Μ.Ρακιντζής - Με τι όργανα;

Costas Siachamis είπε:
Γνωρίζοντας πολύ ελάχιστα για τον κύριο Παπαθανασίου, δεν αλλάζει τον εξοπλισμό του.Τον διατηρεί και τον συντηρεί όπως και δήποτε.
Ο Παπαθανασιου παντα αγοραζει και δοκιμαζει οτιδηποτε νεο, η λιστα με τα synths/keyboards του ειναι τεραστια, θα ηταν πιο ευκολο να γραψουμε τι δεν εχει αγορασει τα τελευταια 40 χρονια παρα το αντιθετο. ;D

Και δεν πεταει τιποτα απ'οτι εχω ακουσει. (θελω να τρυπωσω στην αποθηκη του ενα βραδυ... :P)

Ομως απ'οτι βλεπω εχει και μια "περιεργη" αγαπη για τα Roland της δεκαετιας του 90.

Μια λιστα των synths και αλλων πληκτροφορων του μπορεις να δεις στο www.elsew.com/data/synths.htm

Σε διαβεβαιωνω οτι η λιστα αυτη δεν ειναι πληρης....
pfeif.gif


 
Άκου τώρα εδώ....

Ήχοι ίδιοι, φιλοσοδία ίδια αλλά τι παραγωγή (και φυσικά δεν εννοώ μόνο την ηχοληψία και τη μίξη)...

(και τι φωνάρα - BTW άσχετο αλλά όταν άκουσα πρώτη φορά Anastacia νόμιζα ότι ήταν η Taylor Dayne)


 
Που το θυμηθηκες αυτο τωρα? :P

Ωραιες εποχες, και ωραια κομματια οταν τα ξανακουω τωρα, γιατι τοτε η "rock σταση ζωης" (:-X) δεν μας αφηνε να παραδεχτουμε οτι καποιο ποπ κομματι μας αρεσε. ;D

 
Κινδυνευοντας να φαω Μ1 στο κεφάλι....

...αυτή τη μόδα των 80'ς στα συνθς.....καμπανάκια, καμπανάκια, καμπανάκια, καμπανάκια, καμπανάκια, καμπανάκια, χαζα πνευστοειδή, καμπανάκια, καμπανάκια, καμπανάκια....

...ειδικά μετά την εποχή όπου μεσουρανουσαν τα moog, arp, mellotron, hammond...

...την χαρακτηριζω άνετα ως το μεσαίωνα της συνθοπαραγωγής...σκοταδισμός, FM, καμπανάκια, ατμόσφαιρες, στρατόσφαιρες και πολύ synth brass...

Είμαι ευτυχισμένος που δε ζούσα τότε (ζουσα δηλαδή αλλά δεν καταλάβαινα ;D )

Μέχρι και οι Pink Floyd κατεστρεψαν τον ήχο τους τότε με τα καμπανάκια και τα Μ1

 
Μα εσυ neeq εισαι μπεμπης ακομα (η βερμουδιτσα και το μπλουζακι στο Ραδιο Αρβυλα  το επιβεβαιωνουν )  ;D ;D ;D ;D

Αντε κανε καμμια σοβαρη αγορα vintage τι περιμενεις να κανετε hit πρωτα. ;D ;D ;D

Τον terry τον ειδατε .Μες την καλη του φορμα ητανε τοτε ....χοροπηδαγε  σαν ελατηριο .

Τωρα εχει σοβαρεψει . 8) 8) 8)

 
Φερτε μου ενα Μ1.... ;D

Τι λες βρε Neeq? 

"μεσαιωνας της συνθοπαραγωγης" τα 80s? ;D

Ποια "καμπανακια" μας λες? Εχεις ιδεα τι synths επαιζαν στα 80ς? Και τα συγκρινεις κι ολας με τα synths των 70s? Synths που στην πλειοψηφια τους ηταν δυσχρηστα τερατα με τενεκεδε ηχο και απλοϊκες δυνατοτητες προγραματισμου?

Ειπαμε να εχουμε ενα κολλημα με 5-6 ηχους των 70s αλλα μη λεμε κι οτι θελουμε. ::)

 
Waterfall-K είπε:
Φερτε μου ενα Μ1.... ;D

Τι λες βρε Neeq? 

"μεσαιωνας της συνθοπαραγωγης" τα 80s? ;D

Ποια "καμπανακια" μας λες? Εχεις ιδεα τι synths επαιζαν στα 80ς?
βρε ξέρω τι έπαιζε το 80. ΟΒ 8, Juno.... αλλά εγώ όλο καμπανάκια και ατμοσφαιρες ακουω στην ποπ και ροκ της εποχής.

 
@ neeq

Εντάξει, δεν είχε μόνο καμπανάκια.

Για την Ελλάδα ίσως προς ναι, τότε είχε και καμπανάκια, αρκετά θα έλεγα (και στα λαϊκά άσματα). Βλέπεις ... DX, SY, D, M και όχι μόνο σ'αυτά τα δημοφιλή μηχανήματα.

Το θέμα είναι τώρα τι έχει στην Ελλάδα  :)

Επίσης σε πάρα πολλά του εξωτερικού είχε και εκεί καμπανάκια  :D

 
Ειναι αληθεια οτι τα "καμπανακια" (μεταλικοι ηχοι φανταζομαι εννοεις...) παραακουστηκαν στα 80s, ιδιαιτερα στην ποπ. Αλλα τι τα θες, μετα απο 10 χρονια μες στην "μουνταδα" των synths των 70s ξαφνικα ανοιξαν τα αυτια μας και ακουσαμε και κατι αλλο και εντελως διαφορετικο. :P

Τα synths των 80s πηγαν κατι χιλιομετρα μπροστα σε ηχο και δυνατοτητες προγραματισμου απο τα αντιστοιχα synths των 70s, και φυσικα ηταν ικανα να παραξουν χιλιαδες επι χιλιαδων νεους και πρωτογνωρους ηχους (περα απο τα γνωστα "καμπανακια"), ηχοι που ουτε για αστειο δεν μπορουσαν/μπορουν να παραχθουν με αναλογικα μεσα.

Μιλαμε για τη δεκαετια που η τεχνολογια αρχισε να εκτοξευεται στα παντα, και φυσικα και στα synths. Μια δεκαετια που κατασκευαστηκαν "τερατα", και οχι μονο ψηφιακα:

PPG Wave, Synclavier, Fairlight CMI series, Prophet 10, Elka Synthex, Roland Jupiter 8, EMU Emulator & Emax series, Kawai K5, Yamaha DX7, Roland D50, Korg M1 κλπ....

Αυτα ειναι μονο μερικα απο τα εκπληκτικα synths/samplers που εβγαλαν τα 80s και αλλαξαν τον ηχο της μουσικης για παντα.

 
Waterfall-K είπε:
τα "καμπανακια" (μεταλικοι ηχοι φανταζομαι εννοεις...)
Ναι.

...μετα απο 10 χρονια μες στην "μουνταδα" των synths των 70s ξαφνικα ανοιξαν τα αυτια μας και ακουσαμε και κατι αλλο και εντελως διαφορετικο.
Αυτή είναι η αλήθεια.

Τα synths των 80s πηγαν κατι χιλιομετρα μπροστα σε ηχο και δυνατοτητες προγραματισμου απο τα αντιστοιχα synths των 70s, και φυσικα ηταν ικανα να παραξουν χιλιαδες επι χιλιαδων νεους και πρωτογνωρους ηχους (περα απο τα γνωστα "καμπανακια"), ηχοι που ουτε για αστειο δεν μπορουσαν/μπορουν να παραχθουν με αναλογικα μεσα.
Ακριβώς.

Μιλαμε για τη δεκαετια που η τεχνολογια αρχισε να εκτοξευεται στα παντα, και φυσικα και στα synths. Μια δεκαετια που κατασκευαστηκαν "τερατα", και οχι μονο ψηφιακα:
Όντως, δεκαετία ... σταθμός.

PPG Wave, Synclavier, Fairlight CMI series, Prophet 10, Elka Synthex, Roland Jupiter 8, EMU Emulator & Emax series, Kawai K5, Yamaha DX7, Roland D50, Korg M1 κλπ....

Αυτα ειναι μονο μερικα απο τα εκπληκτικα synths/samplers που εβγαλαν τα 80s και αλλαξαν τον ηχο της μουσικης για παντα.
Πράγματι μερικά και άλλαξαν τον ήχο για πάντα.
 
Ωπς! Αφησα απ'εξω ενα αλλο "τερας", το Kurzweil K250!

Πραγματικα μεγαλη παραλειψη.... 8)

 
Πράγματι οι παραγωγές του Ρακιντζή εκείνη την εποχή δεν ήταν και τίποτα το σπουδαίο. Αλλά δεν περίμενα να αποτελέσει και περιοριστικό παράγοντα για το είδος της μουσικής και το κοινό. Ιδιαίτερα εκείνη την εποχή. Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι το πως κατάφερε να "σταθεί" με αυτή την (να το πω ευγενικά) "ιδιαίτερη" φωνή.

 
harilatron είπε:
Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι το πως κατάφερε να "σταθεί" με αυτή την (να το πω ευγενικά) "ιδιαίτερη" φωνή.
Είχε από δίπλα...τον Παρ-Τέρρη ;D ;D

 
harilatron είπε:
Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι το πως κατάφερε να "σταθεί" με αυτή την (να το πω ευγενικά) "ιδιαίτερη" φωνή.
Εδω εκανε τρελη καριερα δεκαετιες ολοκληρες με παρομοια φωνη (μη πω χειροτερη....) ο Τολης Βοσκοπουλος. :P

Και οι δυο τραγουδανε με την μυτη.... ;D ;D

 
Waterfall-K είπε:
Εδω εκανε τρελη καριερα δεκαετιες ολοκληρες με παρομοια φωνη (μη πω χειροτερη....) ο Τολης Βοσκοπουλος. :P

Και οι δυο τραγουδανε με την μυτη.... ;D ;D
Καλυτερα να μεινουμε στον εξοπλισμο και στη παραγωγη γτ αν απαρριθμησουμε ολα τα ονοματα που κανουν καριερα ολα αυτα τα χρονια θα φρικαρω!
 
neeq είπε:
...ειδικά μετά την εποχή όπου μεσουρανουσαν τα moog, arp, mellotron, hammond...
Δεν μεσουρανούσαν πια εκείνη τη στιγμή, και ίσα-ίσα που με τα μηχανήματα-σταθμούς που σημειώθηκαν νωρίτερα - τα περισσότερα ψηφιακά ή υβριδικά - ήρθε η απαραίτητη και καλοδεχούμενη νέα πνοή από πλευράς σύνθεσης (πχ. την FM του DX7 και την wavetable του PPG) και των συνεπαγόμενων ηχοχρωμάτων.

 
Waterfall-K είπε:
PPG Wave - Δύσχρηστο τέρας για καμπανάκια ;D


Synclavier -
Toυ '79   :P


Fairlight CMI series -
Ομοίως με παραπάνω...και για καμπανάκια :P


Prophet 10 -
Aυτό τα σπάει  8)


Elka Synthex -
Πολυ καλό


Roland Jupiter 8 -
Πολύ καλό


EMU Emulator & Emax series -
δεν το εχω ακουσει


Kawai K5 -
για καμπανακια


Yamaha DX7 -
για καμπανάκια


Roland D50 -
για καμπανάκια


Korg M1 -
για καμπανάκια

 


Με χιουμοριστική διάθεση :D

ήρθε η απαραίτητη και καλοδεχούμενη νέα πνοή από πλευράς σύνθεσης (πχ. την FM του DX7 και την wavetable του PPG) και των συνεπαγόμενων ηχοχρωμάτων.
Kαλοδεχούμενα τα brass synths και οι ατμοσφαιρες? (για να μη λέω αλλο για καμπανάκια :P ) Τα συνθο-αυτιά σας καταστράφηκαν ανεπανόρθοτα από κεινη τη 10ετία  :'(

 
Ο Nick με τι έπαιζε; DX7;



Εγώ ήμουν πρωτοποριακός ροκάς. Φανατικός των Durex Durex... Δεν το λεγα πολύ παραέξω αλλά είχε ένα φίλο που με προμήθευε... :P

 
neeq είπε:
Kαλοδεχούμενα τα brass synths και οι ατμοσφαιρες? (για να μη λέω αλλο για καμπανάκια :P ) Τα συνθο-αυτιά σας καταστράφηκαν ανεπανόρθοτα από κεινη τη 10ετία  :'(
Δεν συμφωνώ... το γεγονός ότι βγήκαν και μετά τα χρησιμοποιούσε μέχρι και η κουτσή Μαρία σε μαζική παραγωγή χιτς και σε ηχητική επένδυση καμένων σήριαλ, τελεσόπινγκ, τσοντών και καλτ ελληνικού σινεμά βιντεοκασέτας δεν συνεπάγεται πως οι ήχοι αυτοί δεν ήταν όμορφοι, ούτε πως η ανανέωση δεν ήταν απαραίτητη. Και ένα μεγάλο τμήμα του κορεσμού των αυτιών μας και της πιθανής αντιπάθειας προερχόταν από την καρεκλάτη ελληνική πραγματικότητα της εποχής, και όχι τόσο από το τι φτιαχνόταν παραέξω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top