel ? ουσιαστικα σαν τεχνικη δεν ειναι καπως "νευρικο θεμα" αρα δυσκολο να το ελεγξεις ?

 
slide και swivel ειναι same deal.

Το swivel δινει λιγο καλυτερο control στα διπλα και ειναι super στη δικασση.

Θελει πολυ δουλεια ωστοσο.

καλο διαβασμα.



 
Υπάρχει η νευρική κίνηση του ποδιού σε μεγάλες ταχύτητες για να ξεκουράσει το σώμα τους μύες του και αυτό που κάποιοι βάφτισαν τεχνική, αλλά οι ορθοπεδικοί συνιστούν να μην γίνεται με μεγάλες και βίαιες κινήσεις σαν αυτό το παράδειγμα.


Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχουν εύκολα μονοπάτια παραμόνο τρελή εξάσκηση

 
Για να καταλάβουμε παιδιά και εμείς, η swivel τεχνική δημιουργεί πρόβλημα στα πόδια;

Εάν ναι γιατί την εφαρμόζουν και δεν κάθονται να παίξουν διπέταλο σαν άνθρωποι;

Πρόβλημα δημιουργεί και το παίξιμο άνευ σωστού ζεστάματος και δεν είναι λίγοι αυτοί που κάνουν κάτι τέτοιο.

 
Το δεύτερο  βίντεο επεξηγεί την πιο χαλαρή και αβλαβή μορφή όπου ουσιαστικά είναι ankle motion αλλά με ένα είδος swing ώστε να είναι συνεχώς ξεκούραστο μυιικά το πόδι. Το πρώτο είναι απλά επικίνδυνο.

 
με το συμπαθειο ρε βαγγελη αλλα η φραση 200 εως 250 δεν λεγεται κι ετσι απλα , ασε να αγγιξουμε το 210, να κανουμε ενα παρτυ και μετα βλεπουμε ρε man  :P

 
..Eιπα αυτος πρεπει να ειναι ο στοχος..

Δεν ειπα οτι      α.ειναι ευκολο..β.μου πηρε μια βδομαδα..γ.θα γινει αβιαστα και χωρις κοστος.

Μονα διπλα Paradidle,slide μου πηραν γυρω στα 3 χρονια καθημερινης εξασκησης για να βγουν ωραια και καθαρα στο 210 +.

Μην τρελαινεσε λοιπον..

Επισης..να σε ενημερωσω οτι ειμαι χμμ....36 και παιζω απο τα ..14 και ακομα μελεταω.. ;D ;D ;D

Σχετικα με το swivel υπαρχει ενα μυθος οτι δημιουργει προβλημα στα γονατα..

Δεν νομιζω οτι ισχυει αρκει να μην οδηγουμαστε σε εξαρσεις .

Ως γνωστον..Η Ρωμη δεν χτιστηκε σε μια μερα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
γουιθ ολ ντιου ρισπεκτ σε ολους τους συμμετεχοντες...να ξεκαθαρισω εναν μυθο...?

σουιβελ "τεχνικη" δεν υφισταται...

το κανω κι εγω σε μεγαλες ταχυτητες/γκρουπς 16ων....δεν το εχω μελετησει ποτε!

οταν γνωρισα τον γιωργο κολλια και βρεθηκαμε και παιξαμε ειδα την "τεχνικη"του και του ζητησα να μου δειξει πως την μελεταει...μου ειπε οτι δεν καθισε ποτε να κανει σουιβελ απο αργα προς γρηγορα κλπ κλπ...απλως το σουιβελ του ηρθε φυσιολογικα οταν επαιζε σε πολυ γρηγορες ταχυτητες και απλως εμαθε να το κοντρολαρει...

ψαχτηκα και μονος μου να δω τι γινεται...αυτο στο οποιο κατεληξα ειναι το εξης...οταν αρχιζεις και πιανεις καποιες υψηλες ταχυτητες ερχεται ενα σημειο που το ποδι αισθανεται εγκλωβισμενο...δεν εχει πια χωρο να κινηθει γιατι παιζει τοσο γρηγορα που η καθετη κινηση(πανω-κατω) ειναι πια τοσο μικρη που δεν παραγει ηχο...το μονο χωρο που μπορει να βρει πια το ποδι ειναι οριζοντια(δεξια-αριστερα)...αυτο προκαλει αυτο το στριψιμο,το σουιβελ...ειναι απλως μια απορροια της ταχυτητας στην οποια το ποδι παιζει...κι ειναι παρα πολυ μικρη κινηση για να προκαλεσει ζημια στο γονατο...ασε που το γονατο ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ στην κινηση σε τετοιες ταχυτητες....

