αλλα σαν κουβεντα με τον mij)
Προφανως δεν εχεις ορεξη για συζητηση πανω στο θεμα γιατι νιωθεις να απειλειται η παντογνωσια που σου εδωσε ενα πτυχιο φουγκας απο ωδειο. Τα πολλα "ειμαι, εχω κανει, εχω τοσα πτυχα" δε μου λενε τιποτα, παρα μονο κομπλεξισμο, ακριβως όπως και η επιθετικη σου σταση απεναντι σε μια κουβεντα που πηγα να ανοιξω.
Επειδη εισαι τζαζ μουσικος και εχεις πολλα χαρτια (ειδικο αρμονιας χαχαχαχα) δεν μπορω να συζητησω μαζι σου, αλλα κανω μια τελευταια προσπαθεια μηπως και διωξεις την ωδειακιλα σου.
Επιμενεις λοιπον οτι με μια V7 βρισκεις την τονικότητα ενος κομματιου. Σε μια Ντο+ κλιμακα συναντας μια Ρε+7 συγχορδια. Μια ωραιοτατη V7 στη Σολ+. Ειναι η τονικότητα του κομματιου η Σολ?
Η τονικότητα ΜΙΑ είναι. Το θεμα είναι αν το αυτι μας μπορει να την αναγνωρισει, οχι αν μας το λενε απο πριν.
Οταν πχ ο Σοπεν σου δινει εισαγωγη 8 μετρα με Ναπολιτανικες (μπαλαντα opus 23 σε σολ-), δεν ειναι μλκς οι μουσικολογοι που τσακωνονται αν πρεπει να το θεωρησουμε αλλο τονικο κεντρο ή απλα ναπολιτανικη την Λαb.
Οι μεν σου λενε οτι ξερεις απο πριν οτι ειναι σε σολ- κι οι δε σου λενε οτι οταν ακους κατι δεν το ξερεις αυτο.
Αλλα να που την παταει η ωδειακη μουσικη μορφωση. Στο οτι διαβαζουν τη μουσικη στο χαρτι.
edit αλλα τωρα το ειδα
Η πλέον σημαντικότερη συγχορδία είναι η συγχορδία της δεσπόζουσας (το λέει και το όνομά της) . Αν δεν το έχεις μάθει μέχρι τώρα μάλλον είναι καιρός να το μάθεις...
Βασικα μην παινευεσαι και πολυ γι αυτη την τοσο πρωτολεια και αναχρονιστικη γνωση.