- Μηνύματα
- 3,059
- Πόντοι
- 36
Πιστεύω πως ξέρω πιο :lol: :lol: :lol:και στη θεσσαλονικη μας ετυχε αυτο σε ενα μαγαζι στη ναυαρινου αλλα και σε αλλα στην επαρχια. δεν θελω σε καμια περιπτωση να αναφερω ονοματα.![]()
Πιστεύω πως ξέρω πιο :lol: :lol: :lol:και στη θεσσαλονικη μας ετυχε αυτο σε ενα μαγαζι στη ναυαρινου αλλα και σε αλλα στην επαρχια. δεν θελω σε καμια περιπτωση να αναφερω ονοματα.![]()
That's right! :wink:Πάρα πάρα πολύ σωστός ο "Νικολάκης". Αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Έτσι όπως ακριβώς τα λέει. Δεν είναι δυνατόν εγώ να πρέπει να δουλεύω τσάμπα για οποιονδήποτε λόγο! Το ότι εμένα μου αρέσει η δουλειά μου δεν εξουσιοδωτεί τον εκάστοτε εργοδότη μου να μη με πληρώνει! Δηλαδή ένας γιατρός που τρώει 30 χρόνια να ανακαλύψει ένα φάρμακο ή θα πρέπει να είναι ένα χοντρόπετσο κτήνος που δε χαίρεται με το ότι σώζει κάποια εκατομύρια ανθρώπους ή θα πρέπει να τραφεί μόνο με αυτή την ικανοποίησή του; Το αν εγώ περνάω καλά παίζοντας μουσική δε σχετίζεται σε κανένα βαθμό με τις απολαβές που απαιτώ να έχω για να κάνω ευσυνείδητα και σοβαρά τη δουλειά μου.
Όχι ακριβώς.. Ξέχασε (εντός πολλών εισαγωγικών) να πει το πιο σημαντικό: ότι οι περισσότεροι που σχετίζονται με καλλιτεχνικά επαγγέλματα είναι απίστευτες ΨΩΝΑΡΕΣ. Ο λόγος που δεν τον πληρώνουν όταν τον καλούν να συμμετέχει σε μία εκπομπή της τηλεόρασης, είναι ότι αν δεν πάει αυτός, τότε θα πάνε πολλοί-πολλοί άλλοι, οπότε γιατί να πληρώσεις αυτό που θα έχεις ούτως ή άλλως;Πάρα πάρα πολύ σωστός ο "Νικολάκης".
Όχι ακριβώς.. Ξέχασε (εντός πολλών εισαγωγικών) να πει το πιο σημαντικό: ότι οι περισσότεροι που σχετίζονται με καλλιτεχνικά επαγγέλματα είναι απίστευτες ΨΩΝΑΡΕΣ. Ο λόγος που δεν τον πληρώνουν όταν τον καλούν να συμμετέχει σε μία εκπομπή της τηλεόρασης' date=' είναι ότι αν δεν πάει αυτός, τότε θα πάνε πολλοί-πολλοί άλλοι, οπότε γιατί να πληρώσεις αυτό που θα έχεις ούτως ή άλλως;
[/quote']
Aυτο που λες ισχυει (και αν) μονο για την τηλεοραση για τους γνωστους και ευνοητους λογους που απτονται του τηλεοπτικου τοπιου, του τροπου που λειτουργει καθως και της φυσης της τηλεορασης ως μεσο..................για ολα τα υπολοιπα που αναφερει????? Αδυνατω να παρακολουθησω το συλλογισμο σου για πραγματα οπως ενα βιβλιο, για ενα πινακα ζωγραφικης, για ενα δισκο ...
Το οποίον μας φέρνει και στο θέμα του thread' date=' όπου το έχω ξαναπεί ότι κανείς ποτέ δεν πρόκειται να σας πληρώσει για να κάνετε πράγματα που θα κάνατε και απλήρωτοι. Τόσο απλό είναι.
[/quote']
Σαφως και δεν συμφωνω με οσους παιζουν απληρωτοι....Κοινως δεν θα το εκανα ποτε (και δεν το εκανα ποτε)...ξερω οτι θα μου πειτε μα γουσταρουμε ,για τη πλακα μας το κανουμε δεν μας ενδιαφερουν τα 30¤ αλλα δυστυχως απλα χαλατε την πιατσα.......
Αδυνατω να παρακολουθησω το συλλογισμο σου για πραγματα οπως ενα βιβλιο' date=' για ενα πινακα ζωγραφικης, για ενα δισκο ...[/quote']
Εκπλήσσομαι... (ειλικρινά το λέω, δε κάνω πνεύμα).