το να παρεις απο αργα και να αρχιζεις να στριβεις τα ποδια σου δεξια-αριστερα....ΜΑΛΛΟΝ θα μπορουσε να προκαλεσει ζορια...ΜΑΛΛΟΝ...

παντως ενας αθλιατρος προσφατα μου εξηγουσε πως οι ντραμερς,ακριβως ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΟΥΝ ΝΤΡΑΜΣ δεν κινδυνευουν τα γονατα τους...δεν θυμαμαι τα λογια του πως και τι και που βασιζεται αλλα αυτο μου ειπε...εννοειται οταν εισαι σωστα στρετσαρισμενος και ζεσταμενος,ε?

κι εδω που τα λεμε τοσα χρονια δεν εχω ακουσει ντραμερ ναχει προβλημα με τα ποδια...μεση,πλατη(που στηριζουν ολο το σωμα το οποιο ειναι εν κινησει),αυχενες,τενοντιτιδες,καρπιαια τουνελ,επικοντυλιτιδες,σφυριγματα στα αυτια,κωφωσεις,μονιμες αποβλακωσεις ;D εχω ακουσει(δυστυχως)πολλα τετοια...ποδια....δεν μπορω να θυμηθω,πραγματικα!!!

αυτο δεν σημαινει πως δεν προσεχουμε,ετσι...? ;)

 
O λογος που το αναφερω σαν 2 διαφορετικες τεχνικες [αν και δεν ειναι.το swivel ειναι η fast version toy slide}..ειναι γιατι προσωπικα ποτε δεν τον χρειαστηκα σε παιξιματα με ενα ποδι το swivel. Το slide και λιγη πατροπαραδοτη πουδρα μου εκαναν την δουλεια.

Ξεκινησα να κοιταω το swivel απο την ωρα που αρχισα να κοιταω το διπλοπεταλο..και τη βρηκα την πιο καλη τεχνικη για μενα για να αρχισει να τρεχει λιγο το πραγμα.

Η αληθεια ομως ειναι οτι και στο slide..αν δεν στριψεις ..απο μονο του δεν στριβει ακομα και σε fast sambas.

Ισως για αυτο και στο ιντερνετ την περνανε σαν διαφορετικη τεχνικη.

Αυτη ειναι και η αποψη μου κα ετσι το δουλεψα και το παλευω ακομα ..Ειδικα στο διπλοπεταλο πρεπει να δουλευτει αργα σαν μια νεα τεχνικη..μιας και θελουν πολυ μεγαλο συγχρονισμο οι φτερνες.

 
Τα τελευταία 3 χρόνια δεν μελετάω ιδιαίτερα - δυστυχώς  :( - αλλά αυτό που με βοήθησε εμένα ήταν να ξεκινάω την κάθε άσκηση αργά (ας πούμε στο 50 bpm) μέχρι να νιώσω άνετα, και να ανεβάζω ταχύτητα προοδευτικά μέχρι το σημείο που το παίξιμο αρχίζει και "χάνει" λίγο. Τότε κάνω ένα κλικ πίσω και μένω εκεί για κάποιο διάστημα (π.χ. 10-15'). Μετά πάω στην επόμενη άσκηση και κάνω το ίδιο. Είναι αρκετά χρονοβόρο και θέλει πολλή υπομονή, αλλά αξίζει τον κόπο. Σημειωτέον, τα πόδια ίσως χρειαστεί να τα πας λίγο πιο αργά στην αρχή (π.χ. 40 bpm) μιας και είναι πιο δύσκολα για τον περισσότερο κόσμο.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα, δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω μελετήσει αρκετά διπέταλο σε τέτοιες ταχύτητες.

 
vagelism είπε:
O λογος που το αναφερω σαν 2 διαφορετικες τεχνικες [αν και δεν ειναι.το swivel ειναι η fast version toy slide}.
Mήπως slide=heel toe??

Μήπως τελικα ο καλυτερος τρόπος είναι να μελετάς κάτι συγκεντρωμενος, και στο τέλος να βλεπεις τι κάνει το πόδι σου??(ή τι πάει να κάνει??).

Ή Ρώμη σιγουρα δν χτίστηκε σε μια μέρα.

Μηπως στο τέλος ακολουθούμε τυφλά τεχνικές και χάνουμε στα υπόλοιπα?

 
Nordic, με τη σειρά που ρώτησες:

- Όχι. Είναι διαφορετικές τεχνικές:



- Είναι και αυτός ένας τρόπος, αλλά καλό είναι να ξέρεις ότι υπάρχουν οι διάφορες τεχνικές και να τις αξιοποιήσεις, στην περίπτωση που χτυπήσεις limit-up.

- Γεγονός.

- Όχι αν δεν θέλουμε.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top