Είμαι ο μόνος που είχε την ατυχία να γνωρίσει δεκάδες (κυριολεκτικά) ανθρώπους που επέλεξαν να αυτοχαρακτηρίζονται συγγραφείς ή ζωγράφοι ή ποιητές - οτιδήποτε εκτός από την αίσθηση του ότι είναι απλοί κοινότατοι άνθρωποι;
Έτυχε ποτέ να πας σε εγκαίνια κάποιας περιφερειακής έκθεσης ζωγραφικής σε κάποια γκαλερί στο Ψυχικό (π.χ.); Εγώ το έκανα για τέσσερα χρόνια λόγω παλαιότερης νεανικής επαγγελματικής ειδικότητας (φωτογράφιζα τα εγκαίνια) και ήταν ένα μεγάλο σχολείο αυτή η τετραετία. Ήταν απίστευτο αλλά το 99% των παρευρισκομένων ήταν πάντοτε οι ίδιοι, όλοι αυτοχρισμένοι ζωγράφοι, πρόθυμοι να δώσουν συνεντεύξεις ο ένας στον άλλο, με μηδενικό κοινό, να ξεκοκαλίζουν προσωπικές περιουσίες ή οικόπεδα σε μία προσπάθεια να διατηρήσουν τον τίτλο του καλλιτέχνη.
Παρόμοιες μαρτυρίες έχω από το χώρο των εικαστικών (γλύπτες π.χ.), οπωσδήποτε το χώρο των λογοτεχνών και (σε κάποιο μικρότερο βαθμό) από το χώρο των μουσικών.
Μακάρι το πρόβλημα να ήταν μόνο στα πλαίσια των ηθών και των εθίμων της τηλεόρασης αλλά δεν είναι έτσι: στη συγκεκριμένη περίπτωση, η τηλεόραση είναι καθρέπτης της καθημερινής κατάστασης, δυστυχώς.
Όχι ακριβώς.. Ξέχασε (εντός πολλών εισαγωγικών) να πει το πιο σημαντικό: ότι οι περισσότεροι που σχετίζονται με καλλιτεχνικά επαγγέλματα είναι απίστευτες ΨΩΝΑΡΕΣ. Ο λόγος που δεν τον πληρώνουν όταν τον καλούν να συμμετέχει σε μία εκπομπή της τηλεόρασης' date=' είναι ότι αν δεν πάει αυτός, τότε θα πάνε πολλοί-πολλοί άλλοι, οπότε γιατί να πληρώσεις αυτό που θα έχεις ούτως ή άλλως;
Το οποίον μας φέρνει και στο θέμα του thread, όπου το έχω ξαναπεί ότι κανείς ποτέ δεν πρόκειται να σας πληρώσει για να κάνετε πράγματα που θα κάνατε και απλήρωτοι. Τόσο απλό είναι.[/quote']
Έχεις απόλυτο δίκιο, δε διαφωνώ. Απλά αυτό δε σημαίνει ότι ο Νικολάκης δεν είχε δίκιο.
εγω ειχα την αντιστροφη εμπειρια. οταν ξεκινησα να παιζω κιθαρα το 1997 αρχες ' date=' μετα απο μισο χρονο εμπειριας επαιξα στο πρωτο μου λαιβ . δε χρειαζεται να σας εξηγησω ποσο καλα επαιζα. power chords μονο. αμα εβαζα κανενα τριφωνο ακορντο , μου φαινοταν σαν να σόλαρα...
Βεβαια και οι υπολοιποι μια απο τα ιδια αν εξαιρεσεις ενα παιδι που κατι ηξερε.
τωρα που κολλανε τα λεφτα στην ιστορια.
Ο ντραμερ μας ο απατεωνας δε ξερω πως τα καταφερε , δε ξερω τι του ειπε του καημενου του αφεντικου για μας, για το ποιοι ειμαστε , αλλα εκεινη την βραδια 5 ατομα πηραμε 50.000 δραχμες (επαναλαμβανω 1997 ).
Ειλικρινα ακομη νιωθω ενοχες για εκεινη την βραδια. Νομιζω οτι τον κλεψαμε και οτι χαρη μας εκανε που μας αφησε να παιξουμε . να ναι καλα ο ανθρωπος.
Τεσπα , τι να κανουμε , ετσι ειναι το εμποριο....[/quote']
πωπω φιλε το 97 να παρεις 50.000 ειναι τρελα πραγματα!!! 8O 8O 8O 8O 8O 8O Ασε!!τουλαχιστον εκανες κατι καλο για την κοινοτητα των μη πληρωμενων μουσικων σ'αυτη τη ρημαδα εμποροπελατειακη μουσικη σχεση!!![]()
!!Να σου πω...δε μας δινεις το τηλ του ντραμερ μπας και δουλεψουμε κανεναν?γιατι ο δικος μας κυμβαλοχτυπητης μονο τα κυμβαλα χτυπαει,δε βαραει κανεναν μαγαζατορα!! :twisted: :twisted: